ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μποϊκοτάζ σε 4 αλυσίδες σούπερ μάρκετ που παρανόμησαν προτείνει το ΚΕΠΚΑ στους πολίτες

Αφού το ΚΕΠΚΑ επισημαίνει ότι οι πολίτες οφείλουν να παίξουν επιτέλους τον ρόλο που τους αναλογεί, εξηγεί γιατί προτείνει διαφορετικής διάρκεια μποϊκοτάζ για κάθε αλυσίδα

 17/02/2023 22:04

Μποϊκοτάζ σε 4 αλυσίδες σούπερ μάρκετ που παρανόμησαν προτείνει το ΚΕΠΚΑ στους πολίτες
Φωτογραφία αρχείου

Σε μποϋκοτάζ σε βάρος των τεσσάρων εταιρειών σούπερ μάρκετ, που σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, παραβίασαν το ποσοστό κέρδους, καλεί το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. 

Ζητάει, επίσης, από όλες τις ενώσεις καταναλωτών να στηρίξουν αυτή την πρωτοβουλία.

«Η διάρκεια του μποϋκοτάζ θα είναι ανάλογη με τον αριθμό των κωδικών, για τους οποίους το υπουργείο διαπίστωσε παραβάσεις. Όσοι οι κωδικοί τόσες εργάσιμες μέρες θα διαρκεί το μποϋκοτάζ. Για τις εταιρίες, που είναι υπότροπες, το μποϋκοτάζ θα διαρκεί δύο εργάσιμες μέρες για κάθε κωδικό, για τον οποίο το υπουργείο διαπίστωσε παράβαση», αναφέρει το ΚΕΠΚΑ σε ανακοίνωση. Το Κέντρο καλεί σε μποϋκοτάζ στα σουπερμάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος» από 20/2 έως 17/3, «Γαλαξίας», από 20/2 έως 2/3, «Κρητικός», από 20/2 έως 28/2 και «Lidl» στις 20 και 21/2.

Τέλος, επισημαίνει την ανάγκη οι καταναλωτές να αναλάβουν ενεργό δράση και να παίξουν τον ρόλο που τους ανήκει στην αγορά.

Σε μποϋκοτάζ σε βάρος των τεσσάρων εταιρειών σούπερ μάρκετ, που σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, παραβίασαν το ποσοστό κέρδους, καλεί το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών. 

Ζητάει, επίσης, από όλες τις ενώσεις καταναλωτών να στηρίξουν αυτή την πρωτοβουλία.

«Η διάρκεια του μποϋκοτάζ θα είναι ανάλογη με τον αριθμό των κωδικών, για τους οποίους το υπουργείο διαπίστωσε παραβάσεις. Όσοι οι κωδικοί τόσες εργάσιμες μέρες θα διαρκεί το μποϋκοτάζ. Για τις εταιρίες, που είναι υπότροπες, το μποϋκοτάζ θα διαρκεί δύο εργάσιμες μέρες για κάθε κωδικό, για τον οποίο το υπουργείο διαπίστωσε παράβαση», αναφέρει το ΚΕΠΚΑ σε ανακοίνωση. Το Κέντρο καλεί σε μποϋκοτάζ στα σουπερμάρκετ «ΑΒ Βασιλόπουλος» από 20/2 έως 17/3, «Γαλαξίας», από 20/2 έως 2/3, «Κρητικός», από 20/2 έως 28/2 και «Lidl» στις 20 και 21/2.

Τέλος, επισημαίνει την ανάγκη οι καταναλωτές να αναλάβουν ενεργό δράση και να παίξουν τον ρόλο που τους ανήκει στην αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία