Οξύτατη αντιπαράθεση ΟΑΣΘ - Ταχιάου

Πρωτοφανής κόντρα ανάμεσα σε διοίκηση δημόσιου οργανισμού και υποψήφιου δημάρχου, λίγο πριν ανοίξουν οι κάλπες

 24/05/2019 17:38

Οξύτατη αντιπαράθεση ΟΑΣΘ - Ταχιάου

Πρωτοφανής κόντρα ανάμεσα σε διοίκηση δημόσιου οργανισμού και υποψήφιου δημάρχου, ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες σημειώθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη.

Την οξύτατη αντιπαράθεση πυροδότησε η επίσκεψη του Νίκου Ταχιάου στον ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο της οποίας ενημερώθηκε για τα πεπραγμένα της διοίκησης και την κατάσταση στον Οργανισμό από τον διευθύνοντα σύμβουλο  Σάββα Παναγιωτίδη.

Μετά την επίσκεψη ο ΟΑΣΘ εξέδωσε δελτίο Τύπου με το οποίο επιτέθηκε στον υποψήφιο δήμαρχο γιατί  όπως ανέφερε χαρακτηριστικά "όταν και αν (!!) έλθει στην εξουσία, είναι να επαναφέρει τους ιδιώτες στον ΟΑΣΘ". Μάλιστα ο ΟΑΣΘ παροτρύνει τους πολίτες να υπερασπίσουν και να συμβάλλουν με τη στάση τους στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Απαντώντας ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρει ότι "ο «αποϊδιωτικοποιημένος» ΟΑΣΘ με το σημερινό δελτίο Τύπου που ακολούθησε την επίσκεψή μου, αποδεικνύει ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κομματικό μαγαζάκι το οποίο έστησαν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Σπίρτζης" και κάνει λόγο για την "πιο άθλια επιλογή που έχει να παρουσιάσει η σημερινή κυβέρνηση"

Το δελτίο τύπου του ΟΑΣΘ


Στην ανακοίνωση του ΟΑΣΘ αναφέρεται ότι:  

  • Έπρεπε να φτάσει η τελευταία ημέρα της προεκλογικής περιόδου για να φανεί σε όλο το μεγαλείο της η επόμενη ημέρα που σχεδιάζει η ΝΔ και ο υποψήφιος της στη Θεσσαλονίκη Νίκος Ταχιάος, για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, τους εργαζόμενους σε αυτές και τους πολίτες της πόλης.

Σε συνάντηση του κ. Ταχιάου σήμερα Παρασκευή 24 Μαΐου 2019, στα γραφεία του ΟΑΣΘ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Σάββα Παναγιωτίδη, και αφού ενημερώθηκε ο κ. Ταχιάος:

  • o Για τα σκάνδαλα, τη ρεμούλα και το φαγοπότι με τα χρήματα του ελληνικού λαού από τους πρώην ιδιώτες μετόχους του ΟΑΣΘ
  • o Για την εξοικονόμηση από τη σημερινή διοίκηση 200 εκατ. ευρώ την τελευταία διετία
  • o Για την επαναφορά της κανονικότητας στη μισθοδοσία των εργαζομένων
  • o Για το ότι σταμάτησαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ σε «ημετέρους και κολλητούς»
  • o Για την πλήρη επισκευή και ανάταξη 200 λεωφορείων που ήταν παρατημένα στα αμαξοστάσια

Στο τέλος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι διαφωνεί με όλα αυτά και ότι η πρότασή του και της κυβέρνησης της ΝΔ, όταν και αν (!!) έλθει στην εξουσία, είναι να επαναφέρει τους ιδιώτες στον ΟΑΣΘ.

Σε επισήμανση του διευθύνοντος συμβούλου ότι υπήρχε πρόταση νόμου από την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ το 2014 για διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου δήλωσε ότι το γνώριζε και δεν φάνηκε να τον ενδιαφέρει.

Διατύπωσε μάλιστα την άποψη και την ευθεία απειλή ότι οι επόμενοι που θα έρθουν, εννοώντας τη ΝΔ, θα «κυνηγήσουν» τον υπουργό κ. Σπίρτζη και τη σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ γιατί επιτρέπει τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας και έτσι υπάρχει απώλεια εσόδων για το Δημόσιο.

  • o Δηλαδή τον κ. Ταχιάο δεν τον πείραξαν τα 2 δις ευρώ που πήραν επιπρόσθετη επιδότηση οι πρώην ιδιώτες του ΟΑΣΘ.
  • o Δεν τον πείραξαν τα 48 εκατ. ευρώ που έλειπαν από τον αποθεματικό λογαριασμό για αγορά λεωφορείων
  • o Δεν τον πείραξαν τα 400 λεωφορεία που πουλήθηκαν για παλιοσίδερα έναντι 500 ευρώ το καθένα
  • o Δεν τον πείραξαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων με απευθείας αναθέσεις, χωρίς διαγωνισμούς, σε «ημετέρους» και «κολλητούς»
  • o Δεν τον πείραξε το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι για δύο μήνες την ίδια στιγμή που οι μέτοχοι του Οργανισμού μοιράζονταν κέρδη εκατομμυρίων ευρώ από έναν χρεοκοπημένο Οργανισμό
  • o Δεν τον πείραξε η μαύρη αγορά των μετοχών και η διακίνηση μαύρου χρήματος από τους ιδιώτες πρώην μετόχους
  • o Δεν τον πείραξαν τα «ραβασάκια» για προσλήψεις στον ΟΑΣΘ από τους βουλευτές της ΝΔ

Προφανώς ενοχλεί τη νεοφιλελεύθερη αντίληψή του η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας, όπως και η προσπάθεια που καταβάλλει η σημερινή διοίκηση για την εκκαθάριση του παλιού αμαρτωλού ΟΑΣΘ και τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Διατυπώθηκε επίσης η άποψη από τον κ. Ταχιάο ότι μόνο με την επιβολή προστίμων στους επιβάτες των λεωφορείων μπορεί να έχει αύξηση εσόδων ο Οργανισμός.

Φαίνεται ότι η άποψη του κ. Ταχιάου για επαναφορά των ιδιωτών στον ΟΑΣΘ έρχεται να προστεθεί στη γενικότερη αντίληψη που έχει για παραχώρηση υπηρεσιών του δήμου (π.χ. καθαριότητα) σε ιδιώτες.

Προκύπτει αβίαστα το ερώτημα «αν παραχωρήσουμε όλες τις λειτουργίες του δήμου σε ιδιώτες με τι θα ασχολείται ο κ. Ταχιάος»;

Να γίνει κατανοητό σε όλους του πολίτες της Θεσσαλονίκης ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης και η σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι σταθερά προσανατολισμένοι στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΑΣΘ και τη δημιουργική μετάβασή του στο νέο Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ).

Τον ίδιο στόχο πρέπει να υπερασπίσουν και να συμβάλλουν σε αυτόν με τη στάση τους και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Η απάντηση του Νίκου Ταχιάου

Από την πλευρά του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε απαντώντας στην επίθεση του ΟΑΣΘ ανέφερε:

"Ο «αποϊδιωτικοποιημένος» ΟΑΣΘ με το σημερινό δελτίο Τύπου που ακολούθησε την επίσκεψή μου, αποδεικνύει ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κομματικό μαγαζάκι το οποίο έστησαν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Σπίρτζης και η διοίκησή του τίποτε διαφορετικό απ’ ό,τι υποστήριξα στη συνάντησή μου με τον διευθύνοντα σύμβουλο: Ένας αυτόκλητος εισαγγελέας ενός αυτοσχέδιου λαϊκού δικαστηρίου με μηδενική επιχειρησιακή επάρκεια και πλήρη άγνοια του τι σημαίνει «διοικητικό συμβούλιο» δημοσίου οργανισμού. Προφανώς και θα ελεγχθεί και αυτή, όπως καλώς ελέγχεται και κάθε προηγούμενο διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού. Κατ’ αρχάς όμως θα αξιολογηθεί από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που στριμώχνονται σαν τις σαρδέλες στα λεωφορεία, αν είναι τυχεροί, γιατί αυτά στη χάση και τη φέξη φτάνουν στις στάσεις κι εάν εν τω μεταξύ δεν χαλάσουν στη διαδρομή. Και είναι αυτός ο ΟΑΣΘ και κυρίως η θρασύτατη «αυλή της Θεσσαλονίκης», που απαιτεί ευγνωμοσύνη για τη συνειδητή φτωχοποίηση της πόλης, η πιο άθλια επιλογή που έχει να παρουσιάσει η σημερινή κυβέρνηση".

Πρωτοφανής κόντρα ανάμεσα σε διοίκηση δημόσιου οργανισμού και υποψήφιου δημάρχου, ώρες πριν ανοίξουν οι κάλπες σημειώθηκε σήμερα στη Θεσσαλονίκη.

Την οξύτατη αντιπαράθεση πυροδότησε η επίσκεψη του Νίκου Ταχιάου στον ΟΑΣΘ, στο πλαίσιο της οποίας ενημερώθηκε για τα πεπραγμένα της διοίκησης και την κατάσταση στον Οργανισμό από τον διευθύνοντα σύμβουλο  Σάββα Παναγιωτίδη.

Μετά την επίσκεψη ο ΟΑΣΘ εξέδωσε δελτίο Τύπου με το οποίο επιτέθηκε στον υποψήφιο δήμαρχο γιατί  όπως ανέφερε χαρακτηριστικά "όταν και αν (!!) έλθει στην εξουσία, είναι να επαναφέρει τους ιδιώτες στον ΟΑΣΘ". Μάλιστα ο ΟΑΣΘ παροτρύνει τους πολίτες να υπερασπίσουν και να συμβάλλουν με τη στάση τους στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Απαντώντας ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης αναφέρει ότι "ο «αποϊδιωτικοποιημένος» ΟΑΣΘ με το σημερινό δελτίο Τύπου που ακολούθησε την επίσκεψή μου, αποδεικνύει ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κομματικό μαγαζάκι το οποίο έστησαν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Σπίρτζης" και κάνει λόγο για την "πιο άθλια επιλογή που έχει να παρουσιάσει η σημερινή κυβέρνηση"

Το δελτίο τύπου του ΟΑΣΘ


Στην ανακοίνωση του ΟΑΣΘ αναφέρεται ότι:  

  • Έπρεπε να φτάσει η τελευταία ημέρα της προεκλογικής περιόδου για να φανεί σε όλο το μεγαλείο της η επόμενη ημέρα που σχεδιάζει η ΝΔ και ο υποψήφιος της στη Θεσσαλονίκη Νίκος Ταχιάος, για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, τους εργαζόμενους σε αυτές και τους πολίτες της πόλης.

Σε συνάντηση του κ. Ταχιάου σήμερα Παρασκευή 24 Μαΐου 2019, στα γραφεία του ΟΑΣΘ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Σάββα Παναγιωτίδη, και αφού ενημερώθηκε ο κ. Ταχιάος:

  • o Για τα σκάνδαλα, τη ρεμούλα και το φαγοπότι με τα χρήματα του ελληνικού λαού από τους πρώην ιδιώτες μετόχους του ΟΑΣΘ
  • o Για την εξοικονόμηση από τη σημερινή διοίκηση 200 εκατ. ευρώ την τελευταία διετία
  • o Για την επαναφορά της κανονικότητας στη μισθοδοσία των εργαζομένων
  • o Για το ότι σταμάτησαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ σε «ημετέρους και κολλητούς»
  • o Για την πλήρη επισκευή και ανάταξη 200 λεωφορείων που ήταν παρατημένα στα αμαξοστάσια

Στο τέλος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι διαφωνεί με όλα αυτά και ότι η πρότασή του και της κυβέρνησης της ΝΔ, όταν και αν (!!) έλθει στην εξουσία, είναι να επαναφέρει τους ιδιώτες στον ΟΑΣΘ.

Σε επισήμανση του διευθύνοντος συμβούλου ότι υπήρχε πρόταση νόμου από την προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ το 2014 για διπλασιασμό της τιμής του εισιτηρίου δήλωσε ότι το γνώριζε και δεν φάνηκε να τον ενδιαφέρει.

Διατύπωσε μάλιστα την άποψη και την ευθεία απειλή ότι οι επόμενοι που θα έρθουν, εννοώντας τη ΝΔ, θα «κυνηγήσουν» τον υπουργό κ. Σπίρτζη και τη σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ γιατί επιτρέπει τη δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας και έτσι υπάρχει απώλεια εσόδων για το Δημόσιο.

  • o Δηλαδή τον κ. Ταχιάο δεν τον πείραξαν τα 2 δις ευρώ που πήραν επιπρόσθετη επιδότηση οι πρώην ιδιώτες του ΟΑΣΘ.
  • o Δεν τον πείραξαν τα 48 εκατ. ευρώ που έλειπαν από τον αποθεματικό λογαριασμό για αγορά λεωφορείων
  • o Δεν τον πείραξαν τα 400 λεωφορεία που πουλήθηκαν για παλιοσίδερα έναντι 500 ευρώ το καθένα
  • o Δεν τον πείραξαν οι λεόντειες συμβάσεις εκατομμυρίων με απευθείας αναθέσεις, χωρίς διαγωνισμούς, σε «ημετέρους» και «κολλητούς»
  • o Δεν τον πείραξε το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι ήταν απλήρωτοι για δύο μήνες την ίδια στιγμή που οι μέτοχοι του Οργανισμού μοιράζονταν κέρδη εκατομμυρίων ευρώ από έναν χρεοκοπημένο Οργανισμό
  • o Δεν τον πείραξε η μαύρη αγορά των μετοχών και η διακίνηση μαύρου χρήματος από τους ιδιώτες πρώην μετόχους
  • o Δεν τον πείραξαν τα «ραβασάκια» για προσλήψεις στον ΟΑΣΘ από τους βουλευτές της ΝΔ

Προφανώς ενοχλεί τη νεοφιλελεύθερη αντίληψή του η δωρεάν μετακίνηση των ανέργων συμπολιτών μας, όπως και η προσπάθεια που καταβάλλει η σημερινή διοίκηση για την εκκαθάριση του παλιού αμαρτωλού ΟΑΣΘ και τη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης.

Διατυπώθηκε επίσης η άποψη από τον κ. Ταχιάο ότι μόνο με την επιβολή προστίμων στους επιβάτες των λεωφορείων μπορεί να έχει αύξηση εσόδων ο Οργανισμός.

Φαίνεται ότι η άποψη του κ. Ταχιάου για επαναφορά των ιδιωτών στον ΟΑΣΘ έρχεται να προστεθεί στη γενικότερη αντίληψη που έχει για παραχώρηση υπηρεσιών του δήμου (π.χ. καθαριότητα) σε ιδιώτες.

Προκύπτει αβίαστα το ερώτημα «αν παραχωρήσουμε όλες τις λειτουργίες του δήμου σε ιδιώτες με τι θα ασχολείται ο κ. Ταχιάος»;

Να γίνει κατανοητό σε όλους του πολίτες της Θεσσαλονίκης ότι ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζης και η σημερινή διοίκηση του ΟΑΣΘ είναι σταθερά προσανατολισμένοι στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα του ΟΑΣΘ και τη δημιουργική μετάβασή του στο νέο Φορέα Αστικών Συγκοινωνιών (ΑΣΥΘ).

Τον ίδιο στόχο πρέπει να υπερασπίσουν και να συμβάλλουν σε αυτόν με τη στάση τους και οι πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Η απάντηση του Νίκου Ταχιάου

Από την πλευρά του ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης σε δελτίου Τύπου που εξέδωσε απαντώντας στην επίθεση του ΟΑΣΘ ανέφερε:

"Ο «αποϊδιωτικοποιημένος» ΟΑΣΘ με το σημερινό δελτίο Τύπου που ακολούθησε την επίσκεψή μου, αποδεικνύει ότι δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κομματικό μαγαζάκι το οποίο έστησαν ο ΣΥΡΙΖΑ και ο κ. Σπίρτζης και η διοίκησή του τίποτε διαφορετικό απ’ ό,τι υποστήριξα στη συνάντησή μου με τον διευθύνοντα σύμβουλο: Ένας αυτόκλητος εισαγγελέας ενός αυτοσχέδιου λαϊκού δικαστηρίου με μηδενική επιχειρησιακή επάρκεια και πλήρη άγνοια του τι σημαίνει «διοικητικό συμβούλιο» δημοσίου οργανισμού. Προφανώς και θα ελεγχθεί και αυτή, όπως καλώς ελέγχεται και κάθε προηγούμενο διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού. Κατ’ αρχάς όμως θα αξιολογηθεί από τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, που στριμώχνονται σαν τις σαρδέλες στα λεωφορεία, αν είναι τυχεροί, γιατί αυτά στη χάση και τη φέξη φτάνουν στις στάσεις κι εάν εν τω μεταξύ δεν χαλάσουν στη διαδρομή. Και είναι αυτός ο ΟΑΣΘ και κυρίως η θρασύτατη «αυλή της Θεσσαλονίκης», που απαιτεί ευγνωμοσύνη για τη συνειδητή φτωχοποίηση της πόλης, η πιο άθλια επιλογή που έχει να παρουσιάσει η σημερινή κυβέρνηση".

ΣΧΟΛΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Επιλέξτε Κατηγορία