ΔΙΕΘΝΗ

Πάνω από 160 εκατομμύρια σοκολατένιους Άγιους Βασίληδες έφτιαξαν ζαχαροπλαστεία στη Γερμανία

Με πληθυσμό περίπου 83 εκατομμυρίων, αυτό σημαίνει ότι αντιστοιχούν δύο σοκολατένιοι Άγιοι Βασίληδες για κάθε άτομο στη χώρα

 23/12/2023 18:05

Πάνω από 160 εκατομμύρια σοκολατένιους Άγιους Βασίληδες έφτιαξαν ζαχαροπλαστεία στη Γερμανία

Η γερμανική βιομηχανία ζαχαροπλαστικής παρήγαγε περίπου 167 εκατομμύρια σοκολατένιους Άγιους Βασίληδες για την περίοδο των Χριστουγέννων φέτος, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Bundesverband der Deutschen Süßwarenindustrie (BDSI), σύμφωνα με το ESM Magazine. Με πληθυσμό περίπου 83 εκατομμυρίων, αυτό σημαίνει ότι αντιστοιχούν δύο σοκολατένιοι Άγιοι Βασίληδες για κάθε άτομο στη Γερμανία.

Σύμφωνα με το BDSI, όπως αναφέρει ο «Οικονομικός Ταχυδρόμος», η παραγωγή φέτος σημείωσε ελαφρά πτώση 1%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

«Σε δύσκολους και αβέβαιους καιρούς, είναι σαφές ότι η ζαχαροπλαστική είναι μια από τις μικρές απολαύσεις της καθημερινής ζωής. Αυτό ισχύει, ειδικότερα, για τους δημοφιλείς σοκολατένιους Αι-Βασίληδες, που φέρνουν πολλή χαρά τα Χριστούγεννα», δήλωσε ο Δρ Carsten Bernoth, διευθύνων σύμβουλος του BDSI.

Η Milka, η Lindt και η Ritter Sport ήταν οι πιο δημοφιλείς μάρκες σοκολάτας μεταξύ των καταναλωτών, καθώς και οι πρώτες όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων στη Γερμανία αυξάνονται μόνο τα τελευταία χρόνια και ανέρχονται σε περίπου 120,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2022. Οι αγοραστές ήταν ενθουσιασμένοι και οι λιανοπωλητές τόσο online όσο και εκτός διαδικτύου ακόμη περισσότερο. Την ίδια χρονιά, οι Γερμανοί ξόδεψαν περίπου 520 ευρώ κατά κεφαλήν για χριστουγεννιάτικα δώρα.

Αριθμός σοκολατένιων Άγιων Βασίληδων που παρήχθησαν στη Γερμανία από το 2014 έως το 2023

Πιστοποιημένο κακάο

Οι Γερμανοί ζαχαροπλάστες κινούνται επίσης προς το πιστοποιημένο σύμφωνα με τα πρότυπα βιωσιμότητας κακάο. Το 2022, το ποσοστό πιστοποιημένου κακάο στα είδη ζαχαροπλαστικής που πωλήθηκαν στη Γερμανία ήταν 81%, σύμφωνα με έρευνα της BDSI.

Στην πρώτη έρευνα, το 2011, το ποσοστό αυτό ήταν περίπου 3%.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (περίπου 105 εκατομμύρια) των σοκολατένιων Αι-Βασίληδων που παράγονται στη Γερμανία, παραδόθηκαν σε γερμανικά καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, πολυκαταστήματα και εξειδικευμένους λιανοπωλητές στην τοπική αγορά, σημείωσε η BSDI.

Περισσότερο από το ένα τρίτο, δηλαδή περίπου 62 εκατομμύρια, εξήχθησαν σε ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Νότια Αφρική.

Νέα έρευνα έδειξε ότι, στις αγορές ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας, ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών εκτιμά προϊόντα που είναι τόσο βολικά όσο και θρεπτικά.

Οι καταναλωτικές γνώσεις των FMCG Gurus υπογραμμίζουν ότι το 26% των παγκόσμιων καταναλωτών ισχυρίζονται ότι η έλλειψη χρόνου έχει οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση για υγιεινές και εύκολες επιλογές, με το βάρος να πέφτει στους κατασκευαστές ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας που καλούνται να αναπτύξουν λειτουργικά, θρεπτικά σνακ που δεν κάνουν συμβιβασμούς στη γεύση ή την απόλαυση.

Η γερμανική βιομηχανία ζαχαροπλαστικής παρήγαγε περίπου 167 εκατομμύρια σοκολατένιους Άγιους Βασίληδες για την περίοδο των Χριστουγέννων φέτος, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Bundesverband der Deutschen Süßwarenindustrie (BDSI), σύμφωνα με το ESM Magazine. Με πληθυσμό περίπου 83 εκατομμυρίων, αυτό σημαίνει ότι αντιστοιχούν δύο σοκολατένιοι Άγιοι Βασίληδες για κάθε άτομο στη Γερμανία.

Σύμφωνα με το BDSI, όπως αναφέρει ο «Οικονομικός Ταχυδρόμος», η παραγωγή φέτος σημείωσε ελαφρά πτώση 1%, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

«Σε δύσκολους και αβέβαιους καιρούς, είναι σαφές ότι η ζαχαροπλαστική είναι μια από τις μικρές απολαύσεις της καθημερινής ζωής. Αυτό ισχύει, ειδικότερα, για τους δημοφιλείς σοκολατένιους Αι-Βασίληδες, που φέρνουν πολλή χαρά τα Χριστούγεννα», δήλωσε ο Δρ Carsten Bernoth, διευθύνων σύμβουλος του BDSI.

Η Milka, η Lindt και η Ritter Sport ήταν οι πιο δημοφιλείς μάρκες σοκολάτας μεταξύ των καταναλωτών, καθώς και οι πρώτες όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Τα έσοδα από τις λιανικές πωλήσεις κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων στη Γερμανία αυξάνονται μόνο τα τελευταία χρόνια και ανέρχονται σε περίπου 120,3 δισεκατομμύρια ευρώ το 2022. Οι αγοραστές ήταν ενθουσιασμένοι και οι λιανοπωλητές τόσο online όσο και εκτός διαδικτύου ακόμη περισσότερο. Την ίδια χρονιά, οι Γερμανοί ξόδεψαν περίπου 520 ευρώ κατά κεφαλήν για χριστουγεννιάτικα δώρα.

Αριθμός σοκολατένιων Άγιων Βασίληδων που παρήχθησαν στη Γερμανία από το 2014 έως το 2023

Πιστοποιημένο κακάο

Οι Γερμανοί ζαχαροπλάστες κινούνται επίσης προς το πιστοποιημένο σύμφωνα με τα πρότυπα βιωσιμότητας κακάο. Το 2022, το ποσοστό πιστοποιημένου κακάο στα είδη ζαχαροπλαστικής που πωλήθηκαν στη Γερμανία ήταν 81%, σύμφωνα με έρευνα της BDSI.

Στην πρώτη έρευνα, το 2011, το ποσοστό αυτό ήταν περίπου 3%.

Σχεδόν τα δύο τρίτα (περίπου 105 εκατομμύρια) των σοκολατένιων Αι-Βασίληδων που παράγονται στη Γερμανία, παραδόθηκαν σε γερμανικά καταστήματα λιανικής πώλησης τροφίμων, πολυκαταστήματα και εξειδικευμένους λιανοπωλητές στην τοπική αγορά, σημείωσε η BSDI.

Περισσότερο από το ένα τρίτο, δηλαδή περίπου 62 εκατομμύρια, εξήχθησαν σε ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία και τη Νότια Αφρική.

Νέα έρευνα έδειξε ότι, στις αγορές ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας, ένας αυξανόμενος αριθμός καταναλωτών εκτιμά προϊόντα που είναι τόσο βολικά όσο και θρεπτικά.

Οι καταναλωτικές γνώσεις των FMCG Gurus υπογραμμίζουν ότι το 26% των παγκόσμιων καταναλωτών ισχυρίζονται ότι η έλλειψη χρόνου έχει οδηγήσει σε αυξημένη ζήτηση για υγιεινές και εύκολες επιλογές, με το βάρος να πέφτει στους κατασκευαστές ζαχαροπλαστικής και σοκολάτας που καλούνται να αναπτύξουν λειτουργικά, θρεπτικά σνακ που δεν κάνουν συμβιβασμούς στη γεύση ή την απόλαυση.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία