ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί» (βίντεο)

«Ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του», καταγγέλλει ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης

 01/03/2023 11:31

Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη: «Συστήματα GPS έχουν αγοραστεί από το 2000 και δεν έχουν τοποθετηθεί» (βίντεο)

Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων GPS από τα τρένα καταγγέλλει ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης, με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα. Να θυμίσω ότι από το 1995 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Open. 

«Ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του»

Αναφερόμενος στο θέμα με τα GPS ο γραμματέας της ΓΣΕΕ αποκάλυψε ότι «κάποια έχουν αγοραστεί και δεν έχουν ολοκληρώσει την τοποθέτησή τους από πολύ πριν, το 2000». Σε ερώτηση για το αν αυτή τη στιγμή υπάρχει τρένο στην Ελλάδα με σύστημα GPS ο κ. Κιουτσούκης απάντησε «όχι».

«Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό», είπε χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία κάνανε αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου με 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ και εδώ έχουν ξοδευτεί πάνω από 15 δισεκατομμύρια και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».



Την έλλειψη συγχρόνων συστημάτων GPS από τα τρένα καταγγέλλει ο γραμματέας της ΓΣΕΕ, Νίκος Κιουτσούκης, με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη.

«Είναι διαχρονικό το έγκλημα με τα σιδηροδρομικά έργα. Να θυμίσω ότι από το 1995 αγωνίζεται η χώρα μας να φτάσει ένα δίκτυο υψηλών ταχυτήτων, μέχρι δηλαδή 200χλμ, όταν σε άλλες χώρες παλεύουν για 500. Με μια διπλή γραμμή, άξονα ΠΑΘΕ, όπου δεν έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια, ενώ τα σύγχρονα συστήματα GPS δεν έχουν τοποθετηθεί ακόμα, δεν λειτουργούν», είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο Open. 

«Ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του»

Αναφερόμενος στο θέμα με τα GPS ο γραμματέας της ΓΣΕΕ αποκάλυψε ότι «κάποια έχουν αγοραστεί και δεν έχουν ολοκληρώσει την τοποθέτησή τους από πολύ πριν, το 2000». Σε ερώτηση για το αν αυτή τη στιγμή υπάρχει τρένο στην Ελλάδα με σύστημα GPS ο κ. Κιουτσούκης απάντησε «όχι».

«Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι έχουμε τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία μεταφορών ιδιωτικοποιημένη, τη μοναδική σιδηροδρομική εταιρεία επισκευών ιδιωτικοποιημένη, και ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τα χρήματα που απαιτούνται για να συντηρεί το δίκτυό του. Δεν είναι σημερινό φαινόμενο, είναι διαχρονικό», είπε χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, υπογράμμισε ότι «τα χρήματα τα οποία έχουν δαπανηθεί είναι παρά πολλά. Για παράδειγμα, στη Γαλλία κάνανε αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου με 7,5 δισεκατομμύρια ευρώ και εδώ έχουν ξοδευτεί πάνω από 15 δισεκατομμύρια και δεν έχουμε σιδηρόδρομο».



ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία