ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη: Πώς και πόσοι ταξιδεύουν με τρένα μετά την τραγωδία

Η εικόνα στον ελληνικό σιδηρόδρομο μετά την επαναλειτουργία τον Απρίλιο, τα άλυτα προβλήματα και οι ημέρες που τα βαγόνια κατέγραψαν ξανά πληρότητες

 28/05/2023 08:30

Τέμπη: Πώς και πόσοι ταξιδεύουν με τρένα μετά την τραγωδία

Θεολόγος Ηλιού

Η τραγωδία που γράφτηκε με μαύρα γράμματα στην ιστορία των δυστυχημάτων της χώρας στις 28 Φεβρουαρίου, αποτελεί σταθμό για την πορεία του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς πλέον ερευνώνται όσα έγιναν πριν αλλά και μετά απ’ αυτήν. Ήταν σίγουρο ότι το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπων μας, θα κλόνιζε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού σε ένα μέσο μεταφοράς, το οποίο χαρακτηριζότανε ως το ασφαλέστερο. Την ίδια ώρα δημιούργησε προσδοκίες ότι δεν θα επαναληφθούν τα ίδια λάθη και πως οι αλλαγές θα είναι πιο άμεσες.

Είναι γεγονός πως η αποκατάσταση και η πλήρης επαναλειτουργία στον σιδηρόδρομο θα αργήσει, διότι από την κυβέρνηση έχουν ανακοινωθεί συγκεκριμένα μέτρα και έργα ασφάλειας, όπως η τηλεδιοίκηση, ώστε να προχωρήσουν ΟΣΕ και την Hellenic Train σε κινήσεις για περισσότερα τρένα στις ράγες. Η τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023 -όπως έχει δηλώσει ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης- και σύμφωνα με πληροφορίες της «ΜτΚ» μέχρι τότε δεν θα αυξηθούν τα δρομολόγια των τρένων.

Στις 3 Απριλίου, τα επιβατικά τρένα μπήκαν ξανά για πρώτη φορά στις ράγες με δύο ζεύγη ανά κατεύθυνση στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ενώ από τις 15 Μαΐου υπάρχουν τέσσερα ζεύγη στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Πριν το δυστύχημα, στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπήρχαν έξι τρένα ανά κατεύθυνση που αναχωρούσαν καθημερινά.

Επίσης, τη δεδομένη περίοδο υπάρχουν δρομολόγια στο Αθήνα – Χαλκίδα, Αθήνα – Καλαμπάκα, Πειραιάς-Κιάτο, Κιάτο-Αίγιο, Άνω Λεχώνια–Μηλιές, Αθήνα-Μέγαρα, Θεσσαλονίκη-Λάρισα, Λάρισα–Βόλος, Χαλκίδα–Οινόη, Άγιος Ανδρέας–Ρίο, Άγιος Βασίλειος–Καστελλόκαμπος.

Στο 50%-75% η πληρότητα

Οι πρώτες ημέρες επαναλειτουργίας του σιδηρόδρομου είχαν απογοητευτικά αποτελέσματα, είτε λόγω φόβου είτε λόγω θυμού. Σταδιακά φαίνεται πως ο κόσμος, ειδικά οι εργαζόμενοι, άρχισαν να χρησιμοποιούν ξανά τα τρένα και η πληρότητα τις καθημερινές άρχισε να ανεβαίνει, συγκριτικά με την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει η «ΜτΚ», πλέον τις καθημερινές η πληρότητα στα δρομολόγια των τρένων κυμαίνεται από 50% έως 75%. Τα ποσοστά αναμένεται να αυξηθούν τους επόμενους μήνες, μετά και τα νέα δρομολόγια που προστέθηκαν στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τα τρένα στα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχουν 360 διαθέσιμες θέσεις, με τέσσερα βαγόνια των 80 θέσεων και ένα βαγόνι, το λεγόμενο Α’ θέσης, με χωρητικότητα 30 επιβατών.

Ωστόσο, προς το παρόν, η εικόνα που μεταφέρουν οι επαγγελματίες και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης παραμένει απελπιστική. «Δεν βλέπουμε μεγάλη κινητικότητα στον σταθμό. Καμία σχέση με την εικόνα που υπήρχε πριν το δυστύχημα. Μόνο το Πάσχα είδαμε να υπάρχουν 400 άτομα για ένα δρομολόγιο. Μέχρι πρότινος, που υπήρχαν δύο ζεύγη τρένων, βλέπαμε να είναι γεμάτο μόνο αυτό που αναχωρούσε από Θεσσαλονίκη στις 10.15. Το τρένο στις 18.15 δεν είχε κόσμο, όσοι ήθελαν να μετακινηθούν έφευγαν το πρωί. Τώρα, που θα φεύγουν και θα έρχονται τέσσερα τρένα, αναμένουμε μήπως αλλάξει κάτι» λέει στη «ΜτΚ» ο Kώστας Σλαβάκης, που διατηρεί καφετέρια εντός του σιδηροδρομικού σταθμού.

Από τις 15 Μαΐου όμως ξεκίνησαν και τα δρομολόγια του προαστιακού Λάρισα-Θεσσαλονίκη, με 7 τρένα ανά κατεύθυνση. Την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας, σε κάθε δρομολόγιο μετακινούνταν από 60 έως 80 άτομα και υπάρχει αυξητική τάση για την συγκεκριμένη σύνδεση. Πάντως ήταν μία γραμμή που για την επαναλειτουργία της υπήρχαν πολλά αιτήματα εργαζομένων, καθώς την χρησιμοποιούν καθημερινά πολίτες που μετακινούνται από πόλη σε πόλη για τις δουλειές τους και μετά την λήξη εργασία τους επιστρέφουν με την ίδια γραμμή στον τόπο κατοικίας τους.

«Όντως αρχίσαμε από την Δευτέρα να βλέπουμε ανθρώπους που χρησιμοποιούσαν παλιά κάθε μέρα το τρένο για την δουλειά τους και είχαμε καιρό να τους δούμε. Τόσο καιρό, όπως μας λένε, πήγαιναν στον Πλατύ ή στο Άδενδρο με το αυτοκίνητό τους αλλά τώρα που ξεκίνησε ο προαστιακός άρχισαν να ξανά παίρνουν τρένο» αναφέρει ο κ. Σλαβάκης.

Πάσχα, Πρωτομαγιά και… εκλογές στο 100%

Το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού, ωστόσο, για το Σαββατοκύριακο των εκλογών φαίνεται πως ανέβηκε και η Hellenic Train προχώρησε σε ενίσχυση όλων των αμαξοστοιχιών. Όπως φαίνεται είναι πολλοί που προτίμησαν να ταξιδέψουν με τρένο για να πάνε στους τόπους καταγωγής τους να ψηφίσουν, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η πληρότητα για το Σάββατο 20 Μαΐου και την Κυριακή 21 Μαΐου έφτασε το 100%.

Αυξημένη όμως ήταν η επιβατική κίνηση και για τις πασχαλινές διακοπές. Περίπου 1,5 μήνα μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα και με τις μνήμες ακόμη νωπές, σημειώθηκαν οι πρώτες πληρότητες στα δρομολόγια των τρένων. Συγκεκριμένα, τα βαγόνια γέμισαν κυρίως τις ημέρες αμέσως πριν και μετά το Πάσχα αλλά και το Σαββατοκύριακο πριν την επανέναρξη των σχολείων.

Συγκεκριμένα, από 07/04/2023 έως και τις 23/04/2023 στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη στις αμαξοστοιχίες IC 52 και IC 56, μετακινήθηκαν 11.013 επιβάτες. Το ίδιο χρονικό διάστημα από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, αμαξοστοιχίες IC 55 και IC 59, μετακινήθηκαν 9.796 επιβάτες. Μάλιστα, η ζήτηση ήταν τόσο αυξημένη, που για τις ημερομηνίες 13/04, 14/04, 17/04 και 18/04, τα τρένα ενισχύθηκαν με ένα επιπλέον βαγόνι 80 θέσεων στα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Παρομοίως, τα τρένα για την συγκεκριμένη γραμμή ενισχύθηκαν με ένα βαγόνι 80 θέσεων στις 22/04 αλλά και στις 23/04.

Για την ίδια χρονική περίοδο, στα δρομολόγια Αθήνα-Καλαμπάκα (αμαξοστοιχία 882) και Καλαμπάκα-Αθήνα (αμαξοστοιχία 887), τα τρένα της Hellenic Train μετέφεραν συνολικά 4.550 και 4.355 επιβάτες αντίστοιχα.

Παρόμοια αύξηση στα κομμένα εισιτήρια υπήρχε και για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς. Από 28/04/2023 έως 02/05/2023 συνολικά κινήθηκαν 2.762 επιβάτες στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη (αμαξοστοιχίες IC 52 και IC 56), ενώ στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα (αμαξοστοιχίες IC 55 και IC 59), 2.364 επιβάτες. Αναφορικά με τα δρομολόγια Αθήνα-Καλαμπάκα (αμαξοστοιχία 882) και Καλαμπάκα-Αθήνα (αμαξοστοιχία 887), συνολικά μετακινήθηκαν 1.280 και 1.187 επιβάτες αντίστοιχα.

Απεργία των μηχανοδηγών για τη… μονή γραμμή ξανά!

Μπορεί να αυξάνονται σταδιακά τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά η επικινδυνότητα και τα άλυτα προβλήματα παραμένουν στις ράγες και στους μηχανισμούς, καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ που αποφάσισαν να προχωρήσουν σε απεργιακή κινητοποίηση για τις 30 Μαΐου.

Την ίδια ημέρα (Δευτέρα 15 Μαΐου) που διπλασιάστηκαν τα ζεύγη δρομολογίων Αθήνα-Θεσσαλονίκη και θα αυξανόταν από τα 100 στα 140 η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών σε συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενιδούνιας, κατήγγειλε πως οι μηχανοδηγοί ενημερώθηκαν ότι θα υπήρχε λειτουργία μονής γραμμής στο τμήμα μεταξύ Λάρισας και Πλατέως, δηλαδή σε μία απόσταση περίπου 130 χιλιομέτρων που συμπεριλαμβάνει και το σημείο της τραγωδίας.

Σύμφωνα με τον κ. Γενιδούνια, η αρχική ενημέρωση ήταν ότι ο σταθμός του Λιτοχώρου δε διέθετε κλειδούχο αλλά στη συνέχεια ο ΟΣΕ ανέφερε πώς υπήρχε κλειδούχος αλλά η μονοδρόμηση οφειλόταν σε βραχυκύκλωμα. Τους ισχυρισμούς αυτούς, ο ίδιος με δημοσίευση του χαρακτήρισε ως χυδαία ψέματα. Επίσης, ο πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης κατήγγειλε ότι τα προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών στην Ειδομένη δεν αποκαταστάθηκαν. «Θα γίνει καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγό, θα αναζητηθεί πραγματογνώμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτίσματα (τις απορρίπτουμε), τεχνικός ασφάλειας για τις εγκαταστάσεις» προμηνύει ο κ. Γενιδούνιας.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 21.05.2023

Η τραγωδία που γράφτηκε με μαύρα γράμματα στην ιστορία των δυστυχημάτων της χώρας στις 28 Φεβρουαρίου, αποτελεί σταθμό για την πορεία του σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς πλέον ερευνώνται όσα έγιναν πριν αλλά και μετά απ’ αυτήν. Ήταν σίγουρο ότι το δυστύχημα που κόστισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπων μας, θα κλόνιζε την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού σε ένα μέσο μεταφοράς, το οποίο χαρακτηριζότανε ως το ασφαλέστερο. Την ίδια ώρα δημιούργησε προσδοκίες ότι δεν θα επαναληφθούν τα ίδια λάθη και πως οι αλλαγές θα είναι πιο άμεσες.

Είναι γεγονός πως η αποκατάσταση και η πλήρης επαναλειτουργία στον σιδηρόδρομο θα αργήσει, διότι από την κυβέρνηση έχουν ανακοινωθεί συγκεκριμένα μέτρα και έργα ασφάλειας, όπως η τηλεδιοίκηση, ώστε να προχωρήσουν ΟΣΕ και την Hellenic Train σε κινήσεις για περισσότερα τρένα στις ράγες. Η τηλεδιοίκηση θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2023 -όπως έχει δηλώσει ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης- και σύμφωνα με πληροφορίες της «ΜτΚ» μέχρι τότε δεν θα αυξηθούν τα δρομολόγια των τρένων.

Στις 3 Απριλίου, τα επιβατικά τρένα μπήκαν ξανά για πρώτη φορά στις ράγες με δύο ζεύγη ανά κατεύθυνση στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη, ενώ από τις 15 Μαΐου υπάρχουν τέσσερα ζεύγη στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Πριν το δυστύχημα, στο δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη υπήρχαν έξι τρένα ανά κατεύθυνση που αναχωρούσαν καθημερινά.

Επίσης, τη δεδομένη περίοδο υπάρχουν δρομολόγια στο Αθήνα – Χαλκίδα, Αθήνα – Καλαμπάκα, Πειραιάς-Κιάτο, Κιάτο-Αίγιο, Άνω Λεχώνια–Μηλιές, Αθήνα-Μέγαρα, Θεσσαλονίκη-Λάρισα, Λάρισα–Βόλος, Χαλκίδα–Οινόη, Άγιος Ανδρέας–Ρίο, Άγιος Βασίλειος–Καστελλόκαμπος.

Στο 50%-75% η πληρότητα

Οι πρώτες ημέρες επαναλειτουργίας του σιδηρόδρομου είχαν απογοητευτικά αποτελέσματα, είτε λόγω φόβου είτε λόγω θυμού. Σταδιακά φαίνεται πως ο κόσμος, ειδικά οι εργαζόμενοι, άρχισαν να χρησιμοποιούν ξανά τα τρένα και η πληρότητα τις καθημερινές άρχισε να ανεβαίνει, συγκριτικά με την πρώτη εβδομάδα του Απριλίου.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχει η «ΜτΚ», πλέον τις καθημερινές η πληρότητα στα δρομολόγια των τρένων κυμαίνεται από 50% έως 75%. Τα ποσοστά αναμένεται να αυξηθούν τους επόμενους μήνες, μετά και τα νέα δρομολόγια που προστέθηκαν στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Τα τρένα στα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχουν 360 διαθέσιμες θέσεις, με τέσσερα βαγόνια των 80 θέσεων και ένα βαγόνι, το λεγόμενο Α’ θέσης, με χωρητικότητα 30 επιβατών.

Ωστόσο, προς το παρόν, η εικόνα που μεταφέρουν οι επαγγελματίες και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης παραμένει απελπιστική. «Δεν βλέπουμε μεγάλη κινητικότητα στον σταθμό. Καμία σχέση με την εικόνα που υπήρχε πριν το δυστύχημα. Μόνο το Πάσχα είδαμε να υπάρχουν 400 άτομα για ένα δρομολόγιο. Μέχρι πρότινος, που υπήρχαν δύο ζεύγη τρένων, βλέπαμε να είναι γεμάτο μόνο αυτό που αναχωρούσε από Θεσσαλονίκη στις 10.15. Το τρένο στις 18.15 δεν είχε κόσμο, όσοι ήθελαν να μετακινηθούν έφευγαν το πρωί. Τώρα, που θα φεύγουν και θα έρχονται τέσσερα τρένα, αναμένουμε μήπως αλλάξει κάτι» λέει στη «ΜτΚ» ο Kώστας Σλαβάκης, που διατηρεί καφετέρια εντός του σιδηροδρομικού σταθμού.

Από τις 15 Μαΐου όμως ξεκίνησαν και τα δρομολόγια του προαστιακού Λάρισα-Θεσσαλονίκη, με 7 τρένα ανά κατεύθυνση. Την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας, σε κάθε δρομολόγιο μετακινούνταν από 60 έως 80 άτομα και υπάρχει αυξητική τάση για την συγκεκριμένη σύνδεση. Πάντως ήταν μία γραμμή που για την επαναλειτουργία της υπήρχαν πολλά αιτήματα εργαζομένων, καθώς την χρησιμοποιούν καθημερινά πολίτες που μετακινούνται από πόλη σε πόλη για τις δουλειές τους και μετά την λήξη εργασία τους επιστρέφουν με την ίδια γραμμή στον τόπο κατοικίας τους.

«Όντως αρχίσαμε από την Δευτέρα να βλέπουμε ανθρώπους που χρησιμοποιούσαν παλιά κάθε μέρα το τρένο για την δουλειά τους και είχαμε καιρό να τους δούμε. Τόσο καιρό, όπως μας λένε, πήγαιναν στον Πλατύ ή στο Άδενδρο με το αυτοκίνητό τους αλλά τώρα που ξεκίνησε ο προαστιακός άρχισαν να ξανά παίρνουν τρένο» αναφέρει ο κ. Σλαβάκης.

Πάσχα, Πρωτομαγιά και… εκλογές στο 100%

Το ενδιαφέρον του επιβατικού κοινού, ωστόσο, για το Σαββατοκύριακο των εκλογών φαίνεται πως ανέβηκε και η Hellenic Train προχώρησε σε ενίσχυση όλων των αμαξοστοιχιών. Όπως φαίνεται είναι πολλοί που προτίμησαν να ταξιδέψουν με τρένο για να πάνε στους τόπους καταγωγής τους να ψηφίσουν, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η πληρότητα για το Σάββατο 20 Μαΐου και την Κυριακή 21 Μαΐου έφτασε το 100%.

Αυξημένη όμως ήταν η επιβατική κίνηση και για τις πασχαλινές διακοπές. Περίπου 1,5 μήνα μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα και με τις μνήμες ακόμη νωπές, σημειώθηκαν οι πρώτες πληρότητες στα δρομολόγια των τρένων. Συγκεκριμένα, τα βαγόνια γέμισαν κυρίως τις ημέρες αμέσως πριν και μετά το Πάσχα αλλά και το Σαββατοκύριακο πριν την επανέναρξη των σχολείων.

Συγκεκριμένα, από 07/04/2023 έως και τις 23/04/2023 στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη στις αμαξοστοιχίες IC 52 και IC 56, μετακινήθηκαν 11.013 επιβάτες. Το ίδιο χρονικό διάστημα από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, αμαξοστοιχίες IC 55 και IC 59, μετακινήθηκαν 9.796 επιβάτες. Μάλιστα, η ζήτηση ήταν τόσο αυξημένη, που για τις ημερομηνίες 13/04, 14/04, 17/04 και 18/04, τα τρένα ενισχύθηκαν με ένα επιπλέον βαγόνι 80 θέσεων στα δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Παρομοίως, τα τρένα για την συγκεκριμένη γραμμή ενισχύθηκαν με ένα βαγόνι 80 θέσεων στις 22/04 αλλά και στις 23/04.

Για την ίδια χρονική περίοδο, στα δρομολόγια Αθήνα-Καλαμπάκα (αμαξοστοιχία 882) και Καλαμπάκα-Αθήνα (αμαξοστοιχία 887), τα τρένα της Hellenic Train μετέφεραν συνολικά 4.550 και 4.355 επιβάτες αντίστοιχα.

Παρόμοια αύξηση στα κομμένα εισιτήρια υπήρχε και για το τριήμερο της Πρωτομαγιάς. Από 28/04/2023 έως 02/05/2023 συνολικά κινήθηκαν 2.762 επιβάτες στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη (αμαξοστοιχίες IC 52 και IC 56), ενώ στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα (αμαξοστοιχίες IC 55 και IC 59), 2.364 επιβάτες. Αναφορικά με τα δρομολόγια Αθήνα-Καλαμπάκα (αμαξοστοιχία 882) και Καλαμπάκα-Αθήνα (αμαξοστοιχία 887), συνολικά μετακινήθηκαν 1.280 και 1.187 επιβάτες αντίστοιχα.

Απεργία των μηχανοδηγών για τη… μονή γραμμή ξανά!

Μπορεί να αυξάνονται σταδιακά τα δρομολόγια στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά η επικινδυνότητα και τα άλυτα προβλήματα παραμένουν στις ράγες και στους μηχανισμούς, καταγγέλλουν οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ που αποφάσισαν να προχωρήσουν σε απεργιακή κινητοποίηση για τις 30 Μαΐου.

Την ίδια ημέρα (Δευτέρα 15 Μαΐου) που διπλασιάστηκαν τα ζεύγη δρομολογίων Αθήνα-Θεσσαλονίκη και θα αυξανόταν από τα 100 στα 140 η ταχύτητα των αμαξοστοιχιών σε συγκεκριμένα τμήματα του δικτύου, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, Κώστας Γενιδούνιας, κατήγγειλε πως οι μηχανοδηγοί ενημερώθηκαν ότι θα υπήρχε λειτουργία μονής γραμμής στο τμήμα μεταξύ Λάρισας και Πλατέως, δηλαδή σε μία απόσταση περίπου 130 χιλιομέτρων που συμπεριλαμβάνει και το σημείο της τραγωδίας.

Σύμφωνα με τον κ. Γενιδούνια, η αρχική ενημέρωση ήταν ότι ο σταθμός του Λιτοχώρου δε διέθετε κλειδούχο αλλά στη συνέχεια ο ΟΣΕ ανέφερε πώς υπήρχε κλειδούχος αλλά η μονοδρόμηση οφειλόταν σε βραχυκύκλωμα. Τους ισχυρισμούς αυτούς, ο ίδιος με δημοσίευση του χαρακτήρισε ως χυδαία ψέματα. Επίσης, ο πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης κατήγγειλε ότι τα προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών στην Ειδομένη δεν αποκαταστάθηκαν. «Θα γίνει καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγό, θα αναζητηθεί πραγματογνώμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτίσματα (τις απορρίπτουμε), τεχνικός ασφάλειας για τις εγκαταστάσεις» προμηνύει ο κ. Γενιδούνιας.

*Δημοσιεύθηκε στη "ΜτΚ" στις 21.05.2023

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία