ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρεκόρ τζίρου στη χρήση 2018/2019 και τριήμερο προσφορών από τον Κωτσόβολο

Ανοίγει πύλες αύριο ανακαινισμένο το κατάστημα "νέας γενιάς" της Πυλαίας (στο πάρκο ΙΚΕΑ)

 26/06/2019 21:12

 Ρεκόρ τζίρου στη χρήση 2018/2019 και τριήμερο προσφορών από τον Κωτσόβολο

Βασιλική Σοφιανού 


Με τριήμερο προσφορών και εκπτώσεων για τους καταναλωτές πλαισιώνει η αλυσίδα καταστημάτων "Κωτσόβολος" τα αυριανά εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματός της στο πάρκο ΙΚΕΑ, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, για τη μετατροπή του οποίου σε "ολοκληρωμένο κατάστημα νέας γενιάς" επένδυσε κεφάλαια της τάξης των 400.000 ευρώ.

Σε δημοσιογραφική περιήγηση νωρίτερα σήμερα στον ανακαινισμένο χώρο επισημάνθηκε ότι πρόκειται για το κατάστημα που κάνει τον υψηλότερο τζίρο της εταιρείας στην Ελλάδα, ενώ όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γιάννης Βασιλάκος, εντός του επόμενου 18μήνου, και τα 93 καταστήματα της εταιρείας θα μετατραπούν σε "ολοκληρωμένα νέας γενιάς".

Η εταιρεία έχει, επίσης, σε εξέλιξη στην τρέχουσα οικονομικής της χρήση (από 1η Μαΐου 2019 έως 30 Απριλίου 2020), όπως γνωστοποιήθηκε κατά την παρουσίαση των οικονομικών της αποτελεσμάτων από τη Θεσσαλονίκη, επενδύσεις άνω των 11 εκατ. ευρώ, που αφορούν επτά ανακαινίσεις καταστημάτων, πέντε μεταστεγάσεις, τρία νέα καταστήματα, νέο CRM, νέα commerce platform, όπως επίσης και νέο εκπαιδευτικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη και νέα αποθήκη 17.000 τ.μ., μέσω leasing για μια τριετία στον Ασπρόπυργο. Ταυτόχρονα, ψάχνει χώρο για να δημιουργήσει την επόμενη τριετία αποθήκη 50.000 τ.μ., που θα περιλαμβάνει και επισκευαστικό κέντρο 10.000 τ.μ., επίσης στον Ασπρόπυργο.

Στο μεταξύ, στη χρήση 2018/2019, όπως τόνισε ο κ. Βασιλάκος, η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ τζίρου στα 69 χρόνια της ιστορίας της, με εργασίες 520 εκατ. ευρώ, έναντι 462 εκατ. στην προηγούμενη χρήση (αύξηση 12,5%) και για την τρέχουσα χρήση (2019/2020) ευελπιστεί να πετύχει σε ακόμη καλύτερα νούμερα. Τα αποτελέσματα EBITDA στη χρήση 2018/2019 διαμορφώθηκαν σε κέρδη 25,2 εκατ. ευρώ, έναντι 21,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση και τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος της χρήσης ήταν 95,4 εκατ. ευρώ, έναντι 76 εκατ. ευρώ στο τέλος της προηγούμενης.

Το μήνυμα που απηύθυνε η διοίκηση της εταιρείας είναι ότι ετοιμάζεται έναντι του ανταγωνισμού σε ορίζοντα τριετίας και πενταετίας, επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες, την εφοδιαστική αλυσίδα και το customer service και δίνοντας έμφαση στις έξυπνες και διασυνδεόμενες online συσκευές.

anakainisi.jpg

Βασιλική Σοφιανού 


Με τριήμερο προσφορών και εκπτώσεων για τους καταναλωτές πλαισιώνει η αλυσίδα καταστημάτων "Κωτσόβολος" τα αυριανά εγκαίνια του ανακαινισμένου καταστήματός της στο πάρκο ΙΚΕΑ, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, για τη μετατροπή του οποίου σε "ολοκληρωμένο κατάστημα νέας γενιάς" επένδυσε κεφάλαια της τάξης των 400.000 ευρώ.

Σε δημοσιογραφική περιήγηση νωρίτερα σήμερα στον ανακαινισμένο χώρο επισημάνθηκε ότι πρόκειται για το κατάστημα που κάνει τον υψηλότερο τζίρο της εταιρείας στην Ελλάδα, ενώ όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Γιάννης Βασιλάκος, εντός του επόμενου 18μήνου, και τα 93 καταστήματα της εταιρείας θα μετατραπούν σε "ολοκληρωμένα νέας γενιάς".

Η εταιρεία έχει, επίσης, σε εξέλιξη στην τρέχουσα οικονομικής της χρήση (από 1η Μαΐου 2019 έως 30 Απριλίου 2020), όπως γνωστοποιήθηκε κατά την παρουσίαση των οικονομικών της αποτελεσμάτων από τη Θεσσαλονίκη, επενδύσεις άνω των 11 εκατ. ευρώ, που αφορούν επτά ανακαινίσεις καταστημάτων, πέντε μεταστεγάσεις, τρία νέα καταστήματα, νέο CRM, νέα commerce platform, όπως επίσης και νέο εκπαιδευτικό κέντρο στη Θεσσαλονίκη και νέα αποθήκη 17.000 τ.μ., μέσω leasing για μια τριετία στον Ασπρόπυργο. Ταυτόχρονα, ψάχνει χώρο για να δημιουργήσει την επόμενη τριετία αποθήκη 50.000 τ.μ., που θα περιλαμβάνει και επισκευαστικό κέντρο 10.000 τ.μ., επίσης στον Ασπρόπυργο.

Στο μεταξύ, στη χρήση 2018/2019, όπως τόνισε ο κ. Βασιλάκος, η εταιρία κατέγραψε ρεκόρ τζίρου στα 69 χρόνια της ιστορίας της, με εργασίες 520 εκατ. ευρώ, έναντι 462 εκατ. στην προηγούμενη χρήση (αύξηση 12,5%) και για την τρέχουσα χρήση (2019/2020) ευελπιστεί να πετύχει σε ακόμη καλύτερα νούμερα. Τα αποτελέσματα EBITDA στη χρήση 2018/2019 διαμορφώθηκαν σε κέρδη 25,2 εκατ. ευρώ, έναντι 21,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση και τα ταμειακά διαθέσιμα στο τέλος της χρήσης ήταν 95,4 εκατ. ευρώ, έναντι 76 εκατ. ευρώ στο τέλος της προηγούμενης.

Το μήνυμα που απηύθυνε η διοίκηση της εταιρείας είναι ότι ετοιμάζεται έναντι του ανταγωνισμού σε ορίζοντα τριετίας και πενταετίας, επενδύοντας στις νέες τεχνολογίες, την εφοδιαστική αλυσίδα και το customer service και δίνοντας έμφαση στις έξυπνες και διασυνδεόμενες online συσκευές.

anakainisi.jpg

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία