ΠΑΙΔΕΙΑ

Κτιριακό, το αιώνιο πρόβλημα της εκπαίδευσης

Τα προβλήματα των σχολείων της Θεσσαλονίκης φέρνει στο φως η "ΜτΚ"

 14/11/2018 07:00

Κτιριακό, το αιώνιο πρόβλημα της εκπαίδευσης
Σε κατάληψη έχουν προχωρήσει μαθητές σχολείων καθώς δυο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς περιμένουν ακόμα καθηγητές σε βασικά μαθήματα.

Έλενα Αποστολίδου

Σχολείο «φάντασμα» στο Κορδελιό με τους μαθητές του 3ου γυμνασίου να κάνουν μάθημα στο δημοτικό σχολείο της περιοχής, καθώς δεν έχουν δικό τους κτίριο, γονείς που έφτιαξαν βιντεοκλίπ με τα προβλήματα του σχολείου των παιδιών τους, μαθητές που διασχίζουν το δρόμο για να κάνουν τα εργαστηριακά τους μαθήματα σε γειτονικό σχολείο, αλλά και η απουσία καθηγητών που δεν έχουν ορισθεί, δημιουργώντας κενά στη διδασκαλία δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, είναι μερικά από τα προβλήματα των σχολείων της Θεσσαλονίκης που φέρνει στο φως η «ΜτΚ».

Μαθητές χωρίς σχολείο

Οι μαθητές του 3ου γυμνασίου Κορδελιού κάνουν μάθημα στον 3ο όροφο του δημοτικού σχολείου της περιοχής, καθώς ελλείψει δικού τους κτιρίου, φιλοξενούνται στο συγκεκριμένο σχολείο, που όμως δεν έχει τα απαιτούμενα εργαστήρια πληροφορικής και εκείνοι αναγκάζονται καθημερινά στις σχολικές ώρες να διασχίζουν το δρόμο, για να κάνουν το μάθημα πληροφορικής στο απέναντι διδακτήριο. «Ζητούμε να δημιουργηθεί το σχολείο που θα φιλοξενήσει τους μαθητές και όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητές τους. Είναι απαράδεκτο τα παιδιά να μετακινούνται σε άλλο χώρο για να κάνουν το μάθημα των υπολογιστών», δηλώνει η Πόπη Σαραϊδάρη, εκπαιδευτικός και πρόεδρος της Ε’ ΕΛΜΕ.

Καλλιτεχνικό σχολείο

Σοβαρό κτιριακό πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι καθηγητές στο καλλιτεχνικό σχολείο, γυμνάσιο και λύκειο, καθώς οι μαθητές έχουν διασκορπιστεί σε διαφορετικά σχολεία στην περιοχή των Αμπελοκήπων - Μενεμένης Θεσσαλονίκης, προκειμένου να βρουν χώρους να πραγματοποιήσουν τις δραστηριότητές τους. Η κατάσταση αυτή εγκυμονεί κινδύνους και για την ασφάλεια των παιδιών καθώς, όπως λέει καθηγητής, «δημιουργούνται προβλήματα με τις συνεχείς μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών, που είναι αναγκαίες, προκειμένου να καλυφθούν οι σχολικές δραστηριότητες». Πρόκειται για το μοναδικό καλλιτεχνικό σχολείο στην Κεντρική Μακεδονία, για το οποίο, παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις, δεν έχει βρεθεί ενιαίος χώρος για τη στέγασή του. Παράλληλα, όπως καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί και γονείς, «δεν τηρήθηκαν υποσχέσεις από το υπουργείο Παιδείας ούτε για την οικονομική και διοικητική ενίσχυση που ζητήθηκε». Για τον Μιχάλη Νηστικάκη, πρώην πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του μουσικού σχολείου της Θεσσαλονίκης, το πρόβλημα χειροτερεύει καθώς, όπως εξηγεί στη «ΜτΚ», «έχουν έρθει και άλλα παιδιά και πλέον δεν γίνεται καμία τυπική εργασία, όπως γινόταν παλαιότερα και όπως γίνεται σε κοινά σχολεία. Το μουσικό γυμνάσιο και λύκειο είναι το μοναδικό στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία. Περιμέναμε να υλοποιηθούν αυτά που υποσχέθηκαν, αλλά δεν υλοποιήθηκαν. Έπειτα από καιρό και ενώ είχαμε αναζητήσει χώρους, βρέθηκε στο Παπάφειο χώρος και το οποίο θα μπορούσε να μας φιλοξενήσει, ωστόσο δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Αν υπήρχε πολιτική βούληση, θα είχε λυθεί το πρόβλημα».

Βιντεοκλίπ με τα προβλήματα του σχολείου


videoclip.jpg

videoclip2.jpg

Οι μαθητές του 41ου δημοτικού έφτιαξαν βιντεοκλίπ με τα κτιριακά προβλήματα του σχολείου.

Ένα ολιγόλεπτο βίντεο με εικόνες από τις λακκούβες στην αυλή του σχολείου, τα σπασμένα παράθυρα, τα κάγκελα και τα άλλα κτιριακά προβλήματα του 41ου δημοτικού σχολείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έφτιαξε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, προκειμένου να καταδείξει τα προβλήματα και να ευαισθητοποιήσει τους υπεύθυνους. «Η ιδέα γεννήθηκε από τον γραμματέα του συλλόγου και επειδή είχαμε φωτογραφίες με τα προβλήματα του σχολείου, σκέφτηκε να δημιουργήσει αυτό το βίντεο» εξηγεί η Μαρία Πρίτσου, πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 41ου δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης. Στο βίντεο «μιλάει» το ίδιο το σχολείο, το οποίο παρουσιάζει τα προβλήματα που έχει, δηλώνοντας πως έχει εγκαταλειφθεί. «Εδώ και τέσσερα χρόνια προσπαθούμε για το σχολείο. Το κτίριο είναι πάρα πολύ παλιό. Έχουμε ξεκινήσει διαδικασίες, υπάρχουν δεσμεύσεις και ενδιαφέρον από τους αρμόδιους, αλλά πρέπει να δούμε να υλοποιούνται οι υποσχέσεις. Στην αυλή του σχολείου έχουν σημειωθεί πολλά ατυχήματα, καθώς τα παιδιά πέφτουν μέσα στις τρύπες που έχουν δημιουργηθεί, πρέπει να φτιαχτεί η εικόνα αυτή και με κάθε τρόπο» τονίζει η ίδια.

Καταλήψεις για τα κενά

Δεν είναι μόνο τα σοβαρά κτιριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, καθώς δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς κάποιοι… περιμένουν ακόμα τους καθηγητές. Στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων με ανακοίνωσή του καταγγέλλει πως «υπάρχει κενό φιλολόγου 20 ώρες, χημικού 21 ώρες, αγγλικών 12 ώρες και μαθήματος επιλογής 4 ώρες, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην γ’ λυκείου, που δίνει φέτος πανελλήνιες και λόγω έλλειψης καθηγητών δεν μπορεί να κάνει κατευθύνσεις». Χωρίς καθηγητές είναι και οι μαθητές του ΓΕΛ Πευκοχωρίου, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε κατάληψη του σχολείου. Όπως τονίζουν στην ανακοίνωσή τους «υπάρχει έλλειψη καθηγητή μαθηματικών, χημείας και αγγλικής φιλολογίας».

Εκλογές εκπαιδευτικών με κλειστά σχολεία

Χωρίς εκπλήξεις διεξήχθησαν οι εκλογές των εκπαιδευτικών της χώρας για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Πρόκειται για τους εκπροσώπους αιρετούς στα υπηρεσιακά συμβούλια που ασχολούνται με σημαντικά θέματα των εκπαιδευτικών, όπως οι υπηρεσιακές αλλαγές, οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και γενικότερα οι μεταβολές που αντιμετωπίζουν. Η ΔΑΚΕ αναδείχθηκε νικήτρια παράταξη πανελλαδικά, φέρνοντας την πρώτη θέση στους εκλογικούς πίνακες και της Θεσσαλονίκης, με δεύτερη δύναμη το ψηφοδέλτιο «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση Συνεργαζόμενοι».

Η ΔΑΚΕ που παραδοσιακά καταλαμβάνει υψηλά ποσοστά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, φαίνεται να ανέβασε τα ποσοστά της στο ΑΠΥΣΠΕ, ενώ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχει μια ισορροπία στα ποσοστά της, αφού εκεί σημαντική δύναμη αναδεικνύεται παραδοσιακά και η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.

Αναλυτικά: Για το ΑΠΥΣΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ενώ για το ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Για το ΠΥΣΠΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής ΔΑΚΕ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Για το ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΣΚΕ, ενώ για τη Δυτική Θεσσαλονίκη εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Για το ΠΥΣΠΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, όπως και για τη Δυτική Θεσσαλονίκη δύο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.

«Η νίκη η οποία έγινε σε αυτές τις εκλογές ήταν πολύ σημαντική για την παράταξη της ΔΑΚΕ, γιατί οι συνάδελφοι εκτίμησαν τη συνέπεια των λόγων και των έργων. Οι εκπρόσωποι της παράταξης ήταν δίπλα στους συναδέλφους, διεκδικώντας τα συμφέροντα αυτών και της εκπαίδευσης» δηλώνει για το αποτέλεσμα των εκλογών ο Ανδρέας Γιακουμής (φωτ.), πρόεδρος της ΕΔΟΘ, που εξελέγη αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο ΑΠΥΣΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

giakoymis.jpg

Ο Χρήστος Ζαγανίδης εξελέγη αιρετός εκπρόσωπος στα υπηρεσιακά συμβούλια του ΠΥΣΔΕ δυτικής Θεσσαλονίκης και ως εκπρόσωπος του συνδυασμού «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης, δηλώνει για την εκλογική νίκη στη «ΜτΚ», πως «η εκλογή αιρετών και στα δυο ΠΥΣΔΕ, Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης, από τις Παρεμβάσεις και άλλα σχήματα που συνεργάστηκαν έρχεται μέσα από την απαίτηση για παρέμβαση με δέσμευση στα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου, αλλά και το αίτημα για αξιοπρεπή μεταχείριση στα εργασιακά θέματα και τις υπηρεσιακές μεταβολές, με διαφάνεια και αντικειμενικά κριτήρια, μακριά από πελατειακούς μηχανισμούς εκδούλευσης».

Τα αποτελέσματα των εκλογών των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που γίνονται κάθε δύο χρόνια, ορίζουν μέσα από τα αποτελέσματα το διεκδικητικό πλαίσιο των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

vaitsidis.jpg

«Υποσχόμαστε να συνεχίσουμε τον αγώνα τον καλό προς όφελος των εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί έστειλαν ένα ηχηρό και συγκινητικό μήνυμα πρωτιάς», δηλώνει ο Χρήστος Βαϊτσίδης (φωτ.), αιρετός εκπρόσωπος για το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. «Μας εμπιστεύτηκε ο κόσμος και για τη συνέπειά μας στο λόγο και τα έργα. Αυτό εκτίμησε και μας ανέδειξε πρώτη δύναμη», συμπληρώνει η Βασιλική Αδαμίδου, πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Σχολείο «φάντασμα» στο Κορδελιό με τους μαθητές του 3ου γυμνασίου να κάνουν μάθημα στο δημοτικό σχολείο της περιοχής, καθώς δεν έχουν δικό τους κτίριο, γονείς που έφτιαξαν βιντεοκλίπ με τα προβλήματα του σχολείου των παιδιών τους, μαθητές που διασχίζουν το δρόμο για να κάνουν τα εργαστηριακά τους μαθήματα σε γειτονικό σχολείο, αλλά και η απουσία καθηγητών που δεν έχουν ορισθεί, δημιουργώντας κενά στη διδασκαλία δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, είναι μερικά από τα προβλήματα των σχολείων της Θεσσαλονίκης που φέρνει στο φως η «ΜτΚ».

Μαθητές χωρίς σχολείο

Οι μαθητές του 3ου γυμνασίου Κορδελιού κάνουν μάθημα στον 3ο όροφο του δημοτικού σχολείου της περιοχής, καθώς ελλείψει δικού τους κτιρίου, φιλοξενούνται στο συγκεκριμένο σχολείο, που όμως δεν έχει τα απαιτούμενα εργαστήρια πληροφορικής και εκείνοι αναγκάζονται καθημερινά στις σχολικές ώρες να διασχίζουν το δρόμο, για να κάνουν το μάθημα πληροφορικής στο απέναντι διδακτήριο. «Ζητούμε να δημιουργηθεί το σχολείο που θα φιλοξενήσει τους μαθητές και όλες τις εκπαιδευτικές δραστηριότητές τους. Είναι απαράδεκτο τα παιδιά να μετακινούνται σε άλλο χώρο για να κάνουν το μάθημα των υπολογιστών», δηλώνει η Πόπη Σαραϊδάρη, εκπαιδευτικός και πρόεδρος της Ε’ ΕΛΜΕ.

Καλλιτεχνικό σχολείο

Σοβαρό κτιριακό πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι καθηγητές στο καλλιτεχνικό σχολείο, γυμνάσιο και λύκειο, καθώς οι μαθητές έχουν διασκορπιστεί σε διαφορετικά σχολεία στην περιοχή των Αμπελοκήπων - Μενεμένης Θεσσαλονίκης, προκειμένου να βρουν χώρους να πραγματοποιήσουν τις δραστηριότητές τους. Η κατάσταση αυτή εγκυμονεί κινδύνους και για την ασφάλεια των παιδιών καθώς, όπως λέει καθηγητής, «δημιουργούνται προβλήματα με τις συνεχείς μετακινήσεις των εκπαιδευτικών και των μαθητών, που είναι αναγκαίες, προκειμένου να καλυφθούν οι σχολικές δραστηριότητες». Πρόκειται για το μοναδικό καλλιτεχνικό σχολείο στην Κεντρική Μακεδονία, για το οποίο, παρά τις κατά καιρούς υποσχέσεις, δεν έχει βρεθεί ενιαίος χώρος για τη στέγασή του. Παράλληλα, όπως καταγγέλλουν εκπαιδευτικοί και γονείς, «δεν τηρήθηκαν υποσχέσεις από το υπουργείο Παιδείας ούτε για την οικονομική και διοικητική ενίσχυση που ζητήθηκε». Για τον Μιχάλη Νηστικάκη, πρώην πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του μουσικού σχολείου της Θεσσαλονίκης, το πρόβλημα χειροτερεύει καθώς, όπως εξηγεί στη «ΜτΚ», «έχουν έρθει και άλλα παιδιά και πλέον δεν γίνεται καμία τυπική εργασία, όπως γινόταν παλαιότερα και όπως γίνεται σε κοινά σχολεία. Το μουσικό γυμνάσιο και λύκειο είναι το μοναδικό στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία. Περιμέναμε να υλοποιηθούν αυτά που υποσχέθηκαν, αλλά δεν υλοποιήθηκαν. Έπειτα από καιρό και ενώ είχαμε αναζητήσει χώρους, βρέθηκε στο Παπάφειο χώρος και το οποίο θα μπορούσε να μας φιλοξενήσει, ωστόσο δεν υπάρχει πολιτική βούληση. Αν υπήρχε πολιτική βούληση, θα είχε λυθεί το πρόβλημα».

Βιντεοκλίπ με τα προβλήματα του σχολείου


videoclip.jpg

videoclip2.jpg

Οι μαθητές του 41ου δημοτικού έφτιαξαν βιντεοκλίπ με τα κτιριακά προβλήματα του σχολείου.

Ένα ολιγόλεπτο βίντεο με εικόνες από τις λακκούβες στην αυλή του σχολείου, τα σπασμένα παράθυρα, τα κάγκελα και τα άλλα κτιριακά προβλήματα του 41ου δημοτικού σχολείου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έφτιαξε ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, προκειμένου να καταδείξει τα προβλήματα και να ευαισθητοποιήσει τους υπεύθυνους. «Η ιδέα γεννήθηκε από τον γραμματέα του συλλόγου και επειδή είχαμε φωτογραφίες με τα προβλήματα του σχολείου, σκέφτηκε να δημιουργήσει αυτό το βίντεο» εξηγεί η Μαρία Πρίτσου, πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων του 41ου δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης. Στο βίντεο «μιλάει» το ίδιο το σχολείο, το οποίο παρουσιάζει τα προβλήματα που έχει, δηλώνοντας πως έχει εγκαταλειφθεί. «Εδώ και τέσσερα χρόνια προσπαθούμε για το σχολείο. Το κτίριο είναι πάρα πολύ παλιό. Έχουμε ξεκινήσει διαδικασίες, υπάρχουν δεσμεύσεις και ενδιαφέρον από τους αρμόδιους, αλλά πρέπει να δούμε να υλοποιούνται οι υποσχέσεις. Στην αυλή του σχολείου έχουν σημειωθεί πολλά ατυχήματα, καθώς τα παιδιά πέφτουν μέσα στις τρύπες που έχουν δημιουργηθεί, πρέπει να φτιαχτεί η εικόνα αυτή και με κάθε τρόπο» τονίζει η ίδια.

Καταλήψεις για τα κενά

Δεν είναι μόνο τα σοβαρά κτιριακά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, καθώς δύο μήνες από την έναρξη της σχολικής χρονιάς κάποιοι… περιμένουν ακόμα τους καθηγητές. Στο 2ο ΓΕΛ Καλαμαριάς ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων με ανακοίνωσή του καταγγέλλει πως «υπάρχει κενό φιλολόγου 20 ώρες, χημικού 21 ώρες, αγγλικών 12 ώρες και μαθήματος επιλογής 4 ώρες, με αποτέλεσμα να υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην γ’ λυκείου, που δίνει φέτος πανελλήνιες και λόγω έλλειψης καθηγητών δεν μπορεί να κάνει κατευθύνσεις». Χωρίς καθηγητές είναι και οι μαθητές του ΓΕΛ Πευκοχωρίου, οι οποίοι έχουν προχωρήσει σε κατάληψη του σχολείου. Όπως τονίζουν στην ανακοίνωσή τους «υπάρχει έλλειψη καθηγητή μαθηματικών, χημείας και αγγλικής φιλολογίας».

Εκλογές εκπαιδευτικών με κλειστά σχολεία

Χωρίς εκπλήξεις διεξήχθησαν οι εκλογές των εκπαιδευτικών της χώρας για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού. Πρόκειται για τους εκπροσώπους αιρετούς στα υπηρεσιακά συμβούλια που ασχολούνται με σημαντικά θέματα των εκπαιδευτικών, όπως οι υπηρεσιακές αλλαγές, οι μεταθέσεις, οι αποσπάσεις και γενικότερα οι μεταβολές που αντιμετωπίζουν. Η ΔΑΚΕ αναδείχθηκε νικήτρια παράταξη πανελλαδικά, φέρνοντας την πρώτη θέση στους εκλογικούς πίνακες και της Θεσσαλονίκης, με δεύτερη δύναμη το ψηφοδέλτιο «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση Συνεργαζόμενοι».

Η ΔΑΚΕ που παραδοσιακά καταλαμβάνει υψηλά ποσοστά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, φαίνεται να ανέβασε τα ποσοστά της στο ΑΠΥΣΠΕ, ενώ στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση υπάρχει μια ισορροπία στα ποσοστά της, αφού εκεί σημαντική δύναμη αναδεικνύεται παραδοσιακά και η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.

Αναλυτικά: Για το ΑΠΥΣΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, ενώ για το ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Για το ΠΥΣΠΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής ΔΑΚΕ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Για το ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΣΚΕ, ενώ για τη Δυτική Θεσσαλονίκη εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ. Για το ΠΥΣΠΕ Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Θεσσαλονίκης εκλέχθηκαν δυο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ, όπως και για τη Δυτική Θεσσαλονίκη δύο αιρετοί: 1 ΔΑΚΕ, 1 ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ - ΑΡΚ-ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ.

«Η νίκη η οποία έγινε σε αυτές τις εκλογές ήταν πολύ σημαντική για την παράταξη της ΔΑΚΕ, γιατί οι συνάδελφοι εκτίμησαν τη συνέπεια των λόγων και των έργων. Οι εκπρόσωποι της παράταξης ήταν δίπλα στους συναδέλφους, διεκδικώντας τα συμφέροντα αυτών και της εκπαίδευσης» δηλώνει για το αποτέλεσμα των εκλογών ο Ανδρέας Γιακουμής (φωτ.), πρόεδρος της ΕΔΟΘ, που εξελέγη αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στο ΑΠΥΣΠΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

giakoymis.jpg

Ο Χρήστος Ζαγανίδης εξελέγη αιρετός εκπρόσωπος στα υπηρεσιακά συμβούλια του ΠΥΣΔΕ δυτικής Θεσσαλονίκης και ως εκπρόσωπος του συνδυασμού «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης, δηλώνει για την εκλογική νίκη στη «ΜτΚ», πως «η εκλογή αιρετών και στα δυο ΠΥΣΔΕ, Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης, από τις Παρεμβάσεις και άλλα σχήματα που συνεργάστηκαν έρχεται μέσα από την απαίτηση για παρέμβαση με δέσμευση στα αιτήματα και τις διεκδικήσεις του κλάδου, αλλά και το αίτημα για αξιοπρεπή μεταχείριση στα εργασιακά θέματα και τις υπηρεσιακές μεταβολές, με διαφάνεια και αντικειμενικά κριτήρια, μακριά από πελατειακούς μηχανισμούς εκδούλευσης».

Τα αποτελέσματα των εκλογών των αιρετών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια, που γίνονται κάθε δύο χρόνια, ορίζουν μέσα από τα αποτελέσματα το διεκδικητικό πλαίσιο των εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

vaitsidis.jpg

«Υποσχόμαστε να συνεχίσουμε τον αγώνα τον καλό προς όφελος των εκπαιδευτικών. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί έστειλαν ένα ηχηρό και συγκινητικό μήνυμα πρωτιάς», δηλώνει ο Χρήστος Βαϊτσίδης (φωτ.), αιρετός εκπρόσωπος για το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. «Μας εμπιστεύτηκε ο κόσμος και για τη συνέπειά μας στο λόγο και τα έργα. Αυτό εκτίμησε και μας ανέδειξε πρώτη δύναμη», συμπληρώνει η Βασιλική Αδαμίδου, πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία