ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ευθύνες στον ΟΑΣΘ επιρρίπτει ο δήμος Θεσσαλονίκης για το φλεγόμενο «νέο» λεωφορείο

Παράλληλα η διοίκηση του Κ. Ζέρβα κατηγορεί στελέχη της αντιπολίτευσης για ανεύθυνα σχόλια και πληροφορίες «που έχουν καθαρά μικροπολιτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα»

 07/11/2020 12:12

Ευθύνες στον ΟΑΣΘ επιρρίπτει ο δήμος Θεσσαλονίκης για το φλεγόμενο «νέο» λεωφορείο
Φωτογραφία αρχείου

Θέση για το συμβάν με το νέο λεωφορείο του ΟΑΣΘ που ανεφλέγη χθες, Παρασκευή, ενώ ήταν εν κινήσει, έλαβε ο δήμος Θεσσαλονίκης με σημερινή ανακοίνωσή του, επιρρίπτοντας ευθύνες στον ΟΑΣΘ.

Ο δήμος υποστηρίζει ότι και το εν λόγω μεταχειρισμένο όχημα το οποίο αγοράστηκε από τον δήμο Θεσσαλονίκης μαζί με άλλα 49 μεταχειρισμένα λεωφορεία από τον δήμο Λειψίας της Γερμανίας και παραχωρήθηκαν με χρησιδάνειο στον ΟΑΣΘ για την ενίσχυση των δρομολογίων, «είναι πολύ καλά συντηρημένα, εκτελούσαν μέχρι την αγορά τους συγκοινωνιακό έργο στη Γερμανία, είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5+ και το κόστος απόκτησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλό, 11.000 ευρώ το καθένα».

Επιπλέον «για την προμήθεια των συγκεκριμένων οχημάτων προηγήθηκε Προγραμματική Σύμβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης με τον ΟΑΣΘ και ακολούθησε πλήρης και εκτεταμένος τεχνικός έλεγχος από μικτό κλιμάκιο του Δήμου και του ΟΑΣΘ που μετέβη στη Λειψία, όπου και πιστοποίησε την καταλληλότητα των προδιαγραφών των οχημάτων», συνεχίζει ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα ο δήμος υπενθυμίζει ότι «τα πρώτα τέσσερα από τα 50 λεωφορεία βρίσκονταν επί 2,5 μήνες στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, όπου και υπήρχε η υποχρέωση συντήρησης και τεχνικού ελέγχου, όπως άλλωστε προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις. Ακολούθησε η ταξινόμηση των οχημάτων και, πριν αυτά τεθούν σε κυκλοφορία, πέρασαν από ΚΤΕΟ. Η καλή χρήση των οχημάτων είναι συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ».

Σε κάθε περίπτωση «το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης προς τον ΟΑΣΘ προβλέπει την κίνησή των οχημάτων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης και αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της αστικής συγκοινωνίας», αναφέρει ο δήμος και ακολούθως κατηγορεί τον ΟΑΣΘ ότι χρησιμοποίησε το όχημα με μη προβλεπόμενο τρόπο. «Το όχημα που παρουσίασε βλάβη αδικαιολόγητα βρέθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης 5 Νοεμβρίου στην ευρύτερη περιοχή του Χορτιάτη μη εκτελώντας συγκοινωνιακό έργο», γράφει η σχετική ανακοίνωση του δήμου.

Παράλληλα ο δήμος σχολιάζει και τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από το περιστατικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και από στελέχη της αντιπολίτευσης, θεωρώντας πως «τις τελευταίες ώρες διοχετεύονται ανεύθυνες πληροφορίες και σχόλια, που έχουν καθαρά μικροπολιτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα, από ανθρώπους που απαξίωσαν τον ΟΑΣΘ, αδιαφορώντας συστηματικά για το πρόβλημα».

Έτσι, «το μείζον ζήτημα στη Θεσσαλονίκη είναι να λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης και να ενισχυθούν οι προσπάθειες που γίνονται το τελευταίο διάστημα προς αυτήν την κατεύθυνση. Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες, ανησυχεί για τις όποιες αβελτηρίες και καθυστερήσεις και θα προβεί σε οποιεσδήποτε ενέργειες απαιτηθούν», καταλήγει ο δήμος.

Θέση για το συμβάν με το νέο λεωφορείο του ΟΑΣΘ που ανεφλέγη χθες, Παρασκευή, ενώ ήταν εν κινήσει, έλαβε ο δήμος Θεσσαλονίκης με σημερινή ανακοίνωσή του, επιρρίπτοντας ευθύνες στον ΟΑΣΘ.

Ο δήμος υποστηρίζει ότι και το εν λόγω μεταχειρισμένο όχημα το οποίο αγοράστηκε από τον δήμο Θεσσαλονίκης μαζί με άλλα 49 μεταχειρισμένα λεωφορεία από τον δήμο Λειψίας της Γερμανίας και παραχωρήθηκαν με χρησιδάνειο στον ΟΑΣΘ για την ενίσχυση των δρομολογίων, «είναι πολύ καλά συντηρημένα, εκτελούσαν μέχρι την αγορά τους συγκοινωνιακό έργο στη Γερμανία, είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας Euro5+ και το κόστος απόκτησής τους ήταν εξαιρετικά χαμηλό, 11.000 ευρώ το καθένα».

Επιπλέον «για την προμήθεια των συγκεκριμένων οχημάτων προηγήθηκε Προγραμματική Σύμβαση του Δήμου Θεσσαλονίκης με τον ΟΑΣΘ και ακολούθησε πλήρης και εκτεταμένος τεχνικός έλεγχος από μικτό κλιμάκιο του Δήμου και του ΟΑΣΘ που μετέβη στη Λειψία, όπου και πιστοποίησε την καταλληλότητα των προδιαγραφών των οχημάτων», συνεχίζει ο δήμος Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα ο δήμος υπενθυμίζει ότι «τα πρώτα τέσσερα από τα 50 λεωφορεία βρίσκονταν επί 2,5 μήνες στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΘ, όπου και υπήρχε η υποχρέωση συντήρησης και τεχνικού ελέγχου, όπως άλλωστε προβλέπουν οι σχετικές συμβάσεις. Ακολούθησε η ταξινόμηση των οχημάτων και, πριν αυτά τεθούν σε κυκλοφορία, πέρασαν από ΚΤΕΟ. Η καλή χρήση των οχημάτων είναι συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ».

Σε κάθε περίπτωση «το χρησιδάνειο του Δήμου Θεσσαλονίκης προς τον ΟΑΣΘ προβλέπει την κίνησή των οχημάτων εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Θεσσαλονίκης και αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση της αστικής συγκοινωνίας», αναφέρει ο δήμος και ακολούθως κατηγορεί τον ΟΑΣΘ ότι χρησιμοποίησε το όχημα με μη προβλεπόμενο τρόπο. «Το όχημα που παρουσίασε βλάβη αδικαιολόγητα βρέθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης 5 Νοεμβρίου στην ευρύτερη περιοχή του Χορτιάτη μη εκτελώντας συγκοινωνιακό έργο», γράφει η σχετική ανακοίνωση του δήμου.

Παράλληλα ο δήμος σχολιάζει και τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από το περιστατικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και από στελέχη της αντιπολίτευσης, θεωρώντας πως «τις τελευταίες ώρες διοχετεύονται ανεύθυνες πληροφορίες και σχόλια, που έχουν καθαρά μικροπολιτικό και επικοινωνιακό χαρακτήρα, από ανθρώπους που απαξίωσαν τον ΟΑΣΘ, αδιαφορώντας συστηματικά για το πρόβλημα».

Έτσι, «το μείζον ζήτημα στη Θεσσαλονίκη είναι να λυθεί το συγκοινωνιακό πρόβλημα της πόλης και να ενισχυθούν οι προσπάθειες που γίνονται το τελευταίο διάστημα προς αυτήν την κατεύθυνση. Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες, ανησυχεί για τις όποιες αβελτηρίες και καθυστερήσεις και θα προβεί σε οποιεσδήποτε ενέργειες απαιτηθούν», καταλήγει ο δήμος.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία