ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Viral η παραγγελία από Θεσσαλονικιό που θέλει... καλά χτυπημένο τον καφέ του: Άφησε σχόλιο 164 λέξεις!

Απαιτητικός Θεσσαλονικιός ήθελε 100 φορές χτυπημένη την ζάχαρη στον καφέ του! - Το σχόλιο για την παραγγελία είχε τα πάντα: Από παράπονα, μέχρι ευγένεια και αποθέωση για το προσωπικό

 05/05/2022 08:48

Viral η παραγγελία από Θεσσαλονικιό που θέλει... καλά χτυπημένο τον καφέ του: Άφησε σχόλιο 164 λέξεις!
Φωτογραφία αρχείου

Ο Έλληνας δεν μπορεί χωρίς καφέ και αυτό είναι γνωστόν τοις πάσι. Πόσο μάλλον αν πρόκειται για Θεσσαλονικιό, ο οποίος αποφάσισε να τρελάνει τους υπαλλήλους και να... γράψει "μια περίληψη βιβλίου" ως σχόλιο σε online παραγγελία καφέ που έκανε από γνωστή αλυσίδα. 

Το κατάστημα δέχθηκε μια παραγγελία με 2 καφέ και νεράκια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιοληψίας και διανομής με «παρατηρήσεις» 164 λέξεων! Ο πελάτης ήθελε να τονίσει ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του (freddo espresso με σαντιγί), την θέλει χτυπημένη 100 φορές (!).

Το σχόλιο για την παραγγελία είχε τα πάντα: Από παράπονα, μέχρι ευγένεια και αποθέωση για το προσωπικό.

Τα παράπονα του κατά τα άλλα ευγενέστατου πελάτη έγιναν στην παραγγελία μέσω της πλατφόρμας, ιδιωτικά, αφού όπως ο ίδιος λέει είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προϊόντα τους.

Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας ότι στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Δείτε το viral σχόλιο στην παραγγελία:

«Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια.

Συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».

viral-sxolio.jpg

Δύσκολη η δουλειά των υπαλλήλων! Τι γίνεται με εκείνους που πρέπει να ετοιμάσουν την παραγγελία και πόσο εύκολο είναι να ανταπεξέλθουν στις προτιμήσεις/ απαιτήσεις του πελάτη;


Ο Έλληνας δεν μπορεί χωρίς καφέ και αυτό είναι γνωστόν τοις πάσι. Πόσο μάλλον αν πρόκειται για Θεσσαλονικιό, ο οποίος αποφάσισε να τρελάνει τους υπαλλήλους και να... γράψει "μια περίληψη βιβλίου" ως σχόλιο σε online παραγγελία καφέ που έκανε από γνωστή αλυσίδα. 

Το κατάστημα δέχθηκε μια παραγγελία με 2 καφέ και νεράκια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιοληψίας και διανομής με «παρατηρήσεις» 164 λέξεων! Ο πελάτης ήθελε να τονίσει ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του (freddo espresso με σαντιγί), την θέλει χτυπημένη 100 φορές (!).

Το σχόλιο για την παραγγελία είχε τα πάντα: Από παράπονα, μέχρι ευγένεια και αποθέωση για το προσωπικό.

Τα παράπονα του κατά τα άλλα ευγενέστατου πελάτη έγιναν στην παραγγελία μέσω της πλατφόρμας, ιδιωτικά, αφού όπως ο ίδιος λέει είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προϊόντα τους.

Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας ότι στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Δείτε το viral σχόλιο στην παραγγελία:

«Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια.

Συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».

viral-sxolio.jpg

Δύσκολη η δουλειά των υπαλλήλων! Τι γίνεται με εκείνους που πρέπει να ετοιμάσουν την παραγγελία και πόσο εύκολο είναι να ανταπεξέλθουν στις προτιμήσεις/ απαιτήσεις του πελάτη;


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία