ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Το makthes.gr μπήκε στο «Smyrna di Levante» λίγο πριν αναχωρήσει για τη Σμύρνη (βίντεο, φωτ.)

Το πλοίο έριξε άγκυρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και ξεκινά αύριο το παρθενικό του ταξίδι

 09/10/2022 20:01

Το makthes.gr μπήκε στο «Smyrna di Levante» λίγο πριν αναχωρήσει για τη Σμύρνη (βίντεο, φωτ.)

Βαγγέλης Στολάκης

Πρόσω ολοταχώς για να ενώσει τα λιμάνια δυο κοσμοπολίτικων πόλεων, της Θεσσαλονίκης και της Σμύρνης βάζει το Smyrna di Levante το οποίο έδεσε σήμερα άγκυρα στην Θεσσαλονίκη και αναμένεται να κάνει το παρθενικό του ταξίδι για τα παράλια της Τουρκίας αύριο το απόγευμα.

Το «Smyrna di Levante» της Levante Ferries θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Σμύρνη τρεις φορές τη βδομάδα (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από Θεσσαλονίκη και Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή από Σμύρνη). Στόχος, σύμφωνα με τα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας είναι να καθιερωθεί και να υποστηριχτεί η γραμμή από τουρίστες και επαγγελματίες.

Το απόγευμα της Κυριακής το πλοίο άνοιξε τις πόρτες του για τους εκπροσώπους των φορέων της Θεσσαλονίκης, ταξιδιωτικούς πράκτορες, δημοσιογράφους.

Στο εσωτερικό του πλοίου εντυπωσιάζουν οι πριβέ καμπίνες. Επίσης υπάρχουν μεγάλα και άνετα σαλόνια με τραπέζια για τους ταξιδιώτες, μπαρ και εστιατόρια, ενώ το πλοίο διαθέτει καταστρώματα κι ένα υπερσύγχρονο πιλοτήριο.

Το πλοίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 948 επιβάτες και 55 φορτηγά οχήματα η 315 ΙΧ. Το ταξίδι διαρκεί 14 περίπου ώρες. «Για την εταιρία μας σημαίνει μια ανάπτυξη αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση. Εδώ και επτά χρόνια επιχειρούμε στο Ιόνιο. Αυτή είναι η πρώτη μας διεθνή προσπάθεια. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα και μεγάλη πρόκληση. Είμαστε συνηθισμένοι στις προκλήσεις και είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στρατής Απέργης.

«Παρά τις εμπρηστικές δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι το 64% των γειτόνων μας έχουν πολύ φιλική διάθεση απέναντι σε εμάς. Παράλληλα δεκάδες χιλιάδες φίλοι ήρθαν και γεύτηκαν την ελληνική φιλοξενία. Πεδίο δόξης λαμπρό να δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη ένας κόμβος φιλίας και συνεργασίας των λαών. Αυτό επιδιώκουμε και είμαστε σίγουροι ότι αυτή η πόλη σημαντική πρωτοβουλία που ξεκινάει από αύριο θα συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση» είπε από την πλευρά του ο υφυπουργός Εσωτερικών, Σταύρος Καλαφάτης.

Την χαρά του για την «γραμμή» εξέφρασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας που ανέφερε μεταξύ άλλων ότι τα κρουαζιερόπλοια που θα έρθουν φέτος στη Θεσσαλονίκη θα ξεπεράσουν 70. «Είναι ένα ευτυχές αποτέλεσμα μιας πολύχρονης προσπάθειας και χαιρόμαστε που πλέον η Θεσσαλονίκη συνδέεται με το λιμάνι της Σμύρνης και επικοινωνεί με την Ασία λειτουργώντας ως κόμβος και για την Ευρώπη και για τα Βαλκάνια. Πρόκειται για ένα ακόμα κομμάτι στην προσπάθεια ανάπτυξης της πόλης μας. Χαιρόμαστε που κάθε μέρα κάτι αλλάζει, βελτιώνει και κάνει πιο ελκυστική την πόλη μας» σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

«Πρόκειται για ένα ταξίδι στο όνειρο» είπε ο πρόεδρος της Levante Ferries, Γιώργος Θεοδόσης. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Στρατής Απέργης σημείωσε ότι χρειάστηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο εργατοώρες για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο πλοίο, δημιουργήθηκαν 150 νέες θέσεις εργασίας και επιδίωξη της εταιρίας είναι σε ένα χρόνο από σήμερα να τις διπλασιάσει.

«Αυτό ξεκίνησε το 2011 την πρώτη φορά που πήγαμε Σμύρνη .Υπήρχε παλιά η γραμμή Βόλος - Σμύρνη. Ξεκινήσαμε μια κουβέντα με τον τότε πρόεδρο του Επιμελητηρίου Σμύρνης και τον τότε δήμαρχο της Σμύρνης. Είχαν κάνει οι Τούρκοι μια μελέτη και ήταν πολύ συμφέρουσα. Υπολόγιζαν ότι πάνω από 17.000 φορτηγά διέσχιζαν όλη την Τουρκία για να περάσουν τα σύνορα με την Ελλάδα .Ξεκίνησαν οι συζητήσεις με πλοιοκτήτες. Υπήρξαν αντιδράσεις από τα γνωστά συμφέροντα στην Αθήνα. Τελικά και παρά τα εμπόδια της πανδημίας ανέλαβε αυτή η εταιρεία. Ήμουν ακόμα δήμαρχος όταν μας κάλεσαν στο Χίλτον στην Αθήνα και μας έδειξαν τα σχέδια τους και ήταν έτοιμοι. Η πανδημία τους καθυστέρησε» σημείωσε ο πρώην δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης.

Από την πλευρά του, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος σημείωσε: «Η έναρξη της διεθνούς σύνδεσης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σμύρνης είναι ένας στόχος που επιτυγχάνεται και διευρύνει τις δυνατότητες διακίνησης εμπορευμάτων μεταξύ Ευρώπης και Ασίας ενισχύοντας τον τομέα των μεταφορών και προωθεί παράλληλα την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Η διεύρυνση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Θεσσαλονίκης αποτελεί διαχρονικό στρατηγικό στόχο για την ΟΛΘ Α.Ε. Στη βάση αυτή δρομολογήσαμε άμεσα όλες τις απαραίτητες ενέργειες, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διαμορφωθούν στον λιμένα Θεσσαλονίκης οι υποδομές για την υποδοχή και εξυπηρέτηση της νέας διεθνούς γραμμής, συμβάλλοντας στην ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος του επιβατικού κοινού και των μεταφορικών εταιρειών.»

smyrna7.jpg
smyrna5.jpg
smyrna6.jpg
smyrna4.jpg
smyrna1.jpg
smyrna17.jpg
smyrna16.jpg
smyrna15.jpg
smyrna14.jpg
smyrna-anatol1.jpg
smyrna-anatol.jpg












Πρόσω ολοταχώς για να ενώσει τα λιμάνια δυο κοσμοπολίτικων πόλεων, της Θεσσαλονίκης και της Σμύρνης βάζει το Smyrna di Levante το οποίο έδεσε σήμερα άγκυρα στην Θεσσαλονίκη και αναμένεται να κάνει το παρθενικό του ταξίδι για τα παράλια της Τουρκίας αύριο το απόγευμα.

Το «Smyrna di Levante» της Levante Ferries θα πραγματοποιεί το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη- Σμύρνη τρεις φορές τη βδομάδα (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή από Θεσσαλονίκη και Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή από Σμύρνη). Στόχος, σύμφωνα με τα διευθυντικά στελέχη της εταιρίας είναι να καθιερωθεί και να υποστηριχτεί η γραμμή από τουρίστες και επαγγελματίες.

Το απόγευμα της Κυριακής το πλοίο άνοιξε τις πόρτες του για τους εκπροσώπους των φορέων της Θεσσαλονίκης, ταξιδιωτικούς πράκτορες, δημοσιογράφους.

Στο εσωτερικό του πλοίου εντυπωσιάζουν οι πριβέ καμπίνες. Επίσης υπάρχουν μεγάλα και άνετα σαλόνια με τραπέζια για τους ταξιδιώτες, μπαρ και εστιατόρια, ενώ το πλοίο διαθέτει καταστρώματα κι ένα υπερσύγχρονο πιλοτήριο.

Το πλοίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει 948 επιβάτες και 55 φορτηγά οχήματα η 315 ΙΧ. Το ταξίδι διαρκεί 14 περίπου ώρες. «Για την εταιρία μας σημαίνει μια ανάπτυξη αυτή η ακτοπλοϊκή σύνδεση. Εδώ και επτά χρόνια επιχειρούμε στο Ιόνιο. Αυτή είναι η πρώτη μας διεθνή προσπάθεια. Είναι ένα μεγάλο στοίχημα και μεγάλη πρόκληση. Είμαστε συνηθισμένοι στις προκλήσεις και είμαστε έτοιμοι να παλέψουμε» είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Στρατής Απέργης.

«Παρά τις εμπρηστικές δηλώσεις της τουρκικής ηγεσίας πρόσφατη δημοσκόπηση έδειξε ότι το 64% των γειτόνων μας έχουν πολύ φιλική διάθεση απέναντι σε εμάς. Παράλληλα δεκάδες χιλιάδες φίλοι ήρθαν και γεύτηκαν την ελληνική φιλοξενία. Πεδίο δόξης λαμπρό να δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη ένας κόμβος φιλίας και συνεργασίας των λαών. Αυτό επιδιώκουμε και είμαστε σίγουροι ότι αυτή η πόλη σημαντική πρωτοβουλία που ξεκινάει από αύριο θα συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση» είπε από την πλευρά του ο υφυπουργός Εσωτερικών, Σταύρος Καλαφάτης.

Την χαρά του για την «γραμμή» εξέφρασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας που ανέφερε μεταξύ άλλων ότι τα κρουαζιερόπλοια που θα έρθουν φέτος στη Θεσσαλονίκη θα ξεπεράσουν 70. «Είναι ένα ευτυχές αποτέλεσμα μιας πολύχρονης προσπάθειας και χαιρόμαστε που πλέον η Θεσσαλονίκη συνδέεται με το λιμάνι της Σμύρνης και επικοινωνεί με την Ασία λειτουργώντας ως κόμβος και για την Ευρώπη και για τα Βαλκάνια. Πρόκειται για ένα ακόμα κομμάτι στην προσπάθεια ανάπτυξης της πόλης μας. Χαιρόμαστε που κάθε μέρα κάτι αλλάζει, βελτιώνει και κάνει πιο ελκυστική την πόλη μας» σημείωσε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης.

«Πρόκειται για ένα ταξίδι στο όνειρο» είπε ο πρόεδρος της Levante Ferries, Γιώργος Θεοδόσης. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Στρατής Απέργης σημείωσε ότι χρειάστηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο εργατοώρες για να ολοκληρωθούν οι εργασίες στο πλοίο, δημιουργήθηκαν 150 νέες θέσεις εργασίας και επιδίωξη της εταιρίας είναι σε ένα χρόνο από σήμερα να τις διπλασιάσει.

«Αυτό ξεκίνησε το 2011 την πρώτη φορά που πήγαμε Σμύρνη .Υπήρχε παλιά η γραμμή Βόλος - Σμύρνη. Ξεκινήσαμε μια κουβέντα με τον τότε πρόεδρο του Επιμελητηρίου Σμύρνης και τον τότε δήμαρχο της Σμύρνης. Είχαν κάνει οι Τούρκοι μια μελέτη και ήταν πολύ συμφέρουσα. Υπολόγιζαν ότι πάνω από 17.000 φορτηγά διέσχιζαν όλη την Τουρκία για να περάσουν τα σύνορα με την Ελλάδα .Ξεκίνησαν οι συζητήσεις με πλοιοκτήτες. Υπήρξαν αντιδράσεις από τα γνωστά συμφέροντα στην Αθήνα. Τελικά και παρά τα εμπόδια της πανδημίας ανέλαβε αυτή η εταιρεία. Ήμουν ακόμα δήμαρχος όταν μας κάλεσαν στο Χίλτον στην Αθήνα και μας έδειξαν τα σχέδια τους και ήταν έτοιμοι. Η πανδημία τους καθυστέρησε» σημείωσε ο πρώην δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης.

Από την πλευρά του, ο Εκτελεστικός Πρόεδρος Δ.Σ. & Διευθύνων Σύμβουλος ΟΛΘ Α.Ε., Θάνος Λιάγκος σημείωσε: «Η έναρξη της διεθνούς σύνδεσης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Σμύρνης είναι ένας στόχος που επιτυγχάνεται και διευρύνει τις δυνατότητες διακίνησης εμπορευμάτων μεταξύ Ευρώπης και Ασίας ενισχύοντας τον τομέα των μεταφορών και προωθεί παράλληλα την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής. Η διεύρυνση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Θεσσαλονίκης αποτελεί διαχρονικό στρατηγικό στόχο για την ΟΛΘ Α.Ε. Στη βάση αυτή δρομολογήσαμε άμεσα όλες τις απαραίτητες ενέργειες, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές, ώστε να διαμορφωθούν στον λιμένα Θεσσαλονίκης οι υποδομές για την υποδοχή και εξυπηρέτηση της νέας διεθνούς γραμμής, συμβάλλοντας στην ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος του επιβατικού κοινού και των μεταφορικών εταιρειών.»

smyrna7.jpg
smyrna5.jpg
smyrna6.jpg
smyrna4.jpg
smyrna1.jpg
smyrna17.jpg
smyrna16.jpg
smyrna15.jpg
smyrna14.jpg
smyrna-anatol1.jpg
smyrna-anatol.jpg












ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία