ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τα 3 βήματα για τους σιδηρόδρομους από το ΜέΡΑ 25

Ο γραμματέας του κόμματος, Γ. Βαρουφάκης και στελέχη του ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη θα συναντηθούν με εκπροσώπους των εργαζομένων στον σιδηρόδρομο και στα μέσα σταθερής τροχιάς

 14/03/2023 22:24

Τα 3 βήματα για τους σιδηρόδρομους από το ΜέΡΑ 25
Φωτογραφία αρχείου

Συνάντηση του γραμματέα του ΜέΡΑ25 Γιάνη Βαρουφάκη και στελεχών του ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη, με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ), παρουσία και των Σωματείων μελών της, θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 15/03, όπου και θα συζητηθούν τα προβλήματα των σιδηροδρόμων που οδήγησαν στο έγκλημα στα Τέμπη, οι θέσεις των εργαζομένων καθώς και η πρόταση της ΠΓ του ΜέΡΑ25 "Τα 3 βήματα για τους σιδηρόδρομους".

Τα 3 βήματα για τους σιδηρόδρομους

1. Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών στον σιδηρόδρομο τώρα!

Το τραίνο είναι ταυτόχρονα το πλέον περιβαλλοντικά φιλικό αλλά και στατιστικά ασφαλές μέσο μαζικής μεταφοράς. Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης δεν πρόκειται να έρθει με κούφια λόγια, αλλά με έργα και δη άμεσα! Άμεσα λοιπόν εγκατάσταση του συστήματος αυτοματοποιημένης τηλεματικής από τον ΟΣΕ, από μόνιμους υπαλλήλους του ΟΣΕ και διαχείρισή, συντήρηση και αναβάθμιση του από τους ίδιους. Άμεσα προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στον ΟΣΕ, 217 λένε τα σωματεία των εργαζομένων. Η ενίσχυση του δημόσιου ΟΣΕ με υποδομή και μόνιμο προσωπικό είναι η μόνη κίνηση που θα αποκαταστήσει την αξιοπιστία του οργανισμού και την εμπιστοσύνη του κοινού.

2. Ενιαιοποίηση δικτύου και συρμών - Επαναφορά της εμπορικής δραστηριότητας στον ΟΣΕ!

Ταυτόχρονα με την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών στο τραίνο, εκκινεί η διαδικασία επαναφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ή HELLENIC RAILWAYS όπως την ονόμασαν οι Ιταλοί) στον δημόσιο ΟΣΕ. Η διάσπαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία ξεπούλησε ο Τσίπρας στην πτωχευμένη Ιταλική FS για €45 εκ., είναι πηγή μόνιμων κινδύνων: άλλος φορέας να έχει τις υποδομές, άλλος το δίκτυο, άλλος την λειτουργία. Με αυτόν τον τρόπο έπαψε να υπάρχει κοινό κέντρο που επόπτευε τα τραίνα σε όλη τη χώρα. Στις κορώνες και απειλές των γνωστών απολογητών κάθε λογής ιδιωτικοποιήσεων πώς «θα μας κοστίσει η επανακρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» και ότι «είναι ανέφικτη λόγω ΕΕ» απαντάμε: €50 εκ. επιδότηση τον χρόνο παίρνει η HELLENIC RAILWAYS, η οποία έδωσε €45 εκ. για να τα πάρει! Απαλλοτρίωση λοιπόν! Κι ας τολμήσει να βρεθεί δικαστήριο, εγχώριο ή της αλλοδαπής, να κατηγορήσει το ελληνικό δημόσιο για αυτήν την απαλλοτρίωση!

3. Δημόσια, κεντρικά σχεδιασμένη επέκταση του σιδηρόδρομου σε όλη τη χώρα.

Μπροστά στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, την πράσινη δηλαδή επανάσταση, η Ελλάδα επενδύει σε αυτοκινητόδρομους! Το εν λειτουργία σιδηροδρομικό δίκτυο είναι κατά πολύ μικρότερο απ' ότι πριν 40 χρόνια! Ο λόγος; Μα οι μπίζνες της ολιγαρχίας. Διυλιστήρια έχουν, καύσιμα πουλάνε, εθνικοί εργολάβοι είναι, διόδια εισπράττουν. Ας μην επιτρέψουμε σε μια δράκα ολιγαρχών να μας κρατά αιώνες πίσω. Απαιτείται συνεννόηση σε επίπεδο κοινωνίας, απαιτείται ΔΙΑΣΚΕΠ Μεταφορών, στο οποίο θα συμμετέχουν επιστήμονες και εργαζόμενοι του χώρου αλλά και κληρωτοί πολίτες, χρήστες του δικτύου. Αυτό το συμβούλιο θα διαβουλευθεί, θα ζυμωθεί, θα αναλύσει και θα εκπονήσει το κεντρικό σχέδιο για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα. Ένα δημόσιο, άρτιο, ενιαίο σιδηροδρομικό δίκτυο, ασφαλές για τους πολίτες, αποτελεσματικό και φιλικό στο περιβάλλον.

Συνάντηση του γραμματέα του ΜέΡΑ25 Γιάνη Βαρουφάκη και στελεχών του ΜέΡΑ25-Συμμαχία για τη Ρήξη, με το προεδρείο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ-ΜΣΤ), παρουσία και των Σωματείων μελών της, θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 15/03, όπου και θα συζητηθούν τα προβλήματα των σιδηροδρόμων που οδήγησαν στο έγκλημα στα Τέμπη, οι θέσεις των εργαζομένων καθώς και η πρόταση της ΠΓ του ΜέΡΑ25 "Τα 3 βήματα για τους σιδηρόδρομους".

Τα 3 βήματα για τους σιδηρόδρομους

1. Αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών στον σιδηρόδρομο τώρα!

Το τραίνο είναι ταυτόχρονα το πλέον περιβαλλοντικά φιλικό αλλά και στατιστικά ασφαλές μέσο μαζικής μεταφοράς. Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης δεν πρόκειται να έρθει με κούφια λόγια, αλλά με έργα και δη άμεσα! Άμεσα λοιπόν εγκατάσταση του συστήματος αυτοματοποιημένης τηλεματικής από τον ΟΣΕ, από μόνιμους υπαλλήλους του ΟΣΕ και διαχείρισή, συντήρηση και αναβάθμιση του από τους ίδιους. Άμεσα προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στον ΟΣΕ, 217 λένε τα σωματεία των εργαζομένων. Η ενίσχυση του δημόσιου ΟΣΕ με υποδομή και μόνιμο προσωπικό είναι η μόνη κίνηση που θα αποκαταστήσει την αξιοπιστία του οργανισμού και την εμπιστοσύνη του κοινού.

2. Ενιαιοποίηση δικτύου και συρμών - Επαναφορά της εμπορικής δραστηριότητας στον ΟΣΕ!

Ταυτόχρονα με την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των πολιτών στο τραίνο, εκκινεί η διαδικασία επαναφοράς της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (ή HELLENIC RAILWAYS όπως την ονόμασαν οι Ιταλοί) στον δημόσιο ΟΣΕ. Η διάσπαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, την οποία ξεπούλησε ο Τσίπρας στην πτωχευμένη Ιταλική FS για €45 εκ., είναι πηγή μόνιμων κινδύνων: άλλος φορέας να έχει τις υποδομές, άλλος το δίκτυο, άλλος την λειτουργία. Με αυτόν τον τρόπο έπαψε να υπάρχει κοινό κέντρο που επόπτευε τα τραίνα σε όλη τη χώρα. Στις κορώνες και απειλές των γνωστών απολογητών κάθε λογής ιδιωτικοποιήσεων πώς «θα μας κοστίσει η επανακρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ» και ότι «είναι ανέφικτη λόγω ΕΕ» απαντάμε: €50 εκ. επιδότηση τον χρόνο παίρνει η HELLENIC RAILWAYS, η οποία έδωσε €45 εκ. για να τα πάρει! Απαλλοτρίωση λοιπόν! Κι ας τολμήσει να βρεθεί δικαστήριο, εγχώριο ή της αλλοδαπής, να κατηγορήσει το ελληνικό δημόσιο για αυτήν την απαλλοτρίωση!

3. Δημόσια, κεντρικά σχεδιασμένη επέκταση του σιδηρόδρομου σε όλη τη χώρα.

Μπροστά στην 4η Βιομηχανική Επανάσταση, την πράσινη δηλαδή επανάσταση, η Ελλάδα επενδύει σε αυτοκινητόδρομους! Το εν λειτουργία σιδηροδρομικό δίκτυο είναι κατά πολύ μικρότερο απ' ότι πριν 40 χρόνια! Ο λόγος; Μα οι μπίζνες της ολιγαρχίας. Διυλιστήρια έχουν, καύσιμα πουλάνε, εθνικοί εργολάβοι είναι, διόδια εισπράττουν. Ας μην επιτρέψουμε σε μια δράκα ολιγαρχών να μας κρατά αιώνες πίσω. Απαιτείται συνεννόηση σε επίπεδο κοινωνίας, απαιτείται ΔΙΑΣΚΕΠ Μεταφορών, στο οποίο θα συμμετέχουν επιστήμονες και εργαζόμενοι του χώρου αλλά και κληρωτοί πολίτες, χρήστες του δικτύου. Αυτό το συμβούλιο θα διαβουλευθεί, θα ζυμωθεί, θα αναλύσει και θα εκπονήσει το κεντρικό σχέδιο για την επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ελλάδα. Ένα δημόσιο, άρτιο, ενιαίο σιδηροδρομικό δίκτυο, ασφαλές για τους πολίτες, αποτελεσματικό και φιλικό στο περιβάλλον.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία