ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τέλη 2023 σε εμπορική λειτουργία - Το 2024 και στην Καλαμαριά

Ο προγραμματισμός της Αττικό Μετρό - Συνεχίζονται τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Συντριβάνι-Νέα Ελβετία

 03/03/2022 12:51

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τέλη 2023 σε εμπορική λειτουργία - Το 2024 και στην Καλαμαριά

Στα τέλη του 2023 θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης ενώ το 2024 θα λειτουργήσει και στην Καλαμαριά με πέντε σταθμούς που θα εξυπηρετούν όλη την περιοχή. 

Αυτό προκύπτει από τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό για το επόμενο διάστημα. Σε ότι αφορά τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης, οι εργασίες προχωρούν με την συνέχιση των δοκιμαστικών δρομολογίων στο τμήμα Συντριβάνι-Νέα Ελβετία και θα συνεχιστούν για όσο χρειαστεί, μέχρι να διαπιστωθεί η ασφαλής λειτουργία του συστήματος. Μέχρι τώρα έχουν παραληφθεί 18 συρμοί οι οποίοι βρίσκονται στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Στο Μετρό Θεσσαλονίκης, οι συρμοί κινούνται αυτόματα μέσω του κέντρου ελέγχου που έχει στηθεί στο Αμαξοστάσιο.

-WQzuJ.jpg

Παράλληλα έχει ξεκινήσει η επιδομή, η εγκατάσταση της σιδηροτροχιάς δηλαδή, και στο δυτικό τμήμα, δηλαδή από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ενώ προχωρούν και οι εργασίες στο σταθμό Βενιζέλου. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό, η γραμμή θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στα τέλη του 2023. Το 2024 θα τεθεί σε λειτουργία και η γραμμή Καλαμαριάς με επιπλέον 5 σταθμούς. Συνολικά προβλέπεται ένα αρχικό δίκτυο με 2 γραμμές που θα έχουν κοινούς σταθμούς από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και το σταθμό Πατρικίου και από εκεί η γραμμή 1 θα πηγαίνει μέχρι το σταθμό Νέα Ελβετία και η γραμμή 2 θα πηγαίνει μέχρι το σταθμό Μίκρα.

Το δίκτυο αυτό θα έχει μήκος περίπου 14 χιλιομέτρων και 18 σταθμούς, όλοι με μεσαία αποβάθρα, θύρες που θα ανοίγουν με την άφιξη και στάση του συρμού και ανεξάρτητες σήραγγες, κάνοντας το Μετρό της Θεσσαλονίκης ένα από τα πλέον σύγχρονα αλλά και ασφαλή συστήματα στην Ευρώπη.

metro-thessalonikis-2.jpg


Στα τέλη του 2023 θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία η βασική γραμμή του μετρό Θεσσαλονίκης ενώ το 2024 θα λειτουργήσει και στην Καλαμαριά με πέντε σταθμούς που θα εξυπηρετούν όλη την περιοχή. 

Αυτό προκύπτει από τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό για το επόμενο διάστημα. Σε ότι αφορά τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης, οι εργασίες προχωρούν με την συνέχιση των δοκιμαστικών δρομολογίων στο τμήμα Συντριβάνι-Νέα Ελβετία και θα συνεχιστούν για όσο χρειαστεί, μέχρι να διαπιστωθεί η ασφαλής λειτουργία του συστήματος. Μέχρι τώρα έχουν παραληφθεί 18 συρμοί οι οποίοι βρίσκονται στο Αμαξοστάσιο της Πυλαίας. Στο Μετρό Θεσσαλονίκης, οι συρμοί κινούνται αυτόματα μέσω του κέντρου ελέγχου που έχει στηθεί στο Αμαξοστάσιο.

-WQzuJ.jpg

Παράλληλα έχει ξεκινήσει η επιδομή, η εγκατάσταση της σιδηροτροχιάς δηλαδή, και στο δυτικό τμήμα, δηλαδή από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ενώ προχωρούν και οι εργασίες στο σταθμό Βενιζέλου. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της Αττικό Μετρό, η γραμμή θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στα τέλη του 2023. Το 2024 θα τεθεί σε λειτουργία και η γραμμή Καλαμαριάς με επιπλέον 5 σταθμούς. Συνολικά προβλέπεται ένα αρχικό δίκτυο με 2 γραμμές που θα έχουν κοινούς σταθμούς από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και το σταθμό Πατρικίου και από εκεί η γραμμή 1 θα πηγαίνει μέχρι το σταθμό Νέα Ελβετία και η γραμμή 2 θα πηγαίνει μέχρι το σταθμό Μίκρα.

Το δίκτυο αυτό θα έχει μήκος περίπου 14 χιλιομέτρων και 18 σταθμούς, όλοι με μεσαία αποβάθρα, θύρες που θα ανοίγουν με την άφιξη και στάση του συρμού και ανεξάρτητες σήραγγες, κάνοντας το Μετρό της Θεσσαλονίκης ένα από τα πλέον σύγχρονα αλλά και ασφαλή συστήματα στην Ευρώπη.

metro-thessalonikis-2.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία