ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Ο Γολγοθάς μητέρας ΑμεΑ: Παραμένει όλη ημέρα στο σχολείο λόγω έλλειψης ειδικών (βίντεο)

Η κ. Παπαδοπούλου πηγαίνει και πάλι... Α' Δημοτικού καθώς δεν υπάρχει ένας ειδικός να παρέχει στον γιο της παράλληλη στήριξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων - Πώς περιγράφει το μαρτύριο που περνά η ίδια και το παιδί της

 04/10/2022 08:06

Ο Γολγοθάς μητέρας ΑμεΑ: Παραμένει όλη ημέρα στο σχολείο λόγω έλλειψης ειδικών (βίντεο)
Φωτ. αρχείου

Μία απίστευτη καταγγελία έκανε στο MEGA μία μητέρα ενός μαθητή στην Πυλαία, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία. Η μητέρα ανέφερε πως στο σχολείο που φοιτά το παιδί της, δεν υπάρχει ένας ειδικός να του παρέχει παράλληλη στήριξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

Έτσι, παραμένει η ίδια στο σχολείο όλη μέρα προκειμένου να βοηθήσει το παιδί της.

«Είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε», ανέφερε αρχικά η κ. Παπαδοπούλου.

Για το εάν θα πρέπει το παιδί να πάει σε ένα ειδικό σχολείο η κ. Παπαδοπούλου επεσήμανε και διευκρίνισε ότι, «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».





    Μία απίστευτη καταγγελία έκανε στο MEGA μία μητέρα ενός μαθητή στην Πυλαία, ο οποίος πάσχει από τετραπληγία. Η μητέρα ανέφερε πως στο σχολείο που φοιτά το παιδί της, δεν υπάρχει ένας ειδικός να του παρέχει παράλληλη στήριξη κατά τη διάρκεια των μαθημάτων.

    Έτσι, παραμένει η ίδια στο σχολείο όλη μέρα προκειμένου να βοηθήσει το παιδί της.

    «Είναι η 4η βδομάδα που πηγαίνω και εγώ 1η δημοτικού μαζί με τον γιο μου, είμαι η βοηθός του. Έχουμε περάσει από ΚΕΣΥ έχει εγκριθεί η αίτηση, όλα τα χαρτιά δηλώνουν ότι κρίνεται απαραίτητο να είναι ένα ΕΒΠ – ειδικό βοηθητικό προσωπικό – 30 ώρες την εβδομάδα. Μετά την τελευταία τροποποίηση της νομοθεσίας έχει βγει ότι να είναι ένα ΕΒΠ σε κάθε σχολείο και στο δικό μας το σχολείο υπάρχουν 4 παιδιά. Ο γιος μου είναι σε καρότσι και χρειάζεται βοήθεια και τις 6 ώρες, είτε για να πάει τουαλέτα, είτε για να βγάλει ένα βιβλίο, οτιδήποτε», ανέφερε αρχικά η κ. Παπαδοπούλου.

    Για το εάν θα πρέπει το παιδί να πάει σε ένα ειδικό σχολείο η κ. Παπαδοπούλου επεσήμανε και διευκρίνισε ότι, «το ότι ένα παιδί έχει κινητικά προβλήματα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να πάει σε ειδικό σχολείο. Στα ειδικά σχολεία πηγαίνουν παιδάκια που έχουν για παράδειγμα αυτισμό, ή χρειάζονται μία άλλη φροντίδα. Ο γιος μου έχει μόνο κινητικό πρόβλημα».





      ΣΧΟΛΙΑ

      Επιλέξτε Κατηγορία