ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι στο σταθμό Νέας Ελβετίας του μετρό για ευκολότερη πρόσβαση

Τα έργα δρομομογεί η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με πρωτοβουλία του ΟΣΕΘ - Άμεσα ανατίθεται η εκπόνηση μελετών

 03/03/2022 14:30

Θεσσαλονίκη: Ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι στο σταθμό Νέας Ελβετίας του μετρό για ευκολότερη πρόσβαση

Φανή Σοβιτσλή

Υποστηρικτικά έργα υποδομής στο σταθμό του μετρό στην περιοχή της Νέας Ελβετίας δρομολογεί η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση των πολιτών. Σε πρώτη φάση πάντως θα ανατεθεί η εκπόνηση μελετών, προκειμένου τα σχεδιαζόμενα έργα να έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023. 

Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρι Μπίλλια, την πρωτοβουλία ανέλαβε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ενώ τα έργα που σχεδιάζονται αφορούν σε ισόπεδους κυκλικούς κόμβους στην περιοχή της οδού Ψελλού για τη διευκόλυνση της κίνησης των οχημάτων.
«Είναι πολύ σημαντική η υλοποίηση ενός έργου που είναι άκρως απαραίτητο για τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης» τόνισε ο κ. Μπίλλιας και επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή η γύρω περιοχή δεν είναι κατάλληλα διαμορφωμένη ώστε να προσελκύσει τους επιβάτες. «Γι΄ αυτό το λόγο ο ΟΣΕΘ ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει τις μελέτες και για το σταθμό μετεπιβίβασης, ώστε να μπορούν να παρκάρουν και οι ιδιώτες με τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και τα λεωφορεία και να υπάρξουν συνδυασμένες μεταφορές. Να μπορεί ο επισκέπτης ή ο επιβάτης να παρκάρει το αυτοκίνητό του ή να φτάνει μέχρι το σταθμό της Νέας Ελβετίας με λεωφορείο και να παίρνει το Μετρό για να πάει στον προορισμό του» πρόσθεσε.

Σταθμός μετεπιβίβασης


Αναφορικά μάλιστα με το αν τα έργα που θα υλοποιηθούν θα λύσουν το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων και των λεωφορείων ο κ. Μπίλιας σημείωσε ότι όσα προβλέπονται εκεί δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα αλλά θα το αμβλύνουν σε κάθε περίπτωση.
«Το βασικότερο από όλα είναι ότι θα υπάρχει ένας σταθμός μετεπιβίβασης και για τα λεωφορεία γιατί στόχος του Μετρό και του συστήματος μέσων μαζικής μεταφοράς που προσπαθούμε να αποκτήσουμε στη Θεσσαλονίκη, είναι να αφήσουμε το αυτοκίνητο στις πυλωτές μας ή στα πάρκινγκ και να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για τη λειτουργία, λοιπόν, του Μετρό είναι πολύ σημαντικό να έχει ολοκληρωθεί και η παρέμβαση στην περιοχή της Νέας Ελβετίας προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Θεσσαλονικέων» συμπλήρωσε.
Το πράσινο φως για το θέμα έδωσε στην τελευταία συνεδρίασή της η Οικονομική Επιτροπή της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, εγκρίνοντας το σχέδιο Προγραμματικής Σύμβασης, μεταξύ της ΠΚΜ, του δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε με σκοπό την εκπόνηση μελετών για την υλοποίηση του έργου των συνοδών υποστηρικτικών έργων του Σταθμού Νέας Ελβετίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό η βασικό γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης θα δοθεί σε εμπορική λειτουργία μέχρι τα τέλη του 2023.

Υποστηρικτικά έργα υποδομής στο σταθμό του μετρό στην περιοχή της Νέας Ελβετίας δρομολογεί η περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο να διευκολύνει την πρόσβαση των πολιτών. Σε πρώτη φάση πάντως θα ανατεθεί η εκπόνηση μελετών, προκειμένου τα σχεδιαζόμενα έργα να έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2023. 

Σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη Υποδομών και Δικτύων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Πάρι Μπίλλια, την πρωτοβουλία ανέλαβε ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) ενώ τα έργα που σχεδιάζονται αφορούν σε ισόπεδους κυκλικούς κόμβους στην περιοχή της οδού Ψελλού για τη διευκόλυνση της κίνησης των οχημάτων.
«Είναι πολύ σημαντική η υλοποίηση ενός έργου που είναι άκρως απαραίτητο για τη λειτουργία του Μετρό της Θεσσαλονίκης» τόνισε ο κ. Μπίλλιας και επισήμανε ότι αυτή τη στιγμή η γύρω περιοχή δεν είναι κατάλληλα διαμορφωμένη ώστε να προσελκύσει τους επιβάτες. «Γι΄ αυτό το λόγο ο ΟΣΕΘ ανέλαβε την πρωτοβουλία να ολοκληρώσει τις μελέτες και για το σταθμό μετεπιβίβασης, ώστε να μπορούν να παρκάρουν και οι ιδιώτες με τα ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και τα λεωφορεία και να υπάρξουν συνδυασμένες μεταφορές. Να μπορεί ο επισκέπτης ή ο επιβάτης να παρκάρει το αυτοκίνητό του ή να φτάνει μέχρι το σταθμό της Νέας Ελβετίας με λεωφορείο και να παίρνει το Μετρό για να πάει στον προορισμό του» πρόσθεσε.

Σταθμός μετεπιβίβασης


Αναφορικά μάλιστα με το αν τα έργα που θα υλοποιηθούν θα λύσουν το θέμα της στάθμευσης των αυτοκινήτων και των λεωφορείων ο κ. Μπίλιας σημείωσε ότι όσα προβλέπονται εκεί δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα αλλά θα το αμβλύνουν σε κάθε περίπτωση.
«Το βασικότερο από όλα είναι ότι θα υπάρχει ένας σταθμός μετεπιβίβασης και για τα λεωφορεία γιατί στόχος του Μετρό και του συστήματος μέσων μαζικής μεταφοράς που προσπαθούμε να αποκτήσουμε στη Θεσσαλονίκη, είναι να αφήσουμε το αυτοκίνητο στις πυλωτές μας ή στα πάρκινγκ και να χρησιμοποιούμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Για τη λειτουργία, λοιπόν, του Μετρό είναι πολύ σημαντικό να έχει ολοκληρωθεί και η παρέμβαση στην περιοχή της Νέας Ελβετίας προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Θεσσαλονικέων» συμπλήρωσε.
Το πράσινο φως για το θέμα έδωσε στην τελευταία συνεδρίασή της η Οικονομική Επιτροπή της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, εγκρίνοντας το σχέδιο Προγραμματικής Σύμβασης, μεταξύ της ΠΚΜ, του δήμου Θεσσαλονίκης και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης Α.Ε με σκοπό την εκπόνηση μελετών για την υλοποίηση του έργου των συνοδών υποστηρικτικών έργων του Σταθμού Νέας Ελβετίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό η βασικό γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης θα δοθεί σε εμπορική λειτουργία μέχρι τα τέλη του 2023.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία