ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σάκης Ρουβάς: Από την προσβολή στους Πόντιους και το πάρκινγκ των 215.000 ευρώ στο «ξέπλυμα» του Λιγνάδη (βίντεο)

Συνεχίζεται ο σάλος στα σόσιαλ μίντια για τις δηλώσεις του τραγουδιστή - Ανασκευάζει με δήλωσή του

 13/02/2022 07:55

Σάκης Ρουβάς: Από την προσβολή στους Πόντιους και το πάρκινγκ των 215.000 ευρώ στο «ξέπλυμα» του Λιγνάδη (βίντεο)

Δήμητρα Τσαμποδήμου

Η παραμονή της Πρωτοχρονιάς βρήκε τον Σάκη Ρουβά να έχει αφήσει τη μεγάλη και λαμπερή οικογένειά του σπίτι και να υποδέχεται για λογαριασμό των Αθηναίων το νέο χρόνο. Κι αυτή του η απόφαση, παρά τις προσπάθειες του ίδιου, των φίλων του influencers και του δημάρχου Αθηναίων, κάθε άλλο παρά σοφή αποδείχτηκε, αφού το μόνο που κατάφερε ήταν να εισπράξει την οργή και τη χλεύη ακόμη και των πλέον ήρεμων και φειδωλών πολιτών και χρηστών των social media. Είχε προηγηθεί η απίστευτη απόφαση ανάθεσης μιας συναυλίας μόλις 17 λεπτών σ’ ένα πάρκινγκ στο Λυκαβηττό έναντι 215.000 ευρώ, κάτι που εξόργισε τους πάντες, αφού αντίβαινε σε οποιαδήποτε λογική για διάθεση δημοσίου χρήματος, ειδικά σε συνθήκες πανδημίας.

Πριν καλά καλά περάσει ενάμισης μήνας κι αφού ο ποπ σταρ και παρουσιαστής έκανε κάποιες… προσπάθειες να αλλάξει το κλίμα εις βάρος του διά της… εξαφανίσεως (δεν πόσταρε στο Instagram κάτι που προκάλεσε ανούσια μα στοχευμένα δημοσιεύματα για την «κακή του ψυχολογική κατάσταση» και την «αδικία» που ένιωθε), κατάφερε για μία ακόμη φορά να γίνει «κόκκινο πανί» και να είναι σε μια μέρα με ιδιαίτερα δυσάρεστη αλλά και δύσκολη επικαιρότητα, το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στο Twitter, ενώ πολλοί παρουσιαστές εκπομπών κι όχι μόνο πήραν θέση εναντίον του.

Τι θεώρησε σωστό να κάνει; Να «ξεπλύνει», όπως κι άλλοι φίλοι και συνάδελφοί του σ’ αυτό που στην Ελλάδα αποκαλούμε «καλλιτεχνικό στερέωμα», τον καλό του φίλο και προφυλακισμένο με ιδιαίτερα σκληρές κατηγορίες για βιασμούς ακόμη κι ανηλίκων, Δημήτρη Λιγνάδη. Μιλώντας, λοιπόν, χθες στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου «Χαμογέλα και πάλι», ο κύριος Ρουβάς, πατέρας και ο ίδιος τεσσάρων παιδιών (όχι πως η ευαισθησία είναι προνόμιο των γονιών, αλλά επισημάνθηκε κι αυτό από το σύνολο των χρηστών) θεώρησε καλό να πει πόσο αγαπά τον κατηγορούμενο που πήρε αναβολή για τη δίκη του και μάλιστα να συγκρίνει τα κακουργήματα για τα οποία κατηγορείται με την τοξικοεξάρτηση, δείχνοντας άθελά του (;) πού θα κινηθεί και η υπερασπιστική γραμμή του Αλέξη Κούγια για τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου που προκαλεί ακόμη αποτροπιασμό για τα όσα κατήγγειλαν ανοιχτά τουλάχιστον 4 άνθρωποι.

Ο σάλος στην «πράσινη γραμμή»

Ως ποπ σταρ με μεγάλες επιτυχίες στις νεαρές ηλικίες (θυμηθείτε τις επονομαζόμενες «Ρουβίτσες») και με αυστηρό μάνατζερ τον Ηλία Ψινάκη που δεν τον άφηνε να κουνήσει ρούπι χωρίς τη συγκατάθεσή του, ο Σάκης Ρουβάς δεν αναγνωρίστηκε ποτέ ως «καλλιτέχνης» αλλά ως ένας ποπ σταρ που διάθετε αυτό που λένε οι αμερικανοί «star quality». Άλλωστε, στη χώρα του Χατζιδάκη, του Θεοδωράκη αλλά και των νέων εξαιρετικών συνθετών και τραγουδιστών, τα «μακαρόνια με κιμά» και τα συναφή μόνο με αυτό που σήμερα αποκαλούμε «τρολάρισμα» μπορούσαν να αντιμετωπιστούν. Όμως, καθώς η φιλοσοφία του μάνατζέρ του ήταν πρόκληση για την πρόκληση και πώς δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα, ο Σάκης έφτασε σ’ όλα τα δελτία ειδήσεων όταν το 1997 βρέθηκε να δίνει συναυλία στην Πράσινη Γραμμή στην Αμμόχωστο.

Γράφει η «Μηχανή του χρόνου» για εκείνα τα γεγονότα: «Τον Μάιο του 1997, ο μάνατζερ του Σάκη Ρουβά προγραμμάτισε συναυλία στην Πράσινη Γραμμή με τον Έλληνα σταρ και τον Τούρκο τραγουδιστή Μπουράκ Κουτ σε συνεργασία με τον Ο.Η.Ε. και την έγκριση της κυπριακής κυβέρνησης, με σκοπό την επαναπροσέγγιση Ελληνοκυπρίων-Τουρκοκυπρίων. Είχε ξεχάσει όμως πως η 19η Μαΐου δεν ήταν μια οποιαδήποτε μέρα, αλλά η μέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων από το τουρκικό κράτος. Γιαούρτια, ντομάτες και πέτρες Αν και προκλήθηκε μεγάλος σάλος, η συναυλία δεν ακυρώθηκε. Αντί όμως να συναντήσει τους φαν του ο Σάκης Ρουβάς, οι οποίοι τον αποθέωναν σε κάθε συναυλία, συνάντησε ένα οργισμένο πλήθος το οποίο κατέβηκε στην «αντισυναυλία», έτοιμο να διαδηλώσει κατά της προκλητικής πράξης. Ο κόσμος που μαζεύτηκε τον υποδέχτηκε με γιουχαΐσματα και πλακάτ που αναφέρονταν σε προδοσία και στη γενοκτονία των Ποντίων. Αποκορύφωμα των διαδηλώσεων ήταν τα γιαούρτια, οι ντομάτες και οι πέτρες που πέταξαν πολλοί από τους διαδηλωτές στον Έλληνα τραγουδιστή. Από τη διαδήλωση και τις διαμαρτυρίες δεν έλειψαν οι συμπλοκές, ο πετροπόλεμος, τα δακρυγόνα και οι συλλήψεις. Η υποτιθέμενη συναυλία ειρήνης, μετέτρεψε τη Λευκωσία σε πεδίο μάχης....

Ο απολογισμός των «ομηρικών μαχών» όπως της ονόμασε ο Τύπος, ήταν 37 συλληφθέντες και 35 τραυματίες. Ταυτόχρονα, η ομάδα των μοτοσυκλετιστών πραγματοποίησε αντισυναυλία στέλνοντας αντικατοχικό μήνυμα, ενώ στην Ελλάδα διαδηλωτές πραγματοποιούσαν διαμαρτυρία έξω από το σπίτι του τραγουδιστή στη Γλυφάδα».

Έκτοτε πέρασαν πολλά χρόνια, ο Σάκης φόρεσε τη φούστα του Βαλεντίνο για να ασχοληθεί η συντηρητική τότε χώρα με ένα άλλο του «κάμωμα», πήγε στη Eurovision, αποθεώθηκε από μερίδα των ΜΜΕ που τον κράταγαν πάντα στον… αφρό και παρουσιάζεται κάπως σαν «εθνικός σταρ». Αλλά, όπως πολλοί έγραψαν από χθες, μάλλον προτίμησε τον Λιγνάδη από την καριέρα του, η οποία μετά τις εξοργιστικές σε κάθε επίπεδο δηλώσεις του, δε θα είναι ποτέ η ίδια.

Η κατόπιν εορτής δήλωση του Σάκη

Σε δήλωση του στα social media, ο γνωστός τραγουδιστής, απάντησε πως τα λόγια του αναφέρονταν στον άνθρωπο που γνώρισε επαγγελματικά, ενώ εκφράζει συμπόνια, αγάπη, σεβασμό και υποστήριξη, στα θύματα που περνάνε μια αληθινή κόλαση.


«Τα λόγια μου αναφέρονταν στον άνθρωπο που εγώ γνώρισα επαγγελματικά, σε μια συγκεκριμένη καλλιτεχνική περίσταση, πριν από όλα αυτά που διαδραματίστηκαν και έγιναν γνωστά τον τελευταίο καιρό, και τα οποία και για εμένα ήταν ένα σοκ.

Σαν πατέρας και σαν άνθρωπος θεωρώ ότι τα θύματα περνάνε μια αληθινή κόλαση.

Μόνο συμπόνια, αγάπη, σεβασμός και υποστήριξη για τα θύματα κάθε είδους εγκληματικών πράξεων, στα οποία και στέκομαι δίπλα.

Τέλος, όποιος διαπράττει εγκληματικές πράξεις κρίνεται μόνο από την Δικαιοσύνη».


Η παραμονή της Πρωτοχρονιάς βρήκε τον Σάκη Ρουβά να έχει αφήσει τη μεγάλη και λαμπερή οικογένειά του σπίτι και να υποδέχεται για λογαριασμό των Αθηναίων το νέο χρόνο. Κι αυτή του η απόφαση, παρά τις προσπάθειες του ίδιου, των φίλων του influencers και του δημάρχου Αθηναίων, κάθε άλλο παρά σοφή αποδείχτηκε, αφού το μόνο που κατάφερε ήταν να εισπράξει την οργή και τη χλεύη ακόμη και των πλέον ήρεμων και φειδωλών πολιτών και χρηστών των social media. Είχε προηγηθεί η απίστευτη απόφαση ανάθεσης μιας συναυλίας μόλις 17 λεπτών σ’ ένα πάρκινγκ στο Λυκαβηττό έναντι 215.000 ευρώ, κάτι που εξόργισε τους πάντες, αφού αντίβαινε σε οποιαδήποτε λογική για διάθεση δημοσίου χρήματος, ειδικά σε συνθήκες πανδημίας.

Πριν καλά καλά περάσει ενάμισης μήνας κι αφού ο ποπ σταρ και παρουσιαστής έκανε κάποιες… προσπάθειες να αλλάξει το κλίμα εις βάρος του διά της… εξαφανίσεως (δεν πόσταρε στο Instagram κάτι που προκάλεσε ανούσια μα στοχευμένα δημοσιεύματα για την «κακή του ψυχολογική κατάσταση» και την «αδικία» που ένιωθε), κατάφερε για μία ακόμη φορά να γίνει «κόκκινο πανί» και να είναι σε μια μέρα με ιδιαίτερα δυσάρεστη αλλά και δύσκολη επικαιρότητα, το νούμερο ένα θέμα συζήτησης στο Twitter, ενώ πολλοί παρουσιαστές εκπομπών κι όχι μόνο πήραν θέση εναντίον του.

Τι θεώρησε σωστό να κάνει; Να «ξεπλύνει», όπως κι άλλοι φίλοι και συνάδελφοί του σ’ αυτό που στην Ελλάδα αποκαλούμε «καλλιτεχνικό στερέωμα», τον καλό του φίλο και προφυλακισμένο με ιδιαίτερα σκληρές κατηγορίες για βιασμούς ακόμη κι ανηλίκων, Δημήτρη Λιγνάδη. Μιλώντας, λοιπόν, χθες στην εκπομπή της Σίσσυς Χρηστίδου «Χαμογέλα και πάλι», ο κύριος Ρουβάς, πατέρας και ο ίδιος τεσσάρων παιδιών (όχι πως η ευαισθησία είναι προνόμιο των γονιών, αλλά επισημάνθηκε κι αυτό από το σύνολο των χρηστών) θεώρησε καλό να πει πόσο αγαπά τον κατηγορούμενο που πήρε αναβολή για τη δίκη του και μάλιστα να συγκρίνει τα κακουργήματα για τα οποία κατηγορείται με την τοξικοεξάρτηση, δείχνοντας άθελά του (;) πού θα κινηθεί και η υπερασπιστική γραμμή του Αλέξη Κούγια για τον πρώην καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου που προκαλεί ακόμη αποτροπιασμό για τα όσα κατήγγειλαν ανοιχτά τουλάχιστον 4 άνθρωποι.

Ο σάλος στην «πράσινη γραμμή»

Ως ποπ σταρ με μεγάλες επιτυχίες στις νεαρές ηλικίες (θυμηθείτε τις επονομαζόμενες «Ρουβίτσες») και με αυστηρό μάνατζερ τον Ηλία Ψινάκη που δεν τον άφηνε να κουνήσει ρούπι χωρίς τη συγκατάθεσή του, ο Σάκης Ρουβάς δεν αναγνωρίστηκε ποτέ ως «καλλιτέχνης» αλλά ως ένας ποπ σταρ που διάθετε αυτό που λένε οι αμερικανοί «star quality». Άλλωστε, στη χώρα του Χατζιδάκη, του Θεοδωράκη αλλά και των νέων εξαιρετικών συνθετών και τραγουδιστών, τα «μακαρόνια με κιμά» και τα συναφή μόνο με αυτό που σήμερα αποκαλούμε «τρολάρισμα» μπορούσαν να αντιμετωπιστούν. Όμως, καθώς η φιλοσοφία του μάνατζέρ του ήταν πρόκληση για την πρόκληση και πώς δεν υπάρχει κακή δημοσιότητα, ο Σάκης έφτασε σ’ όλα τα δελτία ειδήσεων όταν το 1997 βρέθηκε να δίνει συναυλία στην Πράσινη Γραμμή στην Αμμόχωστο.

Γράφει η «Μηχανή του χρόνου» για εκείνα τα γεγονότα: «Τον Μάιο του 1997, ο μάνατζερ του Σάκη Ρουβά προγραμμάτισε συναυλία στην Πράσινη Γραμμή με τον Έλληνα σταρ και τον Τούρκο τραγουδιστή Μπουράκ Κουτ σε συνεργασία με τον Ο.Η.Ε. και την έγκριση της κυπριακής κυβέρνησης, με σκοπό την επαναπροσέγγιση Ελληνοκυπρίων-Τουρκοκυπρίων. Είχε ξεχάσει όμως πως η 19η Μαΐου δεν ήταν μια οποιαδήποτε μέρα, αλλά η μέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων από το τουρκικό κράτος. Γιαούρτια, ντομάτες και πέτρες Αν και προκλήθηκε μεγάλος σάλος, η συναυλία δεν ακυρώθηκε. Αντί όμως να συναντήσει τους φαν του ο Σάκης Ρουβάς, οι οποίοι τον αποθέωναν σε κάθε συναυλία, συνάντησε ένα οργισμένο πλήθος το οποίο κατέβηκε στην «αντισυναυλία», έτοιμο να διαδηλώσει κατά της προκλητικής πράξης. Ο κόσμος που μαζεύτηκε τον υποδέχτηκε με γιουχαΐσματα και πλακάτ που αναφέρονταν σε προδοσία και στη γενοκτονία των Ποντίων. Αποκορύφωμα των διαδηλώσεων ήταν τα γιαούρτια, οι ντομάτες και οι πέτρες που πέταξαν πολλοί από τους διαδηλωτές στον Έλληνα τραγουδιστή. Από τη διαδήλωση και τις διαμαρτυρίες δεν έλειψαν οι συμπλοκές, ο πετροπόλεμος, τα δακρυγόνα και οι συλλήψεις. Η υποτιθέμενη συναυλία ειρήνης, μετέτρεψε τη Λευκωσία σε πεδίο μάχης....

Ο απολογισμός των «ομηρικών μαχών» όπως της ονόμασε ο Τύπος, ήταν 37 συλληφθέντες και 35 τραυματίες. Ταυτόχρονα, η ομάδα των μοτοσυκλετιστών πραγματοποίησε αντισυναυλία στέλνοντας αντικατοχικό μήνυμα, ενώ στην Ελλάδα διαδηλωτές πραγματοποιούσαν διαμαρτυρία έξω από το σπίτι του τραγουδιστή στη Γλυφάδα».

Έκτοτε πέρασαν πολλά χρόνια, ο Σάκης φόρεσε τη φούστα του Βαλεντίνο για να ασχοληθεί η συντηρητική τότε χώρα με ένα άλλο του «κάμωμα», πήγε στη Eurovision, αποθεώθηκε από μερίδα των ΜΜΕ που τον κράταγαν πάντα στον… αφρό και παρουσιάζεται κάπως σαν «εθνικός σταρ». Αλλά, όπως πολλοί έγραψαν από χθες, μάλλον προτίμησε τον Λιγνάδη από την καριέρα του, η οποία μετά τις εξοργιστικές σε κάθε επίπεδο δηλώσεις του, δε θα είναι ποτέ η ίδια.

Η κατόπιν εορτής δήλωση του Σάκη

Σε δήλωση του στα social media, ο γνωστός τραγουδιστής, απάντησε πως τα λόγια του αναφέρονταν στον άνθρωπο που γνώρισε επαγγελματικά, ενώ εκφράζει συμπόνια, αγάπη, σεβασμό και υποστήριξη, στα θύματα που περνάνε μια αληθινή κόλαση.


«Τα λόγια μου αναφέρονταν στον άνθρωπο που εγώ γνώρισα επαγγελματικά, σε μια συγκεκριμένη καλλιτεχνική περίσταση, πριν από όλα αυτά που διαδραματίστηκαν και έγιναν γνωστά τον τελευταίο καιρό, και τα οποία και για εμένα ήταν ένα σοκ.

Σαν πατέρας και σαν άνθρωπος θεωρώ ότι τα θύματα περνάνε μια αληθινή κόλαση.

Μόνο συμπόνια, αγάπη, σεβασμός και υποστήριξη για τα θύματα κάθε είδους εγκληματικών πράξεων, στα οποία και στέκομαι δίπλα.

Τέλος, όποιος διαπράττει εγκληματικές πράξεις κρίνεται μόνο από την Δικαιοσύνη».


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία