ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Στο Παρά Πέντε: Πρωταγωνιστής έγινε δάσκαλος σε δημοτικό σχολείο (βίντεο)

Ο ηθοποιός μιλά για τον διπλό ρόλο του δασκάλου και του ηθοποιού

 24/05/2023 14:00

Στο Παρά Πέντε: Πρωταγωνιστής έγινε δάσκαλος σε δημοτικό σχολείο (βίντεο)

Καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον» προκειμένου να συναντήσει τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά βρέθηκε ο Πατρίκιος Κωστής το μεσημέρι της Τρίτης στην ΕΡΤ. Ο ηθοποιός o οποίος είναι γνωστός κυρίως από τον ρόλο του ως κακού στο «Παρά Πέντε» του Γιώργου Καπουτζίδη, μίλησε για τον διπλό του επαγγελματικό ρόλο μιας και ασχολείται χρόνια με τον χώρο της εκπαίδευσης.

Ο ηθοποιός μιλά για το ρόλο του δασκάλου

«Ήταν πολύ δύσκολο στην καραντίνα με την τηλεργασία στα σχολεία. Εγώ τότε είχα την πρώτη τάξη του δημοτικού, το οποίο είναι πολύ δύσκολο γιατί εκεί βάζεις και τους γονείς μέσα θέλοντας και μη. Λειτούργησε πάρα πολύ το ότι το πιστέψαμε, ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να προσεγγίσουμε τα παιδιά και να είμαστε μαζί με τα παιδιά».

«Πολλές εργατοώρες προσωπικής δουλειάς. Δηλαδή το ότι μπορεί κάποιος δάσκαλος να μην ξέρει τόσο καλά το ίντερνετ, έπρεπε μετά το κλείσιμο του μαθήματος χαιρετώντας τα παιδιά του να κάτσει και να δουλέψει πράγματα. Επίσης, ο τρόπος εκφοράς του λόγου αλλάζει γιατί δεν είσαι μέσα στην τάξη και δεν έχεις αυτό το δια ζώσης, αλλά έχεις το από μακριά. Οπότε όλο αυτό πρέπει να το διαφοροποιήσεις».

Καλεσμένος στο πλατό της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον» προκειμένου να συναντήσει τον Φώτη Σεργουλόπουλο και την Τζένη Μελιτά βρέθηκε ο Πατρίκιος Κωστής το μεσημέρι της Τρίτης στην ΕΡΤ. Ο ηθοποιός o οποίος είναι γνωστός κυρίως από τον ρόλο του ως κακού στο «Παρά Πέντε» του Γιώργου Καπουτζίδη, μίλησε για τον διπλό του επαγγελματικό ρόλο μιας και ασχολείται χρόνια με τον χώρο της εκπαίδευσης.

Ο ηθοποιός μιλά για το ρόλο του δασκάλου

«Ήταν πολύ δύσκολο στην καραντίνα με την τηλεργασία στα σχολεία. Εγώ τότε είχα την πρώτη τάξη του δημοτικού, το οποίο είναι πολύ δύσκολο γιατί εκεί βάζεις και τους γονείς μέσα θέλοντας και μη. Λειτούργησε πάρα πολύ το ότι το πιστέψαμε, ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος να προσεγγίσουμε τα παιδιά και να είμαστε μαζί με τα παιδιά».

«Πολλές εργατοώρες προσωπικής δουλειάς. Δηλαδή το ότι μπορεί κάποιος δάσκαλος να μην ξέρει τόσο καλά το ίντερνετ, έπρεπε μετά το κλείσιμο του μαθήματος χαιρετώντας τα παιδιά του να κάτσει και να δουλέψει πράγματα. Επίσης, ο τρόπος εκφοράς του λόγου αλλάζει γιατί δεν είσαι μέσα στην τάξη και δεν έχεις αυτό το δια ζώσης, αλλά έχεις το από μακριά. Οπότε όλο αυτό πρέπει να το διαφοροποιήσεις».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία