ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΟΑΣΘ: Άμεσες προσλήψεις και νέα λεωφορεία ζητούν οι εργαζόμενοι (βίντεο)

«Στόχος της σημερινής κινητοποίησης δεν είναι η ταλαιπωρία του κόσμου αλλά η ενημέρωση και η αφύπνιση του επιβατικού για την απαξίωση του οργανισμού από το κράτος» δήλωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΘ

 06/04/2023 13:25

ΟΑΣΘ: Άμεσες προσλήψεις και νέα λεωφορεία ζητούν οι εργαζόμενοι (βίντεο)

Της Ανατολής Μαυρίδου

Άμεσα προσλήψεις προσωπικού στον τομέα των οδηγών και των τεχνικών, ασφάλεια, συντήρηση και αγορά νέων λεωφορείων ζητούν οι εργαζόμενοι των αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της σημερινής(06/04) 5ωρης στάσης εργασίας παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου από το σωματείο των εργαζομένων στα γραφεία του ΟΑΣΘ κατά την διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν τα προβλήματα και οι διεκδικήσεις τους.

Παράλληλα με την συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση των εργαζομένων έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ στην Παπαναστασίου.

Ο Γιάννης Δήμκας, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ξεκινώντας την τοποθέτησή του τόνισε πως στόχος της σημερινής κινητοποίησης δεν είναι η ταλαιπωρία του κόσμου αλλά η ενημέρωση και η αφύπνιση του επιβατικού για την απαξίωση του οργανισμού από το κράτος.

339441219-780966376705377-8396732640543966338-n.jpg


"Υπάρχει μια εσκεμμένη απαξίωση ως προς τον οργανισμό. Το 2017 η τότε κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει στην κρατικοποίηση του οργανισμού και όπως περιέγραφε ο 4482 μέχρι τις 3/12/2019 θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ένας νέος φορέας η ΑΣΙΘ όπου θα τελούσε το συγκοινωνιακό έργο της πόλης της Θεσσαλονίκης, και μάλιστα μετά του επικείμενη λειτουργία του μετρού Θεσσαλονίκης, θα περνούσε και το μεταφορικό έργο σε αυτή την εταιρία." είπε και συνέχισε "Η κυβέρνηση η σημερινή τέλη Δεκεμβρίου αποφάσισε να καταργήσει την ΑΣΙΘ, να γίνει καινούρια νομοθετική ρύθμιση, να δώσει νέα παράταση στον ΟΑΣΘ σαν μια επιχείρηση σε εκκαθάριση μέχρι τις 31/12/2023" τόνισε μιλώντας για έναν οργανισμό που ουσιαστικά το μέλλον του είναι προδιαγεγραμμένο και δεν μπορεί να προγραμματίσει τίποτα.

Τα προβλήματα που προέκυψαν όπως σημείωσε ο κ.Δήμκας είναι πολλά τόσο στις ελλείψεις των οδηγών όσο και στις ελλείψεις τεχνικών υπογραμμίζοντας πως έχουν να πραγματοποιηθούν προσλήψεις οδηγών από το 2011 και προσλήψεις εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού από το 2008, με το υπάρχον προσωπικό να βγαίνει παράλληλα στη σύνταξη.

Επεσήμανε πως κάθε μέρα τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στην πόλη είναι 260 - 270 ενώ θα έπρεπε ο αριθμός αυτός να είναι 368. Παράλληλα, μεταξύ άλλων έθιξε και το ζήτημα της ασφάλειας των λεωφορείων λέγοντας χαρακτηριστικά "για ποια ασφάλεια μιλάμε; για λεωφορεία 20 και 23 ετών; για λεωφορεία που έχουν ένα και ενάμιση εκατομμύριο στις πλάτες τους;"

"Τουλάχιστον 1.250 οδηγοί χρειάζονται άμεσα για να μπορέσουν να κυκλοφορήσουν τα 368, σήμερα με το ζόρι είναι 850 και τουλάχιστον 70 άτομα εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού. Σήμερα υπάρχει μια ευχέρεια να μένουν μέσα λεωφορεία τα οποία θα μπορούσαν να είχαν κατασκευαστεί μέσα σε δύο ώρες και μένουν μέσα εως δύο μέρες, ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν οδηγοί για να τα κυκλοφορήσουν. Αν αυτό το πρόβλημα λυθεί και έρθουν οδηγοί θα πρέπει να γίνεται άμεσα η συντήρηση των λεωφορείων ούτως ώστε να ξανά βγαίνουν τα λεωφορεία στον δρόμο. Γι αυτό αυτά τα δύο πράγματα είναι αλληλένδετα" κατέληξε.

Της Ανατολής Μαυρίδου

Άμεσα προσλήψεις προσωπικού στον τομέα των οδηγών και των τεχνικών, ασφάλεια, συντήρηση και αγορά νέων λεωφορείων ζητούν οι εργαζόμενοι των αστικών λεωφορείων της Θεσσαλονίκης.

Στο πλαίσιο της σημερινής(06/04) 5ωρης στάσης εργασίας παραχωρήθηκε συνέντευξη τύπου από το σωματείο των εργαζομένων στα γραφεία του ΟΑΣΘ κατά την διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν τα προβλήματα και οι διεκδικήσεις τους.

Παράλληλα με την συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση των εργαζομένων έξω από τα γραφεία του ΟΑΣΘ στην Παπαναστασίου.

Ο Γιάννης Δήμκας, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ ξεκινώντας την τοποθέτησή του τόνισε πως στόχος της σημερινής κινητοποίησης δεν είναι η ταλαιπωρία του κόσμου αλλά η ενημέρωση και η αφύπνιση του επιβατικού για την απαξίωση του οργανισμού από το κράτος.

339441219-780966376705377-8396732640543966338-n.jpg


"Υπάρχει μια εσκεμμένη απαξίωση ως προς τον οργανισμό. Το 2017 η τότε κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει στην κρατικοποίηση του οργανισμού και όπως περιέγραφε ο 4482 μέχρι τις 3/12/2019 θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ένας νέος φορέας η ΑΣΙΘ όπου θα τελούσε το συγκοινωνιακό έργο της πόλης της Θεσσαλονίκης, και μάλιστα μετά του επικείμενη λειτουργία του μετρού Θεσσαλονίκης, θα περνούσε και το μεταφορικό έργο σε αυτή την εταιρία." είπε και συνέχισε "Η κυβέρνηση η σημερινή τέλη Δεκεμβρίου αποφάσισε να καταργήσει την ΑΣΙΘ, να γίνει καινούρια νομοθετική ρύθμιση, να δώσει νέα παράταση στον ΟΑΣΘ σαν μια επιχείρηση σε εκκαθάριση μέχρι τις 31/12/2023" τόνισε μιλώντας για έναν οργανισμό που ουσιαστικά το μέλλον του είναι προδιαγεγραμμένο και δεν μπορεί να προγραμματίσει τίποτα.

Τα προβλήματα που προέκυψαν όπως σημείωσε ο κ.Δήμκας είναι πολλά τόσο στις ελλείψεις των οδηγών όσο και στις ελλείψεις τεχνικών υπογραμμίζοντας πως έχουν να πραγματοποιηθούν προσλήψεις οδηγών από το 2011 και προσλήψεις εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού από το 2008, με το υπάρχον προσωπικό να βγαίνει παράλληλα στη σύνταξη.

Επεσήμανε πως κάθε μέρα τα λεωφορεία που κυκλοφορούν στην πόλη είναι 260 - 270 ενώ θα έπρεπε ο αριθμός αυτός να είναι 368. Παράλληλα, μεταξύ άλλων έθιξε και το ζήτημα της ασφάλειας των λεωφορείων λέγοντας χαρακτηριστικά "για ποια ασφάλεια μιλάμε; για λεωφορεία 20 και 23 ετών; για λεωφορεία που έχουν ένα και ενάμιση εκατομμύριο στις πλάτες τους;"

"Τουλάχιστον 1.250 οδηγοί χρειάζονται άμεσα για να μπορέσουν να κυκλοφορήσουν τα 368, σήμερα με το ζόρι είναι 850 και τουλάχιστον 70 άτομα εξειδικευμένου τεχνικού προσωπικού. Σήμερα υπάρχει μια ευχέρεια να μένουν μέσα λεωφορεία τα οποία θα μπορούσαν να είχαν κατασκευαστεί μέσα σε δύο ώρες και μένουν μέσα εως δύο μέρες, ακριβώς γιατί δεν υπάρχουν οδηγοί για να τα κυκλοφορήσουν. Αν αυτό το πρόβλημα λυθεί και έρθουν οδηγοί θα πρέπει να γίνεται άμεσα η συντήρηση των λεωφορείων ούτως ώστε να ξανά βγαίνουν τα λεωφορεία στον δρόμο. Γι αυτό αυτά τα δύο πράγματα είναι αλληλένδετα" κατέληξε.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία