ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ταχιάος: "Η ΕΕ θα ζητάει ένα δισεκατομμύριο ευρώ αν δεν ολοκληρωθεί το Μετρό το 2023"

Ο πρόεδρος της "Αττικό Μετρό Α.Ε." δήλωσε για τα αρχαία του σταθμού της Βενιζέλου πως σε περίπτωση που επιλεγόταν η in situ κατασκευή τότε θα υπήρχε εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματος αλλά και του κόστους

 07/01/2020 17:40

Ταχιάος: "Η ΕΕ θα ζητάει ένα δισεκατομμύριο ευρώ αν δεν ολοκληρωθεί το Μετρό το 2023"

"Το χρονοδιάγραμμα του μετρό Θεσσαλονίκης για ολοκλήρωση το 2023 βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα προβλέποντας και την ανάγκη ολοκλήρωσης του έργου, πριν την ημερομηνία κατά την οποία η Ε.Ε. θα βάλει τέλος στη χρηματοδότηση και θα ζητάει πίσω περίπου ένα (1) δισεκατομμύριο ευρώ ή και περισσότερα" σημείωσε σήμερα σε ραδιοφωνική του συνέντευξη (Radio North 98fm) ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Ταχιάος. 

Ο κ. Ταχιάος δήλωσε για τα αρχαία του σταθμού της Βενιζέλου πως σε περίπτωση που επιλεγόταν η in situ κατασκευή τότε θα υπήρχε εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματος αλλά και του κόστους. "Οι αρχαιολογικές υπηρεσίες είναι έτοιμες να εφαρμόσουν τις οδηγίες που θα λάβουν από το ΥΠ.ΠΟ. για την εφαρμογή της μεθόδου απόσπασης και επανατοποθέτησης, όπως και η Αττικό Μετρό είναι έτοιμη να εφαρμόσει τις όποιες δικλείδες ασφαλείας θα θέτει η απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού σε συνέχεια της απόφασης του ΚΑΣ" τόνισε. 

 "Είναι δεδομένο ότι οι αρχαιότητες θα επιστρέψουν και θα επανατοποθετηθούν στο σταθμό Βενιζέλου, διότι οι προδιαγραφές του έργου το επιβάλλουν" ανέφερε μεταξύ άλλων. 

"Δεν είμαι υπέρ συγκεντρώσεων και άλλων εκδηλώσεων που θα μπορούσαν να διχάσουν την πόλη. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όλοι σχεδόν οι φορείς και οι αρχές, η Περιφέρεια δια του περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα, ο Δήμος δια δημάρχου του κ. Ζέρβα, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας δια του προέδρου κ. Καϊτεζίδη, το ΤΕΕ/ΤΚΜ δια των κ. Τσακούμη και κ. Μπίλλια, ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια δια των προέδρων τους, τάσσονται υπέρ του έργου και της συγκεκριμένης μεθόδου. Και είναι όλοι αιρετοί εκπρόσωποι της κοινωνίας. Σε αντίθεση με τον αποχωρήσαντα πλέον πρώην Δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη και τους συν αυτώ, που εκπροσωπούν μια μικρή φωνασκούσα μειοψηφία" επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό. 

Ο κ. Ταχιάος, μίλησε θετικά για το πρώτο διάστημα της δημαρχίας του κ. Ζέρβα, αλλά και για τον ενισχυμένο ρόλο που έχει αναλάβει ο «εμπειρότατος Βασίλης Γάκης», τονίζοντας πως αποτελεί προσωπική του επιλογή, να μην επιβαρύνει κάθε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με το θέμα του Μετρό, δια της παρουσίας του, που ούτως ή άλλως, όπως εξήγησε, δεν είναι εύκολη λόγω του φόρτου που συνεπάγοντα τα καθήκοντα στην Αττικό Μετρό Α.Ε. Τέλος δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την προσπάθεια κατασκευής χώρου στάθμευσης στην Πλατεία Ελευθερίας, εφόσον γίνει μία μελέτη βιωσιμότητας και η προσπάθεια αυτή είναι τεχνικά και οικονομικά εμπεριστατωμένη.

"Το χρονοδιάγραμμα του μετρό Θεσσαλονίκης για ολοκλήρωση το 2023 βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα προβλέποντας και την ανάγκη ολοκλήρωσης του έργου, πριν την ημερομηνία κατά την οποία η Ε.Ε. θα βάλει τέλος στη χρηματοδότηση και θα ζητάει πίσω περίπου ένα (1) δισεκατομμύριο ευρώ ή και περισσότερα" σημείωσε σήμερα σε ραδιοφωνική του συνέντευξη (Radio North 98fm) ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., Νίκος Ταχιάος. 

Ο κ. Ταχιάος δήλωσε για τα αρχαία του σταθμού της Βενιζέλου πως σε περίπτωση που επιλεγόταν η in situ κατασκευή τότε θα υπήρχε εκτροχιασμός του χρονοδιαγράμματος αλλά και του κόστους. "Οι αρχαιολογικές υπηρεσίες είναι έτοιμες να εφαρμόσουν τις οδηγίες που θα λάβουν από το ΥΠ.ΠΟ. για την εφαρμογή της μεθόδου απόσπασης και επανατοποθέτησης, όπως και η Αττικό Μετρό είναι έτοιμη να εφαρμόσει τις όποιες δικλείδες ασφαλείας θα θέτει η απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού σε συνέχεια της απόφασης του ΚΑΣ" τόνισε. 

 "Είναι δεδομένο ότι οι αρχαιότητες θα επιστρέψουν και θα επανατοποθετηθούν στο σταθμό Βενιζέλου, διότι οι προδιαγραφές του έργου το επιβάλλουν" ανέφερε μεταξύ άλλων. 

"Δεν είμαι υπέρ συγκεντρώσεων και άλλων εκδηλώσεων που θα μπορούσαν να διχάσουν την πόλη. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι όλοι σχεδόν οι φορείς και οι αρχές, η Περιφέρεια δια του περιφερειάρχη κ. Τζιτζικώστα, ο Δήμος δια δημάρχου του κ. Ζέρβα, η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας δια του προέδρου κ. Καϊτεζίδη, το ΤΕΕ/ΤΚΜ δια των κ. Τσακούμη και κ. Μπίλλια, ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια δια των προέδρων τους, τάσσονται υπέρ του έργου και της συγκεκριμένης μεθόδου. Και είναι όλοι αιρετοί εκπρόσωποι της κοινωνίας. Σε αντίθεση με τον αποχωρήσαντα πλέον πρώην Δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη και τους συν αυτώ, που εκπροσωπούν μια μικρή φωνασκούσα μειοψηφία" επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό. 

Ο κ. Ταχιάος, μίλησε θετικά για το πρώτο διάστημα της δημαρχίας του κ. Ζέρβα, αλλά και για τον ενισχυμένο ρόλο που έχει αναλάβει ο «εμπειρότατος Βασίλης Γάκης», τονίζοντας πως αποτελεί προσωπική του επιλογή, να μην επιβαρύνει κάθε συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου με το θέμα του Μετρό, δια της παρουσίας του, που ούτως ή άλλως, όπως εξήγησε, δεν είναι εύκολη λόγω του φόρτου που συνεπάγοντα τα καθήκοντα στην Αττικό Μετρό Α.Ε. Τέλος δήλωσε ότι θα υποστηρίξει την προσπάθεια κατασκευής χώρου στάθμευσης στην Πλατεία Ελευθερίας, εφόσον γίνει μία μελέτη βιωσιμότητας και η προσπάθεια αυτή είναι τεχνικά και οικονομικά εμπεριστατωμένη.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία