ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ξανά στην «αντεπίθεση» ο Κ. Ζέρβας για τις κοπές δέντρων στη Θεσσαλονίκη

Επιμένει στην ορθότητα του σχεδίου για τις κοπές δέντρων ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης

 03/04/2023 21:10

Ξανά στην «αντεπίθεση» ο Κ. Ζέρβας για τις κοπές δέντρων στη Θεσσαλονίκη
Φωτογραφία αρχείου

Στο θέμα των κοπών δέντρων επανήλθε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης σήμερα το απόγευμα, Δευτέρα.

Σε αυτό το πνεύμα ο δήμαρχος επανέλαβε, ότι ο δήμος έχει σχέδιο και ενεργεί έχοντας εγκρίσεις από αρμόδιους φορείς. 

Μάλιστα έκανε λόγο για αναγκαίες και γενναίες αποφάσεις, συμπληρώνοντας πως «θα μπορούσα και εγώ να αδιαφορήσω και στα 5-6 χρόνια αδιαφορίας να προσθέσω αλλά τέσσερα. Να αφήσω τις λεύκες κούφιες πάνω από τα κεφάλια των δημοτών. Θα μπορούσα να αφήσω τα σάπια δέντρα έρμαιο στα πρώτα μποφόρ».

Στη συνέχεια ο κ. Ζέρβας διαβεβαίωσε πως όσα δέντρα έχουν περιληφθεί στον σχεδιασμό κοπών επικίνδυνων δέντρων αντικαθίστανται σε υπερδιπλάσιο αριθμό. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο των σχετικών εργολαβιών φυτεύονται δέντρα στις κενές δενδροδόχους οι οποίες παραμένουν κενές εδώ και χρόνια. 

«Υπάρχει σχέδιο, υπάρχουν επιστήμονες, οι εγκρίσεις και οι άδειες. Αυτά είναι αυτονόητα. Αυτό που δεν υπάρχει και σε εμάς δεν θα το βρείτε είναι ότι δεν υπάρχει "ωχαδερφισμός", δεν υπάρχει "άστο για αργότερα", δεν υπάρχει αδιαφορία για την ασφάλεια των πολιτών», επέμεινε ο Κ. Ζέρβας και κάλεσε όσους αντιδρούν σε αυτό το σχέδιο να αναλάβουν την ευθύνη ακύρωσής του.

Κ. Ζέρβας: Μέτρα από την Πολιτεία για την ατμοσφαιρική ρύπανση

Σε επόμενο σημείο της τοποθέτησής του, ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκε και στην πρόσφατη καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την ατμοσφαιρική ρύπανση στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης, η οποία αφορά την περίοδο 2005-2012, το 2014 και το διάστημα 2017-2019, ζητώντας από την κεντρική κυβέρνηση «άμεση λήψη μέτρων και σχεδιασμό δημόσιων πολιτικών που να απαντούν στο πρόβλημα», το οποίο όπως είπε «όλοι ξέρουμε πού οφείλεται», χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.

Εστιάζοντας στα δεδομένα των σταθμών μέτρησης του δήμου Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα της οδού Εγνατίας, είπε πως από το 2019 μέχρι και το 2022 παρατηρείται βελτίωση. «Από τις 75 ημέρες υπέρβασης των ορίων ρύπανσης για το 2019, πέσαμε σε 33 το 2020, σε 26 το 2021 και σε 18 το 2022», σημείωσε και συμπλήρωσε πως αυτή η βελτίωση δεν συνεπάγεται εφησυχασμό.

Στο θέμα των κοπών δέντρων επανήλθε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης σήμερα το απόγευμα, Δευτέρα.

Σε αυτό το πνεύμα ο δήμαρχος επανέλαβε, ότι ο δήμος έχει σχέδιο και ενεργεί έχοντας εγκρίσεις από αρμόδιους φορείς. 

Μάλιστα έκανε λόγο για αναγκαίες και γενναίες αποφάσεις, συμπληρώνοντας πως «θα μπορούσα και εγώ να αδιαφορήσω και στα 5-6 χρόνια αδιαφορίας να προσθέσω αλλά τέσσερα. Να αφήσω τις λεύκες κούφιες πάνω από τα κεφάλια των δημοτών. Θα μπορούσα να αφήσω τα σάπια δέντρα έρμαιο στα πρώτα μποφόρ».

Στη συνέχεια ο κ. Ζέρβας διαβεβαίωσε πως όσα δέντρα έχουν περιληφθεί στον σχεδιασμό κοπών επικίνδυνων δέντρων αντικαθίστανται σε υπερδιπλάσιο αριθμό. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο των σχετικών εργολαβιών φυτεύονται δέντρα στις κενές δενδροδόχους οι οποίες παραμένουν κενές εδώ και χρόνια. 

«Υπάρχει σχέδιο, υπάρχουν επιστήμονες, οι εγκρίσεις και οι άδειες. Αυτά είναι αυτονόητα. Αυτό που δεν υπάρχει και σε εμάς δεν θα το βρείτε είναι ότι δεν υπάρχει "ωχαδερφισμός", δεν υπάρχει "άστο για αργότερα", δεν υπάρχει αδιαφορία για την ασφάλεια των πολιτών», επέμεινε ο Κ. Ζέρβας και κάλεσε όσους αντιδρούν σε αυτό το σχέδιο να αναλάβουν την ευθύνη ακύρωσής του.

Κ. Ζέρβας: Μέτρα από την Πολιτεία για την ατμοσφαιρική ρύπανση

Σε επόμενο σημείο της τοποθέτησής του, ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκε και στην πρόσφατη καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την ατμοσφαιρική ρύπανση στη Μητροπολιτική Ενότητα Θεσσαλονίκης, η οποία αφορά την περίοδο 2005-2012, το 2014 και το διάστημα 2017-2019, ζητώντας από την κεντρική κυβέρνηση «άμεση λήψη μέτρων και σχεδιασμό δημόσιων πολιτικών που να απαντούν στο πρόβλημα», το οποίο όπως είπε «όλοι ξέρουμε πού οφείλεται», χωρίς να υπεισέλθει σε λεπτομέρειες.

Εστιάζοντας στα δεδομένα των σταθμών μέτρησης του δήμου Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα της οδού Εγνατίας, είπε πως από το 2019 μέχρι και το 2022 παρατηρείται βελτίωση. «Από τις 75 ημέρες υπέρβασης των ορίων ρύπανσης για το 2019, πέσαμε σε 33 το 2020, σε 26 το 2021 και σε 18 το 2022», σημείωσε και συμπλήρωσε πως αυτή η βελτίωση δεν συνεπάγεται εφησυχασμό.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία