SUCCESS STORIES

Tast Group: Lavish Care & Quickgel κατακτούν τη διεθνή αγορά (βίντεο)

Διαθέτει σήμερα αποκλειστικές συνεργασίες σε περίπου 15 χώρες, με βασικότερες τις αγορές της Ρωσίας, της Ρουμανίας και του Καναδά

 19/01/2024 09:30

Tast Group: Lavish Care & Quickgel κατακτούν τη διεθνή αγορά (βίντεο)

Της Μπέττυς Κυριακίδου


Μυρίζουν υπέροχα, είναι πολύχρωμα και τα χρησιμοποιούμε για την περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών και νυχιών! Ποια είναι; Είναι τα προϊόντα των εταιρειών Lavish Care και Quickgel, που δημιουργήθηκαν το 2016 στη Θεσσαλονίκη από τον Όμιλο Tast Group, με αντικείμενο την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων περιποίησης για γυναίκες και άνδρες.

Πολύ γρήγορα κατάφεραν να κατακτήσουν όχι μόνο την ελληνική, αλλά και τη διεθνή αγορά, καθώς σήμερα διαθέτουν αποκλειστικές συνεργασίες σε περίπου 15 χώρες, με βασικότερες τις αγορές της Ρωσίας, της Ρουμανίας και του Καναδά, που παρουσιάζουν μεγάλη και σταθερή άνοδο. Στόχος για το επόμενο έτος είναι η ενίσχυση των συνεργασιών σε τέσσερις ακόμα χώρες: στη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

stand-farmakiu.png

«Διαθέτοντας παρουσία στον χώρο της περιποίησης και της ομορφιάς για περισσότερα από 20 χρόνια, εντοπίσαμε την έλλειψη από την ελληνική αγορά ποιοτικών προϊόντων καθημερινής χρήσης σε ανταγωνιστικές τιμές, γεγονός που οδήγησε στην ίδρυση των εταιρειών Lavish Care και Quickgel. Σε συνεργασία με Έλληνες επιστήμονες, δημιουργούμε καινοτόμα και αξιόπιστα προϊόντα που επιτυγχάνουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία περιποίησης και φροντίδας για τη σύγχρονη γυναίκα και άνδρα», τονίζει ο επικεφαλής της Tast Group, Αριστοτέλης Ματακούδης.

telis-matakudis.jpg

Τα προϊόντα Lavish Care, Quickgel και Barber έγιναν πολύ γρήγορα δημοφιλή και αγαπήθηκαν από το κοινό χάρη στα ιδιαίτερα και χαρακτηριστικά αρώματά τους, στις εντυπωσιακές συσκευασίες τους και στην υψηλή ποιότητά τους σε συνδυασμό με τις πολύ προσιτές τιμές.

prion.jpg

Οι ημερομηνίες σταθμοί στην πορεία της εταιρείας

2016: Δημιουργείται η Lavish Care – Quickgel στη Θεσσαλονίκη με φυσική παρουσία, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και τα ηλεκτρονικά καταστήματα www.lavishcare.eu και www.quickgel.gr. Τον ίδιο χρόνο ξεκινούν και οι εξαγωγές στη Βουλγαρία.

2018: Πραγματοποιείται αγορά κτιριακών εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς. Παράλληλα, ενισχύονται οι πωλήσεις στο εξωτερικό με το άνοιγμα νέων αγορών, όπως η Ρουμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Δανία και το Βέλγιο.

2019: Πραγματοποιείται εξαγωγικό άνοιγμα σε Ιταλία και Πολωνία.

2020: Πραγματοποιούνται τα εγκαίνια του υποκαταστήματος της Αθήνας.

2021: Ο Καναδάς και η Πορτογαλία προστίθενται στο εξαγωγικό portfolio της εταιρείας.

2022: Σημειώνεται περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό, ενώ πραγματοποιείται «άνοιγμα» σε Ρωσία, Σκόπια, Κροατία και Μάλτα.

2022 -2023: Δημιουργείται νέα σειρά περιποίησης προσώπου και είσοδος των προϊόντων σε 2.000 φαρμακεία.

Τα σχέδια για την επόμενη μέρα

Επόμενο βήμα της Lavish Care και Quickgel είναι η παραγωγή νέων προϊόντων που θα συμπληρώσουν την προϊοντική γκάμα στα φαρμακεία, αλλά και σε καταστήματα Barber.

prionta.jpg

«Μάλιστα, αυτή την περίοδο καταρτίζουμε το επόμενο επενδυτικό μας πλάνο που περιλαμβάνει αγορά επιπλέον μηχανημάτων για την αυτοματοποίηση της παραγωγής και της συσκευασίας. Την ίδια στιγμή, πραγματοποιούνται επεκτάσεις στις εγκαταστάσεις και τις αποθήκες μας, αλλά και ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή μας», σημειώνει ο κ. Αριστοτέλης Ματακούδης.

egkatastasis.jpg
paragogi.jpg

Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις ταχύτατες αλλαγές στις τάσεις της μόδας και της αγοράς, επενδύει συστηματικά στην έρευνα και την ανάπτυξη προϊόντων που θα ικανοποιούν στο μέγιστο βαθμό τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Σε συνεργασία με μία ομάδα Ελλήνων επιστημόνων, διεξάγει εκτενείς ελέγχους και δοκιμές στα προϊόντα της, ώστε να δρουν αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Σκοπός της εταιρείας είναι τα προϊόντα να εναρμονίζονται με τα «θέλω» του σύγχρονου καταναλωτή από τον χώρο της ομορφιάς.

«Η πολυετής ενασχόλησή μας με τον χώρο της περιποίησης και της ομορφιάς συνέβαλλε, ώστε να προσφέρουμε αυτό που πραγματικά είχε ανάγκη η αγορά. Η απόφαση αυτή μας δικαίωσε. Όλα αυτά τα χρόνια ο τζίρος της εταιρείας έβαινε αυξανόμενος, με το 2022 να κλείνει με 100% ενίσχυση σε σχέση με το 2021. Το 2023 η αύξηση αυτή ήταν ακόμη μεγαλύτερη! Μεγάλη ώθηση στα οικονομικά μας μεγέθη έδωσε και η προσθήκη των φαρμακείων στο πελατολόγιο μας», διευκρινίζει ο κ. Αριστοτέλης Ματακούδης.

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

H Lavish Care και Quickgel έχουν θέσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως αναπόσπαστο και βασικό στοιχείο του στρατηγικού τους σχεδιασμού, αναλαμβάνοντας υπεύθυνες πρωτοβουλίες και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες πολιτικές αναφορικά με:

  • Παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων στους καταναλωτές
  • Παραγωγή προϊόντων πλούσια σε φυτικά συστατικά, τα οποία δεν δοκιμάζονται σε ζώα
  • Άμεση εξυπηρέτηση στους συνεργάτες τους και πελατοκεντρική πολιτική
  • Προστασία της ασφάλειας και των δικαιωμάτων των εργαζομένων τους
  • Βελτίωση της ποιότητας ζωής εργαζομένων και πελατών τους

    Την ίδια στιγμή, προσπαθούν να βρίσκονται δίπλα σε οποιαδήποτε ευπαθή ομάδα.


    SUCCESS STORY – INTERVIEW

    Δείτε τη συνέντευξη του κ. Αριστοτέλη Ματακούδη, επικεφαλής της εταιρείας TAST GROUP (Lavish Care & Quickgel) στη δημοσιογράφο Μπέττυ Κυριακίδου, για το success story, τη διαδρομή και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.






    Της Μπέττυς Κυριακίδου


    Μυρίζουν υπέροχα, είναι πολύχρωμα και τα χρησιμοποιούμε για την περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών και νυχιών! Ποια είναι; Είναι τα προϊόντα των εταιρειών Lavish Care και Quickgel, που δημιουργήθηκαν το 2016 στη Θεσσαλονίκη από τον Όμιλο Tast Group, με αντικείμενο την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων περιποίησης για γυναίκες και άνδρες.

    Πολύ γρήγορα κατάφεραν να κατακτήσουν όχι μόνο την ελληνική, αλλά και τη διεθνή αγορά, καθώς σήμερα διαθέτουν αποκλειστικές συνεργασίες σε περίπου 15 χώρες, με βασικότερες τις αγορές της Ρωσίας, της Ρουμανίας και του Καναδά, που παρουσιάζουν μεγάλη και σταθερή άνοδο. Στόχος για το επόμενο έτος είναι η ενίσχυση των συνεργασιών σε τέσσερις ακόμα χώρες: στη Γερμανία, τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

    stand-farmakiu.png

    «Διαθέτοντας παρουσία στον χώρο της περιποίησης και της ομορφιάς για περισσότερα από 20 χρόνια, εντοπίσαμε την έλλειψη από την ελληνική αγορά ποιοτικών προϊόντων καθημερινής χρήσης σε ανταγωνιστικές τιμές, γεγονός που οδήγησε στην ίδρυση των εταιρειών Lavish Care και Quickgel. Σε συνεργασία με Έλληνες επιστήμονες, δημιουργούμε καινοτόμα και αξιόπιστα προϊόντα που επιτυγχάνουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία περιποίησης και φροντίδας για τη σύγχρονη γυναίκα και άνδρα», τονίζει ο επικεφαλής της Tast Group, Αριστοτέλης Ματακούδης.

    telis-matakudis.jpg

    Τα προϊόντα Lavish Care, Quickgel και Barber έγιναν πολύ γρήγορα δημοφιλή και αγαπήθηκαν από το κοινό χάρη στα ιδιαίτερα και χαρακτηριστικά αρώματά τους, στις εντυπωσιακές συσκευασίες τους και στην υψηλή ποιότητά τους σε συνδυασμό με τις πολύ προσιτές τιμές.

    prion.jpg

    Οι ημερομηνίες σταθμοί στην πορεία της εταιρείας

    2016: Δημιουργείται η Lavish Care – Quickgel στη Θεσσαλονίκη με φυσική παρουσία, ενώ παράλληλα δημιουργούνται και τα ηλεκτρονικά καταστήματα www.lavishcare.eu και www.quickgel.gr. Τον ίδιο χρόνο ξεκινούν και οι εξαγωγές στη Βουλγαρία.

    2018: Πραγματοποιείται αγορά κτιριακών εγκαταστάσεων και μηχανολογικού εξοπλισμού, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς. Παράλληλα, ενισχύονται οι πωλήσεις στο εξωτερικό με το άνοιγμα νέων αγορών, όπως η Ρουμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Δανία και το Βέλγιο.

    2019: Πραγματοποιείται εξαγωγικό άνοιγμα σε Ιταλία και Πολωνία.

    2020: Πραγματοποιούνται τα εγκαίνια του υποκαταστήματος της Αθήνας.

    2021: Ο Καναδάς και η Πορτογαλία προστίθενται στο εξαγωγικό portfolio της εταιρείας.

    2022: Σημειώνεται περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων στο εξωτερικό, ενώ πραγματοποιείται «άνοιγμα» σε Ρωσία, Σκόπια, Κροατία και Μάλτα.

    2022 -2023: Δημιουργείται νέα σειρά περιποίησης προσώπου και είσοδος των προϊόντων σε 2.000 φαρμακεία.

    Τα σχέδια για την επόμενη μέρα

    Επόμενο βήμα της Lavish Care και Quickgel είναι η παραγωγή νέων προϊόντων που θα συμπληρώσουν την προϊοντική γκάμα στα φαρμακεία, αλλά και σε καταστήματα Barber.

    prionta.jpg

    «Μάλιστα, αυτή την περίοδο καταρτίζουμε το επόμενο επενδυτικό μας πλάνο που περιλαμβάνει αγορά επιπλέον μηχανημάτων για την αυτοματοποίηση της παραγωγής και της συσκευασίας. Την ίδια στιγμή, πραγματοποιούνται επεκτάσεις στις εγκαταστάσεις και τις αποθήκες μας, αλλά και ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, το οποίο διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξή μας», σημειώνει ο κ. Αριστοτέλης Ματακούδης.

    egkatastasis.jpg
    paragogi.jpg

    Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις ταχύτατες αλλαγές στις τάσεις της μόδας και της αγοράς, επενδύει συστηματικά στην έρευνα και την ανάπτυξη προϊόντων που θα ικανοποιούν στο μέγιστο βαθμό τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Σε συνεργασία με μία ομάδα Ελλήνων επιστημόνων, διεξάγει εκτενείς ελέγχους και δοκιμές στα προϊόντα της, ώστε να δρουν αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Σκοπός της εταιρείας είναι τα προϊόντα να εναρμονίζονται με τα «θέλω» του σύγχρονου καταναλωτή από τον χώρο της ομορφιάς.

    «Η πολυετής ενασχόλησή μας με τον χώρο της περιποίησης και της ομορφιάς συνέβαλλε, ώστε να προσφέρουμε αυτό που πραγματικά είχε ανάγκη η αγορά. Η απόφαση αυτή μας δικαίωσε. Όλα αυτά τα χρόνια ο τζίρος της εταιρείας έβαινε αυξανόμενος, με το 2022 να κλείνει με 100% ενίσχυση σε σχέση με το 2021. Το 2023 η αύξηση αυτή ήταν ακόμη μεγαλύτερη! Μεγάλη ώθηση στα οικονομικά μας μεγέθη έδωσε και η προσθήκη των φαρμακείων στο πελατολόγιο μας», διευκρινίζει ο κ. Αριστοτέλης Ματακούδης.

    Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

    H Lavish Care και Quickgel έχουν θέσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως αναπόσπαστο και βασικό στοιχείο του στρατηγικού τους σχεδιασμού, αναλαμβάνοντας υπεύθυνες πρωτοβουλίες και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες πολιτικές αναφορικά με:

    • Παροχή υψηλής ποιότητας προϊόντων στους καταναλωτές
    • Παραγωγή προϊόντων πλούσια σε φυτικά συστατικά, τα οποία δεν δοκιμάζονται σε ζώα
    • Άμεση εξυπηρέτηση στους συνεργάτες τους και πελατοκεντρική πολιτική
    • Προστασία της ασφάλειας και των δικαιωμάτων των εργαζομένων τους
    • Βελτίωση της ποιότητας ζωής εργαζομένων και πελατών τους

      Την ίδια στιγμή, προσπαθούν να βρίσκονται δίπλα σε οποιαδήποτε ευπαθή ομάδα.


      SUCCESS STORY – INTERVIEW

      Δείτε τη συνέντευξη του κ. Αριστοτέλη Ματακούδη, επικεφαλής της εταιρείας TAST GROUP (Lavish Care & Quickgel) στη δημοσιογράφο Μπέττυ Κυριακίδου, για το success story, τη διαδρομή και τους μελλοντικούς στόχους της εταιρείας.






      ΣΧΟΛΙΑ

      Επιλέξτε Κατηγορία