ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η κόντρα Κατερίνας Νοτοπούλου και Στράτου Σιμόπουλου

Μπορεί να κρατήσει καιρό αυτή η... κολόνια

 07/11/2018 15:42

Η κόντρα Κατερίνας Νοτοπούλου και Στράτου Σιμόπουλου
INTIME

Νίκος Οικονόμου


Ήταν η εκδήλωση των αντιπαραθέσεων. Εννοούμε τα σημερινά εγκαίνια της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής  διάβασης στη Μενεμένη, όπου εκτός από τη δημόσια διαφωνία του υπουργού μεταφορών και επικοινωνιών Χρήστου Σπίρτζη με τον δήμαρχο Αμπελοκήπων-Μενεμένης και πρόεδρο της ΠΕΔ κεντρικής Μακεδονίας Λάζαρο Κυρίζογλου, είχαμε και μια ενδιαφέρουσα στιχομυθία μεταξύ του κ. Σπίρτζη, της υφυπουργού εσωτερικών Κατερίνας Νοτοπούλου και του πρώην γενικού γραμματέα δημοσίων έργων Στράτο Σιμόπουλο.

Όλα ξεκίνησαν από την μάλλον ειρωνική παρότρυνση του τελευταίου προς τον υπουργό ότι πρέπει να ξεκινά τις ομιλίες του για όλα τα έργα σε όλη την Ελλάδα με τη φράση: «Ευχαριστώ την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά τον κ. Σιμόπουλο». Ακούγοντάς τoν τσίμπησε η κ. Νοτοπούλου και απάντησε εξίσου ειρωνικά: «Βέβαια, πίσω απ' όλα τα έργα κρύβεται ο Σιμόπουλος. Περιμένω αύριο το δελτίο τύπου», είπε. Τι απάντησε ο γαλάζιος; «Σε μια ώρα να το περιμένετε». 
Όπως και έγινε...

Θυμίζουμε ότι η κόντρα είναι πρόσφατη και μπορεί να εξελιχθεί σε... μόνιμη, καθώς ο ο πρώην γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Σαμαρά έχει ασκήσει τουλάχιστον δύο φορές σκληρή κριτική στην ένοικο του υπουργείου στο Διοικητήριο.

Μπορεί να κρατήσει, λοιπόν, καιρό αυτή η κολόνια…

Το δελτίο Τύπου του Σιμόπουλου

"Απάντηση στα ασύστολα ψεύδη του κ. Σπίρτζη και της κ. Νοτοπούλου για τις υποδομές στη δυτική Θεσσαλονίκη", τιτλοφορεί το δελτίο Τύπου που απέστειλε -πράγματι- ο κ. Σιμόπουλος.

Όπως αναφέρει:

"Προκλητική είναι η στάση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, κ. Σπίρτζη, ο οποίος εγκαινιάζοντας σήμερα την υπόγεια διάβαση της Μενεμένης δήλωσε πως "η συντηρητική παράταξη δεν έδωσε σημασία στην δυτική Θεσσαλονίκη".

Εκτός από το γεγονός πως ο κ. Σπίρτζης παραγνωρίζει σκόπιμα πως η ΝΔ αποτελεί αυτή τη στιγμή για τον τόπο την προοδευτική παράταξη, επιχειρεί ταυτόχρονα να παρουσιάσει μία παραποιημένη εικόνα, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Το έργο της υπόγειας διάβασης της Μενεμένης ολοκληρώθηκε σχεδιαστικά, εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση του και δημοπρατήθηκε από την κυβέρνηση Σαμαρά την τριετία 2012-2014 σε στενή συνεργασία με την δημοτική αρχή Αμπελοκήπων-Μενεμένης και τον δήμαρχο  κ. Κυρίζογλου.

Παράλληλα, η ΝΔ το ίδιο χρονικό διάστημα, έδειξε αμέριστο ενδιαφέρον για την δυτική Θεσσαλονίκη και ενδεικτικά υλοποίησε τα ακόλουθα: 

  • Δημοπράτησε, εξασφάλισε την χρηματοδότηση και ξεκίνησε το έργο των κόμβων της δυτικής περιφερειακής, για το οποίο επαίρεται η σημερινή κυβέρνηση.
  • Κατασκεύασε και παρέδωσε δεκάδες σχολικές αίθουσες.
  • Δρομολόγησε την επέκταση του Μετρό προς τα δυτικά.
  • Ανέδειξε το έργο του δυτικού θαλάσσιου μετώπου του Θερμαϊκού κόλπου και 
  • Δημοπράτησε το έργο του δίδυμου αποχετευτικού αγωγού.

Πολλά από αυτά τα έργα σφετερίζεται η σημερινή κυβέρνηση είτε με τις ατεκμηρίωτες αναφορές του κ. Σπίρτζη, είτε με τα εκτός πραγματικότητας δελτία τύπου της υφυπουργού κ.Νοτοπούλου, η οποία με την σειρά της προσπαθεί να αναδείξει το ανύπαρκτο κυβερνητικό έργο και πρωθυπουργικό ενδιαφέρον για την δυτική Θεσσαλονίκη.

Δεν χρειάζεται να αναρωτηθεί κανείς τι θα έλεγαν μέσα στον εκλογικό πανικό τους αν είχαν δημοπρατήσει έστω και ένα έργο σε όλη τη Θεσσαλονίκη, όταν πανηγυρίζουν, αφού άφησαν την πόλη επί μέρες χωρίς νερό, για το έργο της συντήρησης του αγωγού από Αραβησσό που θα δημοπρατηθεί το 2019 και για τη μελλοντική δημοπράτηση ενός σχολείου στον Εύοσμο.

Φυσικά, τα έργα δεν ανήκουν στις κυβερνήσεις, αλλά στους πολίτες.

Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι θα τους επιτρέψουμε να κάνουν το  "μαύρο-άσπρο", ενώ  η επόμενη κυβέρνηση, αυτή της Νέας Δημοκρατίας, θα έχει ως προτεραιότητα την περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών στη Δυτική Θεσσαλονίκη".


Ήταν η εκδήλωση των αντιπαραθέσεων. Εννοούμε τα σημερινά εγκαίνια της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής  διάβασης στη Μενεμένη, όπου εκτός από τη δημόσια διαφωνία του υπουργού μεταφορών και επικοινωνιών Χρήστου Σπίρτζη με τον δήμαρχο Αμπελοκήπων-Μενεμένης και πρόεδρο της ΠΕΔ κεντρικής Μακεδονίας Λάζαρο Κυρίζογλου, είχαμε και μια ενδιαφέρουσα στιχομυθία μεταξύ του κ. Σπίρτζη, της υφυπουργού εσωτερικών Κατερίνας Νοτοπούλου και του πρώην γενικού γραμματέα δημοσίων έργων Στράτο Σιμόπουλο.

Όλα ξεκίνησαν από την μάλλον ειρωνική παρότρυνση του τελευταίου προς τον υπουργό ότι πρέπει να ξεκινά τις ομιλίες του για όλα τα έργα σε όλη την Ελλάδα με τη φράση: «Ευχαριστώ την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ και προσωπικά τον κ. Σιμόπουλο». Ακούγοντάς τoν τσίμπησε η κ. Νοτοπούλου και απάντησε εξίσου ειρωνικά: «Βέβαια, πίσω απ' όλα τα έργα κρύβεται ο Σιμόπουλος. Περιμένω αύριο το δελτίο τύπου», είπε. Τι απάντησε ο γαλάζιος; «Σε μια ώρα να το περιμένετε». 
Όπως και έγινε...

Θυμίζουμε ότι η κόντρα είναι πρόσφατη και μπορεί να εξελιχθεί σε... μόνιμη, καθώς ο ο πρώην γενικός γραμματέας της κυβέρνησης Σαμαρά έχει ασκήσει τουλάχιστον δύο φορές σκληρή κριτική στην ένοικο του υπουργείου στο Διοικητήριο.

Μπορεί να κρατήσει, λοιπόν, καιρό αυτή η κολόνια…

Το δελτίο Τύπου του Σιμόπουλου

"Απάντηση στα ασύστολα ψεύδη του κ. Σπίρτζη και της κ. Νοτοπούλου για τις υποδομές στη δυτική Θεσσαλονίκη", τιτλοφορεί το δελτίο Τύπου που απέστειλε -πράγματι- ο κ. Σιμόπουλος.

Όπως αναφέρει:

"Προκλητική είναι η στάση της κυβέρνησης και του αρμόδιου υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, κ. Σπίρτζη, ο οποίος εγκαινιάζοντας σήμερα την υπόγεια διάβαση της Μενεμένης δήλωσε πως "η συντηρητική παράταξη δεν έδωσε σημασία στην δυτική Θεσσαλονίκη".

Εκτός από το γεγονός πως ο κ. Σπίρτζης παραγνωρίζει σκόπιμα πως η ΝΔ αποτελεί αυτή τη στιγμή για τον τόπο την προοδευτική παράταξη, επιχειρεί ταυτόχρονα να παρουσιάσει μία παραποιημένη εικόνα, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.

Το έργο της υπόγειας διάβασης της Μενεμένης ολοκληρώθηκε σχεδιαστικά, εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση του και δημοπρατήθηκε από την κυβέρνηση Σαμαρά την τριετία 2012-2014 σε στενή συνεργασία με την δημοτική αρχή Αμπελοκήπων-Μενεμένης και τον δήμαρχο  κ. Κυρίζογλου.

Παράλληλα, η ΝΔ το ίδιο χρονικό διάστημα, έδειξε αμέριστο ενδιαφέρον για την δυτική Θεσσαλονίκη και ενδεικτικά υλοποίησε τα ακόλουθα: 

  • Δημοπράτησε, εξασφάλισε την χρηματοδότηση και ξεκίνησε το έργο των κόμβων της δυτικής περιφερειακής, για το οποίο επαίρεται η σημερινή κυβέρνηση.
  • Κατασκεύασε και παρέδωσε δεκάδες σχολικές αίθουσες.
  • Δρομολόγησε την επέκταση του Μετρό προς τα δυτικά.
  • Ανέδειξε το έργο του δυτικού θαλάσσιου μετώπου του Θερμαϊκού κόλπου και 
  • Δημοπράτησε το έργο του δίδυμου αποχετευτικού αγωγού.

Πολλά από αυτά τα έργα σφετερίζεται η σημερινή κυβέρνηση είτε με τις ατεκμηρίωτες αναφορές του κ. Σπίρτζη, είτε με τα εκτός πραγματικότητας δελτία τύπου της υφυπουργού κ.Νοτοπούλου, η οποία με την σειρά της προσπαθεί να αναδείξει το ανύπαρκτο κυβερνητικό έργο και πρωθυπουργικό ενδιαφέρον για την δυτική Θεσσαλονίκη.

Δεν χρειάζεται να αναρωτηθεί κανείς τι θα έλεγαν μέσα στον εκλογικό πανικό τους αν είχαν δημοπρατήσει έστω και ένα έργο σε όλη τη Θεσσαλονίκη, όταν πανηγυρίζουν, αφού άφησαν την πόλη επί μέρες χωρίς νερό, για το έργο της συντήρησης του αγωγού από Αραβησσό που θα δημοπρατηθεί το 2019 και για τη μελλοντική δημοπράτηση ενός σχολείου στον Εύοσμο.

Φυσικά, τα έργα δεν ανήκουν στις κυβερνήσεις, αλλά στους πολίτες.

Αυτό, όμως δεν σημαίνει ότι θα τους επιτρέψουμε να κάνουν το  "μαύρο-άσπρο", ενώ  η επόμενη κυβέρνηση, αυτή της Νέας Δημοκρατίας, θα έχει ως προτεραιότητα την περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών στη Δυτική Θεσσαλονίκη".

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία