ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Νέα ηχηρή συνάντηση των μεγαλυτέρων επιχειρήσεων!

Συνέχεια τρικλοποδιές ή άμεσες λύσεις; Ανάταξη και προκοπή εναντίον αποεπένδυσης και βύθισης! - Επιστολή στον κ. πρωθυπουργό!

 12/02/2024 12:21

Νέα ηχηρή συνάντηση των μεγαλυτέρων επιχειρήσεων!


filippou5.png


Νέα ηχηρή συνάντηση των μεγαλυτέρων επιχειρήσεων!

Συνέχεια τρικλοποδιές ή άμεσες λύσεις;

Ανάταξη και προκοπή εναντίον αποεπένδυσης και βύθισης!

Επιστολή στον κ. Πρωθυπουργό!

Να διορθωθούν οι βασικές νομικές αδικίες και μονομέρειες σε βάρος μόνο της Θεσσαλονίκης:

1) Χωροταξικό και ΥΑ χωροταξικού για τη διόρθωση της αποτροπής επενδύσεων 500 εκατ.€ δυτικά μέσω του τρέχοντος ΓΠΣ Θεσσαλονίκης και

2) ΚΥΑ Καλοχωρίου- Πόντου χωρίς χαράτσια 300 εκατ.€, αναστολές αδειών και περιορισμούς χρήσεων σε 850 επιχειρήσεις και ο ν. 5069/23

Η νομιμότητα όπως ισχύει σε ολόκληρη την ΕΕ και την Αθήνα!

Ο ΠΘ προσπαθεί ... η γραφειοκρατία θέτει εμπόδια!

Η επικοινωνία με διαπιστώσεις, υποσχέσεις και χωρίς λύσεις για τη βύθιση ΑΕΠ, τα 2 μέτρα και 2 σταθμά και κυρίως χωρίς τη διόρθωση των αιτίων βύθισης ... δεν παράγει αποτέλεσμα!

filippou5.jpeg

Παρέστησαν οι επιχειρήσεις: ΕΛΓΕΚΑ ΑΕ, Χατζόπουλος ΑΕ, Πρωτοφαννούσης ΑΕ, Βιοζωκάτ ΑΕ, Ναξιάδης ΑΕ, Νικοτέξ ΑΕ, Χαίτογλου ΑΕ, Indigo Blue ΕΠΕ, Φιλίππου ΑΕ.

Οι 476 πολίτες και μεγάλες επιχειρήσεις με το 50% του ΑΕΠ της Μακεδονίας, αναδεικνύουν σταθερά και επίμονα τις απαραίτητες διορθώσεις για την ανάταξη της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας. Είμαστε μια σοβαρή συλλογικότητα, με το 50% του ΑΕΠ της Κεντρικής Μακεδονίας και με πολύ μεγάλη κοινωνική σύμπνοια- Δήμαρχοι, βουλευτές, ευρωβουλευτές. Αναδεικνύουμε τα προβλήματα με εφικτές λύσεις, χωρίς κρατικά χρήματα. Προτείνουμε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις με τη νέα κυβέρνηση. Θα είμαστε αρωγοί στο έργο της.

filippou4.png


Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης ηχηρά επισημαίνουν 3 νέες εξελίξεις και μεγάλες τρικλοποδιές για την ανάπτυξη και τις επενδύσεις. Τα πράγματα με το όνομα τους. Επιδιώκεται η διόρθωση τους.

Το ΓΠΣ Θεσσαλονίκης να ολοκληρωθεί χωρίς τους παράνομους όρους ερήμωσης μόνο της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως επιβάλει η νομιμότητα της ΕΕ και λύθηκε στην Αθήνα Ασπρόπυργο.

Να τροποποιηθούν στο νέο νόμο 5069/23 ΥΠΕΝ τα 3 άρθρα εναντίον μόνο της Θεσσαλονίκης.

Νέα ηχηρή προσφυγή στις 14/11/23 στο ΣτΕ των 17 μεγαλυτέρων επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης κατά της ΚΥΑ του ΒΙΠΑ- ΑΒΖ Καλοχωρίου- Πόντου (τα ονόματα είναι στα δικόγραφα).

Εκκρεμεί μεγάλη προσφυγή στο ΣτΕ των 20 μεγαλυτέρων επιχειρήσεων μαζί με 2 μεγάλους Δήμους Θεσσαλονίκης, κατά της ΥΑ για το Περιφερειακό Χωροταξικό Κ. Μακεδονίας και τις αμφισημίες από τους παράνομους περιορισμούς Σεβέζο, σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ (τα ονόματα είναι στα δικόγραφα).

Ακυρώθηκε στο ΣτΕ η ΚΥΑ Ασπροπύργου, μόλις στις 24/10/23. Δεν προκηρύχθηκε στο Σχηματάρι, Περιστέρι, Αιγάλεω. Πλήττεται βάναυσα μόνο η Θεσσαλονίκη- δυτικά, 3 χλμ από το κέντρο!

Οι δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού

Τεράστια επενδυτική ευκαιρία η δυτική Θεσσαλονίκη, λέγοντας χαρακτηριστικά «αναρωτιόμουν πότε κάποιος θα το αντιληφθεί». Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε πως η Θεσσαλονίκη «πρέπει να σταματήσει να αναπνέει με έναν πνεύμονα», «Ενθαρρύνουμε τους επενδυτές να έρθουν στη Θεσσαλονίκη και ειδικά στη δυτική Θεσσαλονίκη». «Η επένδυση προσφέρει στον ανασχηματισμό της δυτικής Θεσσαλονίκης». Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επεσήμανε ότι η Θεσσαλονίκη έχει 2ο πνεύμονα και αυτός βρίσκεται στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Ποια είναι τα προβλήματα:

Αποτρέπονται παράνομα σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ με την ΥΑ 485/20 του χωροταξικού για υπαρκτές επενδύσεις 500 εκατ.€ και δημιουργείται νέο κύμα αποεπένδυσης μόνο δυτικά, μέσω του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης. Η ΕΕ δεν προβλέπει απαγόρευση επενδύσεων και επιβάλει επενδύσεις εκτός ορίων δεξαμενών.

Με την ΚΥΑ 15/9/23 για την ΑΒΣ Καλοχωρίου- Πόντου προκαλούνται επαχθείς όροι με νέα χαράτσια 300 εκατ.€ και αναστολές αδειών σε εκατοντάδες επιχειρήσεις και περιορισμούς χρήσεων γης μόνο στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Ο νέος νόμος του ΥΠΕΝ 5069/23, όχι μόνο δεν διορθώνει τα λάθη, αλλά προσθέτει νέους εκβιασμούς και χαράτσια.

Επαναφέρει δυσμενώς “μερικώς” τις μετεγκαταστάσεις - λουκέτα των παραγωγικών επιχειρήσεων και την αδυναμία επενδύσεων σε όμορα γήπεδα, τα νέα ΑΦΜ και ΚΑΔ ακυρώνοντας εν μέρει τον θετικό ν. 4635/19. Επιβάλλει εκβιαστικές διαδικασίες εναντίον μόνο των επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης π.χ. για τις πολεοδομικές παρεκκλίσεις ... να έχουν καταβάλλει πρώτα την επαχθή εισφορά 30%. Αγνοεί την συμβολαιογραφική συναίνεση του 55% των επιχειρήσεων της περιοχής. Προβλέπει τέτοιες γραφειοκρατικές διαδικασίες που οδηγούν σε συναλλαγές, στην αποεπένδυση και τον μαρασμό.

Τα αδιέξοδα αφορούν μόνο τη Θεσσαλονίκη. Δεν υπάρχουν παρόμοια στην υπόλοιπη Ελλάδα ή πουθενά αλλού. “Φωτιά” στις επιχειρήσεις δυτικά με επαχθή μέτρα δίωξης. Αθέμιτα 2 μέτρα και 2 σταθμά μεταξύ κέντρου και Θεσσαλονίκης. Επιβεβαιώνονται όσοι αναδεικνύουν την ανάγκη ανάταξης της βύθισης.

Απουσιάζουν οι τοπικοί εκπρόσωποι, ακόμη και οι εισηγητές στα νομοσχέδια. Συμβάλλουν στην αποεπένδυση εκατοντάδων επιχειρήσεων.

filippou1.png
filippou2.png


Τα κρίσιμα και καταστροφικά σημεία για το ΑΒΖ Πάρκο Εξυγίανσης στο Καλοχώρι- Πόντου- με ότι αναφέρει ο νόμος και η ΚΥΑ:

1) εισφορά σε γη και σε χρήμα 15% και 15%= 30%, σε τρέχουσες αξίες ύψους ~300 εκατ.€. Επιβαρύνονται υπέρμετρα οι μεγάλες εκτάσεις, εξουθενώνονται οι μικρότερες. Εκβιασμοί με τις παρεκκλίσεις, αγνοείται η συναίνεση του 55%. Δεν υπάρχουν οριζόντιοι όροι χρήσεις, αλλά προβλέπονται γραφειοκρατικές διαδικασίες συναλλαγών.

2) αναστολές αδειών μέχρι ολοκλήρωσης της εξυγίανσης της περιοχής, πλήρης αποεπένδυση.

3) περιορισμός χρήσεων, π.χ. απαγόρευσης εμπορικών κέντρων.

Τα κρίσιμα στοιχεία του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης: να μην υπάρχουν στο ΓΠΣ Θεσσαλονίκης παράνομοι περιορισμοί εκτός ορίων δεξαμενών, όπως προβλέπει η ΕΕ, η Κομμισιόν και η νομοθεσία. Είναι εξωπραγματικές και παράνομες οι λογικές νέων μελετών που θα διαιωνίζουν την βύθιση, Προβλέπονται μόνο για νέες δεξαμενές, όχι για για υπάρχουσες. Πουθενά δεν υπάρχουν περιορισμοί εκτός ορίων σε 4000 δεξαμενές στην ΕΕ, ούτε και στον Ασπρόπυργο. Ερημώνεται μόνο η δυτική Θεσσαλονίκη.

Ακόμη επισημάνθηκε ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται:

Να αναστρέψει την βύθιση του ΑΕΠ 2 δεκαετιών κατά 65% και να μην ισχύουν τα 2 μέτρα και 2 σταθμά, που κρατούν την περιοχή βυθισμένη.

Νέο εκθεσιακό με ~70 εκατ. €, σε ένα χρόνο, με παραχώρηση στους Λαχανόκηπους. Πουθενά στον κόσμο δεν έγινε νέο εκθεσιακό στο κέντρο, μόνο στις παρυφές. Η πόλη χάνει την εκθεσιακή της ταυτότητα στον ανταγωνισμό.

Αξιοποίηση των 1.000.000μ2 κενών κτιρίων στο νομό με άρση των εμποδίων χρήσεων από το χωροταξικό της περιφέρειας και τις χρήσεις γης στα κενά κτίρια, ... όπως Αθήνα.

Το ΓΠΣ Θεσσαλονίκης ... να ΜΗΝ επιτρέπει την παράνομη ερήμωση μόνο δυτικά, να μην βάζει λουκέτο σε χιλιάδες βιοτεχνίες χαμηλής όχλησης και να μην προβλέπει μείωση πληθυσμού κατά 200.000 κατοίκους.

Προβληματισμός για νέα διυλιστήρια μέσα στον αστικό ιστό της πόλης. Παρόμοια ενέργεια, δεν ξανάγινε πουθενά. Ο σταθμός LNG μπορεί να γίνει 17-20 χλμ μακρυά, όπως στην Αλεξανδρούπολη, όχι 3 χλμ από την παραλία της πόλης.

filippou3.png





filippou5.png


Νέα ηχηρή συνάντηση των μεγαλυτέρων επιχειρήσεων!

Συνέχεια τρικλοποδιές ή άμεσες λύσεις;

Ανάταξη και προκοπή εναντίον αποεπένδυσης και βύθισης!

Επιστολή στον κ. Πρωθυπουργό!

Να διορθωθούν οι βασικές νομικές αδικίες και μονομέρειες σε βάρος μόνο της Θεσσαλονίκης:

1) Χωροταξικό και ΥΑ χωροταξικού για τη διόρθωση της αποτροπής επενδύσεων 500 εκατ.€ δυτικά μέσω του τρέχοντος ΓΠΣ Θεσσαλονίκης και

2) ΚΥΑ Καλοχωρίου- Πόντου χωρίς χαράτσια 300 εκατ.€, αναστολές αδειών και περιορισμούς χρήσεων σε 850 επιχειρήσεις και ο ν. 5069/23

Η νομιμότητα όπως ισχύει σε ολόκληρη την ΕΕ και την Αθήνα!

Ο ΠΘ προσπαθεί ... η γραφειοκρατία θέτει εμπόδια!

Η επικοινωνία με διαπιστώσεις, υποσχέσεις και χωρίς λύσεις για τη βύθιση ΑΕΠ, τα 2 μέτρα και 2 σταθμά και κυρίως χωρίς τη διόρθωση των αιτίων βύθισης ... δεν παράγει αποτέλεσμα!

filippou5.jpeg

Παρέστησαν οι επιχειρήσεις: ΕΛΓΕΚΑ ΑΕ, Χατζόπουλος ΑΕ, Πρωτοφαννούσης ΑΕ, Βιοζωκάτ ΑΕ, Ναξιάδης ΑΕ, Νικοτέξ ΑΕ, Χαίτογλου ΑΕ, Indigo Blue ΕΠΕ, Φιλίππου ΑΕ.

Οι 476 πολίτες και μεγάλες επιχειρήσεις με το 50% του ΑΕΠ της Μακεδονίας, αναδεικνύουν σταθερά και επίμονα τις απαραίτητες διορθώσεις για την ανάταξη της Θεσσαλονίκης και της Ελλάδας. Είμαστε μια σοβαρή συλλογικότητα, με το 50% του ΑΕΠ της Κεντρικής Μακεδονίας και με πολύ μεγάλη κοινωνική σύμπνοια- Δήμαρχοι, βουλευτές, ευρωβουλευτές. Αναδεικνύουμε τα προβλήματα με εφικτές λύσεις, χωρίς κρατικά χρήματα. Προτείνουμε να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις με τη νέα κυβέρνηση. Θα είμαστε αρωγοί στο έργο της.

filippou4.png


Οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης ηχηρά επισημαίνουν 3 νέες εξελίξεις και μεγάλες τρικλοποδιές για την ανάπτυξη και τις επενδύσεις. Τα πράγματα με το όνομα τους. Επιδιώκεται η διόρθωση τους.

Το ΓΠΣ Θεσσαλονίκης να ολοκληρωθεί χωρίς τους παράνομους όρους ερήμωσης μόνο της δυτικής Θεσσαλονίκης, όπως επιβάλει η νομιμότητα της ΕΕ και λύθηκε στην Αθήνα Ασπρόπυργο.

Να τροποποιηθούν στο νέο νόμο 5069/23 ΥΠΕΝ τα 3 άρθρα εναντίον μόνο της Θεσσαλονίκης.

Νέα ηχηρή προσφυγή στις 14/11/23 στο ΣτΕ των 17 μεγαλυτέρων επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης κατά της ΚΥΑ του ΒΙΠΑ- ΑΒΖ Καλοχωρίου- Πόντου (τα ονόματα είναι στα δικόγραφα).

Εκκρεμεί μεγάλη προσφυγή στο ΣτΕ των 20 μεγαλυτέρων επιχειρήσεων μαζί με 2 μεγάλους Δήμους Θεσσαλονίκης, κατά της ΥΑ για το Περιφερειακό Χωροταξικό Κ. Μακεδονίας και τις αμφισημίες από τους παράνομους περιορισμούς Σεβέζο, σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ (τα ονόματα είναι στα δικόγραφα).

Ακυρώθηκε στο ΣτΕ η ΚΥΑ Ασπροπύργου, μόλις στις 24/10/23. Δεν προκηρύχθηκε στο Σχηματάρι, Περιστέρι, Αιγάλεω. Πλήττεται βάναυσα μόνο η Θεσσαλονίκη- δυτικά, 3 χλμ από το κέντρο!

Οι δηλώσεις του κ. Πρωθυπουργού

Τεράστια επενδυτική ευκαιρία η δυτική Θεσσαλονίκη, λέγοντας χαρακτηριστικά «αναρωτιόμουν πότε κάποιος θα το αντιληφθεί». Ο πρωθυπουργός υπογράμμισε πως η Θεσσαλονίκη «πρέπει να σταματήσει να αναπνέει με έναν πνεύμονα», «Ενθαρρύνουμε τους επενδυτές να έρθουν στη Θεσσαλονίκη και ειδικά στη δυτική Θεσσαλονίκη». «Η επένδυση προσφέρει στον ανασχηματισμό της δυτικής Θεσσαλονίκης». Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης επεσήμανε ότι η Θεσσαλονίκη έχει 2ο πνεύμονα και αυτός βρίσκεται στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Ποια είναι τα προβλήματα:

Αποτρέπονται παράνομα σύμφωνα με το δίκαιο της ΕΕ με την ΥΑ 485/20 του χωροταξικού για υπαρκτές επενδύσεις 500 εκατ.€ και δημιουργείται νέο κύμα αποεπένδυσης μόνο δυτικά, μέσω του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης. Η ΕΕ δεν προβλέπει απαγόρευση επενδύσεων και επιβάλει επενδύσεις εκτός ορίων δεξαμενών.

Με την ΚΥΑ 15/9/23 για την ΑΒΣ Καλοχωρίου- Πόντου προκαλούνται επαχθείς όροι με νέα χαράτσια 300 εκατ.€ και αναστολές αδειών σε εκατοντάδες επιχειρήσεις και περιορισμούς χρήσεων γης μόνο στη δυτική Θεσσαλονίκη.

Ο νέος νόμος του ΥΠΕΝ 5069/23, όχι μόνο δεν διορθώνει τα λάθη, αλλά προσθέτει νέους εκβιασμούς και χαράτσια.

Επαναφέρει δυσμενώς “μερικώς” τις μετεγκαταστάσεις - λουκέτα των παραγωγικών επιχειρήσεων και την αδυναμία επενδύσεων σε όμορα γήπεδα, τα νέα ΑΦΜ και ΚΑΔ ακυρώνοντας εν μέρει τον θετικό ν. 4635/19. Επιβάλλει εκβιαστικές διαδικασίες εναντίον μόνο των επιχειρήσεων της Θεσσαλονίκης π.χ. για τις πολεοδομικές παρεκκλίσεις ... να έχουν καταβάλλει πρώτα την επαχθή εισφορά 30%. Αγνοεί την συμβολαιογραφική συναίνεση του 55% των επιχειρήσεων της περιοχής. Προβλέπει τέτοιες γραφειοκρατικές διαδικασίες που οδηγούν σε συναλλαγές, στην αποεπένδυση και τον μαρασμό.

Τα αδιέξοδα αφορούν μόνο τη Θεσσαλονίκη. Δεν υπάρχουν παρόμοια στην υπόλοιπη Ελλάδα ή πουθενά αλλού. “Φωτιά” στις επιχειρήσεις δυτικά με επαχθή μέτρα δίωξης. Αθέμιτα 2 μέτρα και 2 σταθμά μεταξύ κέντρου και Θεσσαλονίκης. Επιβεβαιώνονται όσοι αναδεικνύουν την ανάγκη ανάταξης της βύθισης.

Απουσιάζουν οι τοπικοί εκπρόσωποι, ακόμη και οι εισηγητές στα νομοσχέδια. Συμβάλλουν στην αποεπένδυση εκατοντάδων επιχειρήσεων.

filippou1.png
filippou2.png


Τα κρίσιμα και καταστροφικά σημεία για το ΑΒΖ Πάρκο Εξυγίανσης στο Καλοχώρι- Πόντου- με ότι αναφέρει ο νόμος και η ΚΥΑ:

1) εισφορά σε γη και σε χρήμα 15% και 15%= 30%, σε τρέχουσες αξίες ύψους ~300 εκατ.€. Επιβαρύνονται υπέρμετρα οι μεγάλες εκτάσεις, εξουθενώνονται οι μικρότερες. Εκβιασμοί με τις παρεκκλίσεις, αγνοείται η συναίνεση του 55%. Δεν υπάρχουν οριζόντιοι όροι χρήσεις, αλλά προβλέπονται γραφειοκρατικές διαδικασίες συναλλαγών.

2) αναστολές αδειών μέχρι ολοκλήρωσης της εξυγίανσης της περιοχής, πλήρης αποεπένδυση.

3) περιορισμός χρήσεων, π.χ. απαγόρευσης εμπορικών κέντρων.

Τα κρίσιμα στοιχεία του ΓΠΣ Θεσσαλονίκης: να μην υπάρχουν στο ΓΠΣ Θεσσαλονίκης παράνομοι περιορισμοί εκτός ορίων δεξαμενών, όπως προβλέπει η ΕΕ, η Κομμισιόν και η νομοθεσία. Είναι εξωπραγματικές και παράνομες οι λογικές νέων μελετών που θα διαιωνίζουν την βύθιση, Προβλέπονται μόνο για νέες δεξαμενές, όχι για για υπάρχουσες. Πουθενά δεν υπάρχουν περιορισμοί εκτός ορίων σε 4000 δεξαμενές στην ΕΕ, ούτε και στον Ασπρόπυργο. Ερημώνεται μόνο η δυτική Θεσσαλονίκη.

Ακόμη επισημάνθηκε ότι η Θεσσαλονίκη χρειάζεται:

Να αναστρέψει την βύθιση του ΑΕΠ 2 δεκαετιών κατά 65% και να μην ισχύουν τα 2 μέτρα και 2 σταθμά, που κρατούν την περιοχή βυθισμένη.

Νέο εκθεσιακό με ~70 εκατ. €, σε ένα χρόνο, με παραχώρηση στους Λαχανόκηπους. Πουθενά στον κόσμο δεν έγινε νέο εκθεσιακό στο κέντρο, μόνο στις παρυφές. Η πόλη χάνει την εκθεσιακή της ταυτότητα στον ανταγωνισμό.

Αξιοποίηση των 1.000.000μ2 κενών κτιρίων στο νομό με άρση των εμποδίων χρήσεων από το χωροταξικό της περιφέρειας και τις χρήσεις γης στα κενά κτίρια, ... όπως Αθήνα.

Το ΓΠΣ Θεσσαλονίκης ... να ΜΗΝ επιτρέπει την παράνομη ερήμωση μόνο δυτικά, να μην βάζει λουκέτο σε χιλιάδες βιοτεχνίες χαμηλής όχλησης και να μην προβλέπει μείωση πληθυσμού κατά 200.000 κατοίκους.

Προβληματισμός για νέα διυλιστήρια μέσα στον αστικό ιστό της πόλης. Παρόμοια ενέργεια, δεν ξανάγινε πουθενά. Ο σταθμός LNG μπορεί να γίνει 17-20 χλμ μακρυά, όπως στην Αλεξανδρούπολη, όχι 3 χλμ από την παραλία της πόλης.

filippou3.png




ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία