ΚΡΙ ΚΡΙ: Πάει για τζίρο 200 εκατ. ευρώ το 2023
30/06/2023 07:00
30/06/2023 07:00
Ισχυρή ανάπτυξη επιτυγχάνει η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΕ, η οποία στοχεύει σε τζίρο 200 εκατ. ευρώ στο σύνολο του 2023, φιλόδοξο αλλά εφικτό στόχο αφού στο πρώτο τρίμηνο του 2023, οι πωλήσεις ήταν στα 45,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 49,5% έναντι εκείνων του α’ τριμήνου 2023.
Η Σερραϊκή βιομηχανία, leader στην εσωτερική αγορά στραγγιστού PL γιαουρτιού , με μερίδιο 90% στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, επιτυγχάνει αύξηση πωλήσεων σε αξία αλλά και ποσότητες, στο πολύ δυνατό προϊόν της, που είναι το γιαούρτι, τόσο εξαγωγικά , όσο και στην ελληνική αγορά. Ανοδικά όμως κινείται και στο παγωτό, προϊοντική κατηγορία στην οποία έχει επί σειρά ετών επενδύσει με συνέπεια, καθώς καταφέρνει να έχει διψήφια αύξηση πωλήσεων, σχεδόν της τάξης του 10% στην ελληνική αγορά, στο α’ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.
Ειδικά σε ό,τι αφορά το παγωτό, προϊόν με έντονη εποχικότητα στην ελληνική αγορά, η περίοδος υψηλών πωλήσεων άρχισε αρκετά δυναμικά το Μάρτιο και έτσι συνεχίσθηκε μέχρι τα τέλη Απριλίου, για να δεχθεί όμως στη συνέχεια τις αρνητικές επιπτώσεις από το γύρισμα των καιρικών συνθηκών, με την κακοκαιρία να διαρκεί σχεδόν για ενάμισι μήνα, όλο τον Μάϊο ως και τα μέσα Ιουνίου. Όπως είπε στο makthes.gr o οικονομικός διευθυντής της ΚΡΙ ΚΡΙ κ. Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης, στο δεύτερο 15νθήμερο του Ιουνίου άρχισαν να ανακάμπτουν οι πωλήσεις στο παγωτό οπότε και αναμένεται να καλυφθεί μέρος των απωλειών του προηγούμενου διαστήματος. Εν΄ τούτοις, πολλά θα εξαρτηθούν από την τουριστική κίνηση στο υπόλοιπο της θερινής σεζόν, όπως και από τις καιρικές συνθήκες.
Να σημειωθεί ότι στο παγωτό, οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιούνται στην εσωτερική αγορά ( σ.σ. μερίδιο περίπου 17% ) με τις εξαγωγές να αντιστοιχούν περίπου στο 25% των συνολικών πωλήσεων. Εξαγωγές παγωτού η ΚΡΙ ΚΡΙ πραγματοποιεί σε βαλκανικές αγορές και επίσης, private label, για σούπερ μάρκετ ευρωπαϊκών χωρών.
Αντίθετα, στο γιαούρτι, τα έσοδα από τις πωλήσεις εξωτερικού ξεπερνούν το τζίρο της ελληνικής αγοράς (σ.σ. περίπου κατά 10 εκατ. ευρώ το 2022). Η ΚΡΙ ΚΡΙ με τα γιαούρτια PL είναι πολύ δυνατή στην ιταλική αγορά, στη βρετανική, πετυχαίνοντας αυξήσεις στις πωλήσεις, στο α’ τρίμηνο 2023, της τάξης του 54% και 50,4% αντίστοιχα, ενώ ικανοποιητικά εξελίσσονται οι πωλήσεις σε Αυστρία, Ιρλανδία, Σουηδία, Δανία και Βέλγιο.
Το προϊόν στο οποίο έχει ρίξει μεγάλο βάρος η ΚΡΙ ΚΡΙ και για το οποίο υπάρχει μεγάλη ζήτηση και στην Ιταλία, είναι το frozen yogurt, ένας καινοτόμος συνδυασμός παγωτού και γιαουρτιού, με όλα τα διαιτητικά οφέλη του δεύτερου.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο γιαούρτι, η ΚΡΙ ΚΡΙ ευνοείται από τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα private label, λόγω του πληθωριστικού περιβάλλοντος και των ανατιμήσεων που έγιναν, αναπόφευκτα, το προηγούμενο διάστημα, επισήμανε ο κ. Σαρμαδάκης.
«Η αγορά του γιαουρτιού, γενικότερα, είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο και προσπαθεί να βρει ισορροπίες στα νέα επίπεδα τιμών, κάτι που αφορά ευρύτερα σε όλα τα τρόφιμα. Θα έλεγα ότι γίνεται μία αναδιάταξη της κατανάλωσης των νοικοκυριών, καθώς διαθέτουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους για τρόφιμα, παρά σε άλλα είδη, με αποτέλεσμα ο κλάδος τροφίμων να μην έχει μεγάλες απώλειες, διαφοροποίηση όμως που φέρνει και διαρθρωτικές αλλαγές, αφού οι επιλογές γίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό με γνώμονα την τιμή , ενώ στο πλαίσιο μιας πιο συνετής διαχείρισης γίνονται και μειώσεις στις ποσότητες που προμηθεύονται οι καταναλωτές», σχολίασε ο οικονομικός διευθυντής της ΚΡΙ ΚΡΙ.
28/04/2023 19:18
12/07/2023 17:41
19/09/2023 14:21
Ισχυρή ανάπτυξη επιτυγχάνει η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΕ, η οποία στοχεύει σε τζίρο 200 εκατ. ευρώ στο σύνολο του 2023, φιλόδοξο αλλά εφικτό στόχο αφού στο πρώτο τρίμηνο του 2023, οι πωλήσεις ήταν στα 45,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 49,5% έναντι εκείνων του α’ τριμήνου 2023.
Η Σερραϊκή βιομηχανία, leader στην εσωτερική αγορά στραγγιστού PL γιαουρτιού , με μερίδιο 90% στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, επιτυγχάνει αύξηση πωλήσεων σε αξία αλλά και ποσότητες, στο πολύ δυνατό προϊόν της, που είναι το γιαούρτι, τόσο εξαγωγικά , όσο και στην ελληνική αγορά. Ανοδικά όμως κινείται και στο παγωτό, προϊοντική κατηγορία στην οποία έχει επί σειρά ετών επενδύσει με συνέπεια, καθώς καταφέρνει να έχει διψήφια αύξηση πωλήσεων, σχεδόν της τάξης του 10% στην ελληνική αγορά, στο α’ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης.
Ειδικά σε ό,τι αφορά το παγωτό, προϊόν με έντονη εποχικότητα στην ελληνική αγορά, η περίοδος υψηλών πωλήσεων άρχισε αρκετά δυναμικά το Μάρτιο και έτσι συνεχίσθηκε μέχρι τα τέλη Απριλίου, για να δεχθεί όμως στη συνέχεια τις αρνητικές επιπτώσεις από το γύρισμα των καιρικών συνθηκών, με την κακοκαιρία να διαρκεί σχεδόν για ενάμισι μήνα, όλο τον Μάϊο ως και τα μέσα Ιουνίου. Όπως είπε στο makthes.gr o οικονομικός διευθυντής της ΚΡΙ ΚΡΙ κ. Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης, στο δεύτερο 15νθήμερο του Ιουνίου άρχισαν να ανακάμπτουν οι πωλήσεις στο παγωτό οπότε και αναμένεται να καλυφθεί μέρος των απωλειών του προηγούμενου διαστήματος. Εν΄ τούτοις, πολλά θα εξαρτηθούν από την τουριστική κίνηση στο υπόλοιπο της θερινής σεζόν, όπως και από τις καιρικές συνθήκες.
Να σημειωθεί ότι στο παγωτό, οι περισσότερες πωλήσεις πραγματοποιούνται στην εσωτερική αγορά ( σ.σ. μερίδιο περίπου 17% ) με τις εξαγωγές να αντιστοιχούν περίπου στο 25% των συνολικών πωλήσεων. Εξαγωγές παγωτού η ΚΡΙ ΚΡΙ πραγματοποιεί σε βαλκανικές αγορές και επίσης, private label, για σούπερ μάρκετ ευρωπαϊκών χωρών.
Αντίθετα, στο γιαούρτι, τα έσοδα από τις πωλήσεις εξωτερικού ξεπερνούν το τζίρο της ελληνικής αγοράς (σ.σ. περίπου κατά 10 εκατ. ευρώ το 2022). Η ΚΡΙ ΚΡΙ με τα γιαούρτια PL είναι πολύ δυνατή στην ιταλική αγορά, στη βρετανική, πετυχαίνοντας αυξήσεις στις πωλήσεις, στο α’ τρίμηνο 2023, της τάξης του 54% και 50,4% αντίστοιχα, ενώ ικανοποιητικά εξελίσσονται οι πωλήσεις σε Αυστρία, Ιρλανδία, Σουηδία, Δανία και Βέλγιο.
Το προϊόν στο οποίο έχει ρίξει μεγάλο βάρος η ΚΡΙ ΚΡΙ και για το οποίο υπάρχει μεγάλη ζήτηση και στην Ιταλία, είναι το frozen yogurt, ένας καινοτόμος συνδυασμός παγωτού και γιαουρτιού, με όλα τα διαιτητικά οφέλη του δεύτερου.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στο γιαούρτι, η ΚΡΙ ΚΡΙ ευνοείται από τη στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα private label, λόγω του πληθωριστικού περιβάλλοντος και των ανατιμήσεων που έγιναν, αναπόφευκτα, το προηγούμενο διάστημα, επισήμανε ο κ. Σαρμαδάκης.
«Η αγορά του γιαουρτιού, γενικότερα, είναι σε ένα μεταβατικό στάδιο και προσπαθεί να βρει ισορροπίες στα νέα επίπεδα τιμών, κάτι που αφορά ευρύτερα σε όλα τα τρόφιμα. Θα έλεγα ότι γίνεται μία αναδιάταξη της κατανάλωσης των νοικοκυριών, καθώς διαθέτουν μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματός τους για τρόφιμα, παρά σε άλλα είδη, με αποτέλεσμα ο κλάδος τροφίμων να μην έχει μεγάλες απώλειες, διαφοροποίηση όμως που φέρνει και διαρθρωτικές αλλαγές, αφού οι επιλογές γίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό με γνώμονα την τιμή , ενώ στο πλαίσιο μιας πιο συνετής διαχείρισης γίνονται και μειώσεις στις ποσότητες που προμηθεύονται οι καταναλωτές», σχολίασε ο οικονομικός διευθυντής της ΚΡΙ ΚΡΙ.
ΣΧΟΛΙΑ