ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έφτιαξε βίντεο για την πόλη διαφημίζοντας τον φραπέ και τον μαλ...!

Στο βίντεο ντροπή ο ΟΤΘ θεωρεί ότι η Ελλάδα είναι παγκοσμίως γνωστή, πρωτίστως, για τη συγκεκριμένη λέξη και αυτό το είδος καφέ

 12/09/2023 21:52

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έφτιαξε βίντεο για την πόλη διαφημίζοντας τον φραπέ και τον μαλ...!
Φωτογραφία αρχείου Pixabay

Είναι αλήθεια ότι αν ρωτήσουμε τους ξένους επισκέπτες στη χώρα μας ποιες ελληνικές λέξεις γνωρίζουν σε αυτές που θα απαντήσουν είναι πολύ πιθανό να περιλαμβάνονται οι λέξεις φραπέ και... μαλ...

Εξίσου αληθές όμως είναι ότι οι τουρίστες γνωρίζουν και πολλές άλλες ελληνικές λέξεις, από το καλημέρα μέχρι τις ονομασίες μνημείων που είναι ξακουστά σε ολόκληρη την υφήλιο διαφημίζοντας με τη χώρα και αναδεικνύοντάς την μεταξύ των πιο ελκυστικών προορισμών παγκοσμίως.

Με αυτά τα δύο δεδομένα λοιπόν, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης που έφτιαξε ένα νέο βίντεο για τα social media με στόχο να προσελκύσει επισκέπτες στην πόλη έκρινε ότι ο φραπέ και ο μαλ... είναι τα ιδανικά... trademarks για να έλξουν το ενδιαφέρον.

Λες και η χώρα και η πόλη της Θεσσαλονίκης φείδονται πολιτιστικών θησαυρών, φυσικού κάλλους και άλλων αρετών και το μόνο που μας έχει απομείνει είναι ο φραπέ και ο μαλάκας. 

Ποιος ξέρει βέβαια με όλα αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στη χώρα και στην κοινωνία, ίσως οι εμπνευστές του βίντεο να έχουν δίκιο.

Παρακάτω παρατίθεται ο σύνδεσμος για το βίντεο, το οποίο όμως ο ΟΤΘ το κατέβασε μετά από λίγα λεπτά από το δημοσίευμα. Σε αυτό ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει, μεταξύ άλλων, ότι αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μαλ... και τον φραπέ.

Εκ των υστέρων αντιλήφθηκαν την γκάφα τους και το κατέβασαν. Βέβαια καλό θα ήταν να σκέφτονται πριν κάνουν κάτι.

thessaloniki.jpg


Είναι αλήθεια ότι αν ρωτήσουμε τους ξένους επισκέπτες στη χώρα μας ποιες ελληνικές λέξεις γνωρίζουν σε αυτές που θα απαντήσουν είναι πολύ πιθανό να περιλαμβάνονται οι λέξεις φραπέ και... μαλ...

Εξίσου αληθές όμως είναι ότι οι τουρίστες γνωρίζουν και πολλές άλλες ελληνικές λέξεις, από το καλημέρα μέχρι τις ονομασίες μνημείων που είναι ξακουστά σε ολόκληρη την υφήλιο διαφημίζοντας με τη χώρα και αναδεικνύοντάς την μεταξύ των πιο ελκυστικών προορισμών παγκοσμίως.

Με αυτά τα δύο δεδομένα λοιπόν, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης που έφτιαξε ένα νέο βίντεο για τα social media με στόχο να προσελκύσει επισκέπτες στην πόλη έκρινε ότι ο φραπέ και ο μαλ... είναι τα ιδανικά... trademarks για να έλξουν το ενδιαφέρον.

Λες και η χώρα και η πόλη της Θεσσαλονίκης φείδονται πολιτιστικών θησαυρών, φυσικού κάλλους και άλλων αρετών και το μόνο που μας έχει απομείνει είναι ο φραπέ και ο μαλάκας. 

Ποιος ξέρει βέβαια με όλα αυτά που συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια στη χώρα και στην κοινωνία, ίσως οι εμπνευστές του βίντεο να έχουν δίκιο.

Παρακάτω παρατίθεται ο σύνδεσμος για το βίντεο, το οποίο όμως ο ΟΤΘ το κατέβασε μετά από λίγα λεπτά από το δημοσίευμα. Σε αυτό ακουγόταν ο εκφωνητής να λέει, μεταξύ άλλων, ότι αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μαλ... και τον φραπέ.

Εκ των υστέρων αντιλήφθηκαν την γκάφα τους και το κατέβασαν. Βέβαια καλό θα ήταν να σκέφτονται πριν κάνουν κάτι.

thessaloniki.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία