ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Ικανοποίηση στον Εμπορικό Σύλλογο για τα πασαλάκια που ξηλώθηκαν

"Είχε δημιουργήσει μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα" υποστηρίζει σε ανακοίνωση και ζητά να το μέτρο να εφαρμοστεί και σε άλλους δρόμους- Αντιδρά η αντιπολίτευση στον κεντρικό δήμο

 15/06/2020 16:18

Θεσσαλονίκη: Ικανοποίηση στον Εμπορικό Σύλλογο για τα πασαλάκια που ξηλώθηκαν

Για ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος κάνει λόγο ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης αναφερόμενος στην απόφαση της διοίκησης του δήμου να ξηλώσει τα διαχωριστικά πασαλάκια της οδού Ερμού στο κέντρο της πόλης και ζητά να γίνει το ίδιο και σε άλλους δρόμους της πόλης.

Όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του το συγκεκριμένο μέτρο «είχε δημιουργήσει μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα και απίστευτη δυσκολία στη διέλευση των οχημάτων, λόγω των φορτοεκφορτώσεων και της προσωρινής στάθμευσης οχημάτων».

Στην ίδια ανακοίνωση ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρει ότι η αφαίρεση των πασάλων έδωσε «μεγάλη ανακούφιση στους επαγγελματίες και οδηγούς της περιοχής, μιας περιοχής όπου η εμπορική κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη και η στενότητα του δρόμου εξαιτίας των διαχωριστικών πασάλων δημιουργούσε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα».

«Φυσικά υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι στους οποίους θα πρέπει να τακτοποιηθεί και να αποκατασταθεί, από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αυτό το λάθος μέτρο και αιτούμαστε να γίνει γρήγορα.

Όμως το κυκλοφοριακό πρόβλημα και το πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης δεν σταματά εδώ. Το πρόβλημα είναι διαχρονικό και χαρακτηρίζει την πόλη μας. Θα πρέπει να υπάρξει μια σοβαρή κυκλοφοριακή μελέτη που να προβλέπει τις θετικές κι αρνητικές συνέπειες κάθε εν δυνάμει έργου και κάθε αλλαγής, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινότητας στην πόλη μας» καταλήγει η ανακοίνωση.

Να σημειώσουμε ότι στην αντίθετη κατεύθυνση κινείται η αντιπολίτευση του δήμου Θεσσαλονίκης. Τόσο η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», Κατερίνα Νοτοπούλου όσο και ο επικεφαλής της παράταξης «ΠΟΛΗχρωμη Πόλη», Σπύρος Βούγιας ασκούν κριτική στην απόφαση της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης να ξηλώσει τα διαχωριστικά πασαλάκια επί της οδού Ερμού, στο τμήμα από την Αριστοτέλους έως τη Βενιζέλου, τα οποία είχαν τοποθετηθεί επί Γιάννη Μπουτάρη με χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» για την αποτροπή του διπλοπαρκαρίσματος και τη διευκόλυνση του κυκλοφοριακού στο κέντρο της πόλης.

Για ικανοποίηση ενός πάγιου αιτήματος κάνει λόγο ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης αναφερόμενος στην απόφαση της διοίκησης του δήμου να ξηλώσει τα διαχωριστικά πασαλάκια της οδού Ερμού στο κέντρο της πόλης και ζητά να γίνει το ίδιο και σε άλλους δρόμους της πόλης.

Όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του το συγκεκριμένο μέτρο «είχε δημιουργήσει μεγαλύτερο κυκλοφοριακό πρόβλημα και απίστευτη δυσκολία στη διέλευση των οχημάτων, λόγω των φορτοεκφορτώσεων και της προσωρινής στάθμευσης οχημάτων».

Στην ίδια ανακοίνωση ο Εμπορικός Σύλλογος αναφέρει ότι η αφαίρεση των πασάλων έδωσε «μεγάλη ανακούφιση στους επαγγελματίες και οδηγούς της περιοχής, μιας περιοχής όπου η εμπορική κίνηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη και η στενότητα του δρόμου εξαιτίας των διαχωριστικών πασάλων δημιουργούσε ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα».

«Φυσικά υπάρχουν κι άλλοι δρόμοι στους οποίους θα πρέπει να τακτοποιηθεί και να αποκατασταθεί, από τον Δήμο Θεσσαλονίκης, αυτό το λάθος μέτρο και αιτούμαστε να γίνει γρήγορα.

Όμως το κυκλοφοριακό πρόβλημα και το πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης δεν σταματά εδώ. Το πρόβλημα είναι διαχρονικό και χαρακτηρίζει την πόλη μας. Θα πρέπει να υπάρξει μια σοβαρή κυκλοφοριακή μελέτη που να προβλέπει τις θετικές κι αρνητικές συνέπειες κάθε εν δυνάμει έργου και κάθε αλλαγής, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας της καθημερινότητας στην πόλη μας» καταλήγει η ανακοίνωση.

Να σημειώσουμε ότι στην αντίθετη κατεύθυνση κινείται η αντιπολίτευση του δήμου Θεσσαλονίκης. Τόσο η επικεφαλής της παράταξης «Θεσσαλονίκη Μαζί», Κατερίνα Νοτοπούλου όσο και ο επικεφαλής της παράταξης «ΠΟΛΗχρωμη Πόλη», Σπύρος Βούγιας ασκούν κριτική στην απόφαση της διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης να ξηλώσει τα διαχωριστικά πασαλάκια επί της οδού Ερμού, στο τμήμα από την Αριστοτέλους έως τη Βενιζέλου, τα οποία είχαν τοποθετηθεί επί Γιάννη Μπουτάρη με χρηματοδότηση του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος» για την αποτροπή του διπλοπαρκαρίσματος και τη διευκόλυνση του κυκλοφοριακού στο κέντρο της πόλης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία