ΠΑΙΔΕΙΑ

Θεσσαλονίκη: Άρχισε στο ΝΟΗΣΙΣ το 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Για «γιορτή της Εκπαίδευσης και της Καινοτομίας χωρίς διακρίσεις» κάνουν λόγο οι διοργανωτές

 16/04/2019 13:38

Θεσσαλονίκη: Άρχισε στο ΝΟΗΣΙΣ το 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής

Την αναβάθμιση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, την ανάδειξη της καινοτομίας και την ανταλλαγή ιδεών προγραμματίζει και υποστηρίζει το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συνεχίζοντας ταυτόχρονα τη διαδικασία εκσυγχρονισμού των σχολικών ψηφιακών υποδομών, τονίζει ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, σε γραπτό χαιρετισμό του προς στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, που άρχισε σήμερα στη Θεσσαλονίκη, στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ.

Οι μαθητές – εισηγητές παρουσιάζουν πρωτοποριακές εργασίες που σχεδίασαν και υλοποίησαν, αναδεικνύοντας τη μαθητική εφευρετικότητα και φαντασία, υπογραμμίζει ο κ. Γαβρόγλου στον χαιρετισμό του, που αναγνώστηκε στην έναρξη του συνεδρίου, επισημαίνοντας ότι το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων από την πλευρά του επικροτεί, ενθαρρύνει και ενισχύσει αυτή την προσπάθεια, όπως το κάνει σταθερά αγκαλιάζοντας κάθε πρωτοβουλία που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε κάθε ανάλογη πρωτοβουλία σας θα έχετε πάντα την αμέριστη στήριξή μας, διαβεβαιώνει ο υπουργός Παιδείας, προσθέτοντας ότι η συνεργασία με τον φιλόξενο χώρο του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας NΟΗΣΙΣ αντανακλά και εγγυάται το υψηλό επίπεδο του Συνεδρίου.

Για έναν πρωτοποριακό και σταθερό θεσμό, που δίνει την ευκαιρία στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να ξεδιπλώσουν τις γνώσεις, τις ικανότητες και τις δεξιότητες τους πάνω σε ζητήματα νέων εφαρμογών, αυτοματισμών, αλλά και πολυάριθμων καινοτόμων προγραμμάτων, κάνει λόγο στον δικό της -γραπτό επίσης- χαιρετισμό, η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Ελευθερία Χατζηγεωργίου.

«Με τον τρόπο αυτό σας δίνεται η ευκαιρία όχι μόνο να εκφράσετε την εφευρετικότητα και δημιουργικότητά σας, αλλά και να προσφέρετε πολύτιμες λύσεις ψηφιοποιώντας το νέο σχολείο», τονίζει η κ. Χατζηγεωργίου.

«Προς αυτή την κατεύθυνση -σημειώνει- συνηγορούν και οι πολλές πρωτοποριακές προτάσεις σας στο επίπεδο της καθημερινής εκπαιδευτικής λειτουργίας. Πέρα όμως από τα στενά εκπαιδευτικά πλαίσια και στους τομείς του πολιτισμού, της προστασίας του περιβάλλοντος, τις εφαρμογές στην κινητική τηλεφωνία, στη ρομποτική, στη διαστημική, το Συνέδριο έχει να επιδείξει μία ποικιλία προτάσεων επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη σας θέληση, αλλά και την αγάπη σας στην επιστήμη της Πληροφορικής».

«Το υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) στέκεται πάντα κοντά σε δράσεις που προάγουν την εκπαιδευτική διαδραστικότητα, προσφέροντας στο μέτρο του εφικτού κάθε δυνατή βοήθεια και συνδρομή. Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε την υλοποίηση του έργου Ενίσχυση της Εκπαιδευτικής Υποδομής σε σχολικές μονάδες της Μακεδονίας και της Θράκης προσφέροντας επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, καθώς και βιντεοπροβολείς σε σχολεία όλων των βαθμίδων και αντίστοιχες πρωτοβουλίες όπως η σημερινή τίθενται υπό την αιγίδα μας», επισημαίνει στον χαιρετισμό της η υφυπουργός.

Γιορτή της Εκπαίδευσης Χωρίς Διακρίσεις

«Η σημερινή είναι μία ιδιαίτερα συμβολική μέρα, γιατί ξεκινά η δεύτερη δεκαετία ζωής του Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής. Δέκα χρόνια δημιουργίας, καινοτομίας, συνεχούς εποικοδομητικής προσπάθειας», τόνισε, στην έναρξη του συνεδρίου, ο Αλέξανδρος Κόπτσης, περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Το συνέδριο έχει μετατραπεί σε έναν πρωτοποριακό θεσμό που κάθε χρόνο εμπλουτίζεται, εξελίσσεται και ισχυροποιείται. Σκοπός είναι αναδείξουμε τις καλές πρακτικές, τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τις γνώσεις των μαθητών και να τους δώσουμε την ευκαιρία μέσα από ερευνητική δουλειά, από πρωτοτυπίες και καινοτομίες να ασχοληθούν ενεργά στα σχολεία τους, είπε ο κ. Κόπτσης. «Με τέτοιες δράσεις θεωρούμε ότι αναβαθμίζουμε την εκπαιδευτική δράση, συμβάλουμε στην εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες. Κάνουμε πράξη τη δημιουργία ενός σύγχρονου σχολείου, που χαρακτηρίζεται από ψηφιακή αναβάθμιση, καινοτομία και από πρωτοτυπία. Φέρνουμε νέα αντίληψη στην εκπαίδευση», σημείωσε, επισημαίνοντας ότι αυτό ομολογούν οι αριθμοί των συμμετεχόντων.

Είναι μία γιορτή της εκπαίδευσης, ένα Φεστιβάλ της Μαθητικής Κοινότητας, στο οποίο συμμετέχουν όλοι χωρίς καμία διάκριση, Ειδικά Σχολεία, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, παιδιά από Δομές Υποστήριξης Προσφύγων, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κόπτσης και συμπλήρωσε: «προοπτική και στόχος μας είναι το Συνέδριο να συνδεθεί με την αγορά εργασίας. Ήδη στις μεγάλες τάξεις του Λυκείου γίνονται βήματα και θα χαρούμε να αποκτήσει η σύνδεση με την αγορά εργασίας οντότητα».

«Το τετραήμερο αυτό αποτελεί την κορύφωση μιας ιδιαίτερης διαδικασίας για τους μαθητές, εντόπισαν ένα πρόβλημα, το ανέλυσαν, έβαλαν στόχους, διερεύνησαν τις δυνατότητες που υπάρχουν, υλοποίησαν τις ιδέες τους», επισήμανε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΝΟΗΣΙΣ, Μιχαήλ Σιγάλας. «Στη διάρκεια αυτού του τετραήμερου παρουσιάζουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Είναι μία διαδικασία έρευνας, καινοτομίας και παραγωγής, κι αυτό είναι το μεγάλο κέρδος για τα παιδιά που συμμετέχουν στο Συνέδριο», τόνισε.

«Μυθολογία ότι οι άνθρωποι θα γίνουν κατοικίδια των υπολογιστών»

Κινητήρια δύναμη των σύγχρονων κοινωνιών είναι η καινοτομία, το ότι χρησιμοποιούμε νέες γνώσεις και τις εφαρμόζουμε για να αναπτύξουμε νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες, υπογράμμισε ο διεθνώς αναγνωρισμένος ερευνητής της Πληροφορικής Ιωσήφ Σηφάκης σε χαιρετισμό του, μέσω skype, από τη Γαλλία.

«Για να καινοτομεί κανείς δεν χρειάζονται πάρα πολλά χρήματα, δεν χρειάζεται να είναι μία χώρα υπερδύναμη. Το βλέπουμε με μικρές χώρες, Ισραήλ, Ελβετία, Ταϊβάν, Σκανδιναβικές Χώρες, Ν. Κορέα που είναι στην αιχμή της καινοτομίας και της τεχνολογικής ανάπτυξης», τόνισε ο κ. Σηφάκης, διδάκτωρ Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ, ιδρυτής του εργαστηρίου VERIMAG, διεθνώς αναγνωρισμένου στον τομέα της σχεδίασης κρίσιμων συστημάτων.

«Χάρη στη δημιουργικότητα, την εργατικότητα των ανθρώπων μιας χώρας, το σύστημα εκπαίδευσης και τη σύνδεση της έρευνας με την πραγματική οικονομία και την αξιοκρατία, προχωρούν οι χώρες. Εύχομαι κάποτε και η χώρα μας να έχει τη δυνατότητα να εκσυγχρονίσει την οικονομία της, να καινοτομεί», είπε ο κ. Σηφάκης.

Αναφέρθηκε ακόμη στη «μυθολογία», όπως τόνισε, που αναπτύσσεται τελευταία γύρω από την υπερνοημοσύνη των υπολογιστών, υπογραμμίζοντας ότι είναι αβάσιμοι οι ισχυρισμοί ότι κάποτε η νοημοσύνη των υπολογιστών θα ξεπεράσει την ανθρώπινη και ίσως καταλήξουμε να είμαστε κάτι σαν κατοικίδια. «Χάρη στους υπολογιστές, ο άνθρωπος πολλαπλασιάζει ιλιγγιωδώς τις νοητικές του ικανότητες, διότι οι υπολογιστές υπερτερούν των ανθρώπων στην ταχύτητα και στην ακρίβεια των υπολογισμών. Οι άνθρωποι έχουν ακόμη το πλεονέκτημα της δημιουργικότητας και της δυνατότητας κατανόησης του κόσμου», σημείωσε.

Απευθυνόμενος στους μαθητές που συμμετέχουν στο Συνέδριο τόνισε ότι «δεν πρέπει να θαμπωνόμαστε από την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας» και πρόσθεσε: «Πολύ λίγο μας βοηθά να καταλάβουμε και να αλλάξουμε τον εαυτό μας. Το ζητούμενο για έναν νέο είναι να καταλάβει τον εαυτό του».

Το 11o Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής διοργανώνεται στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας - ΝΟΗΣΙΣ από σήμερα έως τις 19 Απριλίου με περισσότερους από 2400 μαθητές- εισηγητές από 127 σχολικές μονάδες. Με την καθοδήγηση 340 εκπαιδευτικών τους, θα παρουσιάσουν 210 καινοτόμες εργασίες με αντικείμενο τον προγραμματισμό εφαρμογών, την ρομποτική, αυτοματισμούς και ερευνητικά project.

Το Συνέδριο ξεκίνησε με το 6ο Διαπολιτισμικό Δημοτικού Ελευθερίου Κορδελιού, που παρουσίασε μουσικό ταξίδι στους ήχους της φύσης με μουσικά όργανα από ανακυκλώσιμα υλικά.

Χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Β. Ελλάδας, Θεόφιλος Μυλωνάς, ο πρόεδρος του Σωματείου Φίλων Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, Μιχάλης Γκαβέζος και η επικεφαλής της επιστημονικής επιτροπής του Συνεδρίου Γεωργία Αλεξούδα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Την αναβάθμιση της Πληροφορικής στην εκπαίδευση, την ανάδειξη της καινοτομίας και την ανταλλαγή ιδεών προγραμματίζει και υποστηρίζει το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συνεχίζοντας ταυτόχρονα τη διαδικασία εκσυγχρονισμού των σχολικών ψηφιακών υποδομών, τονίζει ο αρμόδιος υπουργός, Κώστας Γαβρόγλου, σε γραπτό χαιρετισμό του προς στο 11ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, που άρχισε σήμερα στη Θεσσαλονίκη, στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας – ΝΟΗΣΙΣ.

Οι μαθητές – εισηγητές παρουσιάζουν πρωτοποριακές εργασίες που σχεδίασαν και υλοποίησαν, αναδεικνύοντας τη μαθητική εφευρετικότητα και φαντασία, υπογραμμίζει ο κ. Γαβρόγλου στον χαιρετισμό του, που αναγνώστηκε στην έναρξη του συνεδρίου, επισημαίνοντας ότι το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων από την πλευρά του επικροτεί, ενθαρρύνει και ενισχύσει αυτή την προσπάθεια, όπως το κάνει σταθερά αγκαλιάζοντας κάθε πρωτοβουλία που κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε κάθε ανάλογη πρωτοβουλία σας θα έχετε πάντα την αμέριστη στήριξή μας, διαβεβαιώνει ο υπουργός Παιδείας, προσθέτοντας ότι η συνεργασία με τον φιλόξενο χώρο του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας NΟΗΣΙΣ αντανακλά και εγγυάται το υψηλό επίπεδο του Συνεδρίου.

Για έναν πρωτοποριακό και σταθερό θεσμό, που δίνει την ευκαιρία στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς να ξεδιπλώσουν τις γνώσεις, τις ικανότητες και τις δεξιότητες τους πάνω σε ζητήματα νέων εφαρμογών, αυτοματισμών, αλλά και πολυάριθμων καινοτόμων προγραμμάτων, κάνει λόγο στον δικό της -γραπτό επίσης- χαιρετισμό, η υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης), Ελευθερία Χατζηγεωργίου.

«Με τον τρόπο αυτό σας δίνεται η ευκαιρία όχι μόνο να εκφράσετε την εφευρετικότητα και δημιουργικότητά σας, αλλά και να προσφέρετε πολύτιμες λύσεις ψηφιοποιώντας το νέο σχολείο», τονίζει η κ. Χατζηγεωργίου.

«Προς αυτή την κατεύθυνση -σημειώνει- συνηγορούν και οι πολλές πρωτοποριακές προτάσεις σας στο επίπεδο της καθημερινής εκπαιδευτικής λειτουργίας. Πέρα όμως από τα στενά εκπαιδευτικά πλαίσια και στους τομείς του πολιτισμού, της προστασίας του περιβάλλοντος, τις εφαρμογές στην κινητική τηλεφωνία, στη ρομποτική, στη διαστημική, το Συνέδριο έχει να επιδείξει μία ποικιλία προτάσεων επιβεβαιώνοντας τη μεγάλη σας θέληση, αλλά και την αγάπη σας στην επιστήμη της Πληροφορικής».

«Το υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας – Θράκης) στέκεται πάντα κοντά σε δράσεις που προάγουν την εκπαιδευτική διαδραστικότητα, προσφέροντας στο μέτρο του εφικτού κάθε δυνατή βοήθεια και συνδρομή. Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε την υλοποίηση του έργου Ενίσχυση της Εκπαιδευτικής Υποδομής σε σχολικές μονάδες της Μακεδονίας και της Θράκης προσφέροντας επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές, καθώς και βιντεοπροβολείς σε σχολεία όλων των βαθμίδων και αντίστοιχες πρωτοβουλίες όπως η σημερινή τίθενται υπό την αιγίδα μας», επισημαίνει στον χαιρετισμό της η υφυπουργός.

Γιορτή της Εκπαίδευσης Χωρίς Διακρίσεις

«Η σημερινή είναι μία ιδιαίτερα συμβολική μέρα, γιατί ξεκινά η δεύτερη δεκαετία ζωής του Μαθητικού Συνεδρίου Πληροφορικής. Δέκα χρόνια δημιουργίας, καινοτομίας, συνεχούς εποικοδομητικής προσπάθειας», τόνισε, στην έναρξη του συνεδρίου, ο Αλέξανδρος Κόπτσης, περιφερειακός διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Το συνέδριο έχει μετατραπεί σε έναν πρωτοποριακό θεσμό που κάθε χρόνο εμπλουτίζεται, εξελίσσεται και ισχυροποιείται. Σκοπός είναι αναδείξουμε τις καλές πρακτικές, τις ικανότητες, τις δεξιότητες και τις γνώσεις των μαθητών και να τους δώσουμε την ευκαιρία μέσα από ερευνητική δουλειά, από πρωτοτυπίες και καινοτομίες να ασχοληθούν ενεργά στα σχολεία τους, είπε ο κ. Κόπτσης. «Με τέτοιες δράσεις θεωρούμε ότι αναβαθμίζουμε την εκπαιδευτική δράση, συμβάλουμε στην εξοικείωση των μαθητών με τις νέες τεχνολογίες. Κάνουμε πράξη τη δημιουργία ενός σύγχρονου σχολείου, που χαρακτηρίζεται από ψηφιακή αναβάθμιση, καινοτομία και από πρωτοτυπία. Φέρνουμε νέα αντίληψη στην εκπαίδευση», σημείωσε, επισημαίνοντας ότι αυτό ομολογούν οι αριθμοί των συμμετεχόντων.

Είναι μία γιορτή της εκπαίδευσης, ένα Φεστιβάλ της Μαθητικής Κοινότητας, στο οποίο συμμετέχουν όλοι χωρίς καμία διάκριση, Ειδικά Σχολεία, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, παιδιά από Δομές Υποστήριξης Προσφύγων, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κόπτσης και συμπλήρωσε: «προοπτική και στόχος μας είναι το Συνέδριο να συνδεθεί με την αγορά εργασίας. Ήδη στις μεγάλες τάξεις του Λυκείου γίνονται βήματα και θα χαρούμε να αποκτήσει η σύνδεση με την αγορά εργασίας οντότητα».

«Το τετραήμερο αυτό αποτελεί την κορύφωση μιας ιδιαίτερης διαδικασίας για τους μαθητές, εντόπισαν ένα πρόβλημα, το ανέλυσαν, έβαλαν στόχους, διερεύνησαν τις δυνατότητες που υπάρχουν, υλοποίησαν τις ιδέες τους», επισήμανε, από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΝΟΗΣΙΣ, Μιχαήλ Σιγάλας. «Στη διάρκεια αυτού του τετραήμερου παρουσιάζουν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους. Είναι μία διαδικασία έρευνας, καινοτομίας και παραγωγής, κι αυτό είναι το μεγάλο κέρδος για τα παιδιά που συμμετέχουν στο Συνέδριο», τόνισε.

«Μυθολογία ότι οι άνθρωποι θα γίνουν κατοικίδια των υπολογιστών»

Κινητήρια δύναμη των σύγχρονων κοινωνιών είναι η καινοτομία, το ότι χρησιμοποιούμε νέες γνώσεις και τις εφαρμόζουμε για να αναπτύξουμε νέα προϊόντα και νέες υπηρεσίες, υπογράμμισε ο διεθνώς αναγνωρισμένος ερευνητής της Πληροφορικής Ιωσήφ Σηφάκης σε χαιρετισμό του, μέσω skype, από τη Γαλλία.

«Για να καινοτομεί κανείς δεν χρειάζονται πάρα πολλά χρήματα, δεν χρειάζεται να είναι μία χώρα υπερδύναμη. Το βλέπουμε με μικρές χώρες, Ισραήλ, Ελβετία, Ταϊβάν, Σκανδιναβικές Χώρες, Ν. Κορέα που είναι στην αιχμή της καινοτομίας και της τεχνολογικής ανάπτυξης», τόνισε ο κ. Σηφάκης, διδάκτωρ Πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο της Γκρενόμπλ, ιδρυτής του εργαστηρίου VERIMAG, διεθνώς αναγνωρισμένου στον τομέα της σχεδίασης κρίσιμων συστημάτων.

«Χάρη στη δημιουργικότητα, την εργατικότητα των ανθρώπων μιας χώρας, το σύστημα εκπαίδευσης και τη σύνδεση της έρευνας με την πραγματική οικονομία και την αξιοκρατία, προχωρούν οι χώρες. Εύχομαι κάποτε και η χώρα μας να έχει τη δυνατότητα να εκσυγχρονίσει την οικονομία της, να καινοτομεί», είπε ο κ. Σηφάκης.

Αναφέρθηκε ακόμη στη «μυθολογία», όπως τόνισε, που αναπτύσσεται τελευταία γύρω από την υπερνοημοσύνη των υπολογιστών, υπογραμμίζοντας ότι είναι αβάσιμοι οι ισχυρισμοί ότι κάποτε η νοημοσύνη των υπολογιστών θα ξεπεράσει την ανθρώπινη και ίσως καταλήξουμε να είμαστε κάτι σαν κατοικίδια. «Χάρη στους υπολογιστές, ο άνθρωπος πολλαπλασιάζει ιλιγγιωδώς τις νοητικές του ικανότητες, διότι οι υπολογιστές υπερτερούν των ανθρώπων στην ταχύτητα και στην ακρίβεια των υπολογισμών. Οι άνθρωποι έχουν ακόμη το πλεονέκτημα της δημιουργικότητας και της δυνατότητας κατανόησης του κόσμου», σημείωσε.

Απευθυνόμενος στους μαθητές που συμμετέχουν στο Συνέδριο τόνισε ότι «δεν πρέπει να θαμπωνόμαστε από την πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας» και πρόσθεσε: «Πολύ λίγο μας βοηθά να καταλάβουμε και να αλλάξουμε τον εαυτό μας. Το ζητούμενο για έναν νέο είναι να καταλάβει τον εαυτό του».

Το 11o Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής διοργανώνεται στο Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας - ΝΟΗΣΙΣ από σήμερα έως τις 19 Απριλίου με περισσότερους από 2400 μαθητές- εισηγητές από 127 σχολικές μονάδες. Με την καθοδήγηση 340 εκπαιδευτικών τους, θα παρουσιάσουν 210 καινοτόμες εργασίες με αντικείμενο τον προγραμματισμό εφαρμογών, την ρομποτική, αυτοματισμούς και ερευνητικά project.

Το Συνέδριο ξεκίνησε με το 6ο Διαπολιτισμικό Δημοτικού Ελευθερίου Κορδελιού, που παρουσίασε μουσικό ταξίδι στους ήχους της φύσης με μουσικά όργανα από ανακυκλώσιμα υλικά.

Χαιρετισμούς απηύθυναν επίσης ο αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής Β. Ελλάδας, Θεόφιλος Μυλωνάς, ο πρόεδρος του Σωματείου Φίλων Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, Μιχάλης Γκαβέζος και η επικεφαλής της επιστημονικής επιτροπής του Συνεδρίου Γεωργία Αλεξούδα.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία