ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Ζητούν τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων

 17/10/2022 14:04

Θεσσαλονίκη: Διαμαρτυρία εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Έλενα Καραβασίλη

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Θεσσαλονίκης, με αίτημα τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020.

Πρόκειται για 56 εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής στη δυτική Θεσσαλονίκη καθώς και ΕΕΠ (Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό) και ΕΒΠ (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) που βάσει νόμου, θα έπρεπε μέχρι αύριο να ολοκληρωθεί η διαδικασία μονιμοποίησής τους.

Όπως εξηγεί στο makthes.gr ο κ. Ηλίας Σμήλιoς, δάσκαλος, μέλος Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης πρόκειται για εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν το 2020. Σύμφωνα με τον νόμο, δύο μήνες μετά το κλείσιμο της διετίας, δηλαδή μέχρι τις 18 Οκτωβρίου του 2022, έπρεπε να ολοκληρωθεί η διαδικασία μονιμοποίησής τους. Ο ίδιος κάνει λόγο μάλιστα για «ομηρία εκπαιδευτικών» καθώς όπως λέει υπάρχουν συνάδελφοί του που βρίσκονται σε αυτήν την κατάσταση περισσότερα από 15 χρόνια.

«Έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα ως αναπληρωτές και αφού μετά από μία 15ετία διορίστηκαν, περιμένουν τώρα τη μονιμοποίησή τους. Το υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες τους χωρίς να στηρίζονται σε κάποιο νομοθετικό πλαίσιο δεν προχωρούν τις διαδικασίες μονιμοποίησης έτσι ώστε να προωθήσουν τις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η υπουργός Παιδείας παραβιάζει ακόμα και το δικό της νομοθετικό πλαίσιο καθώς το υπουργείο είναι αυτό που ευθύνεται για το ότι δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα κριτήρια, κρατώντας έτσι τους συναδέλφους που θα διορίζονταν αύριο, σε ομηρία», εξηγεί ο κ. Σμήλιος.

deuterovathmia3.jpg

Σημειώνει δε ότι μιλάμε για εκπαιδευτικούς για τους οποίους παρατηρείται μεγάλος αριθμός ελλείψεων σε σχολεία της Θεσσαλονίκης αλλά και όλης της χώρας. Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν εκπαιδευτικούς, ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη που όφειλε να παρέχει το ίδιο το δημόσιο σχολείο. «Το υπουργείο Παιδείας παρά τα μεγάλα λόγια δεξιά και αριστερά δεν προσλαμβάνει τους αναγκαίους εκπαιδευτικούς», καταλήγει ο κ. Σμήλιος.

Η Μαριάννα Ιωακειμίδου, απόφοιτος ειδικής αγωγής στον Βόλο διορίστηκε μετά από 18 χρόνια αναπληρώτρια, τον Αύγουστο του 2020. «Έχω ολοκληρώσει τον διετή κύκλο μόνιμης υπηρεσίας και ως εκ τούτου η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δεν έχει προβεί στις απαιτούμενες διαδικασίες οριστικοποίησης της μονιμοποίησής μου. Στην ίδια κατάσταση με εμένα βρίσκονται και άλλοι 55 συνάδελφοί μου. Πρέπει να δοθεί άμεσα μια λύση», τονίζει.

Μάλιστα, αναμένεται να προσφύγουν δικαστικά για παράβαση καθήκοντος καθώς η διαδικασία απαιτεί οριστικοποίηση της μονιμοποίησης.

Ο Κωνσταντίνος Ιωάννου
τονίζει ότι «αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στον αέρα. Δεν ξέρουμε αν είμαστε μόνιμοι εκπαιδευτικοί ή όχι. Τώρα υπηρετούμε στα σχολεία μας κανονικά αλλά δεν ξέρουμε σε τι εργασιακό καθεστώς βρισκόμαστε. Έχουμε βιώσει την αναπλήρωση εδώ και 15 χρόνια, νομίζαμε ότι διοριστήκαμε και αυτό είναι πάλι στον αέρα. Καταλήξαμε να είμαστε τα πειραματόζωα της εκπαίδευσης, όσον αφορά στα εργασιακά δικαιώματα, για ακόμα μια φορά», καταλήγει.

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν σήμερα εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης δυτικής Θεσσαλονίκης, με αίτημα τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του 2020.

Πρόκειται για 56 εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής στη δυτική Θεσσαλονίκη καθώς και ΕΕΠ (Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό) και ΕΒΠ (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) που βάσει νόμου, θα έπρεπε μέχρι αύριο να ολοκληρωθεί η διαδικασία μονιμοποίησής τους.

Όπως εξηγεί στο makthes.gr ο κ. Ηλίας Σμήλιoς, δάσκαλος, μέλος Δ.Σ. του Ζ΄ Σ.Ε.Π.Ε. Θεσσαλονίκης πρόκειται για εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν το 2020. Σύμφωνα με τον νόμο, δύο μήνες μετά το κλείσιμο της διετίας, δηλαδή μέχρι τις 18 Οκτωβρίου του 2022, έπρεπε να ολοκληρωθεί η διαδικασία μονιμοποίησής τους. Ο ίδιος κάνει λόγο μάλιστα για «ομηρία εκπαιδευτικών» καθώς όπως λέει υπάρχουν συνάδελφοί του που βρίσκονται σε αυτήν την κατάσταση περισσότερα από 15 χρόνια.

«Έχουν γυρίσει όλη την Ελλάδα ως αναπληρωτές και αφού μετά από μία 15ετία διορίστηκαν, περιμένουν τώρα τη μονιμοποίησή τους. Το υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες τους χωρίς να στηρίζονται σε κάποιο νομοθετικό πλαίσιο δεν προχωρούν τις διαδικασίες μονιμοποίησης έτσι ώστε να προωθήσουν τις διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Η υπουργός Παιδείας παραβιάζει ακόμα και το δικό της νομοθετικό πλαίσιο καθώς το υπουργείο είναι αυτό που ευθύνεται για το ότι δεν έχει ανακοινώσει ακόμα τα κριτήρια, κρατώντας έτσι τους συναδέλφους που θα διορίζονταν αύριο, σε ομηρία», εξηγεί ο κ. Σμήλιος.

deuterovathmia3.jpg

Σημειώνει δε ότι μιλάμε για εκπαιδευτικούς για τους οποίους παρατηρείται μεγάλος αριθμός ελλείψεων σε σχολεία της Θεσσαλονίκης αλλά και όλης της χώρας. Μάλιστα, δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις όπου γονείς αναγκάζονται να πληρώνουν εκπαιδευτικούς, ως ιδιωτική παράλληλη στήριξη που όφειλε να παρέχει το ίδιο το δημόσιο σχολείο. «Το υπουργείο Παιδείας παρά τα μεγάλα λόγια δεξιά και αριστερά δεν προσλαμβάνει τους αναγκαίους εκπαιδευτικούς», καταλήγει ο κ. Σμήλιος.

Η Μαριάννα Ιωακειμίδου, απόφοιτος ειδικής αγωγής στον Βόλο διορίστηκε μετά από 18 χρόνια αναπληρώτρια, τον Αύγουστο του 2020. «Έχω ολοκληρώσει τον διετή κύκλο μόνιμης υπηρεσίας και ως εκ τούτου η διεύθυνση Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δεν έχει προβεί στις απαιτούμενες διαδικασίες οριστικοποίησης της μονιμοποίησής μου. Στην ίδια κατάσταση με εμένα βρίσκονται και άλλοι 55 συνάδελφοί μου. Πρέπει να δοθεί άμεσα μια λύση», τονίζει.

Μάλιστα, αναμένεται να προσφύγουν δικαστικά για παράβαση καθήκοντος καθώς η διαδικασία απαιτεί οριστικοποίηση της μονιμοποίησης.

Ο Κωνσταντίνος Ιωάννου
τονίζει ότι «αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στον αέρα. Δεν ξέρουμε αν είμαστε μόνιμοι εκπαιδευτικοί ή όχι. Τώρα υπηρετούμε στα σχολεία μας κανονικά αλλά δεν ξέρουμε σε τι εργασιακό καθεστώς βρισκόμαστε. Έχουμε βιώσει την αναπλήρωση εδώ και 15 χρόνια, νομίζαμε ότι διοριστήκαμε και αυτό είναι πάλι στον αέρα. Καταλήξαμε να είμαστε τα πειραματόζωα της εκπαίδευσης, όσον αφορά στα εργασιακά δικαιώματα, για ακόμα μια φορά», καταλήγει.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία