ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΛΘ: Δύο δεσμευτικές προσφορές για το έργο του 6ου προβλήτα

Προσφορές κατέθεσαν το σχήμα ΜΕΤΚΑ -ΤΕΚΑΛ και η Αρχιρόδον

 06/03/2024 08:23

ΟΛΘ: Δύο δεσμευτικές προσφορές για το έργο του 6ου προβλήτα

Άννη Καρολίδου

Πέρασε στη δεύτερη φάση ο διαγωνισμός της ΟΛΘ ΑΕ, για το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, προσφορές κατέθεσαν το σχήμα ΜΕΤΚΑ -ΤΕΚΑΛ και η Αρχιρόδον.

Μακριά από την δεύτερη και δεσμευτική φάση
του διαγωνισμού "κρατήθηκαν" η ΑΒΑΞ και ΑΚΤΩΡ.

Να σημειωθεί ότι το έργο αυτό, που αρχικά είχε προϋπολογιστεί στα 130 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις που ανέλαβε να υλοποιήσει ο ιδιώτης επενδυτής στην ΟΛΘ ΑΕ και το οποίο θα πρέπει κανονικά να υλοποιηθεί ως το 2025, δηλαδή εντός 7ετίας από την υπογραφή της σύμβασης με το ελληνικό δημόσιο.

Η καθυστέρηση στην εκτέλεση του έργου οφείλεται στην τροποποίηση των απαιτήσεων για την υλοποίηση του, καθώς έγινε απαιτητή η εκπόνηση ΣΜΠΕ για την έγκριση του επικαιροποιημένου master plan.

Η καθυστέρηση στις εγκριτικές διαδικασίες οδήγησε στην ακύρωση του προηγούμενου διαγωνισμού από την ΟΛΘ ΑΕ.

Σημειώνεται ότι ο χρόνος κατασκευής του έργου έχει υπολογιστεί στους 36 μήνες.

Παρότι στο δεύτερο διαγωνισμό (αλλαγή προαπαιτούμενων συμμετοχής) αναμενόταν η εκδήλωση μεγαλυτέρου ενδιαφέροντος, αρχικό ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει τέσσερα σχήματα: Άβαξ – ETERMAR, ΑΚΤΩΡ – Χριστόφορος Κωνσταντινίδης, ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ και Αρχιρόδον.

Σημειωτέον ότι ακόμη δεν έχει εκδοθεί το ΠΔ για το master plan και τη ΣΜΠΕ του ΟΛΘ.

Πέρασε στη δεύτερη φάση ο διαγωνισμός της ΟΛΘ ΑΕ, για το έργο επέκτασης της 6ης προβλήτας, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, προσφορές κατέθεσαν το σχήμα ΜΕΤΚΑ -ΤΕΚΑΛ και η Αρχιρόδον.

Μακριά από την δεύτερη και δεσμευτική φάση
του διαγωνισμού "κρατήθηκαν" η ΑΒΑΞ και ΑΚΤΩΡ.

Να σημειωθεί ότι το έργο αυτό, που αρχικά είχε προϋπολογιστεί στα 130 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνεται στις υποχρεωτικές επενδύσεις που ανέλαβε να υλοποιήσει ο ιδιώτης επενδυτής στην ΟΛΘ ΑΕ και το οποίο θα πρέπει κανονικά να υλοποιηθεί ως το 2025, δηλαδή εντός 7ετίας από την υπογραφή της σύμβασης με το ελληνικό δημόσιο.

Η καθυστέρηση στην εκτέλεση του έργου οφείλεται στην τροποποίηση των απαιτήσεων για την υλοποίηση του, καθώς έγινε απαιτητή η εκπόνηση ΣΜΠΕ για την έγκριση του επικαιροποιημένου master plan.

Η καθυστέρηση στις εγκριτικές διαδικασίες οδήγησε στην ακύρωση του προηγούμενου διαγωνισμού από την ΟΛΘ ΑΕ.

Σημειώνεται ότι ο χρόνος κατασκευής του έργου έχει υπολογιστεί στους 36 μήνες.

Παρότι στο δεύτερο διαγωνισμό (αλλαγή προαπαιτούμενων συμμετοχής) αναμενόταν η εκδήλωση μεγαλυτέρου ενδιαφέροντος, αρχικό ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει τέσσερα σχήματα: Άβαξ – ETERMAR, ΑΚΤΩΡ – Χριστόφορος Κωνσταντινίδης, ΜΕΤΚΑ – ΤΕΚΑΛ και Αρχιρόδον.

Σημειωτέον ότι ακόμη δεν έχει εκδοθεί το ΠΔ για το master plan και τη ΣΜΠΕ του ΟΛΘ.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία