ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θεσσαλονίκη: To ΕΕΘ ανακαινίζει ριζικά τη «βιτρίνα» του – Νέο λογότυπο μετά από 97 χρόνια

Το Επαγγελματικό Επιμελητήριο της πόλης αλλάζει πρόσωπο και περνάει με μεταμορφωμένη εικόνα στη νέα εποχή - Ψηφιακό μέχρι το τέλος του χρόνου το Επιμελητήριο

 26/01/2022 14:02

Θεσσαλονίκη: To ΕΕΘ ανακαινίζει ριζικά τη «βιτρίνα» του – Νέο λογότυπο μετά από 97 χρόνια

Στέφανος Μαχτσίρας

Σε ολικό…λίφτινγκ της εικόνας του προχωρά το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης την οποία σηματοδοτεί η αλλαγή του λογοτύπου – σήματος του φορέα μετά από 97 χρόνια, 1925 – 2022. Το ΕΕΘ προχωράει μπροστά, αλλάζει εικόνα, μπαίνει σε νέα εποχή και με την έλευση της νέας χρονιάς, πραγματοποιεί γοργά «βήματα» εκσυγχρονισμού.

«Το νέο λογότυπο συμβαδίζει με την καινούργια αρχή την οποία πραγματοποιεί το ΕΕΘ ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Μιχάλης Ζορπίδης που έκρουσε καμπανάκι για την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η αγορά της Θεσσαλονίκης. Ο κ.Ζορπίδης εξέφρασε την συγκρατημένη αισιοδοξία του για ανάταξη των επιχειρήσεων όταν τελειώσει η πανδημία προαναγγέλοντας παράλληλα τον ριζικό ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ΕΕΘ μέχρι το τέλος του χρόνου.

Το ανανεωμένο λογότυπο του ΕΕΘ πέρασε από…σαράντα κύματα μέχρι να γίνει πράξη. «Η αλλαγή αυτή δεν ήταν εύκολη, προηγήθηκαν πολλές συνεδριάσεις επιτροπών, διαβουλεύσεις, διαγωνισμός που ακυρώθηκε αλλά τελικά επικράτησε η ανάγκη για εκσυγχρονισμό της εικόνας του Επιμελητηρίου. Το Δ.Σ. ψήφισε 11 φορές μέχρι να καταλήξει στην τελική πρόταση. Μέλημά μας είναι να είμαστε κοντά στα μέλη μας, θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι για την πόλη», σημείωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Δημοσίων Σχέσεων του ΕΕΘ, Χριστόφορος Εδιάρογλου.

2022-01-26-14419-mm.png


«Κάθε φορά ακούμε την εποχή ο Χρήστος Χέλμης, creative director της εταιρείας Colibri που δημιούργησε το νέο λογότυπο.

«Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί τη βούληση του πιο σημαντικού οικονομικού φορέα της πόλης, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου να περάσει σε μία νέα εποχή», σημείωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Σταύρος Καλαφάτης.

«To EEΘ περνάει σε νέα εποχή», επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, δήμαρχος Θεσσαλονίκης. «Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί την διεύρυνση των οριζόντων του Επιμελητηρίου το οποίο δεν κλείνεται στον εαυτό του αλλά κοιτάει μπροστά», ανέφερε ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Θεόδωρος Καράογλου.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκη, Βούλα Πατουλίδου η οποία στάθηκε στην «κοινή μήτρα» του νέου λογότυπου του Επιμελητηρίου με το αντίστοιχο του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Τάσος Τζήκας και ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Αναστάσιος Καπνοπώλης που στάθηκε στο πέρασμα στην ψηφιακή εποχή.

2022-01-26-11119-mm.png
2022-01-26-11914-mm.png
2022-01-26-12415-mm.png
2022-01-26-12745-mm.png





Σε ολικό…λίφτινγκ της εικόνας του προχωρά το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης την οποία σηματοδοτεί η αλλαγή του λογοτύπου – σήματος του φορέα μετά από 97 χρόνια, 1925 – 2022. Το ΕΕΘ προχωράει μπροστά, αλλάζει εικόνα, μπαίνει σε νέα εποχή και με την έλευση της νέας χρονιάς, πραγματοποιεί γοργά «βήματα» εκσυγχρονισμού.

«Το νέο λογότυπο συμβαδίζει με την καινούργια αρχή την οποία πραγματοποιεί το ΕΕΘ ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Μιχάλης Ζορπίδης που έκρουσε καμπανάκι για την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η αγορά της Θεσσαλονίκης. Ο κ.Ζορπίδης εξέφρασε την συγκρατημένη αισιοδοξία του για ανάταξη των επιχειρήσεων όταν τελειώσει η πανδημία προαναγγέλοντας παράλληλα τον ριζικό ψηφιακό εκσυγχρονισμό του ΕΕΘ μέχρι το τέλος του χρόνου.

Το ανανεωμένο λογότυπο του ΕΕΘ πέρασε από…σαράντα κύματα μέχρι να γίνει πράξη. «Η αλλαγή αυτή δεν ήταν εύκολη, προηγήθηκαν πολλές συνεδριάσεις επιτροπών, διαβουλεύσεις, διαγωνισμός που ακυρώθηκε αλλά τελικά επικράτησε η ανάγκη για εκσυγχρονισμό της εικόνας του Επιμελητηρίου. Το Δ.Σ. ψήφισε 11 φορές μέχρι να καταλήξει στην τελική πρόταση. Μέλημά μας είναι να είμαστε κοντά στα μέλη μας, θέλουμε να είμαστε χρήσιμοι για την πόλη», σημείωσε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Δημοσίων Σχέσεων του ΕΕΘ, Χριστόφορος Εδιάρογλου.

2022-01-26-14419-mm.png


«Κάθε φορά ακούμε την εποχή ο Χρήστος Χέλμης, creative director της εταιρείας Colibri που δημιούργησε το νέο λογότυπο.

«Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί τη βούληση του πιο σημαντικού οικονομικού φορέα της πόλης, του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου να περάσει σε μία νέα εποχή», σημείωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Σταύρος Καλαφάτης.

«To EEΘ περνάει σε νέα εποχή», επεσήμανε ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, δήμαρχος Θεσσαλονίκης. «Το νέο λογότυπο σηματοδοτεί την διεύρυνση των οριζόντων του Επιμελητηρίου το οποίο δεν κλείνεται στον εαυτό του αλλά κοιτάει μπροστά», ανέφερε ο βουλευτής Β’ Θεσσαλονίκης της ΝΔ, Θεόδωρος Καράογλου.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκη, Βούλα Πατουλίδου η οποία στάθηκε στην «κοινή μήτρα» του νέου λογότυπου του Επιμελητηρίου με το αντίστοιχο του Οργανισμού Τουρισμού της πόλης.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Τάσος Τζήκας και ο πρόεδρος του ΒΕΘ, Αναστάσιος Καπνοπώλης που στάθηκε στο πέρασμα στην ψηφιακή εποχή.

2022-01-26-11119-mm.png
2022-01-26-11914-mm.png
2022-01-26-12415-mm.png
2022-01-26-12745-mm.png





ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία