ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Oι τεχνολογίες VR και AR, εργαλείο marketing για τον τουριστικό κλάδο

Το διεπιστημονικό γραφείο αρχιτεκτονικής και design, Malvi σχεδίασε και υλοποίησε τρεις χώρους ξενοδοχείου, οι οποίοι παρουσιάζονται στο περίπτερο 7 της ΔΕΘ προσφέροντας μία εμπειρία εικονικής πραγματικότητας

 10/12/2019 16:49

Θεσσαλονίκη: Oι τεχνολογίες VR και AR, εργαλείο marketing για τον τουριστικό κλάδο

Το διεπιστημονικό γραφείο αρχιτεκτονικής και design, Malvi σχεδίασε και υλοποίησε τρεις χώρους ξενοδοχείου, όπου στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia (8-10 Νοεμβρίου 2019), περισσότεροι από 600 επισκέπτες το επισκέφθηκαν ζώντας μία μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας.

Μετά την μεγάλη επιτυχία του project και με απόφαση της διοίκησης της Helexpo, το stand θα παραμείνει στο περίπτερο 7 της ΔΕΘ μέχρι και τον Ιανουάριο του 2020. Η VR εμπειρία και ο υπόλοιπος χώρος εντός του περιπτέρου θα χρησιμοποιηθούν για τη διεξαγωγή εκδηλώσεων και δράσεων σχετικά με τις εφαρμογές των τεχνολογιών VR και AR.

Το Σάββατο μάλιστα, η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό δίνοντας τους την ευκαιρία έτσι, να ξεναγηθούν στους χώρους φορώντας γυαλιά VR και να ενημερωθούν για το πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν με τη σωστή χρήση τους να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής τους.

Ο σκοπός του αρχικού εγχειρήματος ήταν να αναδείξει τις δυνατότητες των τεχνολογιών VR και AR ως εργαλείο marketing για τον τουριστικό κλάδο. Για τους σκοπούς της έκθεσης σχεδιάστηκαν από την αρχή τρεις πλήρεις και ολοκληρωμένοι χώροι, αντιπροσωπευτικοί τριών διαφορετικών τύπων καταλυμάτων.

Πιο συγκεκριμένα, στο μοναδικό υπαρκτό δωμάτιο του χώρου, το οποίο καταφέρνει μέσα σε μόλις 17τ.μ. να καλύψει όλες τις ανάγκες του επισκέπτη, έχουν ενσωματωθεί εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας. Οι άλλοι δύο φυσικοί χώροι είναι «άδειοι» καθώς μπορεί ο επισκέπτης να τους δει και να περιηγηθεί μέσα σε αυτούς μέσω γυαλιών VR ενώ παράλληλα κινείται στο φυσικό χώρο. Κάποια στοιχεία του χώρου υπάρχουν τόσο στον εικονικό όσο και στον πραγματικό χώρο κάνοντας την εμπειρία εικονικής πραγματικότητας διαδραστική.

H Hotelia πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και η Malvi ήταν το προσκεκλημένο δημιουργικό γραφείο στο D Point, στο περίπτερο 7 της Έκθεσης.

Το διεπιστημονικό γραφείο αρχιτεκτονικής και design, Malvi σχεδίασε και υλοποίησε τρεις χώρους ξενοδοχείου, όπου στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Ξενοδοχειακού Εξοπλισμού Hotelia (8-10 Νοεμβρίου 2019), περισσότεροι από 600 επισκέπτες το επισκέφθηκαν ζώντας μία μοναδική εμπειρία εικονικής πραγματικότητας.

Μετά την μεγάλη επιτυχία του project και με απόφαση της διοίκησης της Helexpo, το stand θα παραμείνει στο περίπτερο 7 της ΔΕΘ μέχρι και τον Ιανουάριο του 2020. Η VR εμπειρία και ο υπόλοιπος χώρος εντός του περιπτέρου θα χρησιμοποιηθούν για τη διεξαγωγή εκδηλώσεων και δράσεων σχετικά με τις εφαρμογές των τεχνολογιών VR και AR.

Το Σάββατο μάλιστα, η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό δίνοντας τους την ευκαιρία έτσι, να ξεναγηθούν στους χώρους φορώντας γυαλιά VR και να ενημερωθούν για το πώς οι νέες τεχνολογίες μπορούν με τη σωστή χρήση τους να βελτιώσουν τον τρόπο ζωής τους.

Ο σκοπός του αρχικού εγχειρήματος ήταν να αναδείξει τις δυνατότητες των τεχνολογιών VR και AR ως εργαλείο marketing για τον τουριστικό κλάδο. Για τους σκοπούς της έκθεσης σχεδιάστηκαν από την αρχή τρεις πλήρεις και ολοκληρωμένοι χώροι, αντιπροσωπευτικοί τριών διαφορετικών τύπων καταλυμάτων.

Πιο συγκεκριμένα, στο μοναδικό υπαρκτό δωμάτιο του χώρου, το οποίο καταφέρνει μέσα σε μόλις 17τ.μ. να καλύψει όλες τις ανάγκες του επισκέπτη, έχουν ενσωματωθεί εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας. Οι άλλοι δύο φυσικοί χώροι είναι «άδειοι» καθώς μπορεί ο επισκέπτης να τους δει και να περιηγηθεί μέσα σε αυτούς μέσω γυαλιών VR ενώ παράλληλα κινείται στο φυσικό χώρο. Κάποια στοιχεία του χώρου υπάρχουν τόσο στον εικονικό όσο και στον πραγματικό χώρο κάνοντας την εμπειρία εικονικής πραγματικότητας διαδραστική.

H Hotelia πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και η Malvi ήταν το προσκεκλημένο δημιουργικό γραφείο στο D Point, στο περίπτερο 7 της Έκθεσης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία