ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

7o Posidonia Forum: Απόβαση από 17 εταιρείες κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη

Το διήμερο συνέδριο για τον τουρισμό κρουαζιέρας θα πραγματοποιηθεί 25 και 26 Απριλίου

 05/04/2023 16:51

7o Posidonia Forum: Απόβαση από 17 εταιρείες κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη

Άννη Καρολίδου

Η Θεσσαλονίκη, με το 7ο Posidonia Sea Tourism Forum, θα έχει την εξαιρετική ευκαιρία να μπει για τα καλά στο χάρτη της διεθνούς αγοράς κρουαζιέρας, καθώς 17 εταιρείες κρουαζιέρας από την Αμερική και την Ευρώπη, ορισμένες από τις μεγαλύτερες στον κλάδο, θα βρεθούν στην πόλη το διήμερο 25-26 Απριλίου, για να γνωρίσουν τον προορισμό που φέρνει μία καινούργια πρόταση στον high end οργανωμένο θαλάσσιο τουρισμό.

Πριν καν ανοίξει το 7o PSTF, μετά και την επιτυχημένη συμμετοχή της Θεσσαλονίκης στη Seatrade Cruise Global, ανακοινώθηκε η άφιξη στις 2 Οκτωβρίου, κρουαζιερόπλοιου της Explora Journeys, η οποία για πρώτη φορά θα πλευρίσει στον ΟΛΘ, με την επιθυμία μάλιστα, με τη διοργάνωση fam trip να γνωρίσει την πόλη και την περιοχή.

Το Posidonia Forum, που για πρώτη φορά πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη αλλά και εκτός πρωτεύουσας, φέτος εστιάζει ειδικά στην επανεκκίνηση full steam της κρουαζιέρας, έχοντας ως θέμα «Επιστροφή στην Ανάπτυξη: Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν Εταιρείες Κρουαζιέρας και Προορισμοί»

Και όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της διοργανώτριας «Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε.» κ. Θεόδωρος Βώκος, είναι επιτέλους ώρα τα ηγετικά στελέχη του κλάδου να γνωρίσουν τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας και να ανακαλύψουν την προοπτική νέων προορισμών.

Και forum και έκθεση

Στο διήμερο του 7ου PSTF, θα μετέχουν με εισηγήσεις τους 49 ομιλητές από 20 χώρες, αλλά και 46 επιχειρήσεις – εκθέτες, που απευθύνονται στις εταιρείες κρουαζιέρας. Επίσης, θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των ελληνικών λιμένων, μελών της ΕΛΙΜΕ, αλλά και εκπρόσωποι οργανισμών λιμένων από άλλες χώρες ( π.χ. της Κωνσταντινούπολης), καθώς η κρουαζιέρα είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσία που δεν περιορίζεται σε μία χώρα. 

Μάλιστα, όπως υποστήριξε ο κ. Βώκος, στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην ανατολική Μεσόγειο, θα βοηθούσε η δημιουργία ενός διακρατικού φορέα στον οποίο θα υπήρχαν συμμετοχές από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κύπρο, αλλά και από την Αίγυπτο και το Ισραήλ.

Ο κ. Βώκος, αναφέρθηκε στο πόσο συνετέλεσε η πρωτοβουλία της ΟΛΘ Α.Ε. για να πραγματοποιηθεί το forum στη Θεσσαλονίκη, μία πρωτοβουλία που υποστηρίχθηκε και από τους φορείς της πόλης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για να προσθέσει ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να αποκομίσει πολλά οφέλη από την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, ειδικά αν το λιμάνι χρησιμοποιείται ως homeport.

Να σημειωθεί ότι παρούσα στη συνάντηση ήταν και η Γενική Εμπορική Διευθύντρια & Διευθύντρια Στρατηγικής Επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε., Θεοδώρα Ρήγα.

olth-posidonia-celestyal.jpg



Mελέτη για το homeporting

Τα πιθανά οφέλη από το homeporting θα αναδειχθούν, κατά τη διάρκεια του forum και από την πρώτη παρουσίαση της μελέτης κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων της κρουαζιέρας στην τοπική κοινωνία, που εκπονείται από την ΟΛΘ Α.Ε. και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Η παρουσία του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, συνέπεσε με την έναρξη του homeporting στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για το 2023, καθώς στον ΟΛΘ είχε δέσει το Celestyal Crystal, το κρουαζιερόπλοιο της Celestyal Cruises, με το οποίο η ελληνική εταιρεία ανοίγει το φετινό κύκλο των ταξιδιών από και προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ένας κύκλος που θα διαρκέσει ως και τα Χριστούγεννα και περιλαμβάνει 31 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη, από τις 70 συνολικά που έχουν επιβεβαιωθεί για το 2023.

Τα σχέδια της Celestyal Cruises

Όπως είπαν ο καπετάνιος του Celestyal Crystal Άγγελος Βασιλάκος και η διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της εταιρείας, Φρόσω Ζαρουλέα, η Celestyal Cruises έχει στρατηγικά προωθήσει την τελευταία διετία την προβολή της Θεσσαλονίκης, επιλέγοντας μάλιστα να κάνει τη Θεσσαλονίκη σημείο homeport για κρουαζιέρες της, δηλαδή λιμάνι εκκίνησης.

Η Celestyal Cruises, το 2022 είχε 30 αφίξεις από τις 61 συνολικά αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον ΟΛΘ, ενώ έχει κάνει μεγάλη προβολή των κρουαζιέρων που περιλαμβάνουν τη Θεσσαλονίκη στα προγράμματά τους, τόσο στις βαλκανικές αγορές, όσο και στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για την κρουαζιέρα, την αμερικανική. 

Σήμερα η Celestyal, με το Celestyal Crystal, ξεκίνησε τη σεζόν από τη Θεσσαλονίκη με την κρουαζιέρα «Εκλεκτό Αιγαίο», αλλά στις 2 Σεπτεμβρίου δρομολογεί το νέο της απόκτημα, το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Journey, στο οποίο επενδύει συνολικά 20 εκατ. ευρώ για την εκτεταμένη ανακαίνιση του.

Όπως τονίσθηκε στο περιθώριο της συνάντησης γνωριμίας με τους δημοσιογράφους, η Θεσσαλονίκη μπορεί να ενταχθεί στα προγράμματα πολλών κρουαζιέρων στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο, προσελκύοντας όχι μόνο Βορειοελλαδίτες, αλλά και πολλούς Βαλκάνιους που μπορούν εύκολα, οδικώς, να έλθουν στην πόλη, ενώ η επιλογή της Θεσσαλονίκης ως homeport γίνεται ελκυστικότερη καθώς υπάρχουν πολλές διεθνείς συνδέσεις με το Αεροδρόμιο Μακεδονία.

Η Θεσσαλονίκη, με το 7ο Posidonia Sea Tourism Forum, θα έχει την εξαιρετική ευκαιρία να μπει για τα καλά στο χάρτη της διεθνούς αγοράς κρουαζιέρας, καθώς 17 εταιρείες κρουαζιέρας από την Αμερική και την Ευρώπη, ορισμένες από τις μεγαλύτερες στον κλάδο, θα βρεθούν στην πόλη το διήμερο 25-26 Απριλίου, για να γνωρίσουν τον προορισμό που φέρνει μία καινούργια πρόταση στον high end οργανωμένο θαλάσσιο τουρισμό.

Πριν καν ανοίξει το 7o PSTF, μετά και την επιτυχημένη συμμετοχή της Θεσσαλονίκης στη Seatrade Cruise Global, ανακοινώθηκε η άφιξη στις 2 Οκτωβρίου, κρουαζιερόπλοιου της Explora Journeys, η οποία για πρώτη φορά θα πλευρίσει στον ΟΛΘ, με την επιθυμία μάλιστα, με τη διοργάνωση fam trip να γνωρίσει την πόλη και την περιοχή.

Το Posidonia Forum, που για πρώτη φορά πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη αλλά και εκτός πρωτεύουσας, φέτος εστιάζει ειδικά στην επανεκκίνηση full steam της κρουαζιέρας, έχοντας ως θέμα «Επιστροφή στην Ανάπτυξη: Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν Εταιρείες Κρουαζιέρας και Προορισμοί»

Και όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος της διοργανώτριας «Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε.» κ. Θεόδωρος Βώκος, είναι επιτέλους ώρα τα ηγετικά στελέχη του κλάδου να γνωρίσουν τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας και να ανακαλύψουν την προοπτική νέων προορισμών.

Και forum και έκθεση

Στο διήμερο του 7ου PSTF, θα μετέχουν με εισηγήσεις τους 49 ομιλητές από 20 χώρες, αλλά και 46 επιχειρήσεις – εκθέτες, που απευθύνονται στις εταιρείες κρουαζιέρας. Επίσης, θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των ελληνικών λιμένων, μελών της ΕΛΙΜΕ, αλλά και εκπρόσωποι οργανισμών λιμένων από άλλες χώρες ( π.χ. της Κωνσταντινούπολης), καθώς η κρουαζιέρα είναι τουριστικό προϊόν και υπηρεσία που δεν περιορίζεται σε μία χώρα. 

Μάλιστα, όπως υποστήριξε ο κ. Βώκος, στην ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην ανατολική Μεσόγειο, θα βοηθούσε η δημιουργία ενός διακρατικού φορέα στον οποίο θα υπήρχαν συμμετοχές από την Ελλάδα, την Τουρκία, την Κύπρο, αλλά και από την Αίγυπτο και το Ισραήλ.

Ο κ. Βώκος, αναφέρθηκε στο πόσο συνετέλεσε η πρωτοβουλία της ΟΛΘ Α.Ε. για να πραγματοποιηθεί το forum στη Θεσσαλονίκη, μία πρωτοβουλία που υποστηρίχθηκε και από τους φορείς της πόλης και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, για να προσθέσει ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να αποκομίσει πολλά οφέλη από την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, ειδικά αν το λιμάνι χρησιμοποιείται ως homeport.

Να σημειωθεί ότι παρούσα στη συνάντηση ήταν και η Γενική Εμπορική Διευθύντρια & Διευθύντρια Στρατηγικής Επικοινωνίας της ΟΛΘ Α.Ε., Θεοδώρα Ρήγα.

olth-posidonia-celestyal.jpg



Mελέτη για το homeporting

Τα πιθανά οφέλη από το homeporting θα αναδειχθούν, κατά τη διάρκεια του forum και από την πρώτη παρουσίαση της μελέτης κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων της κρουαζιέρας στην τοπική κοινωνία, που εκπονείται από την ΟΛΘ Α.Ε. και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Η παρουσία του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum, συνέπεσε με την έναρξη του homeporting στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, για το 2023, καθώς στον ΟΛΘ είχε δέσει το Celestyal Crystal, το κρουαζιερόπλοιο της Celestyal Cruises, με το οποίο η ελληνική εταιρεία ανοίγει το φετινό κύκλο των ταξιδιών από και προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ένας κύκλος που θα διαρκέσει ως και τα Χριστούγεννα και περιλαμβάνει 31 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη, από τις 70 συνολικά που έχουν επιβεβαιωθεί για το 2023.

Τα σχέδια της Celestyal Cruises

Όπως είπαν ο καπετάνιος του Celestyal Crystal Άγγελος Βασιλάκος και η διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της εταιρείας, Φρόσω Ζαρουλέα, η Celestyal Cruises έχει στρατηγικά προωθήσει την τελευταία διετία την προβολή της Θεσσαλονίκης, επιλέγοντας μάλιστα να κάνει τη Θεσσαλονίκη σημείο homeport για κρουαζιέρες της, δηλαδή λιμάνι εκκίνησης.

Η Celestyal Cruises, το 2022 είχε 30 αφίξεις από τις 61 συνολικά αφίξεις κρουαζιερόπλοιων στον ΟΛΘ, ενώ έχει κάνει μεγάλη προβολή των κρουαζιέρων που περιλαμβάνουν τη Θεσσαλονίκη στα προγράμματά τους, τόσο στις βαλκανικές αγορές, όσο και στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για την κρουαζιέρα, την αμερικανική. 

Σήμερα η Celestyal, με το Celestyal Crystal, ξεκίνησε τη σεζόν από τη Θεσσαλονίκη με την κρουαζιέρα «Εκλεκτό Αιγαίο», αλλά στις 2 Σεπτεμβρίου δρομολογεί το νέο της απόκτημα, το κρουαζιερόπλοιο Celestyal Journey, στο οποίο επενδύει συνολικά 20 εκατ. ευρώ για την εκτεταμένη ανακαίνιση του.

Όπως τονίσθηκε στο περιθώριο της συνάντησης γνωριμίας με τους δημοσιογράφους, η Θεσσαλονίκη μπορεί να ενταχθεί στα προγράμματα πολλών κρουαζιέρων στο Αιγαίο και την ανατολική Μεσόγειο, προσελκύοντας όχι μόνο Βορειοελλαδίτες, αλλά και πολλούς Βαλκάνιους που μπορούν εύκολα, οδικώς, να έλθουν στην πόλη, ενώ η επιλογή της Θεσσαλονίκης ως homeport γίνεται ελκυστικότερη καθώς υπάρχουν πολλές διεθνείς συνδέσεις με το Αεροδρόμιο Μακεδονία.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία