ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πτώση F-4 Phantom: Ώρες αγωνίας για τον κυβερνήτη - Σε εξέλιξη οι έρευνες για τον εντοπισμό του (βίντεο)

Τα σενάρια για τα αίτια της πτώσης του Phantom - Εναέρια και πλωτά μέσα, αλλά και ιδιώτες που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή στο σημείο συνέχισαν όλο το βράδυ να αναζητούν τον σμηναγό Ευστάθιο Τσιτλακίδη 

 31/01/2023 07:00

Πτώση F-4 Phantom: Ώρες αγωνίας για τον κυβερνήτη - Σε εξέλιξη οι έρευνες για τον εντοπισμό του (βίντεο)
EUROKINISSI
Στο πένθος έχουν βυθιστεί οι Ένοπλες Δυνάμεις μετά την πτώση του μαχητικού αεροσκάφους F-4 Phantom της Πολεμικής μας Αεροπορίας, νότια της Ανδραβίδας, το πρωί της Δευτέρας (30/01).

Ο συγκυβερνήτης Υποσμηναγός Μάριος – Μιχαήλ Τουρούτσικας ανασύρθηκε νεκρός στις 16:00 περίπου το απόγευμα της ίδια μέρας, ενώ οι έρευνες για την ανεύρεση του χειριστή του F-4 Phantom, του σμηναγού Ευστάθιου Τσιτλακίδη που αγνοείται, συνεχίστηκαν όλη τη νύχτα, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.

efstathios-tsitlakidis-nekros-pilotos-phantom2.png

Στις ολονύκτιες αναζητήσεις συμμετείχαν εναέρια και πλωτά μέσα, αλλά και ιδιώτες που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή στο σημείο. Στην περιοχή επιχειρούν ένα C-130, το οποίο ρίχνει φωτοβολίδες με τις οποίες φωτίζεται η περιοχή των ερευνών και βοηθά τα πλωτά μέσα του Λιμενικού, ενώ ελικόπτερα Super Puma και S-70 εναλλάσσονται μεταξύ τους κατά τη διάρκεια τη νύχτας, σκανάροντας όλη την περιοχή.

Οι έρευνες γύρω από το τελευταίο στίγμα που εξέπεμψαν από το μοιραίο Phantom, που είχε απογειωθεί από τη βάση στην Ανδραβίδα, θα συνεχιστούν και με το πρώτο φως της ημέρας, το πρωί της Τρίτης, με την ελπίδα να βρεθεί και ο κυβερνήτης του αεροπλάνου, όπως προτάσσει και το πρωτόκολλο έρευνας και διάσωσης,

To χρονικό

Τα δυο F-4 Phantom απογειώθηκαν στις 10:15 το πρωί, για την εκπαίδευση των ιπταμένων στη ναυτιλία σε χαμηλό ύψος μέχρι τα 300 πόδια, δηλαδή περίπου 100 μέτρα πάνω από ξηρά και θάλασσα.

Άγνωστο γιατί, το ένα βομβαρδιστικό κατέπεσε στις 10:30 από χαμηλό ύψος στα νερά του Κατάκολου, μόλις 8 ναυτικά μίλια από την ακτή του κόλπου και 25 από την αεροπορική βάση της Ανδραβίδας.

Σημειώνεται ότι τα F-4 Phantom ανήκουν στην 2η γενιά αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας, επιχειρούν από την 117 πτέρυγα μάχης και ανήκουν στην 338 μοίρα «Άρης». Παρά τα χρόνια τους από το 1974, παραμένουν σε επιχειρησιακή κατάσταση και μετέχουν σε όλες τις ασκήσεις, εθνικές και συμμαχικές.


Τριήμερο εθνικό πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις

«Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 10:30, διθέσιο αεροσκάφος F-4 Phantom II της 338 Μοίρας της 117 Πτέρυγας Μάχης που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση, κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή 25 ναυτικά μίλια νότια του αεροδρομίου Ανδραβίδας, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του συγκυβερνήτη, Υποσμηναγού (Ι) Μάριου - Μιχαήλ Τουρούτσικα 29 ετών, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον κυβερνήτη, Σμηναγό (Ι) Ευστάθιο Τσιτλακίδη, 31 ετών» αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε το ΓΕΑ.

Εξάλλου, με απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου κηρύχθηκε τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ειδικότερα, με εντολή του Υπουργού Εθνικής Αμύνης κ. Νικολάου Παναγιωτόπουλου κηρύσσεται τριήμερο στρατιωτικό πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις, έως τις 2 Φεβρουαρίου 2023. Σχετικώς με τη συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους F-4Ε Phantom II, ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης δήλωσε: «Ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτη, εκφράζουμε τη θλίψη και την οδύνη μας για την απώλεια του συγκυβερνήτη μετά τη συντριβή μαχητικού αεροσκάφους κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής δραστηριότητος στην Ανδραβίδα. H σκέψη μας είναι με την οικογένεια του ιπταμένου Υποσμηναγού, στην οποία εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας και τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας».

Οι πιθανές αιτίες

Αναλύοντας τα πιθανά σενάρια για τα αίτια πίσω από το τραγικό συμβάν ο πιλότος και εμπειρογνώμων αεροπορικών ατυχημάτων, κ. Παντελής Φραγκούλης διευκρίνισε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ότι «τα αεροσκάφη αυτά, (στο οποίο επέβαιναν οι δύο άνδρες) μπορεί να είναι παλαιού τύπου, έχουν όμως εκσυγχρονιστεί όλα αυτά τα χρόνια, έχουν μπει πολύ σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα». «Πρέπει να ξέρετε ότι τα αεροσκάφη αυτά και όλα τα αεροσκάφη, ό,τι πετάει στον αέρα, υπόκεινται σε μεγάλες επιθεωρήσεις. Και όταν λέμε επιθεώρηση ενός αεροσκάφους, εννοούμε ότι αλλάζονται πολλά μα πάρα πολλά βασικά εξαρτήματά του. Από κει και πέρα γίνεται ένα καινούργιο αεροσκάφος» τόνισε.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο τύπος του συγκεκριμένου αεροσκάφους είχε έρθει πρώτη φορά στη χώρα, κατόπιν παραγγελίας, το 1972 και μία δεύτερη παραλαβή πραγματοποιήθηκε το 1977. Δεν έχει διευκρινιστεί, ωστόσο, η ημερομηνία παραλαβής του επίμαχου αεροσκάφους.

Για τον κ. Φραγκούλη δεν πρόκειται για πτήση ρουτίνας, με δεδομένο ότι «οι χαμηλές πτήσεις ακολουθούν το ανάγλυφο του εδάφους. Δηλαδή το αεροπλάνο, πετάει πάνω από το έδαφος, να φανταστούμε στα 100 πόδια, στα τριάντα μέτρα σχεδόν ή και χαμηλότερα. Ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους ώστε να μην γίνεται αντιληπτό από τα ραντάρ. Το ίδιο ακολουθείται και στη θάλασσα. Η πτήση όμως αυτή πάνω από το έδαφος δεν είναι μια απλή πτήση ρουτίνας. Γίνεται με πολύ μεγάλη ταχύτητα, με κλειστές στροφές προκειμένου να αποφεύγει διάφορα εμπόδια. Είναι μια πολύ δύσκολη πτήση».


«Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά»

Σύμφωνα με τον αεροναυπηγό, Φαίδωνα Καραϊωσηφίδη, «όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά», για τα πιθανά αίτια της τραγωδίας. Και πρόσθεσε: «Εγώ δεν θα μπορούσα να αποκλείσω την τεχνική βλάβη, ένα απρόοπτο γεγονός. Να θυμίσω ότι στο παρελθόν έχουμε αρκετά περιστατικά, όπου έχουμε χάσει αεροπλάνα κυριολεκτικά από απρόοπτο γεγονός. Έχει συγκρουστεί μεγάλο πουλί με μονοκινητήριο αεροπλάνο, μπήκε στον κινητήρα, ο κινητήρας έσκασε, αλλά εκεί υπήρξε εγκατάλειψη του αεροσκάφους».

Απαντώντας για τα αλεξίπτωτα, ο κ. Καραϊωσιφίδης εξήγησε πως «υπάρχει περίπτωση να εκτινάχθηκαν τελευταία στιγμή». «Η εκτίναξη σε τέτοια ύψη (30 μέτρων) θεωρητικά στέλνει τα καθίσματα σε ύψος ασφαλές για να ανοίξουν τα αλεξίπτωτα, αλλά δυστυχώς έχουμε δει πάρα πολλές φορές περιστατικά, όπου η εγκατάλειψη δεν είναι επιτυχής και αν οι πληροφορίες είναι σωστές – ότι έχουμε αλεξίπτωτο στο νερό και νεκρό τον χειριστή οπλικών συστημάτων του αεροσκάφους, δηλαδή τον συγκυβερνήτη – φοβάμαι ότι ίσως έχουμε ένα τέτοιο περιστατικό».

Ένα άλλο πιθανό σενάριο αποτελεί το λάθος χειριστή του αεροσκάφους, υποστήριξε ο κ. Καραϊωσηφίδης. «Έμπειροι χειριστές κάνουν λάθος. Δυστυχώς συμβαίνει ή ξεκινάει μια αλυσίδα. Ποτέ μια συντριβή, μια πτώση αεροσκάφους δεν είναι αποτέλεσμα μιας και μοναδικής αιτίας, είναι συνήθως συνδυασμός. Ξεκινάμε από κάπου και για να συντριβεί τελικά το αεροσκάφος εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο που δεν είναι αντιμετωπίσιμη κατάσταση».

«Πέταξε και... τέλος»

Την ίδια ώρα, συγκλόνισε το πανελλήνιο ο πατέρας του άτυχου υποσμηναγού, ο οποίος -μιλώντας στην ΕΡΤ- περιέγραψε πως ο γιος του χαιρέτισε βιαστικά την περασμένη Κυριακή τους δικούς του ανθρώπους για να πάει στη μονάδα του. «Ήρθε το Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι έφυγε. Φεύγω γιατί το πρωί πετάω μας είπε. Πέταξε και τέλος...» είπε ο πατέρας του και εξήγησε με λίγα λόγια την αγάπη που είχε ο γιός του για την Πολεμική Αεροπορία. «Του έλεγα κάνε το δικό μου επάγγελμα, θα βρεις έτοιμη δουλειά και εκείνος μου είπε, όχι, θα δηλώσω πρώτη την Ικάρων. Τη δήλωσε πρώτη και καταστραφήκαμε όλοι», κατέληξε ο άτυχος πατέρας.

Ταυτόχρονα, ως έμπειρο πιλότο χαρακτηρίζει τον Στάθη Τσιτλακίδη, μιλώντας στο protothema.gr ο αδελφός του. «Ο αδερφός μου είναι αγνοούμενος,είναι δύσκολες οι ώρες» δήλωσε με τρεμάμενη φωνή. «Μίλησα τελευταία φορά με τον αδερφό μου, αργά χτες το βράδυ (σ.σ. Κυριακή) και σήμερα το πρωί μαθαίνω ότι είναι αγνοούμενος. Δεν έχουμε καμία άλλη ενημέρωση. Ο αδερφός μου είναι έμπειρος, είναι πάνω από δέκα χρόνια σε αυτή τη δουλειά, καταλαβαίνετε ότι είναι δύσκολες οι ώρες...» κατέληξε.

Το μήνυμα του πρωθυπουργού

«Πρόκειται για ένα τραγικό δυστύχημα την ώρα του καθήκοντος, υπό εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες εκπαίδευσης. Που βυθίζει στο πένθος την Πολεμική Αεροπορία, και υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σκληρή και επικίνδυνη είναι η μάχη που δίνουν καθημερινά οι πιλότοι μας, για την προάσπιση των αιθέρων της πατρίδας μας. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του ιπταμένου Υποσμηναγού. Η Πατρίδα δεν θα τον ξεχάσει», ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.


Σχετικά Άρθρα
Στο πένθος έχουν βυθιστεί οι Ένοπλες Δυνάμεις μετά την πτώση του μαχητικού αεροσκάφους F-4 Phantom της Πολεμικής μας Αεροπορίας, νότια της Ανδραβίδας, το πρωί της Δευτέρας (30/01).

Ο συγκυβερνήτης Υποσμηναγός Μάριος – Μιχαήλ Τουρούτσικας ανασύρθηκε νεκρός στις 16:00 περίπου το απόγευμα της ίδια μέρας, ενώ οι έρευνες για την ανεύρεση του χειριστή του F-4 Phantom, του σμηναγού Ευστάθιου Τσιτλακίδη που αγνοείται, συνεχίστηκαν όλη τη νύχτα, χωρίς όμως κάποιο αποτέλεσμα.

efstathios-tsitlakidis-nekros-pilotos-phantom2.png

Στις ολονύκτιες αναζητήσεις συμμετείχαν εναέρια και πλωτά μέσα, αλλά και ιδιώτες που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή στο σημείο. Στην περιοχή επιχειρούν ένα C-130, το οποίο ρίχνει φωτοβολίδες με τις οποίες φωτίζεται η περιοχή των ερευνών και βοηθά τα πλωτά μέσα του Λιμενικού, ενώ ελικόπτερα Super Puma και S-70 εναλλάσσονται μεταξύ τους κατά τη διάρκεια τη νύχτας, σκανάροντας όλη την περιοχή.

Οι έρευνες γύρω από το τελευταίο στίγμα που εξέπεμψαν από το μοιραίο Phantom, που είχε απογειωθεί από τη βάση στην Ανδραβίδα, θα συνεχιστούν και με το πρώτο φως της ημέρας, το πρωί της Τρίτης, με την ελπίδα να βρεθεί και ο κυβερνήτης του αεροπλάνου, όπως προτάσσει και το πρωτόκολλο έρευνας και διάσωσης,

To χρονικό

Τα δυο F-4 Phantom απογειώθηκαν στις 10:15 το πρωί, για την εκπαίδευση των ιπταμένων στη ναυτιλία σε χαμηλό ύψος μέχρι τα 300 πόδια, δηλαδή περίπου 100 μέτρα πάνω από ξηρά και θάλασσα.

Άγνωστο γιατί, το ένα βομβαρδιστικό κατέπεσε στις 10:30 από χαμηλό ύψος στα νερά του Κατάκολου, μόλις 8 ναυτικά μίλια από την ακτή του κόλπου και 25 από την αεροπορική βάση της Ανδραβίδας.

Σημειώνεται ότι τα F-4 Phantom ανήκουν στην 2η γενιά αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας, επιχειρούν από την 117 πτέρυγα μάχης και ανήκουν στην 338 μοίρα «Άρης». Παρά τα χρόνια τους από το 1974, παραμένουν σε επιχειρησιακή κατάσταση και μετέχουν σε όλες τις ασκήσεις, εθνικές και συμμαχικές.


Τριήμερο εθνικό πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις

«Τη Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023 και ώρα 10:30, διθέσιο αεροσκάφος F-4 Phantom II της 338 Μοίρας της 117 Πτέρυγας Μάχης που εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση, κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή 25 ναυτικά μίλια νότια του αεροδρομίου Ανδραβίδας, με συνέπεια τον θανάσιμο τραυματισμό του συγκυβερνήτη, Υποσμηναγού (Ι) Μάριου - Μιχαήλ Τουρούτσικα 29 ετών, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον κυβερνήτη, Σμηναγό (Ι) Ευστάθιο Τσιτλακίδη, 31 ετών» αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε το ΓΕΑ.

Εξάλλου, με απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας Νίκου Παναγιωτόπουλου κηρύχθηκε τριήμερο πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ειδικότερα, με εντολή του Υπουργού Εθνικής Αμύνης κ. Νικολάου Παναγιωτόπουλου κηρύσσεται τριήμερο στρατιωτικό πένθος στις Ένοπλες Δυνάμεις, έως τις 2 Φεβρουαρίου 2023. Σχετικώς με τη συντριβή του μαχητικού αεροσκάφους F-4Ε Phantom II, ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης δήλωσε: «Ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτη, εκφράζουμε τη θλίψη και την οδύνη μας για την απώλεια του συγκυβερνήτη μετά τη συντριβή μαχητικού αεροσκάφους κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής δραστηριότητος στην Ανδραβίδα. H σκέψη μας είναι με την οικογένεια του ιπταμένου Υποσμηναγού, στην οποία εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας και τα ειλικρινή συλλυπητήριά μας».

Οι πιθανές αιτίες

Αναλύοντας τα πιθανά σενάρια για τα αίτια πίσω από το τραγικό συμβάν ο πιλότος και εμπειρογνώμων αεροπορικών ατυχημάτων, κ. Παντελής Φραγκούλης διευκρίνισε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ότι «τα αεροσκάφη αυτά, (στο οποίο επέβαιναν οι δύο άνδρες) μπορεί να είναι παλαιού τύπου, έχουν όμως εκσυγχρονιστεί όλα αυτά τα χρόνια, έχουν μπει πολύ σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα». «Πρέπει να ξέρετε ότι τα αεροσκάφη αυτά και όλα τα αεροσκάφη, ό,τι πετάει στον αέρα, υπόκεινται σε μεγάλες επιθεωρήσεις. Και όταν λέμε επιθεώρηση ενός αεροσκάφους, εννοούμε ότι αλλάζονται πολλά μα πάρα πολλά βασικά εξαρτήματά του. Από κει και πέρα γίνεται ένα καινούργιο αεροσκάφος» τόνισε.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο τύπος του συγκεκριμένου αεροσκάφους είχε έρθει πρώτη φορά στη χώρα, κατόπιν παραγγελίας, το 1972 και μία δεύτερη παραλαβή πραγματοποιήθηκε το 1977. Δεν έχει διευκρινιστεί, ωστόσο, η ημερομηνία παραλαβής του επίμαχου αεροσκάφους.

Για τον κ. Φραγκούλη δεν πρόκειται για πτήση ρουτίνας, με δεδομένο ότι «οι χαμηλές πτήσεις ακολουθούν το ανάγλυφο του εδάφους. Δηλαδή το αεροπλάνο, πετάει πάνω από το έδαφος, να φανταστούμε στα 100 πόδια, στα τριάντα μέτρα σχεδόν ή και χαμηλότερα. Ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους ώστε να μην γίνεται αντιληπτό από τα ραντάρ. Το ίδιο ακολουθείται και στη θάλασσα. Η πτήση όμως αυτή πάνω από το έδαφος δεν είναι μια απλή πτήση ρουτίνας. Γίνεται με πολύ μεγάλη ταχύτητα, με κλειστές στροφές προκειμένου να αποφεύγει διάφορα εμπόδια. Είναι μια πολύ δύσκολη πτήση».


«Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά»

Σύμφωνα με τον αεροναυπηγό, Φαίδωνα Καραϊωσηφίδη, «όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοικτά», για τα πιθανά αίτια της τραγωδίας. Και πρόσθεσε: «Εγώ δεν θα μπορούσα να αποκλείσω την τεχνική βλάβη, ένα απρόοπτο γεγονός. Να θυμίσω ότι στο παρελθόν έχουμε αρκετά περιστατικά, όπου έχουμε χάσει αεροπλάνα κυριολεκτικά από απρόοπτο γεγονός. Έχει συγκρουστεί μεγάλο πουλί με μονοκινητήριο αεροπλάνο, μπήκε στον κινητήρα, ο κινητήρας έσκασε, αλλά εκεί υπήρξε εγκατάλειψη του αεροσκάφους».

Απαντώντας για τα αλεξίπτωτα, ο κ. Καραϊωσιφίδης εξήγησε πως «υπάρχει περίπτωση να εκτινάχθηκαν τελευταία στιγμή». «Η εκτίναξη σε τέτοια ύψη (30 μέτρων) θεωρητικά στέλνει τα καθίσματα σε ύψος ασφαλές για να ανοίξουν τα αλεξίπτωτα, αλλά δυστυχώς έχουμε δει πάρα πολλές φορές περιστατικά, όπου η εγκατάλειψη δεν είναι επιτυχής και αν οι πληροφορίες είναι σωστές – ότι έχουμε αλεξίπτωτο στο νερό και νεκρό τον χειριστή οπλικών συστημάτων του αεροσκάφους, δηλαδή τον συγκυβερνήτη – φοβάμαι ότι ίσως έχουμε ένα τέτοιο περιστατικό».

Ένα άλλο πιθανό σενάριο αποτελεί το λάθος χειριστή του αεροσκάφους, υποστήριξε ο κ. Καραϊωσηφίδης. «Έμπειροι χειριστές κάνουν λάθος. Δυστυχώς συμβαίνει ή ξεκινάει μια αλυσίδα. Ποτέ μια συντριβή, μια πτώση αεροσκάφους δεν είναι αποτέλεσμα μιας και μοναδικής αιτίας, είναι συνήθως συνδυασμός. Ξεκινάμε από κάπου και για να συντριβεί τελικά το αεροσκάφος εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο που δεν είναι αντιμετωπίσιμη κατάσταση».

«Πέταξε και... τέλος»

Την ίδια ώρα, συγκλόνισε το πανελλήνιο ο πατέρας του άτυχου υποσμηναγού, ο οποίος -μιλώντας στην ΕΡΤ- περιέγραψε πως ο γιος του χαιρέτισε βιαστικά την περασμένη Κυριακή τους δικούς του ανθρώπους για να πάει στη μονάδα του. «Ήρθε το Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι έφυγε. Φεύγω γιατί το πρωί πετάω μας είπε. Πέταξε και τέλος...» είπε ο πατέρας του και εξήγησε με λίγα λόγια την αγάπη που είχε ο γιός του για την Πολεμική Αεροπορία. «Του έλεγα κάνε το δικό μου επάγγελμα, θα βρεις έτοιμη δουλειά και εκείνος μου είπε, όχι, θα δηλώσω πρώτη την Ικάρων. Τη δήλωσε πρώτη και καταστραφήκαμε όλοι», κατέληξε ο άτυχος πατέρας.

Ταυτόχρονα, ως έμπειρο πιλότο χαρακτηρίζει τον Στάθη Τσιτλακίδη, μιλώντας στο protothema.gr ο αδελφός του. «Ο αδερφός μου είναι αγνοούμενος,είναι δύσκολες οι ώρες» δήλωσε με τρεμάμενη φωνή. «Μίλησα τελευταία φορά με τον αδερφό μου, αργά χτες το βράδυ (σ.σ. Κυριακή) και σήμερα το πρωί μαθαίνω ότι είναι αγνοούμενος. Δεν έχουμε καμία άλλη ενημέρωση. Ο αδερφός μου είναι έμπειρος, είναι πάνω από δέκα χρόνια σε αυτή τη δουλειά, καταλαβαίνετε ότι είναι δύσκολες οι ώρες...» κατέληξε.

Το μήνυμα του πρωθυπουργού

«Πρόκειται για ένα τραγικό δυστύχημα την ώρα του καθήκοντος, υπό εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες εκπαίδευσης. Που βυθίζει στο πένθος την Πολεμική Αεροπορία, και υπενθυμίζει σε όλους μας πόσο σκληρή και επικίνδυνη είναι η μάχη που δίνουν καθημερινά οι πιλότοι μας, για την προάσπιση των αιθέρων της πατρίδας μας. Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του ιπταμένου Υποσμηναγού. Η Πατρίδα δεν θα τον ξεχάσει», ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία