ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δεν είναι μόνο του Νοεμβρίου

Όλο το ετήσιο πρόγραμμα του οργανισμού που περιλαμβάνει αφιερώματα, εκπαιδευτικά προγράμματα κ.α.

 11/10/2023 17:21

Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης δεν είναι μόνο του Νοεμβρίου

Κυριακή Τσολάκη

Δύο μεγαλύτερες και από την ίδια τη ζωή κινηματογραφικές προσωπικότητες: Βέρνερ Χέτζοκ και Κλάους Κίνσκι.

Συνδημιούργησαν, εξέλιξαν την τέχνη τους, μάς κληροδότησαν διαχρονικά αριστουργήματα.

Άφησαν όμως πίσω τους και αναρίθμητες εξωφρενικές ιστορίες, αφού οι καυγάδες τους ήταν ομηρικοί και όσοι τους έζησαν από κοντά περιγράφουν ότι όταν τα δύο αυτά ιερά τέρατα του σινεμά μάλωναν μεταξύ τους, η κατάσταση γινόταν τόσο θυελλώδης και εκρηκτική που οι άλλοι αναγκάζονταν να αποχωρήσουν από τον χώρο για να μην ακούν…

Είναι μια μόνο από τις μικρές και ενδιαφέρουσες ιστορίες που αφηγήθηκε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Οργανισμού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ορέστης Ανδρεαδάκης στη διάρκεια της παρουσίασης του προγραμματισμού για την περίοδο 2023-2024 στις αίθουσες του αγαπημένου πολιτιστικού φορέα.

Γιατί το ΦΚΘ δεν συνίσταται μόνο στη διοργάνωση του Νοεμβρίου (οι φετινές ημερομηνίες θα ανακοινωθούν στις 24 Οκτωβρίου) που καθιστά τη Θεσσαλονίκη επίκεντρο της έβδομης τέχνης, ούτε και σε εκείνη του Μαρτίου (Φέτος θα πραγματοποιηθεί 7-17 του μήνα) που φέρνει στην πόλη τις εκατοντάδες ταινίες τεκμηρίωσης με τις χιλιάδες εικόνες από το σύνολο της τέχνης του ντοκιμαντέρ.

Το ΦΚΘ πραγματοποιείται όλο τον… χρόνο. Και οι αίθουσές του γεμίζουν από ποικίλες δράσεις που αφορούν όλο τον κόσμο όλων των ηλικιών.

elise-jalladeau.jpg


Η Ταινιοθήκη μέσα από την οποία οι σινεφίλ μπορούν να δουν συγκεντρωμένο το κινηματογραφικό έργο καλλιτεχνών αλλά και χωρών, τα εκπαιδευτικά προγράμματα που δίνουν τη δυνατότητα σε μαθητές διαφόρων βαθμίδων να γνωρίσουν την τέχνη του κινηματογράφου και να εντρυφήσουν σε αυτήν, οι κινηματογραφική σεζόν στο Ολύμπιον που φέρνει στη Θεσσαλονίκη ταινίες με στόχο να προβληματίσουν και να εγείρουν αναζητήσεις, μια ενότητα -αφιέρωμα σε αριστουργήματα του σινεμά που άφησαν το δικό τους στίγμα στην ιστορία της έβδομης τέχνης, αλλά και αναφορά σε ταινίες τρόμου και καλτ, συνθέτουν ένα πολύ πλούσιο πρόγραμμα που είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητο από όλους όσοι λατρεύουμε το καλό σινεμά.

Ταινιοθήκη

Συγκεκριμένα η Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης έχει επιμεληθεί τρία αφιερώματα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και εξερευνούν ένα μεγάλο φάσμα από κινηματογραφικά είδη και ρεύματα. Η αυλαία ανοίγει (7-13 Δεκεμβρίου) με τη ρετροσπεκτίβα στον «φίλο» της διοργάνωσης Σταύρο Τσιώλη, που έχει τον εύστοχο τίτλο «Μια τόσο μακρινή παρουσία». Ακολουθεί (18-21 Ιανουαρίου) το αφιέρωμα στους Βέρνερ Χέρτζογκ και Κλάους Κίνσκι με τον επίσης ενδεικτικό της σχέσης των δύο τίτλο «Ο καλύτερος εχθρός μου», ενώ το πρόγραμμα ολοκληρώνεται (18-24 Απριλίου) με ένα αφιέρωμα στις κορεατικές ταινίες εγκλήματος από τη σύγχρονη παραγωγή του σινεμά της χώρας αυτής της Άπω Ανατολής.

Εκπαιδευτικά προγράμματα 

Από το πλούσιο μενού της φετινής σεζόν δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι δραστηριότητες που αφορούν τους μικρούς σινεφίλ, αλλά και ολόκληρη την οικογένεια, τις οποίες στη διάρκεια της σεζόν 2022-2023 παρακολούθησαν πάνω από 18500 μαθητές.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι διεθνείς συνεργασίες που διοργανώνει το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ο δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στους μαθητές και στο σινεμά μέσα από τις προβολές δράσης «Τα σχολεία πάνε σινεμά», ο κυριακάτικος θεσμός των προβολών « Kids Love Cinema» που φέτος εμπλουτίζεται με την υποενότητα Fundamentals for Kids, η διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Nextus που περιλαμβάνει τριάντα ιστορικές ταινίες ντοκιμαντέρ με ελληνικούς υπότιτλους και απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 12-18 χρονών είναι μερικές μόνο από αυτές. Τις συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικές προβολές Next Gen που φέτος συνδυάζουν κινηματογραφική εκπαίδευση και αρχαιολογία με τίτλο «Η πολιτιστική κληρονομιά σε κινηματογραφικά καρέ με το βλέμμα των εφήβων» και πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής, το Film Office, το τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής και το Μουσείο Κινηματογράφου. Το παραπάνω πρόγραμμα καλεί τους μαθητές του νομού Χαλκιδικής να φτιάξουν το δικό τους ντοκιμαντέρ μικρού μήκους.

exorcist-3.jpg

Τέλος, άλλες δύο δράσεις εκπαιδευτικού χαρακτήρα είναι η «Σινεβαλίτσα» που ξεκίνησε στη διάρκεια της πναδημίας, είναι γεμάτη κινηματογράφο και τώρα «ταξιδεύει» και «ανοίγει» στις σχολικές αίθουσες όλης της Ελλάδας, αλλά και οι εκπαιδευτικές προβολές για παιδιά και εφήβους που πηγαίνουν τα σχολεία στο σινεμά με προβολές ταινιών μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ και κινουμένων σχεδίων στις αίθουσες του φεστιβάλ για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου σε συνεργασία με το Νεανικό Πλάνο και το European Film Factory.

Επιστροφή στο Ολύμπιον

Εξάλλου, την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου αρχίζει και επισήμως η κινηματογραφική σεζόν στο Ολύμπιον με επιλεγμένες φεστιβαλικές κατά το δυνατόν ταινίες που «απευθύνονται σε ένα κοινό που θέλει να σκεφτεί περισσότερο για τον κινηματογράφο, τη ζωή την πραγματικότητα την πολιτική τον κόσμο την ιστορία», όπως είπε ο Ορέστης Ανδρεαδάκης. Το πρόγραμμα αρχίζει με τις «Περασμένες ζωές» της Ελίζ Σον και συνεχίζεται με ταινίες των Τσειλάν, Γκουσμάν κ.α.

Εννέα αριστουργήματα και έξι εμβληματικές ταινίες 

Μέσα σε όλα αυτά εννέα αριστουργήματα του σινεμά που άφησαν το δικό τους στίγμα στην ιστορία της έβδομης τέχνης θα παρουσιαστούν στην ενότητα «Fundamentals of Cinema – Season 2». Όλα τους αποτελούν διαμάντια σπουδαίων δημιουργών της έβδομης τέχνης. Το πρώτο ραντεβού είναι την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου με την ταινία «Πέρα από τον παράδεισο» του πρίγκιπα του αμερικανικού indie, Τζιμ Τζάρμους. 

Επιπλέον, έξι εμβληματικές ταινίες από τα είδη του σινεμά τρόμου και καλτ στο πλαίσιο της ειδικής ενότητας προβολών Fundamental Midnight αμφισβητούν την έννοια του φυσιολογικού και της πραγματικότητας και αγκαλιάζουν το ανοίκειο και το αλλόκοσμο, ταξιδεύοντας στις απαγορευμένες περιοχές του ανθρώπινου υποσυνείδητου. Την αυλαία σηκώνει η εμβληματική ταινία «Ο Εξορκιστής» του Γουίλιαμ Φρίντκιν που έφυγε πρόσφατα και μάλιστα ανήμερα Παρασκευή και 13 Οκτωβρίου.

Με πράσινη συνείδηση 

Όλα αυτά δεν θα είναι καταγράφονται σε τυπωμένα προγράμματα, αφού το φεστιβάλ θέλοντας να αναδείξει την οικολογική του συνείδηση και στους ρυθμούς της πράσινης φιλοσοφίας που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος θα αποφύγει το χαρτί, όπου δεν είναι απαραίτητο.

Η πρόεδρος 

eleftheria-thanouli.jpg

Η πρόεδρος του δσ του ΟΦΚΘ, καθηγήτρια της Σχολής Κινηματογράφου του ΑΠΘ Ελευθερία Θανούλη αναφέρθηκε στον ετήσιο ρόλο του φεστιβάλ που δεν περιορίζεται μόνο στις δύο διοργανώσεις για τις οποίες είναι γνωστό, αλλά είναι ένας πολιτιστικός οργανισμός με ευρύτερη παρουσία στην πόλη καθ’ όλη τα διάρκεια του έτους. «Θέλω να σταθώ σε δύο πράγματα: το ένα έχει να κάνει με την ταινιοθήκη και το μουσείο και το άλλο έχει να κάνει με την ίδια την εμπειρία της κινηματογραφικής αίθουσας. Όσον αφορά την ταινιοθήκη και το μουσείο θέλω να πω ότι είναι πάρα πολύ σημαντική η συμβολή του φεστιβάλ στην εξοικείωση ειδικά του νεανικού κοινού με μεγάλους δημιουργούς και σημαντικές στιγμές στην ιστορία του κινηματογράφου. Εγώ ως φοιτήτρια εδώ έμαθα κινηματογράφο μέσα από τα μεγάλα αφιερώματα που γίνονταν και τώρα παροτρύνω από τη θέση της καθηγήτριας τους φοιτητές να έρθουν εδώ για να μάθουν σινεμά. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και το δεύτερο είναι ότι το μουσείο μαζί με την ταινιοθήκη είναι σημαντικό γιατί προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα σε νεαρότερες ηλικίες και βοηθά τα παιδιά να εξοικειώνονται με την τέχνη και την πρακτική του κινηματογράφου. Επίσης, ξέρουμε ότι περνάει κρίση η διαδικασία της εμπειρίας της αίθουσας. Το κοινό απομακρύνεται, όμως εμείς θέλουμε να την κρατήσουμε την αίθουσα ζωντανή βρίσκοντας καινούριους ενδεχομένως τρόπους και λειτουργίες, να φέρουμε τον κόσμο μέσα στις αίθουσες και να βρίσκουμε τρόπους να εμπλουτίζουμε την κινηματογραφική θέαση με νέες ιδέες, με περισσότερη διάδραση ενδεχομένως, συνδυάζοντας άλλα πράγματα πριν και μετά την ταινία. Ενδεικτικά, πέρυσι εισαγάγαμε το Fundamentals of cinema το οποίο πήγε πολύ καλά και φέτος το αναπτύσσουμε περισσότερο είναι μια πρόκληση αλλά νομίζω ότι η δημιουργικότητα και η φαντασία του καλλιτεχνικού διευθυντή και των υπεύθυνων του προγράμματος θα βρει λύσεις και θα ανοίξει δρόμους», τόνισε.

Στη διάρκεια της συνάντησης οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν "κινηματογραφικές γεύσεις" όπως ποπ κορν, χοτ ντογκς και άλλα "σινεφίλ" εδέσματα και ποτά. 

Δύο μεγαλύτερες και από την ίδια τη ζωή κινηματογραφικές προσωπικότητες: Βέρνερ Χέτζοκ και Κλάους Κίνσκι.

Συνδημιούργησαν, εξέλιξαν την τέχνη τους, μάς κληροδότησαν διαχρονικά αριστουργήματα.

Άφησαν όμως πίσω τους και αναρίθμητες εξωφρενικές ιστορίες, αφού οι καυγάδες τους ήταν ομηρικοί και όσοι τους έζησαν από κοντά περιγράφουν ότι όταν τα δύο αυτά ιερά τέρατα του σινεμά μάλωναν μεταξύ τους, η κατάσταση γινόταν τόσο θυελλώδης και εκρηκτική που οι άλλοι αναγκάζονταν να αποχωρήσουν από τον χώρο για να μην ακούν…

Είναι μια μόνο από τις μικρές και ενδιαφέρουσες ιστορίες που αφηγήθηκε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Οργανισμού Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης Ορέστης Ανδρεαδάκης στη διάρκεια της παρουσίασης του προγραμματισμού για την περίοδο 2023-2024 στις αίθουσες του αγαπημένου πολιτιστικού φορέα.

Γιατί το ΦΚΘ δεν συνίσταται μόνο στη διοργάνωση του Νοεμβρίου (οι φετινές ημερομηνίες θα ανακοινωθούν στις 24 Οκτωβρίου) που καθιστά τη Θεσσαλονίκη επίκεντρο της έβδομης τέχνης, ούτε και σε εκείνη του Μαρτίου (Φέτος θα πραγματοποιηθεί 7-17 του μήνα) που φέρνει στην πόλη τις εκατοντάδες ταινίες τεκμηρίωσης με τις χιλιάδες εικόνες από το σύνολο της τέχνης του ντοκιμαντέρ.

Το ΦΚΘ πραγματοποιείται όλο τον… χρόνο. Και οι αίθουσές του γεμίζουν από ποικίλες δράσεις που αφορούν όλο τον κόσμο όλων των ηλικιών.

elise-jalladeau.jpg


Η Ταινιοθήκη μέσα από την οποία οι σινεφίλ μπορούν να δουν συγκεντρωμένο το κινηματογραφικό έργο καλλιτεχνών αλλά και χωρών, τα εκπαιδευτικά προγράμματα που δίνουν τη δυνατότητα σε μαθητές διαφόρων βαθμίδων να γνωρίσουν την τέχνη του κινηματογράφου και να εντρυφήσουν σε αυτήν, οι κινηματογραφική σεζόν στο Ολύμπιον που φέρνει στη Θεσσαλονίκη ταινίες με στόχο να προβληματίσουν και να εγείρουν αναζητήσεις, μια ενότητα -αφιέρωμα σε αριστουργήματα του σινεμά που άφησαν το δικό τους στίγμα στην ιστορία της έβδομης τέχνης, αλλά και αναφορά σε ταινίες τρόμου και καλτ, συνθέτουν ένα πολύ πλούσιο πρόγραμμα που είναι αδύνατο να περάσει απαρατήρητο από όλους όσοι λατρεύουμε το καλό σινεμά.

Ταινιοθήκη

Συγκεκριμένα η Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης έχει επιμεληθεί τρία αφιερώματα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και εξερευνούν ένα μεγάλο φάσμα από κινηματογραφικά είδη και ρεύματα. Η αυλαία ανοίγει (7-13 Δεκεμβρίου) με τη ρετροσπεκτίβα στον «φίλο» της διοργάνωσης Σταύρο Τσιώλη, που έχει τον εύστοχο τίτλο «Μια τόσο μακρινή παρουσία». Ακολουθεί (18-21 Ιανουαρίου) το αφιέρωμα στους Βέρνερ Χέρτζογκ και Κλάους Κίνσκι με τον επίσης ενδεικτικό της σχέσης των δύο τίτλο «Ο καλύτερος εχθρός μου», ενώ το πρόγραμμα ολοκληρώνεται (18-24 Απριλίου) με ένα αφιέρωμα στις κορεατικές ταινίες εγκλήματος από τη σύγχρονη παραγωγή του σινεμά της χώρας αυτής της Άπω Ανατολής.

Εκπαιδευτικά προγράμματα 

Από το πλούσιο μενού της φετινής σεζόν δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι δραστηριότητες που αφορούν τους μικρούς σινεφίλ, αλλά και ολόκληρη την οικογένεια, τις οποίες στη διάρκεια της σεζόν 2022-2023 παρακολούθησαν πάνω από 18500 μαθητές.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα και οι διεθνείς συνεργασίες που διοργανώνει το Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ο δίαυλος επικοινωνίας ανάμεσα στους μαθητές και στο σινεμά μέσα από τις προβολές δράσης «Τα σχολεία πάνε σινεμά», ο κυριακάτικος θεσμός των προβολών « Kids Love Cinema» που φέτος εμπλουτίζεται με την υποενότητα Fundamentals for Kids, η διαδικτυακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Nextus που περιλαμβάνει τριάντα ιστορικές ταινίες ντοκιμαντέρ με ελληνικούς υπότιτλους και απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 12-18 χρονών είναι μερικές μόνο από αυτές. Τις συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικές προβολές Next Gen που φέτος συνδυάζουν κινηματογραφική εκπαίδευση και αρχαιολογία με τίτλο «Η πολιτιστική κληρονομιά σε κινηματογραφικά καρέ με το βλέμμα των εφήβων» και πραγματοποιούνται σε συνεργασία με την Εφορείας Αρχαιοτήτων Χαλκιδικής, το Film Office, το τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής και το Μουσείο Κινηματογράφου. Το παραπάνω πρόγραμμα καλεί τους μαθητές του νομού Χαλκιδικής να φτιάξουν το δικό τους ντοκιμαντέρ μικρού μήκους.

exorcist-3.jpg

Τέλος, άλλες δύο δράσεις εκπαιδευτικού χαρακτήρα είναι η «Σινεβαλίτσα» που ξεκίνησε στη διάρκεια της πναδημίας, είναι γεμάτη κινηματογράφο και τώρα «ταξιδεύει» και «ανοίγει» στις σχολικές αίθουσες όλης της Ελλάδας, αλλά και οι εκπαιδευτικές προβολές για παιδιά και εφήβους που πηγαίνουν τα σχολεία στο σινεμά με προβολές ταινιών μυθοπλασίας, ντοκιμαντέρ και κινουμένων σχεδίων στις αίθουσες του φεστιβάλ για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου σε συνεργασία με το Νεανικό Πλάνο και το European Film Factory.

Επιστροφή στο Ολύμπιον

Εξάλλου, την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου αρχίζει και επισήμως η κινηματογραφική σεζόν στο Ολύμπιον με επιλεγμένες φεστιβαλικές κατά το δυνατόν ταινίες που «απευθύνονται σε ένα κοινό που θέλει να σκεφτεί περισσότερο για τον κινηματογράφο, τη ζωή την πραγματικότητα την πολιτική τον κόσμο την ιστορία», όπως είπε ο Ορέστης Ανδρεαδάκης. Το πρόγραμμα αρχίζει με τις «Περασμένες ζωές» της Ελίζ Σον και συνεχίζεται με ταινίες των Τσειλάν, Γκουσμάν κ.α.

Εννέα αριστουργήματα και έξι εμβληματικές ταινίες 

Μέσα σε όλα αυτά εννέα αριστουργήματα του σινεμά που άφησαν το δικό τους στίγμα στην ιστορία της έβδομης τέχνης θα παρουσιαστούν στην ενότητα «Fundamentals of Cinema – Season 2». Όλα τους αποτελούν διαμάντια σπουδαίων δημιουργών της έβδομης τέχνης. Το πρώτο ραντεβού είναι την Τετάρτη 18 Οκτωβρίου με την ταινία «Πέρα από τον παράδεισο» του πρίγκιπα του αμερικανικού indie, Τζιμ Τζάρμους. 

Επιπλέον, έξι εμβληματικές ταινίες από τα είδη του σινεμά τρόμου και καλτ στο πλαίσιο της ειδικής ενότητας προβολών Fundamental Midnight αμφισβητούν την έννοια του φυσιολογικού και της πραγματικότητας και αγκαλιάζουν το ανοίκειο και το αλλόκοσμο, ταξιδεύοντας στις απαγορευμένες περιοχές του ανθρώπινου υποσυνείδητου. Την αυλαία σηκώνει η εμβληματική ταινία «Ο Εξορκιστής» του Γουίλιαμ Φρίντκιν που έφυγε πρόσφατα και μάλιστα ανήμερα Παρασκευή και 13 Οκτωβρίου.

Με πράσινη συνείδηση 

Όλα αυτά δεν θα είναι καταγράφονται σε τυπωμένα προγράμματα, αφού το φεστιβάλ θέλοντας να αναδείξει την οικολογική του συνείδηση και στους ρυθμούς της πράσινης φιλοσοφίας που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος θα αποφύγει το χαρτί, όπου δεν είναι απαραίτητο.

Η πρόεδρος 

eleftheria-thanouli.jpg

Η πρόεδρος του δσ του ΟΦΚΘ, καθηγήτρια της Σχολής Κινηματογράφου του ΑΠΘ Ελευθερία Θανούλη αναφέρθηκε στον ετήσιο ρόλο του φεστιβάλ που δεν περιορίζεται μόνο στις δύο διοργανώσεις για τις οποίες είναι γνωστό, αλλά είναι ένας πολιτιστικός οργανισμός με ευρύτερη παρουσία στην πόλη καθ’ όλη τα διάρκεια του έτους. «Θέλω να σταθώ σε δύο πράγματα: το ένα έχει να κάνει με την ταινιοθήκη και το μουσείο και το άλλο έχει να κάνει με την ίδια την εμπειρία της κινηματογραφικής αίθουσας. Όσον αφορά την ταινιοθήκη και το μουσείο θέλω να πω ότι είναι πάρα πολύ σημαντική η συμβολή του φεστιβάλ στην εξοικείωση ειδικά του νεανικού κοινού με μεγάλους δημιουργούς και σημαντικές στιγμές στην ιστορία του κινηματογράφου. Εγώ ως φοιτήτρια εδώ έμαθα κινηματογράφο μέσα από τα μεγάλα αφιερώματα που γίνονταν και τώρα παροτρύνω από τη θέση της καθηγήτριας τους φοιτητές να έρθουν εδώ για να μάθουν σινεμά. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Και το δεύτερο είναι ότι το μουσείο μαζί με την ταινιοθήκη είναι σημαντικό γιατί προσφέρει εκπαιδευτικά προγράμματα σε νεαρότερες ηλικίες και βοηθά τα παιδιά να εξοικειώνονται με την τέχνη και την πρακτική του κινηματογράφου. Επίσης, ξέρουμε ότι περνάει κρίση η διαδικασία της εμπειρίας της αίθουσας. Το κοινό απομακρύνεται, όμως εμείς θέλουμε να την κρατήσουμε την αίθουσα ζωντανή βρίσκοντας καινούριους ενδεχομένως τρόπους και λειτουργίες, να φέρουμε τον κόσμο μέσα στις αίθουσες και να βρίσκουμε τρόπους να εμπλουτίζουμε την κινηματογραφική θέαση με νέες ιδέες, με περισσότερη διάδραση ενδεχομένως, συνδυάζοντας άλλα πράγματα πριν και μετά την ταινία. Ενδεικτικά, πέρυσι εισαγάγαμε το Fundamentals of cinema το οποίο πήγε πολύ καλά και φέτος το αναπτύσσουμε περισσότερο είναι μια πρόκληση αλλά νομίζω ότι η δημιουργικότητα και η φαντασία του καλλιτεχνικού διευθυντή και των υπεύθυνων του προγράμματος θα βρει λύσεις και θα ανοίξει δρόμους», τόνισε.

Στη διάρκεια της συνάντησης οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν "κινηματογραφικές γεύσεις" όπως ποπ κορν, χοτ ντογκς και άλλα "σινεφίλ" εδέσματα και ποτά. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία