ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: «Φάρος» ανάπτυξης το λιμάνι - Κομβικός παίκτης στη διακίνηση εμπορευμάτων στα Βαλκάνια (φωτ.)

Η κρουαζιέρα προσδίδει δυναμική στην πόλη - Άγκυρα» στη Νοτιοανατολική Ευρώπη ρίχνει ο ΟΛΘ

 02/06/2023 11:25

Θεσσαλονίκη: «Φάρος» ανάπτυξης το λιμάνι - Κομβικός παίκτης στη διακίνηση εμπορευμάτων στα Βαλκάνια (φωτ.)

Στέφανος Μαχτσίρας

Ρότα ανάπτυξης και αναβάθμισης χαράσσει διαρκώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς τα έργα βελτίωσης των υποδομών, η συνεπής επένδυση στην κρουαζιέρα και η πολυαναμενόμενη επέκταση του έκτου προβλήτα που βρίσκεται στον προθάλαμο της υλοποίησης, δημιουργούν ελπιδοφόρες προοπτικές.

Οι νέοι ορίζοντες που διανοίγονται και η ευκαιρία να εξελιχθεί ο λιμένας σε κεντρικό εξαγωγικό λιμάνι στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης τίθενται επί τάπητος στο πλαίσιο συνεδρίου το οποίο διοργανώνει το Ινστιτούτο Ναυτιλιακής και Οικονομικής Στρατηγικής.

«Η Θεσσαλονίκη επανέρχεται σε όλους τους τομείς, η πόλη ανεβαίνει επίπεδα, έχει μία θετική αναπτυξιακή δυναμική», επεσήμανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας. «Η Θεσσαλονίκη έχει 400% αύξηση στην κρουαζιέρα, 70.000 επιβάτες θα κατεβούν στην πόλη φέτος». 

«Το λιμάνι διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ζωή της πόλης, στόχος μας είναι να το αναδείξουμε σαν βασική εμπορική πύλη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η επέκταση του έκτου προβλήτα θα φέρει στο οικοσύστημα του λιμανιού ετήσια έσοδα 230 εκατ. Ευρώ και 3.300 θέσεις εργασίας κατά την περίοδο κατασκευής του», υποστήριξε.

mareport-zervas.jpg


«Το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η ανάπτυξή του προς την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Θέλουμε να είμαστε ο κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, πολλαπλών πυλών και και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Ο λιμένας της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Ελλάδας σε συμβατικό φορτίο», τόνισε ο πρόεδρος της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, εστιάζοντας στην επέκταση του έκτου προβλήτα και στις νέες δυνατότητες που θα προσδώσει στο λιμάνι για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας. Για την κρουαζιέρα, προέβλεψε περαιτέρω ανάπτυξή της στο μέλλον. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην σημασία που δίνει το λιμάνι στην πράσινη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό (smart port).

mareport-liagkos.jpg

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατέχει στρατηγική γεωγραφική θέση και έχει μεγάλες προοπτικές εξέλιξης», ανέφερε η αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη.

«Παλέψαμε για να μπει το λιμάνι στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας, το λιμάνι είναι σημαντικός εξαγωγικός κόμβος στα Βαλκάνια. Ο λιμένας είναι ένας γίγαντας που κάποιες φορές κοιμόταν και κάποιες ξυπνούσε, τώρα πλέον έχει ξυπνήσει», σημείωσε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

mareport-patoulidou.jpg

Κατά τη διάρκεια του MAREPORT οι σύνεδροι έχουν τη ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ισορροπίες που αλλάζουν από εμπορικής πλευράς καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τη σημασία της ψηφιοποίησης σε όλο το φάσμα του λιμανιού, των logistics καθώς και στο operation προς αποφυγή λαθών και ατυχημάτων, την εφαρμογή τεχνολογιών όπως το Internet of Things, το Artificial Intelligence και το machine learning που συντελούν στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του πλοίου.

Ρότα ανάπτυξης και αναβάθμισης χαράσσει διαρκώς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς τα έργα βελτίωσης των υποδομών, η συνεπής επένδυση στην κρουαζιέρα και η πολυαναμενόμενη επέκταση του έκτου προβλήτα που βρίσκεται στον προθάλαμο της υλοποίησης, δημιουργούν ελπιδοφόρες προοπτικές.

Οι νέοι ορίζοντες που διανοίγονται και η ευκαιρία να εξελιχθεί ο λιμένας σε κεντρικό εξαγωγικό λιμάνι στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης τίθενται επί τάπητος στο πλαίσιο συνεδρίου το οποίο διοργανώνει το Ινστιτούτο Ναυτιλιακής και Οικονομικής Στρατηγικής.

«Η Θεσσαλονίκη επανέρχεται σε όλους τους τομείς, η πόλη ανεβαίνει επίπεδα, έχει μία θετική αναπτυξιακή δυναμική», επεσήμανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας. «Η Θεσσαλονίκη έχει 400% αύξηση στην κρουαζιέρα, 70.000 επιβάτες θα κατεβούν στην πόλη φέτος». 

«Το λιμάνι διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην ζωή της πόλης, στόχος μας είναι να το αναδείξουμε σαν βασική εμπορική πύλη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η επέκταση του έκτου προβλήτα θα φέρει στο οικοσύστημα του λιμανιού ετήσια έσοδα 230 εκατ. Ευρώ και 3.300 θέσεις εργασίας κατά την περίοδο κατασκευής του», υποστήριξε.

mareport-zervas.jpg


«Το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι η ανάπτυξή του προς την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Θέλουμε να είμαστε ο κύριος πάροχος δικτύου συνδυασμένων μεταφορών, πολλαπλών πυλών και και λύσεων εφοδιαστικής για τα Βαλκάνια και την περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.

Ο λιμένας της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της Ελλάδας σε συμβατικό φορτίο», τόνισε ο πρόεδρος της ΟΛΘ Α.Ε., Αθανάσιος Λιάγκος, εστιάζοντας στην επέκταση του έκτου προβλήτα και στις νέες δυνατότητες που θα προσδώσει στο λιμάνι για προσέλκυση πλοίων μεγαλύτερης χωρητικότητας. Για την κρουαζιέρα, προέβλεψε περαιτέρω ανάπτυξή της στο μέλλον. Παράλληλα, αναφέρθηκε και στην σημασία που δίνει το λιμάνι στην πράσινη ανάπτυξη και τον ψηφιακό μετασχηματισμό (smart port).

mareport-liagkos.jpg

«Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης κατέχει στρατηγική γεωγραφική θέση και έχει μεγάλες προοπτικές εξέλιξης», ανέφερε η αντιδήμαρχος τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης, Μαρία Καραγιάννη.

«Παλέψαμε για να μπει το λιμάνι στον παγκόσμιο χάρτη της κρουαζιέρας, το λιμάνι είναι σημαντικός εξαγωγικός κόμβος στα Βαλκάνια. Ο λιμένας είναι ένας γίγαντας που κάποιες φορές κοιμόταν και κάποιες ξυπνούσε, τώρα πλέον έχει ξυπνήσει», σημείωσε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού και αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου.

mareport-patoulidou.jpg

Κατά τη διάρκεια του MAREPORT οι σύνεδροι έχουν τη ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ισορροπίες που αλλάζουν από εμπορικής πλευράς καθώς υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον από εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, τη σημασία της ψηφιοποίησης σε όλο το φάσμα του λιμανιού, των logistics καθώς και στο operation προς αποφυγή λαθών και ατυχημάτων, την εφαρμογή τεχνολογιών όπως το Internet of Things, το Artificial Intelligence και το machine learning που συντελούν στη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του πλοίου.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία