ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ξανά επί πληρωμή η στάθμευση στους δρόμους του δήμου Θεσσαλονίκης, παρά την πανδημία

Την εκτίμηση ότι η επαναφορά του "THESi" μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του συνωστισμού, εκφράζει στο makthes.gr ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος δημοτικής αστυνομίας, Δ. Δαγκλής

 17/01/2021 13:50

Ξανά επί πληρωμή η στάθμευση στους δρόμους του δήμου Θεσσαλονίκης, παρά την πανδημία
Φωτογραφία αρχείου

Σε εφαρμογή τίθεται ξανά από την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου το σύστημα στάθμευσης επί πληρωμή του δήμου Θεσσαλονίκης "THESi", όπως ανακοίνωσε σήμερα, Κυριακή, ο δήμος.

Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα ο δήμος είχε απενεργοποιήσει τη χρέωση στις θέσεις επισκεπτών (σ.σ. με τη λευκή διαγράμμιση), προκειμένου να διευκολύνει τους κατοίκους να σταθμεύουν στο κέντρο, στο πλαίσιο της προσπάθειας για μείωση του συνωστισμού στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ εν μέσω της πανδημίας.

Εντούτοις, ο δήμος αναφέρει στην ανακοίνωσή του πως «το σύστημα είχε τεθεί σε αναστολή λειτουργίας από τις 7 Νοεμβρίου 2020, ενώ η επαναλειτουργία του γίνεται στο πλαίσιο επανεκκίνησης της αγοράς μετά την υποχώρηση των καιρικών φαινομένων που έφερε ο «Λέανδρος»».

«Ξεκινάει η αγορά. Το είχαμε 75 μέρες ελεύθερο», σημειώνει στο makthes.gr ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Δημήτρης Δαγκλής. Παρατηρεί, δε, ότι στη διάρκεια του lockdown και ενώ υπήρχαν 2.500 διαθέσιμες θέσεις επισκεπτών οι περισσότερες εξ' αυτών παρέμεναν κενές και αντιθέτως καταγράφονταν περιστατικά διπλοστάθμευσης και παραβιάσεων του Κ.Ο.Κ. «Δεν το εκμεταλλεύθηκε ο κόσμος» και τώρα για να μην επανέλθει η κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενεργοποιείται το "THESi", συμπληρώνει ο ίδιος.

Παράλληλα, ο κ. Δαγκλής θεωρεί ότι εδώ και σχεδόν έναν χρόνο «έχουμε μάθει να ζούμε με τον κορονοϊό. Δεν μπορείς να είσαι στη λογική το έχω ελεύθερο» και υπενθυμίζει ότι το μέτρο της ελεύθερης στάθμευσης ξεκίνησε με στόχο να εφαρμοστεί για μία εβδομάδα και διήρκεσε 75 μέρες, στερώντας ταυτόχρονα έσοδα από τον δήμο.

Κατά την άποψή του πάντως, η επαναφορά της ελεγχόμενης στάθμευσης δεν θα αυξήσει τον συνωστισμό στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, δεδομένου ότι «υποτίθεται ότι με μέτρο πρέπει να κινούμαστε και με προφυλάξεις», όπως επίσης επισημαίνει ότι η μετάβαση σε κατάστημα διαρκεί μέχρι δύο ώρες.

Επιπλέον, ο κ. Δαγκλής εκφράζει την πεποίθηση πως με την επαναλειτουργία του συστήματος στάθμευσης θα μειωθεί ο συνωστισμός, διότι όποιος θέλει να μεταβεί στο κέντρο για αγορές, «θα το σκεφτεί» να «πάει να πληρώσει». «Μπορεί το ότι ήταν ελεύθερο να δημιούργησε θέμα» αυξημένης κινητικότητας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια του lockdown, καταλήγει ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα δημοτικής αστυνομίας.

Σε εφαρμογή τίθεται ξανά από την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου το σύστημα στάθμευσης επί πληρωμή του δήμου Θεσσαλονίκης "THESi", όπως ανακοίνωσε σήμερα, Κυριακή, ο δήμος.

Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα ο δήμος είχε απενεργοποιήσει τη χρέωση στις θέσεις επισκεπτών (σ.σ. με τη λευκή διαγράμμιση), προκειμένου να διευκολύνει τους κατοίκους να σταθμεύουν στο κέντρο, στο πλαίσιο της προσπάθειας για μείωση του συνωστισμού στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ εν μέσω της πανδημίας.

Εντούτοις, ο δήμος αναφέρει στην ανακοίνωσή του πως «το σύστημα είχε τεθεί σε αναστολή λειτουργίας από τις 7 Νοεμβρίου 2020, ενώ η επαναλειτουργία του γίνεται στο πλαίσιο επανεκκίνησης της αγοράς μετά την υποχώρηση των καιρικών φαινομένων που έφερε ο «Λέανδρος»».

«Ξεκινάει η αγορά. Το είχαμε 75 μέρες ελεύθερο», σημειώνει στο makthes.gr ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα δημοτικής αστυνομίας, Δημήτρης Δαγκλής. Παρατηρεί, δε, ότι στη διάρκεια του lockdown και ενώ υπήρχαν 2.500 διαθέσιμες θέσεις επισκεπτών οι περισσότερες εξ' αυτών παρέμεναν κενές και αντιθέτως καταγράφονταν περιστατικά διπλοστάθμευσης και παραβιάσεων του Κ.Ο.Κ. «Δεν το εκμεταλλεύθηκε ο κόσμος» και τώρα για να μην επανέλθει η κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενεργοποιείται το "THESi", συμπληρώνει ο ίδιος.

Παράλληλα, ο κ. Δαγκλής θεωρεί ότι εδώ και σχεδόν έναν χρόνο «έχουμε μάθει να ζούμε με τον κορονοϊό. Δεν μπορείς να είσαι στη λογική το έχω ελεύθερο» και υπενθυμίζει ότι το μέτρο της ελεύθερης στάθμευσης ξεκίνησε με στόχο να εφαρμοστεί για μία εβδομάδα και διήρκεσε 75 μέρες, στερώντας ταυτόχρονα έσοδα από τον δήμο.

Κατά την άποψή του πάντως, η επαναφορά της ελεγχόμενης στάθμευσης δεν θα αυξήσει τον συνωστισμό στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, δεδομένου ότι «υποτίθεται ότι με μέτρο πρέπει να κινούμαστε και με προφυλάξεις», όπως επίσης επισημαίνει ότι η μετάβαση σε κατάστημα διαρκεί μέχρι δύο ώρες.

Επιπλέον, ο κ. Δαγκλής εκφράζει την πεποίθηση πως με την επαναλειτουργία του συστήματος στάθμευσης θα μειωθεί ο συνωστισμός, διότι όποιος θέλει να μεταβεί στο κέντρο για αγορές, «θα το σκεφτεί» να «πάει να πληρώσει». «Μπορεί το ότι ήταν ελεύθερο να δημιούργησε θέμα» αυξημένης κινητικότητας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια του lockdown, καταλήγει ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα δημοτικής αστυνομίας.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία