ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στάση εργασίας ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για να μην γίνουν οι εξετάσεις της "ελληνικής Pisa"

Στις 18 Μαΐου, ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων και από τις 8 π.μ. έως τις 11 π.μ.

 13/05/2022 18:32

Στάση εργασίας ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για να μην γίνουν οι εξετάσεις της "ελληνικής Pisa"

Πανελλαδική 3ωρη στάση εργασίας (8-11πμ) στις 18 Μαΐου, ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων PISA κήρυξε και η ΟΛΜΕ, όπως και η ΔΟΕ χτες, καλώντας τα μέλη της να μην συμμετάσχουν στις διαδικασίες διεξαγωγής του ελληνικού προγράμματος PISA.

Επίσης, καλούν τις ΕΛΜΕ της χώρας να προκηρύξουν, όπου χρειάζεται, συμπληρωματική 3ωρη στάση (11-2μμ) και να ενημερώσουν άμεσα τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των εμπλεκομένων σχολείων για τις συνέπειες του προγράμματος PISA.

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης αναφέρει, ότι «το πρόγραμμα αυτό έχει δεχτεί σοβαρή κριτική παγκοσμίως με βασικά επιχειρήματα, μεταξύ άλλων, ότι η χρησιμοποίησή του ως ερευνητικού εργαλείου οδηγεί σε έναν ακραίο και αφόρητο ανταγωνισμό ανάμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα, αντιστρατεύεται βασικές παιδαγωγικές αρχές ενός ανθρωπιστικού σχολείου, οδηγεί σε κατηγοριοποίηση και κατάταξη των σχολείων, των μαθητών/μαθητριών αλλά και των εκπαιδευτικών, ενώ προσανατολίζει τη διδασκαλία σε προσχεδιασμένα μαθήματα και ενισχύει την στείρα αποστήθιση σε βάρος της κριτικής και δημιουργικής μάθησης».

Τέλος, κατηγορεί την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ότι «αγνοεί τη σχολική πραγματικότητα και αδιαφορεί για τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Δεν ενδιαφέρεται για την πρόοδο και τη διασφάλιση μιας ποιοτικά αναβαθμισμένης συμπεριληπτικής δημόσιας εκπαίδευσης, που θα δίνει πραγματικά ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά».

Πανελλαδική 3ωρη στάση εργασίας (8-11πμ) στις 18 Μαΐου, ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων PISA κήρυξε και η ΟΛΜΕ, όπως και η ΔΟΕ χτες, καλώντας τα μέλη της να μην συμμετάσχουν στις διαδικασίες διεξαγωγής του ελληνικού προγράμματος PISA.

Επίσης, καλούν τις ΕΛΜΕ της χώρας να προκηρύξουν, όπου χρειάζεται, συμπληρωματική 3ωρη στάση (11-2μμ) και να ενημερώσουν άμεσα τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των εμπλεκομένων σχολείων για τις συνέπειες του προγράμματος PISA.

Η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης αναφέρει, ότι «το πρόγραμμα αυτό έχει δεχτεί σοβαρή κριτική παγκοσμίως με βασικά επιχειρήματα, μεταξύ άλλων, ότι η χρησιμοποίησή του ως ερευνητικού εργαλείου οδηγεί σε έναν ακραίο και αφόρητο ανταγωνισμό ανάμεσα στην εκπαιδευτική κοινότητα, αντιστρατεύεται βασικές παιδαγωγικές αρχές ενός ανθρωπιστικού σχολείου, οδηγεί σε κατηγοριοποίηση και κατάταξη των σχολείων, των μαθητών/μαθητριών αλλά και των εκπαιδευτικών, ενώ προσανατολίζει τη διδασκαλία σε προσχεδιασμένα μαθήματα και ενισχύει την στείρα αποστήθιση σε βάρος της κριτικής και δημιουργικής μάθησης».

Τέλος, κατηγορεί την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ότι «αγνοεί τη σχολική πραγματικότητα και αδιαφορεί για τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου. Δεν ενδιαφέρεται για την πρόοδο και τη διασφάλιση μιας ποιοτικά αναβαθμισμένης συμπεριληπτικής δημόσιας εκπαίδευσης, που θα δίνει πραγματικά ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία