ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα δύο ζευγάρια στο διαγωνισμό του ΣΔΙΤ Λειτουργίας - Άνοιξαν οι προσφορές

Τεχνικές και οικονομικές προσφορές: Αποσφραγίσθηκαν οι φάκελοι των ΑΤΜ - Egis και ΑΚΤΩΡ - Neo Trans

 06/03/2023 12:57

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα δύο ζευγάρια στο διαγωνισμό του ΣΔΙΤ Λειτουργίας - Άνοιξαν οι προσφορές

Άννη Καρολίδου

Αποσφραγίσθηκαν οι προσφορές των δύο υποψηφίων σχημάτων, που συμμετέχουν στο διαγωνισμό για το ΣΔΙΤ Συντήρησης και Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και επιβεβαιώνονται πληροφορίες του makthes.gr, σύμφωνα με τις οποίες, τα δύο ζευγάρια που είχαν καταθέσει φακέλους ήταν η ΑΤΜ μαζί με την Egis και η ΑΚΤΩΡ με την Neo Trans.

Να σημειωθεί ότι οι προσφορές που  υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά, περιέχουν δύο υποφακέλους, που ο ένας περιλαμβάνει τα δικαιολογητικά συμμετοχής και την τεχνική προσφορά και ο άλλος την οικονομική προσφορά όπως βεβαίως και τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές για το έργο, ύψους 292 εκατ. ευρώ προ ΦΠΑ. 

Η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία και διενεργεί το διαγωνισμό, αφού ελέγξει τις προσφορές των υποψηφίων  θα ανακοινώσει τον προτιμητέο ανάδοχο, για το έργο, που θα έχει διάρκεια 11 ετών από την υπογραφή της σύμβασης.

Σε ό,τι αφορά τους υποψηφίους, η μία σύμπραξη είναι της ιταλικής Azienda Trasporti Milanesi (ΑΤΜ), που μετέχει στην εταιρεία που λειτουργεί το αυτόματο μετρό της Κοπεγχάγης αλλά και του Μιλάνου. Η έτερη, έχει σχηματιστεί από την ΑΚΤΩΡ, κατασκευαστική εταιρεία που είναι επικεφαλής του κοινοπραξίας κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης και, την κορεάτικη  Neo Trans, που ανήκει στο Doosan Group και διαχειρίζεται την Shinbundang Line.

Εν τω μεταξύ, στις 28 Φεβρουαρίου, ψηφίσθηκε στη Βουλή τροπολογία με την οποία, μέσω συμπληρωματικής σύμβασης, ανατίθεται στις ΑΚΤΩΡ και Hitachi Rail, η συντήρηση και λειτουργία του Μετρό -βασική γραμμή και επέκταση προς Καλαμαριά- για 2+1 έτη. 

Αποσφραγίσθηκαν οι προσφορές των δύο υποψηφίων σχημάτων, που συμμετέχουν στο διαγωνισμό για το ΣΔΙΤ Συντήρησης και Λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης και επιβεβαιώνονται πληροφορίες του makthes.gr, σύμφωνα με τις οποίες, τα δύο ζευγάρια που είχαν καταθέσει φακέλους ήταν η ΑΤΜ μαζί με την Egis και η ΑΚΤΩΡ με την Neo Trans.

Να σημειωθεί ότι οι προσφορές που  υποβλήθηκαν ηλεκτρονικά, περιέχουν δύο υποφακέλους, που ο ένας περιλαμβάνει τα δικαιολογητικά συμμετοχής και την τεχνική προσφορά και ο άλλος την οικονομική προσφορά όπως βεβαίως και τις απαιτούμενες εγγυητικές επιστολές για το έργο, ύψους 292 εκατ. ευρώ προ ΦΠΑ. 

Η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία και διενεργεί το διαγωνισμό, αφού ελέγξει τις προσφορές των υποψηφίων  θα ανακοινώσει τον προτιμητέο ανάδοχο, για το έργο, που θα έχει διάρκεια 11 ετών από την υπογραφή της σύμβασης.

Σε ό,τι αφορά τους υποψηφίους, η μία σύμπραξη είναι της ιταλικής Azienda Trasporti Milanesi (ΑΤΜ), που μετέχει στην εταιρεία που λειτουργεί το αυτόματο μετρό της Κοπεγχάγης αλλά και του Μιλάνου. Η έτερη, έχει σχηματιστεί από την ΑΚΤΩΡ, κατασκευαστική εταιρεία που είναι επικεφαλής του κοινοπραξίας κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης και, την κορεάτικη  Neo Trans, που ανήκει στο Doosan Group και διαχειρίζεται την Shinbundang Line.

Εν τω μεταξύ, στις 28 Φεβρουαρίου, ψηφίσθηκε στη Βουλή τροπολογία με την οποία, μέσω συμπληρωματικής σύμβασης, ανατίθεται στις ΑΚΤΩΡ και Hitachi Rail, η συντήρηση και λειτουργία του Μετρό -βασική γραμμή και επέκταση προς Καλαμαριά- για 2+1 έτη. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία