ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στ. Αγγελούδης: Ο Κ. Ζέρβας άργησε 4 χρόνια να ζητήσει λύσεις για το κυκλοφοριακό

Ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης σχολίασε την τοποθέτηση του δημάρχου στη σύσκεψη για τα προβλήματα στις μετακινήσεις της πόλης

 29/07/2023 00:04

Στ. Αγγελούδης: Ο Κ. Ζέρβας άργησε 4 χρόνια να ζητήσει λύσεις για το κυκλοφοριακό
Φωτογραφία αρχείου

Σχολιάζοντας τις τοποθετήσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης στην ευρεία σύσκεψη για τα συγκοινωνιακά προβλήματα της πόλης ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επί τέσσερα χρόνια ο Κωνσταντίνος Ζέρβας επέλεξε να είναι μέρος του προβλήματος του Κυκλοφοριακού και όχι της λύσης. Και ξαφνικά, 70 ημέρες πριν τις εκλογές, ο κ. δήμαρχος προσγειώθηκε στην πραγματικότητα: Διαπίστωσε στη σύσκεψη υπό τον αρμόδιο Υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα πως τα προβλήματα πρέπει να λύνονται και όχι μόνο να περιγράφονται.

Η θέση αυτή θα έπρεπε να αποτελεί θεμέλιο λίθο της πολιτικής του ήδη από την πρώτη μέρα του στο δημαρχιακό Μέγαρο και όχι να ¨επιστρατεύεται¨ τώρα, απόλυτα υποκριτικά, για προεκλογικούς λόγους. Δεν αρνείται κανείς πως το Κυκλοφοριακό είναι ένα σύνθετο ζήτημα που υπερβαίνει των αρμοδιοτήτων μιας δημοτικής αρχής και συνδέεται με δεδομένες παθογένειες της πόλης. Την ύπαρξη ενός μόνο δημόσιου μέσου μεταφοράς, το επιβαρυμένο οδικό δίκτυο, τους δρόμους μας που αντέχουν συγκεκριμένο φορτίο.

Αποδεικνύεται όμως πως αυτή η πραγματικότητα λειτούργησε όλα αυτά τα χρόνια ως βολικό άλλοθι για τη δημοτική αρχή ώστε να δικαιολογήσει την απόλυτη απραξία της, τις τριτοκοσμικές εικόνες που βιώνουμε καθημερινά στη Θεσσαλονίκη. Στο μείζον ζήτημα του Κυκλοφοριακού είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν από την πρώτη κιόλας ημέρα. Δημιουργούμε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού της Κυκλοφορίας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τροχαίας. Επιβλέπουμε την πιστή εφαρμογή του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης. Οργανώνουμε τα δρομολόγια των απορριμματοφόρων εκτός ωρών αιχμής. Πολλαπλασιάζουμε τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης με την εγκατάσταση αυτοματοποιημένων πολυόροφων σταθμών αυτοκινήτων σε περιφερειακά δημοτικά οικόπεδα. Ανασχεδιάζουμε, αναβαθμίζουμε και προστατεύουμε αποτελεσματικά τις λεωφορειολωρίδες.

Την ίδια ώρα, διεκδικούμε με συνέπεια από την Κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της στα μείζονα θέματα που εκκρεμούν και ασφυκτιούν τη Θεσσαλονίκη όπως είναι ο χρόνος παράδοσης του Μετρό, οι επεκτάσεις του προς ανατολικά και δυτικά, η ενίσχυση του ΟΑΣΘ με λεωφορεία και οδηγούς, η πορεία της κατασκευής του fly over και το πώς θα εξασφαλιστεί η απομείωση των συνεπειών που θα προκληθούν από τις εργασίες.

Αντιλαμβανόμαστε ασφαλώς όλοι την αγωνία του κ. Ζέρβα. Γνωρίζει πως δεν είναι πλέον αρεστός στους Θεσσαλονικείς. Και δεν διεκδικεί για την πόλη του γιατί κινδυνεύει να μην είναι πλέον αρεστός ούτε στο κέντρο των αποφάσεων».

Σχολιάζοντας τις τοποθετήσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης στην ευρεία σύσκεψη για τα συγκοινωνιακά προβλήματα της πόλης ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Επί τέσσερα χρόνια ο Κωνσταντίνος Ζέρβας επέλεξε να είναι μέρος του προβλήματος του Κυκλοφοριακού και όχι της λύσης. Και ξαφνικά, 70 ημέρες πριν τις εκλογές, ο κ. δήμαρχος προσγειώθηκε στην πραγματικότητα: Διαπίστωσε στη σύσκεψη υπό τον αρμόδιο Υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα πως τα προβλήματα πρέπει να λύνονται και όχι μόνο να περιγράφονται.

Η θέση αυτή θα έπρεπε να αποτελεί θεμέλιο λίθο της πολιτικής του ήδη από την πρώτη μέρα του στο δημαρχιακό Μέγαρο και όχι να ¨επιστρατεύεται¨ τώρα, απόλυτα υποκριτικά, για προεκλογικούς λόγους. Δεν αρνείται κανείς πως το Κυκλοφοριακό είναι ένα σύνθετο ζήτημα που υπερβαίνει των αρμοδιοτήτων μιας δημοτικής αρχής και συνδέεται με δεδομένες παθογένειες της πόλης. Την ύπαρξη ενός μόνο δημόσιου μέσου μεταφοράς, το επιβαρυμένο οδικό δίκτυο, τους δρόμους μας που αντέχουν συγκεκριμένο φορτίο.

Αποδεικνύεται όμως πως αυτή η πραγματικότητα λειτούργησε όλα αυτά τα χρόνια ως βολικό άλλοθι για τη δημοτική αρχή ώστε να δικαιολογήσει την απόλυτη απραξία της, τις τριτοκοσμικές εικόνες που βιώνουμε καθημερινά στη Θεσσαλονίκη. Στο μείζον ζήτημα του Κυκλοφοριακού είμαστε έτοιμοι να αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν από την πρώτη κιόλας ημέρα. Δημιουργούμε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού της Κυκλοφορίας, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τροχαίας. Επιβλέπουμε την πιστή εφαρμογή του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης. Οργανώνουμε τα δρομολόγια των απορριμματοφόρων εκτός ωρών αιχμής. Πολλαπλασιάζουμε τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης με την εγκατάσταση αυτοματοποιημένων πολυόροφων σταθμών αυτοκινήτων σε περιφερειακά δημοτικά οικόπεδα. Ανασχεδιάζουμε, αναβαθμίζουμε και προστατεύουμε αποτελεσματικά τις λεωφορειολωρίδες.

Την ίδια ώρα, διεκδικούμε με συνέπεια από την Κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της στα μείζονα θέματα που εκκρεμούν και ασφυκτιούν τη Θεσσαλονίκη όπως είναι ο χρόνος παράδοσης του Μετρό, οι επεκτάσεις του προς ανατολικά και δυτικά, η ενίσχυση του ΟΑΣΘ με λεωφορεία και οδηγούς, η πορεία της κατασκευής του fly over και το πώς θα εξασφαλιστεί η απομείωση των συνεπειών που θα προκληθούν από τις εργασίες.

Αντιλαμβανόμαστε ασφαλώς όλοι την αγωνία του κ. Ζέρβα. Γνωρίζει πως δεν είναι πλέον αρεστός στους Θεσσαλονικείς. Και δεν διεκδικεί για την πόλη του γιατί κινδυνεύει να μην είναι πλέον αρεστός ούτε στο κέντρο των αποφάσεων».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία