ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πλακιωτάκης στο 4ο Θεσσαλονίκη Summit: Μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας τα λιμάνια

"Στόχος μας να δημιουργήσουμε μια ανταγωνιστική ναυτική εκπαίδευση" επεσήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

 15/11/2019 11:33

Πλακιωτάκης στο 4ο Θεσσαλονίκη Summit: Μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας τα λιμάνια
Φωτογραφία INTIME NEWS

του Γιάννη Καρανικολή

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννης Πλακιωτάκης ξεκίνησε την ομιλία του επισημαίνοντας πως "μέσα σε τρεις μήνες εγκρίναμε το master plan της Cosco για το λιμάνι του Πειραιά, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε πάνω από τρία χρόνια να την εγκρίνει".

Πρόκειται για το "κλειδί" το οποίο θα ξεκλειδώσει τις μελλοντικές επενδύσεις όπως παραδέχθηκε ενώ πρόσθεσε την ίδια στιγμή και τις υπόλοιπες ενέργειες της κυβέρνησης που αφορούν το άνοιγμα υποκαταστημάτων της ICBS και της China bank στην Ελλάδα.

Έπειτα, στάθηκε στην αναγκαιότητα της συνεργασίας της Ελλάδας με όλους,για αυτό και όπως ξεκαθάρισε "είμαστε ανοικτοί σε οποιαδήποτε συνεργασία, η οποία θα προσφέρει οικονομικά οφέλη στην χώρα".

"Η ναυτιλία αποτελεί "το μεγάλο στρατηγικό πλεονέκτημα μιας χώρας" τόνισε. Εξήγησε όμως, πως για να μπορέσει η ελληνική ναυτιλία να γίνει ανταγωνιστική, χρειάζεται να ενισχυθεί η ναυτική εκπαίδευση.

"Έχουμε πολύ δρόμο", ωστόσο, "να καλύψουμε ακόμη" όπως παραδέχθηκε, καθώς μόνο το 30% εκπαιδευτών στην δημόσια ναυτική εκπαίδευση είναι μόνιμοι.

Καταλήγοντας, έδωσε έμφαση και στην ελληνική σημαία λέγοντας πως από τα 5000 ελληνικά πλοία, μόνο το 12% έχει την ελληνική.

Όσον αφορά την Τουρκία και τις ενέργειες της, τόνισε πως "με κάθε τρόπο προσπαθεί να αποφύγει ό,τι έχει υπογραφεί για το μεταναστευτικό στην συμφωνία της με την ΕΕ" με αποτέλεσμα το λιμενικό να έχει επωμιστεί τεράστιες ευθύνες.

Παρόλα αυτά όμως, "οι άνδρες και οι γυναίκες του λιμενικού σώματος δίνουν καθημερινά αγώνα για να κρατήσουν ασφαλή τα θαλάσσια σύνορα".

του Γιάννη Καρανικολή

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Ιωάννης Πλακιωτάκης ξεκίνησε την ομιλία του επισημαίνοντας πως "μέσα σε τρεις μήνες εγκρίναμε το master plan της Cosco για το λιμάνι του Πειραιά, ενώ η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε πάνω από τρία χρόνια να την εγκρίνει".

Πρόκειται για το "κλειδί" το οποίο θα ξεκλειδώσει τις μελλοντικές επενδύσεις όπως παραδέχθηκε ενώ πρόσθεσε την ίδια στιγμή και τις υπόλοιπες ενέργειες της κυβέρνησης που αφορούν το άνοιγμα υποκαταστημάτων της ICBS και της China bank στην Ελλάδα.

Έπειτα, στάθηκε στην αναγκαιότητα της συνεργασίας της Ελλάδας με όλους,για αυτό και όπως ξεκαθάρισε "είμαστε ανοικτοί σε οποιαδήποτε συνεργασία, η οποία θα προσφέρει οικονομικά οφέλη στην χώρα".

"Η ναυτιλία αποτελεί "το μεγάλο στρατηγικό πλεονέκτημα μιας χώρας" τόνισε. Εξήγησε όμως, πως για να μπορέσει η ελληνική ναυτιλία να γίνει ανταγωνιστική, χρειάζεται να ενισχυθεί η ναυτική εκπαίδευση.

"Έχουμε πολύ δρόμο", ωστόσο, "να καλύψουμε ακόμη" όπως παραδέχθηκε, καθώς μόνο το 30% εκπαιδευτών στην δημόσια ναυτική εκπαίδευση είναι μόνιμοι.

Καταλήγοντας, έδωσε έμφαση και στην ελληνική σημαία λέγοντας πως από τα 5000 ελληνικά πλοία, μόνο το 12% έχει την ελληνική.

Όσον αφορά την Τουρκία και τις ενέργειες της, τόνισε πως "με κάθε τρόπο προσπαθεί να αποφύγει ό,τι έχει υπογραφεί για το μεταναστευτικό στην συμφωνία της με την ΕΕ" με αποτέλεσμα το λιμενικό να έχει επωμιστεί τεράστιες ευθύνες.

Παρόλα αυτά όμως, "οι άνδρες και οι γυναίκες του λιμενικού σώματος δίνουν καθημερινά αγώνα για να κρατήσουν ασφαλή τα θαλάσσια σύνορα".

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία