ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Την δική του διαβούλευση για το FlyOver κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ- Φάμελλος: «Οδηγούμαστε σε ένα τέλειο αδιέξοδο» (βίντεο & φωτ.)

Η αξιωματική αντιπολίτευση κατήγγειλε απουσία σχεδιασμού και προχειρότητα που θα δημιουργήσει «κυκλοφοριακό έμφραγμα» τεσσάρων ετών

 20/11/2023 20:41

Την δική του διαβούλευση για το FlyOver κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ- Φάμελλος: «Οδηγούμαστε σε ένα τέλειο αδιέξοδο» (βίντεο & φωτ.)

Βαγγέλης Στολάκης

Πώς οι χειρισμοί της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την Θεσσαλονίκη την περίοδο υλοποίησης των εργασιών κατασκευής του FlyOver οδηγούν σε... τέλειο αδιέξοδο, καθώς δεν υπάρχουν κυκλοφοριακές μελέτες και οι σχεδιασμοί είναι γραμμένοι στο γόνατο κατήγγειλε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, Σωκράτης Φάμελλος στη σημερινή συνάντηση των βουλευτών Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης με εκπροσώπους φορέων της πόλης. 

Το κάλεσμα απηύθυναν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου, Χρήστος Γιαννούλης, Ράνια Θρασκιά, ο Σωκράτης Φάμελλος κι ο βουλευτής Κιλκίς και αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης Πέτρος Παππάς. 

received-321540857486592.jpeg


Όπως εξήγησε ο κ. Φάμελλος μετά από συναντήσεις κι ενημερώσεις που έγιναν στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για το έργο, όπου έκαναν γνωστές τις αμφιβολίες τους, κρίθηκε απαραίτητο να υπάρξει η ενημέρωση της κοινής γνώμης. «Αναφερόμαστε σε επιπτώσεις γιατί ήδη έχουμε θέσει τις ενστάσεις μας για τον τρόπο που επιλέχθηκε το έργο, ένα έργο που όταν το ανακοίνωσε ο κ. Μητσοτάκης δεν ήταν ούτε στις προτεραιότητες του σχεδιασμού Υποδομών αλλά δεν είχε και περιβαλλοντική αδειοδότηση. 

Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση επέλεξε μια fast track ωρίμανση του έργου με τη διαδικασία του ΣΔΙΤ χωρίς να λύσει τα σοβαρά προβλήματα της λειτουργίας της πόλης κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Από την έρευνα που έχουμε κάνει προκύπτει ότι υπάρχει σοβαρό θέμα, δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη για τη διαχείριση των επιπτώσεων από την κατασκευή του έργο. Αυτό σημαίνει ότι η πόλη οδηγείται σε μια περίοδο τεσσάρων χρόνων σε ένα κυκλοφοριακό έμφραγμα με μια προχειρότητα την οποία η κυβέρνηση ονομάζει δυναμικό τρόπο αντιμετώπισης. Βλέποντας και κάνοντας» είπε ο κ. Φάμελλος σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους. Και συνέχισε: «Είναι αδιανόητο ότι το έργο ξεκινάει χωρίς να υπάρχει ο εξωτερικός δακτύλιος, ούτε το Μετρό, ούτε ο ΟΑΣΘ είναι ενισχυμένος. Οδηγούμαστε σε ένα τέλειο αδιέξοδο» σημείωσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ. Δεν υπάρχουν επικαιροποιημένα κυκλοφοριακά στοιχεία για την πόλη, είπε ο κ. Φάμελλος σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει «επιστημονική τεκμηρίωση».

Ο κ. Φάμελλος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ήδη έχει κατατεθεί από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ερώτηση στη Βουλή ώστε να δοθεί στη δημοσιότητα η σύμβαση και να ενημερωθούν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης για το κόστος κατασκευής αλλά και τις ρήτρες που τυχόν υπάρχουν. Μάλιστα, ο κ. Φάμελλος εκτίμησε ότι το κόστος του έργου θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ εν τέλει. 

received-1876442816143896.jpeg

Ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ ανέφερε επίσης ότι και η αστυνόμευση των δρόμων από αστυνομικούς δεν έγινε βάσει κάποιας μελέτης αλλά βάσει συζητήσεων και συσκέψεων. «Όλο αυτό το σκηνικό μας δημιουργεί μια μεγάλη ανησυχία. Και αν εκφράσουμε την ανησυχία μας θα μας πουν γκρινιάρηδες. Θα θέλαμε η πόλη να συζητά περισσότερο για τα έργα. Όταν η Θεσσαλονίκη διεκδικεί να είναι στις κλιματικά ουδέτερες πόλεις, αυτό σίγουρα δεν βοηθά» είπε συμπληρώνοντας πως η ένσταση του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ έγκειται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει, όπως είπε, συγκεκριμένη μελέτη και προγραμματισμός για την περίοδο υλοποίησης των εργασιών του έργου. 

«Η πόλη δεν έχει αντιδράσει. Θα μπορούσαμε να ασκήσουμε κριτικής τους φορείς. Κακώς δεν αντέδρασε η πόλη από το 2019. Αλλά αυτή τη στιγμή έχουμε ένα έργο που μπορεί να μας πνίξει» σχολίασε ο κ. Φάμελλος ο οποίος άσκησε κριτική στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την οποία συναντήθηκαν οι βουλευτές λέγοντας ότι «εν έτει 2023 το ‘βλέποντας και κάνοντας’ είναι ο δυναμικός χαρακτήρας αντιμετώπισης των προβλημάτων που θα προκύψουν» είπε ο κ. Φάμελλος. 

Ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας σχολίασε πως το έργο είναι απαραίτητο για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης. «Να μην γίνει κι αυτό το έργο ως ένα από εκείνα που ξεκίνησαν και δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ» ανέφερε ο κ. Μπίλλιας. 

received-1018449602602092.jpeg

«Σε ό,τι αφορά τη σκοπιμότητα του έργου θα πρέπει να πούμε ότι η πόλη θα πρέπει να σταματήσει να διαιρείται. Μια απόφαση σε ό,τι αφορά την σκοπιμότητα μας υποδεικνύει ότι το έργο πρέπει να γίνει» σημείωσε ο Στέλιος Αγγελούδης. «Το έργο δεν έπρεπε να ξεκινήσει ένα δεν ολοκληρωθεί το έργο του Μετρό» δήλωσε ο κ. Αγγελούδης επαναλαμβάνοντας την πάγια θέση της παράταξής του. Επίσης, σημείωσε ότι προϋπόθεση για την έναρξη του έργου θα έπρεπε να είναι και η έλευση των νέων 130 αστικών του ΟΑΣΘ. 

Ο κ. Αγγελούδης προανήγγειλε επίσης πως έχει συγκροτήσει μια επιτροπή παρακολούθησης της κυκλοφορίας στην οποία συμμετέχουν θεσμικοί και τεχνοκράτες- επιστήμονες και η οποία θα «πιάσει» δουλειά από την 1η Ιανουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει να διοικεί την πόλη. «Θεωρούμε ότι το έργο δεν λύνει τα προβλήματα απλώς τα μεταθέτει από την περιοχή του Παπαγεωργίου στην περιοχή της Πυλαίας» σημείωσε ο Ηλίας Γκίνδης, πρόεδρος του Συνδέσμου Οικισμού Κωνσταντινουπολιτών. «Με κλειστό το ένα ρέμα και με ατύχημα θα υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα καθημερινά. Τα ατυχήματα στον περιφερειακό είναι ήδη πάρα πολλά και σε συνδυασμό με την διάνοιξη του τούνελ θα υπάρχει τεράστιο πρόβλημα» σημείωσε. 

received-298336299854048.jpeg

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης Θοδωρής Τσαϊρίδης έδωσε στοιχεία για την αστυνόμευση. Είπε ότι στη Θεσσαλονίκη η ηγεσία της αστυνομίας έστειλε μόλις 8 αποσπασμένους ενώ υπήρξαν και 38 μεταθέσεις. Ο κ. Τσαϊρίδης σημείωσε ότι χρειάζονται 136 αστυνομικοί για να αστυνομεύουν τον περιφερειακό την περίοδο των έργων. «Πάμε να λύσουμε το κυκλοφοριακό, ένα τόσο μεγάλο έργο υλοποιείται στις πλάτες της αστυνομίας» σημείωσε. Είπε επίσης ότι μέχρι σήμερα έχουν γίνει 100 αποσπάσεις από γειτονικούς νομούς οι οποίοι αμείβονται με 2000 ευρώ το μήνα, ενώ οι αστυνομικοί Θεσσαλονίκης που μετατέθηκαν στην τροχαία πλήττονται από 150-300 ευρώ το μήνα. 

«Η Ηγεσία μας αναθέτει το ρόλο του τιμωρού των πολιτών» σημείωσε ο κ. Τσαϊρίδης και συνέχισε «Γεμίσαμε όλα τα οχήματα με ροζ χαρτιά». Ο κ. Τσαϊρίδης τόνισε ο ποδηλατόδρομος της Λεωφόρου Νίκης είναι πρόβλημα. Ζήτησε να βάλει πλάτη και η δημοτική αστυνομία, να εκτελούνται εργασίες όλο το 24ωρο ώστε να γίνει το έργο γρηγορότερα. 

received-1068651404152770.jpeg

«Τα χειρότερα έρχονται» σημείωσε ο κ. Τσαϊρίδης καλώντας στις διοικήσεις των νοσοκομείων να προβλέψουν παράλληλες εφημερίες για τα νοσοκομεία του Περιφερειακού και εκείνα που βρίσκονται εντός πόλης, σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος. Στην απουσία ενός φορέα, υπεύθυνου για τον συνολικό σχεδιασμό της πόλης εστίασε η Χρύσα Αράπογλου

«Όλα προκύπτουν επειδή δεν υπάρχουν προτεραιότητες στην πόλη» εξήγησε η νεοεκλεγείσα δήμαρχος Καλαμαριάς. «Με τα μισά λεφτά θα είχαμε λύσει το πρόβλημα της πόλης με τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες» εξήγησε. «Δεν υπάρχει κανένας οργανισμός στην πόλη που να δηλώνει υπεύθυνος για τον σχεδιασμό της για τα επόμενα χρόνια. Που να τα πούμε αυτά στην Ευρώπη και να μας ακούσουν σοβαρά; Μπορεί κάποιος να μας πει αν το έργο όταν τελειώσει δεν θα δημιουργηθούν προβλήματα στην Καλαμαριά ή την Χαλκιδική; Να διεκδικήσουμε ως πόλη έναν φορέα σχεδιασμού» σημείωσε η κ. Αράπογλου. 

 Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Νεάπολης- Συκεών Σίμος Δανιηλίδης σημείωσε πως από την πρώτη στιγμή που ενημερωθήκαμε ως δήμος ενδιαφερθήκαμε. «Δεν έγινε καμία διαδικασία διαβούλευσης. Το 2021 κάναμε μια τετράωρη ειδική συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου για να ενημερωθούμε για το έργο και για να δούμε πόσο ελλιπέστατη είναι η μελέτη. Κοινοποιήσαμε σε όλους τους βουλευτές τις αποφάσεις μας για διαμαρτυρίες. Έπρεπε να ολοκληρωθεί ο εξωτερικός διακτύλιος που θα ανακουφίσει ως έργο την συγκοινωνία στην πόλη» σημείωσε ο κ. Δανιηλίδης συμπληρώνοντας ότι «η μελέτη είναι κολοβή» και πως το έργο δεν είναι προτεραιότητας για την πόλη. 

received-325769483506505.jpeg

Σημειώνεται πως στην σύσκεψη συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, η νεοεκλεγείσα δήμαρχος Καλαμαριάς Χρύσα Αράπογλου, ο δήμαρχος Νεάπολης Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Θερμαϊκού Θοδωρής Τζέκος, ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών ΠΚΜ Πάρις Μπίλλιας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Γιάννης Μασούτης, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Θοδωρής Τσαϊρίδης, η περιφερειακή σύμβουλος Δήμητρα Θωμά κ.α.

received-1375885846340742.jpeg


Πώς οι χειρισμοί της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την Θεσσαλονίκη την περίοδο υλοποίησης των εργασιών κατασκευής του FlyOver οδηγούν σε... τέλειο αδιέξοδο, καθώς δεν υπάρχουν κυκλοφοριακές μελέτες και οι σχεδιασμοί είναι γραμμένοι στο γόνατο κατήγγειλε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ, βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης, Σωκράτης Φάμελλος στη σημερινή συνάντηση των βουλευτών Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης με εκπροσώπους φορέων της πόλης. 

Το κάλεσμα απηύθυναν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Α’ και Β’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου, Χρήστος Γιαννούλης, Ράνια Θρασκιά, ο Σωκράτης Φάμελλος κι ο βουλευτής Κιλκίς και αναπληρωτής τομεάρχης Εσωτερικών αρμόδιος για θέματα Μακεδονίας και Θράκης Πέτρος Παππάς. 

received-321540857486592.jpeg


Όπως εξήγησε ο κ. Φάμελλος μετά από συναντήσεις κι ενημερώσεις που έγιναν στους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ για το έργο, όπου έκαναν γνωστές τις αμφιβολίες τους, κρίθηκε απαραίτητο να υπάρξει η ενημέρωση της κοινής γνώμης. «Αναφερόμαστε σε επιπτώσεις γιατί ήδη έχουμε θέσει τις ενστάσεις μας για τον τρόπο που επιλέχθηκε το έργο, ένα έργο που όταν το ανακοίνωσε ο κ. Μητσοτάκης δεν ήταν ούτε στις προτεραιότητες του σχεδιασμού Υποδομών αλλά δεν είχε και περιβαλλοντική αδειοδότηση. 

Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση επέλεξε μια fast track ωρίμανση του έργου με τη διαδικασία του ΣΔΙΤ χωρίς να λύσει τα σοβαρά προβλήματα της λειτουργίας της πόλης κατά τη διάρκεια της κατασκευής. Από την έρευνα που έχουμε κάνει προκύπτει ότι υπάρχει σοβαρό θέμα, δεν υπάρχει κυκλοφοριακή μελέτη για τη διαχείριση των επιπτώσεων από την κατασκευή του έργο. Αυτό σημαίνει ότι η πόλη οδηγείται σε μια περίοδο τεσσάρων χρόνων σε ένα κυκλοφοριακό έμφραγμα με μια προχειρότητα την οποία η κυβέρνηση ονομάζει δυναμικό τρόπο αντιμετώπισης. Βλέποντας και κάνοντας» είπε ο κ. Φάμελλος σε δηλώσεις του στους δημοσιογράφους. Και συνέχισε: «Είναι αδιανόητο ότι το έργο ξεκινάει χωρίς να υπάρχει ο εξωτερικός δακτύλιος, ούτε το Μετρό, ούτε ο ΟΑΣΘ είναι ενισχυμένος. Οδηγούμαστε σε ένα τέλειο αδιέξοδο» σημείωσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ. Δεν υπάρχουν επικαιροποιημένα κυκλοφοριακά στοιχεία για την πόλη, είπε ο κ. Φάμελλος σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει «επιστημονική τεκμηρίωση».

Ο κ. Φάμελλος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ήδη έχει κατατεθεί από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ερώτηση στη Βουλή ώστε να δοθεί στη δημοσιότητα η σύμβαση και να ενημερωθούν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης για το κόστος κατασκευής αλλά και τις ρήτρες που τυχόν υπάρχουν. Μάλιστα, ο κ. Φάμελλος εκτίμησε ότι το κόστος του έργου θα ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ευρώ εν τέλει. 

received-1876442816143896.jpeg

Ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ ανέφερε επίσης ότι και η αστυνόμευση των δρόμων από αστυνομικούς δεν έγινε βάσει κάποιας μελέτης αλλά βάσει συζητήσεων και συσκέψεων. «Όλο αυτό το σκηνικό μας δημιουργεί μια μεγάλη ανησυχία. Και αν εκφράσουμε την ανησυχία μας θα μας πουν γκρινιάρηδες. Θα θέλαμε η πόλη να συζητά περισσότερο για τα έργα. Όταν η Θεσσαλονίκη διεκδικεί να είναι στις κλιματικά ουδέτερες πόλεις, αυτό σίγουρα δεν βοηθά» είπε συμπληρώνοντας πως η ένσταση του ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ έγκειται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει, όπως είπε, συγκεκριμένη μελέτη και προγραμματισμός για την περίοδο υλοποίησης των εργασιών του έργου. 

«Η πόλη δεν έχει αντιδράσει. Θα μπορούσαμε να ασκήσουμε κριτικής τους φορείς. Κακώς δεν αντέδρασε η πόλη από το 2019. Αλλά αυτή τη στιγμή έχουμε ένα έργο που μπορεί να μας πνίξει» σχολίασε ο κ. Φάμελλος ο οποίος άσκησε κριτική στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την οποία συναντήθηκαν οι βουλευτές λέγοντας ότι «εν έτει 2023 το ‘βλέποντας και κάνοντας’ είναι ο δυναμικός χαρακτήρας αντιμετώπισης των προβλημάτων που θα προκύψουν» είπε ο κ. Φάμελλος. 

Ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρις Μπίλλιας σχολίασε πως το έργο είναι απαραίτητο για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης. «Να μην γίνει κι αυτό το έργο ως ένα από εκείνα που ξεκίνησαν και δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ» ανέφερε ο κ. Μπίλλιας. 

received-1018449602602092.jpeg

«Σε ό,τι αφορά τη σκοπιμότητα του έργου θα πρέπει να πούμε ότι η πόλη θα πρέπει να σταματήσει να διαιρείται. Μια απόφαση σε ό,τι αφορά την σκοπιμότητα μας υποδεικνύει ότι το έργο πρέπει να γίνει» σημείωσε ο Στέλιος Αγγελούδης. «Το έργο δεν έπρεπε να ξεκινήσει ένα δεν ολοκληρωθεί το έργο του Μετρό» δήλωσε ο κ. Αγγελούδης επαναλαμβάνοντας την πάγια θέση της παράταξής του. Επίσης, σημείωσε ότι προϋπόθεση για την έναρξη του έργου θα έπρεπε να είναι και η έλευση των νέων 130 αστικών του ΟΑΣΘ. 

Ο κ. Αγγελούδης προανήγγειλε επίσης πως έχει συγκροτήσει μια επιτροπή παρακολούθησης της κυκλοφορίας στην οποία συμμετέχουν θεσμικοί και τεχνοκράτες- επιστήμονες και η οποία θα «πιάσει» δουλειά από την 1η Ιανουαρίου, οπότε και θα ξεκινήσει να διοικεί την πόλη. «Θεωρούμε ότι το έργο δεν λύνει τα προβλήματα απλώς τα μεταθέτει από την περιοχή του Παπαγεωργίου στην περιοχή της Πυλαίας» σημείωσε ο Ηλίας Γκίνδης, πρόεδρος του Συνδέσμου Οικισμού Κωνσταντινουπολιτών. «Με κλειστό το ένα ρέμα και με ατύχημα θα υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα καθημερινά. Τα ατυχήματα στον περιφερειακό είναι ήδη πάρα πολλά και σε συνδυασμό με την διάνοιξη του τούνελ θα υπάρχει τεράστιο πρόβλημα» σημείωσε. 

received-298336299854048.jpeg

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης Θοδωρής Τσαϊρίδης έδωσε στοιχεία για την αστυνόμευση. Είπε ότι στη Θεσσαλονίκη η ηγεσία της αστυνομίας έστειλε μόλις 8 αποσπασμένους ενώ υπήρξαν και 38 μεταθέσεις. Ο κ. Τσαϊρίδης σημείωσε ότι χρειάζονται 136 αστυνομικοί για να αστυνομεύουν τον περιφερειακό την περίοδο των έργων. «Πάμε να λύσουμε το κυκλοφοριακό, ένα τόσο μεγάλο έργο υλοποιείται στις πλάτες της αστυνομίας» σημείωσε. Είπε επίσης ότι μέχρι σήμερα έχουν γίνει 100 αποσπάσεις από γειτονικούς νομούς οι οποίοι αμείβονται με 2000 ευρώ το μήνα, ενώ οι αστυνομικοί Θεσσαλονίκης που μετατέθηκαν στην τροχαία πλήττονται από 150-300 ευρώ το μήνα. 

«Η Ηγεσία μας αναθέτει το ρόλο του τιμωρού των πολιτών» σημείωσε ο κ. Τσαϊρίδης και συνέχισε «Γεμίσαμε όλα τα οχήματα με ροζ χαρτιά». Ο κ. Τσαϊρίδης τόνισε ο ποδηλατόδρομος της Λεωφόρου Νίκης είναι πρόβλημα. Ζήτησε να βάλει πλάτη και η δημοτική αστυνομία, να εκτελούνται εργασίες όλο το 24ωρο ώστε να γίνει το έργο γρηγορότερα. 

received-1068651404152770.jpeg

«Τα χειρότερα έρχονται» σημείωσε ο κ. Τσαϊρίδης καλώντας στις διοικήσεις των νοσοκομείων να προβλέψουν παράλληλες εφημερίες για τα νοσοκομεία του Περιφερειακού και εκείνα που βρίσκονται εντός πόλης, σε περίπτωση κάποιου ατυχήματος. Στην απουσία ενός φορέα, υπεύθυνου για τον συνολικό σχεδιασμό της πόλης εστίασε η Χρύσα Αράπογλου

«Όλα προκύπτουν επειδή δεν υπάρχουν προτεραιότητες στην πόλη» εξήγησε η νεοεκλεγείσα δήμαρχος Καλαμαριάς. «Με τα μισά λεφτά θα είχαμε λύσει το πρόβλημα της πόλης με τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες» εξήγησε. «Δεν υπάρχει κανένας οργανισμός στην πόλη που να δηλώνει υπεύθυνος για τον σχεδιασμό της για τα επόμενα χρόνια. Που να τα πούμε αυτά στην Ευρώπη και να μας ακούσουν σοβαρά; Μπορεί κάποιος να μας πει αν το έργο όταν τελειώσει δεν θα δημιουργηθούν προβλήματα στην Καλαμαριά ή την Χαλκιδική; Να διεκδικήσουμε ως πόλη έναν φορέα σχεδιασμού» σημείωσε η κ. Αράπογλου. 

 Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Νεάπολης- Συκεών Σίμος Δανιηλίδης σημείωσε πως από την πρώτη στιγμή που ενημερωθήκαμε ως δήμος ενδιαφερθήκαμε. «Δεν έγινε καμία διαδικασία διαβούλευσης. Το 2021 κάναμε μια τετράωρη ειδική συνεδρίαση δημοτικού συμβουλίου για να ενημερωθούμε για το έργο και για να δούμε πόσο ελλιπέστατη είναι η μελέτη. Κοινοποιήσαμε σε όλους τους βουλευτές τις αποφάσεις μας για διαμαρτυρίες. Έπρεπε να ολοκληρωθεί ο εξωτερικός διακτύλιος που θα ανακουφίσει ως έργο την συγκοινωνία στην πόλη» σημείωσε ο κ. Δανιηλίδης συμπληρώνοντας ότι «η μελέτη είναι κολοβή» και πως το έργο δεν είναι προτεραιότητας για την πόλη. 

received-325769483506505.jpeg

Σημειώνεται πως στην σύσκεψη συμμετείχαν μεταξύ άλλων ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, η νεοεκλεγείσα δήμαρχος Καλαμαριάς Χρύσα Αράπογλου, ο δήμαρχος Νεάπολης Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, ο νεοεκλεγείς δήμαρχος Θερμαϊκού Θοδωρής Τζέκος, ο αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Υποδομών ΠΚΜ Πάρις Μπίλλιας, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Γιάννης Μασούτης, ο πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Θεσσαλονίκης, Θοδωρής Τσαϊρίδης, η περιφερειακή σύμβουλος Δήμητρα Θωμά κ.α.

received-1375885846340742.jpeg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία