ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το makthes.gr αποκαλύπτει: «Ξήλωσαν» την πίστα BMX όπου σκοτώθηκε 17χρονος ποδηλάτης

Στα δικαστήρια η συνέχεια με την εκδίκαση της μήνυσης της οικογένειας εναντίον του δήμου Θεσσαλονίκης - «Ήταν επικίνδυνη» παραδέχεται ο Θανάσης Παππάς - Τι αναφέρουν αθλητές που πήγαιναν καθημερινά στο πάρκο «Μπλε Ράμπες»

 02/04/2019 15:05

Το makthes.gr αποκαλύπτει: «Ξήλωσαν» την πίστα BMX όπου σκοτώθηκε 17χρονος ποδηλάτης

Θεολόγος Ηλιού

Απομακρύνθηκαν, έπειτα από σχεδόν ένα χρόνο, όλες οι κατασκευές από τις «Μπλε Ράμπες» στη νέα παραλία, όπου σημειώθηκε ο πρώτος θάνατος στην Ελλάδα σε πάρκο BMX.

Λίγες μέρες μετά το τραγικό περιστατικό, που συνέβη στις 27 Ιανουαρίου του 2018, ο δήμος Θεσσαλονίκης τοποθέτησε πινακίδες στο πάρκο, με τις οποίες προειδοποιούσε για τους όρους με τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείται ο χώρος, αποποιούμενος ταυτόχρονα κάθε ευθύνη για οποιοδήποτε συμβάν σχετιζόταν με τη χρήση του.

Η αρχική αίσθηση ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης με κάποιες πινακίδες θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ένα ζήτημα που κόστισε τη ζωή σε ένα νέο άνθρωπο, εγκαταλείφθηκε από ό,τι φαίνεται στη συνέχεια, καθώς τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς, δηλαδή έπειτα από 11 μήνες, ελήφθη η απόφαση να ξηλωθεί εντελώς το πάρκο «Μπλε Ράμπες» και ο χώρος να μείνει κενός.

Το τραγικό περιστατικό

Να υπενθυμίσουμε ότι ο 17χρονος, βουλγαρικής καταγωγής, είχε πάει με το ποδήλατό του στο πάρκο και, πέφτοντας από μια κατασκευή, χτύπησε το κεφάλι του στο δάπεδο.

Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ωστόσο λίγα λεπτά μετά υπέκυψε στα τραύματά του καθώς είχε υποστεί κρανιοεγκεφαλική κάκωση.

mple-rampes-atixima.jpg


Στιγμιότυπο από την στιγμή του τραγικού περιστατικού (Πηγή: ΑΝΤ1 News)


Όπως ήταν φυσικό, λόγω του τραγικού περιστατικού δημιουργήθηκαν ερωτήματα για την ασφάλεια και τις προδιαγραφές του χώρου, όπου καθημερινά σύχναζαν παιδιά, για να κάνουν skate και BMX, ενώ η οικογένεια του 17χρονου κατέθεσε μήνυση εναντίον του δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία  αναμένεται να εκδικαστεί το προσεχές διάστημα.

Γιατί ξηλώθηκε το πάρκο

Το makthes.gr επικοινώνησε με τον Σεραφείμ Παπαδόπουλο, διοργανωτή αγώνων BMX και ιδιοκτήτη καταστήματος με αθλητικά ειδή, για την ημέρα που «ξήλωσαν» το πάρκο. Ο ίδιος έκανε συχνά προπονήσεις στις «Μπλε Ράμπες», ώσπου μια ημέρα είδε συνεργεία του δήμου να απομακρύνουν τις κατασκευές. «Τον Δεκέμβριο είδαμε να τα ξηλώνουν και όταν τους ρωτήσαμε τι συμβαίνει, μας είπαν ότι τα παίρνουν για να φέρουν νέες κατασκευές» ανέφερε στο makthes.gr, προσθέτοντας πως «προφανώς μας είπαν ψέματα».

rampes.jpg

Η εικόνα του πάρκου σήμερα

«Δεν υπήρχαν προδιαγραφές και ήταν επικίνδυνο, γι’ αυτό το ξηλώσαμε» δηλώνει στο makthes.gr ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς. Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι έχει υποβληθεί μήνυση εναντίον του δήμου από τους γονείς του 17χρονου και σημείωσε χαρακτηριστικά: «Είχαμε οχλήσεις για το συγκεκριμένο πάρκο, μετά το περιστατικό».

Αφοπλιστική είναι και η απάντηση που έδωσε στο makthes.gr ο κ. Παππάς στο ερώτημα πώς δημιουργήθηκε το πάρκο και κυρίως πώς συνέχισε να λειτουργεί όλο αυτό το διάστημα των 11 μηνών: «Το πάρκο υπήρχε από πριν, δεν ήμουν εγώ στην αντιδημαρχία» μας είπε.

Οι «Μπλε Ράμπες» 

Οι «Μπλε Ράμπες» συμπεριλαμβάνονταν στη μελέτη του Πρόδρομου Νικηφορίδη και του Bernard Cuomo για την ανάπλαση της νέας παραλίας, και το πάρκο στήθηκε το 2008. 

«Έβαλαν τα μισά από αυτά που σχεδιάζαμε. Όλες οι κατασκευές πρέπει να συνοδεύονται από πιστοποιήσεις. Συνηθίζεται πολλές φορές να φέρνουν αντίγραφα των προβλεπόμενων, γιατί είναι φθηνότερα. Εμείς είχαμε προτείνει μια εταιρεία του εξωτερικού που είχε πιστοποιημένα προϊόντα, αλλά δεν γνωρίζω από πού τα πήραν τελικά» αναφέρει ο Πρόδρομος Νικηφορίδης στο makthes.gr.

Ωστόσο, ο προϊστάμενος Συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων του δήμου Θεσσαλονίκης Ανδρέας Σπηλιόπουλος υποστηρίζει πως «όλες οι κατασκευές που υπήρχαν στο πάρκο είχαν πιστοποιήσεις».

Για τους λόγους που τελικά το πάρκο ξηλώθηκε και δεν υπάρχει πια, ο κ. Σπηλιόπουλος δίνει διαφορετική διάσταση από αυτήν του Θανάση Παππά. «Μετά το δυστύχημα, έθεσα στο δήμο το θέμα της λειτουργικότητας του πάρκου, σχετικά με την ελεύθερη πρόσβαση που μπορούσε να είχε ο καθένας, ακόμα και αυτός που ήταν αρχάριος. Για αυτό πίεσα να κλείσει το πάρκο. Υπήρχαν προδιαγραφές και συντήρηση, αλλά για τη λειτουργικότητα και για το ποιος μπορεί να μπαίνει μέσα δεν υπάρχει συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο» κατέληξε.

Υπήρχαν κατασκευαστικά προβλήματα;

Σύμφωνα με άτομα που πήγαιναν καθημερινά στις «Μπλε Ράμπες», ο 17χρονος είχε επισκεφτεί το πάρκο για πρώτη φορά την ημέρα που έχασε τη ζωή του.

«Ήταν ένα παιδί που δεν ασχολούνταν με το BMX. Δεν τον είχαμε ξαναδεί και δεν τον γνωρίζαμε» λέει ο Σεραφείμ Παπαδόπουλος.

Ωστόσο, όπως υποστηρίζουν άνθρωποι που πήγαιναν καθημερινά στο πάρκο, η κατασκευή από την οποία έπεσε ο 17χρονος δεν ήταν ολοκληρωμένη.

«Η κατασκευή που έπεσε το παιδάκι ήταν μισή, της έλειπε ένα μέρος. Υπήρχαν γενικά τα μισά από όσα θα έπρεπε» λέει  ο διοργανωτής αγώνων BMX Σεραφείμ Παπαδόπουλος.

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι δηλώσεις του 40χρονου Μάνου, ο οποίος, όπως λέει, ασχολείται από τα 14 του με το BMX.

«Δεν υπήρχε σωστή μελέτη. Οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν πήραν μεμονωμένες κατασκευές και τις τοποθέτησαν χύμα μέσα σε κάποια τετραγωνικά», μας είπε για τις «Μπλε Ράμπες».

Ο ίδιος σημειώνει πως συχνά ειδοποιούσαν το δήμο για τις κακοτεχνίες που υπήρχαν στο πάρκο. «Για τη ράμπα που έπεσε ο 17χρονος λέγαμε σε φύλακες του δήμου ότι δεν είναι σωστή και ότι θα υπάρξει θέμα».

Όπως αναφέρει ο 40χρονος, μετά το δυστύχημα, ο δήμος τοποθέτησε πινακίδα έξω από το πάρκο με κανονισμούς και «φυσικά στο τέλος έγραφαν ότι για κάθε ατύχημα δεν έχει ευθύνη ο δήμος. Την ίδια ώρα, τα φώτα ήταν μόνιμα χαλασμένα και οι λαμαρίνες άρχισαν από τον πρώτο χρόνο να χαλάνε».

Λόγο για ελλιπή συντήρηση κάνει ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν το συντηρούσαν και ό,τι χαλούσε, δεν το έφτιαχναν».

Ο αντιδήμαρχος Εκπαίδευσης και Αθλητισμού του δήμου Θεσσαλονίκης Αλέξανδρος Μπαρμπουνάκης ήταν ο μοναδικός που έκανε δηλώσεις για το θέμα όταν συνέβη το τραγικό περιστατικό. Τότε διαβεβαίωνε πως στο χώρο γίνονταν οι προβλεπόμενες συντηρήσεις και χαρακτήριζε το συγκεκριμένο πάρκο «ήπιας χρήσης skate». Σήμερα που το πάρκο δεν υπάρχει πια, μιλώντας στο makthes.gr, δηλώνει ότι είναι δύσκολο να υπάρχει νέο παρόμοιο πάρκο, λόγω κόστους. «Ως αντιδήμαρχος Αθλητισμού, είμαι σε επαφή με αυτές τις ομάδες της πόλης, για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο για αυτά τα πάρκα. Όμως δημιουργούμε πάρκα με όργανα γυμναστικής, όπως αυτό στο πάρκο του Ξαρχάκου» αναφέρει ο αντιδήμαρχος.

«Βλέπω ότι σε όλο τον κόσμο υπάρχουν αυτά τα πάρκα. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην έχουμε και εμείς. Αν στις 'Μπλε Ράμπες' δεν ήταν σωστά τοποθετημένες οι κατασκευές, είναι μια άλλη ιστορία» λέει ο Πρόδρομος Νικηφορίδης, συμπληρώνοντας για τη διάλυση του πάρκου ότι «έγινε από ευθυνοφοβία. Ίσως φοβήθηκαν ότι θα γίνουν κι άλλα περιστατικά και θα τους έτρεχαν».

Τι αναφέρει η BMX κοινότητα

Κλείνοντας το πάρκο «Μπλε Ράμπες», ο δήμος Θεσσαλονίκης άφησε μια μεγάλη ομάδα ατόμων χωρίς χώρο εξάσκησης και προπόνησης. Σήμερα στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τουλάχιστον 200 άτομα που ασχολούνται με το BMX και οι επιλογές για τα μέρη που θα κινηθούν πλέον είναι συγκεκριμένες. «Τα παιδιά εξασκούνται στα μάρμαρα κάτω από τον Λευκό Πύργο και κάτω από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, με μεγάλους κινδύνους. Για μεγάλη περίοδο είχαν μετατρέψει και την αυλή του Maison Crystal σε πίστα BMX και skate αλλά από τότε που πουλήθηκε το κτίριο, τους ενημέρωσαν ότι πρέπει να τα μαζέψουν» αναφέρει στο makthes.gr ο 40χρονος Μάνος.

Ωστόσο, υπάρχει και ένα «secret spot» στην ανατολική Θεσσαλονίκη, που δεν αποκαλύπτουν πού βρίσκεται, όπου έχουν στήσει τις δικές τους αυτοσχέδιες πίστες. «Είναι ένας χώρος 2.000 τ.μ., που από το 2004 πηγαίνουμε συγκεκριμένα άτομα εκεί μέσα και δεν αφήνουμε κανέναν να κάνει το οτιδήποτε χωρίς κράνος και επιγονατίδες» λέει ο 40χρονος.

«Δεν υπάρχει πλέον χώρος για τα παιδιά. Υπάρχει μόνο ένας ιδιωτικός χώρος αρκετά μακριά από το κέντρο της πόλης» δηλώνει ο Σεραφείμ Παπαδόπουλος, τονίζοντας την ανάγκη για δημιουργία συλλόγων ατόμων που ασχολούνται με τα συγκεκριμένα αθλήματα, ώστε να γνωρίζονται μεταξύ τους και να διεκδικούν μαζικά.













Απομακρύνθηκαν, έπειτα από σχεδόν ένα χρόνο, όλες οι κατασκευές από τις «Μπλε Ράμπες» στη νέα παραλία, όπου σημειώθηκε ο πρώτος θάνατος στην Ελλάδα σε πάρκο BMX.

Λίγες μέρες μετά το τραγικό περιστατικό, που συνέβη στις 27 Ιανουαρίου του 2018, ο δήμος Θεσσαλονίκης τοποθέτησε πινακίδες στο πάρκο, με τις οποίες προειδοποιούσε για τους όρους με τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείται ο χώρος, αποποιούμενος ταυτόχρονα κάθε ευθύνη για οποιοδήποτε συμβάν σχετιζόταν με τη χρήση του.

Η αρχική αίσθηση ότι ο δήμος Θεσσαλονίκης με κάποιες πινακίδες θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ένα ζήτημα που κόστισε τη ζωή σε ένα νέο άνθρωπο, εγκαταλείφθηκε από ό,τι φαίνεται στη συνέχεια, καθώς τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς, δηλαδή έπειτα από 11 μήνες, ελήφθη η απόφαση να ξηλωθεί εντελώς το πάρκο «Μπλε Ράμπες» και ο χώρος να μείνει κενός.

Το τραγικό περιστατικό

Να υπενθυμίσουμε ότι ο 17χρονος, βουλγαρικής καταγωγής, είχε πάει με το ποδήλατό του στο πάρκο και, πέφτοντας από μια κατασκευή, χτύπησε το κεφάλι του στο δάπεδο.

Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, ωστόσο λίγα λεπτά μετά υπέκυψε στα τραύματά του καθώς είχε υποστεί κρανιοεγκεφαλική κάκωση.

mple-rampes-atixima.jpg


Στιγμιότυπο από την στιγμή του τραγικού περιστατικού (Πηγή: ΑΝΤ1 News)


Όπως ήταν φυσικό, λόγω του τραγικού περιστατικού δημιουργήθηκαν ερωτήματα για την ασφάλεια και τις προδιαγραφές του χώρου, όπου καθημερινά σύχναζαν παιδιά, για να κάνουν skate και BMX, ενώ η οικογένεια του 17χρονου κατέθεσε μήνυση εναντίον του δήμου Θεσσαλονίκης, η οποία  αναμένεται να εκδικαστεί το προσεχές διάστημα.

Γιατί ξηλώθηκε το πάρκο

Το makthes.gr επικοινώνησε με τον Σεραφείμ Παπαδόπουλο, διοργανωτή αγώνων BMX και ιδιοκτήτη καταστήματος με αθλητικά ειδή, για την ημέρα που «ξήλωσαν» το πάρκο. Ο ίδιος έκανε συχνά προπονήσεις στις «Μπλε Ράμπες», ώσπου μια ημέρα είδε συνεργεία του δήμου να απομακρύνουν τις κατασκευές. «Τον Δεκέμβριο είδαμε να τα ξηλώνουν και όταν τους ρωτήσαμε τι συμβαίνει, μας είπαν ότι τα παίρνουν για να φέρουν νέες κατασκευές» ανέφερε στο makthes.gr, προσθέτοντας πως «προφανώς μας είπαν ψέματα».

rampes.jpg

Η εικόνα του πάρκου σήμερα

«Δεν υπήρχαν προδιαγραφές και ήταν επικίνδυνο, γι’ αυτό το ξηλώσαμε» δηλώνει στο makthes.gr ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς. Ο ίδιος επιβεβαίωσε ότι έχει υποβληθεί μήνυση εναντίον του δήμου από τους γονείς του 17χρονου και σημείωσε χαρακτηριστικά: «Είχαμε οχλήσεις για το συγκεκριμένο πάρκο, μετά το περιστατικό».

Αφοπλιστική είναι και η απάντηση που έδωσε στο makthes.gr ο κ. Παππάς στο ερώτημα πώς δημιουργήθηκε το πάρκο και κυρίως πώς συνέχισε να λειτουργεί όλο αυτό το διάστημα των 11 μηνών: «Το πάρκο υπήρχε από πριν, δεν ήμουν εγώ στην αντιδημαρχία» μας είπε.

Οι «Μπλε Ράμπες» 

Οι «Μπλε Ράμπες» συμπεριλαμβάνονταν στη μελέτη του Πρόδρομου Νικηφορίδη και του Bernard Cuomo για την ανάπλαση της νέας παραλίας, και το πάρκο στήθηκε το 2008. 

«Έβαλαν τα μισά από αυτά που σχεδιάζαμε. Όλες οι κατασκευές πρέπει να συνοδεύονται από πιστοποιήσεις. Συνηθίζεται πολλές φορές να φέρνουν αντίγραφα των προβλεπόμενων, γιατί είναι φθηνότερα. Εμείς είχαμε προτείνει μια εταιρεία του εξωτερικού που είχε πιστοποιημένα προϊόντα, αλλά δεν γνωρίζω από πού τα πήραν τελικά» αναφέρει ο Πρόδρομος Νικηφορίδης στο makthes.gr.

Ωστόσο, ο προϊστάμενος Συντήρησης δημοτικών κτιρίων και κοινόχρηστων χώρων του δήμου Θεσσαλονίκης Ανδρέας Σπηλιόπουλος υποστηρίζει πως «όλες οι κατασκευές που υπήρχαν στο πάρκο είχαν πιστοποιήσεις».

Για τους λόγους που τελικά το πάρκο ξηλώθηκε και δεν υπάρχει πια, ο κ. Σπηλιόπουλος δίνει διαφορετική διάσταση από αυτήν του Θανάση Παππά. «Μετά το δυστύχημα, έθεσα στο δήμο το θέμα της λειτουργικότητας του πάρκου, σχετικά με την ελεύθερη πρόσβαση που μπορούσε να είχε ο καθένας, ακόμα και αυτός που ήταν αρχάριος. Για αυτό πίεσα να κλείσει το πάρκο. Υπήρχαν προδιαγραφές και συντήρηση, αλλά για τη λειτουργικότητα και για το ποιος μπορεί να μπαίνει μέσα δεν υπάρχει συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο» κατέληξε.

Υπήρχαν κατασκευαστικά προβλήματα;

Σύμφωνα με άτομα που πήγαιναν καθημερινά στις «Μπλε Ράμπες», ο 17χρονος είχε επισκεφτεί το πάρκο για πρώτη φορά την ημέρα που έχασε τη ζωή του.

«Ήταν ένα παιδί που δεν ασχολούνταν με το BMX. Δεν τον είχαμε ξαναδεί και δεν τον γνωρίζαμε» λέει ο Σεραφείμ Παπαδόπουλος.

Ωστόσο, όπως υποστηρίζουν άνθρωποι που πήγαιναν καθημερινά στο πάρκο, η κατασκευή από την οποία έπεσε ο 17χρονος δεν ήταν ολοκληρωμένη.

«Η κατασκευή που έπεσε το παιδάκι ήταν μισή, της έλειπε ένα μέρος. Υπήρχαν γενικά τα μισά από όσα θα έπρεπε» λέει  ο διοργανωτής αγώνων BMX Σεραφείμ Παπαδόπουλος.

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και οι δηλώσεις του 40χρονου Μάνου, ο οποίος, όπως λέει, ασχολείται από τα 14 του με το BMX.

«Δεν υπήρχε σωστή μελέτη. Οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν πήραν μεμονωμένες κατασκευές και τις τοποθέτησαν χύμα μέσα σε κάποια τετραγωνικά», μας είπε για τις «Μπλε Ράμπες».

Ο ίδιος σημειώνει πως συχνά ειδοποιούσαν το δήμο για τις κακοτεχνίες που υπήρχαν στο πάρκο. «Για τη ράμπα που έπεσε ο 17χρονος λέγαμε σε φύλακες του δήμου ότι δεν είναι σωστή και ότι θα υπάρξει θέμα».

Όπως αναφέρει ο 40χρονος, μετά το δυστύχημα, ο δήμος τοποθέτησε πινακίδα έξω από το πάρκο με κανονισμούς και «φυσικά στο τέλος έγραφαν ότι για κάθε ατύχημα δεν έχει ευθύνη ο δήμος. Την ίδια ώρα, τα φώτα ήταν μόνιμα χαλασμένα και οι λαμαρίνες άρχισαν από τον πρώτο χρόνο να χαλάνε».

Λόγο για ελλιπή συντήρηση κάνει ο κ. Παπαδόπουλος, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Δεν το συντηρούσαν και ό,τι χαλούσε, δεν το έφτιαχναν».

Ο αντιδήμαρχος Εκπαίδευσης και Αθλητισμού του δήμου Θεσσαλονίκης Αλέξανδρος Μπαρμπουνάκης ήταν ο μοναδικός που έκανε δηλώσεις για το θέμα όταν συνέβη το τραγικό περιστατικό. Τότε διαβεβαίωνε πως στο χώρο γίνονταν οι προβλεπόμενες συντηρήσεις και χαρακτήριζε το συγκεκριμένο πάρκο «ήπιας χρήσης skate». Σήμερα που το πάρκο δεν υπάρχει πια, μιλώντας στο makthes.gr, δηλώνει ότι είναι δύσκολο να υπάρχει νέο παρόμοιο πάρκο, λόγω κόστους. «Ως αντιδήμαρχος Αθλητισμού, είμαι σε επαφή με αυτές τις ομάδες της πόλης, για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε, αλλά το κόστος είναι πολύ μεγάλο για αυτά τα πάρκα. Όμως δημιουργούμε πάρκα με όργανα γυμναστικής, όπως αυτό στο πάρκο του Ξαρχάκου» αναφέρει ο αντιδήμαρχος.

«Βλέπω ότι σε όλο τον κόσμο υπάρχουν αυτά τα πάρκα. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην έχουμε και εμείς. Αν στις 'Μπλε Ράμπες' δεν ήταν σωστά τοποθετημένες οι κατασκευές, είναι μια άλλη ιστορία» λέει ο Πρόδρομος Νικηφορίδης, συμπληρώνοντας για τη διάλυση του πάρκου ότι «έγινε από ευθυνοφοβία. Ίσως φοβήθηκαν ότι θα γίνουν κι άλλα περιστατικά και θα τους έτρεχαν».

Τι αναφέρει η BMX κοινότητα

Κλείνοντας το πάρκο «Μπλε Ράμπες», ο δήμος Θεσσαλονίκης άφησε μια μεγάλη ομάδα ατόμων χωρίς χώρο εξάσκησης και προπόνησης. Σήμερα στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τουλάχιστον 200 άτομα που ασχολούνται με το BMX και οι επιλογές για τα μέρη που θα κινηθούν πλέον είναι συγκεκριμένες. «Τα παιδιά εξασκούνται στα μάρμαρα κάτω από τον Λευκό Πύργο και κάτω από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, με μεγάλους κινδύνους. Για μεγάλη περίοδο είχαν μετατρέψει και την αυλή του Maison Crystal σε πίστα BMX και skate αλλά από τότε που πουλήθηκε το κτίριο, τους ενημέρωσαν ότι πρέπει να τα μαζέψουν» αναφέρει στο makthes.gr ο 40χρονος Μάνος.

Ωστόσο, υπάρχει και ένα «secret spot» στην ανατολική Θεσσαλονίκη, που δεν αποκαλύπτουν πού βρίσκεται, όπου έχουν στήσει τις δικές τους αυτοσχέδιες πίστες. «Είναι ένας χώρος 2.000 τ.μ., που από το 2004 πηγαίνουμε συγκεκριμένα άτομα εκεί μέσα και δεν αφήνουμε κανέναν να κάνει το οτιδήποτε χωρίς κράνος και επιγονατίδες» λέει ο 40χρονος.

«Δεν υπάρχει πλέον χώρος για τα παιδιά. Υπάρχει μόνο ένας ιδιωτικός χώρος αρκετά μακριά από το κέντρο της πόλης» δηλώνει ο Σεραφείμ Παπαδόπουλος, τονίζοντας την ανάγκη για δημιουργία συλλόγων ατόμων που ασχολούνται με τα συγκεκριμένα αθλήματα, ώστε να γνωρίζονται μεταξύ τους και να διεκδικούν μαζικά.













ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία