ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το φανάρι που ξέμεινε στην έτοιμη Μοναστηρίου - Στριμώχνονται τα οχήματα

Έγιναν τα έργα αποκατάστασης στο τμήμα από ΝΣΣ ως Αγίων Πάντων, αλλά ο δρόμος δεν δίνεται στην κυκλοφορία

 19/10/2023 11:31

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το φανάρι που ξέμεινε στην έτοιμη Μοναστηρίου - Στριμώχνονται τα οχήματα

Άννη Καρολίδου

Έτοιμη για την επαναφορά της κυκλοφορίας των οχημάτων, σε όλο της το πλάτος, είναι η οδός Μοναστηρίου, στο τμήμα από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως την οδό Αγίων Πάντων, αρκεί να «φύγει» από τη μέση του δρόμου ο στύλος του φωτεινού σηματοδότη, οπότε και θα μπει οριστικό τέλος στις πολύχρονες περιοριστικές ρυθμίσεις της κυκλοφορίας, εξ’ αιτίας της κατασκευής των έργων του Μετρό.

Όπως διαπίστωσε το makthes.gr, σε αυτό το τμήμα του δρόμου, αφού πια έκλεισε και το φρεάτιο του Επίσταθμου, έγιναν τα ασφαλτικά, οι πεζοδρομήσεις, τοποθετήθηκαν τα φωτιστικά σώματα και οι πινακίδες και….το μόνο που μένει, καταμεσής στη Μοναστηρίου, είναι αυτός ο φωτεινός σηματοδότης, το φανάρι που είχε τοποθετηθεί εκεί, για να ρυθμίζει την κυκλοφορία προς Αγίων Πάντων και Μοναστηρίου, όταν η Μοναστηρίου είχε «στενέψει» σε λιγότερες λωρίδες κυκλοφορίας.

Τα έργα αποκατάστασης που έπρεπε να γίνουν, όπως μαθαίνει το makthes.gr, ολοκληρώθηκαν το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε και, μένει η μετατόπιση του φωτεινού σηματοδότη, για να δοθεί το τμήμα σε κανονική κυκλοφορία, κάτι που θα διευκολύνει πολύ τις κινήσεις λεωφορείων, που στρίβουν δεξιά στην Αγίων Πάντων για να πάνε στο depot πίσω από το ΝΣΣ, αλλά και των ΙΧ αυτοκινήτων και των ταξί, που από τη Μοναστηρίου, εισέρχονται στην πλατεία, ακριβώς μπροστά από το σιδηροδρομικό σταθμό.

Επιτέλους να ανάψει πράσινο και για τη μεταφορά του σηματοδότη, για να αποκατασταθεί πλήρως η κίνηση πάνω στη Μοναστηρίου και να τοποθετηθεί και η διαχωριστική νησίδα, ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Δεν χρειάζεται να πούμε, ότι αυτός ο οδικός άξονας, σε όλο το μήκος του, από την Πλατεία Δημοκρατίας μέχρι και την Αγίων Πάντων, έχει «υποφέρει» και, μαζί με αυτόν και όλοι οι χρήστες του δρόμου, για 16 και πλέον χρόνια, λόγω των εργοταξιακών καταλήψεων του Μετρό. Συνεπώς, δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος, να στριμώχνονται τα οχήματα, με κατεύθυνση προς τα δυτικά, στο κάτω ρεύμα της οδού, αφού μάλιστα τα έργα στο επίπεδο του δρόμου, έχουν κατασκευαστεί.

metro-nss-1.jpg


Έτοιμη για την επαναφορά της κυκλοφορίας των οχημάτων, σε όλο της το πλάτος, είναι η οδός Μοναστηρίου, στο τμήμα από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό ως την οδό Αγίων Πάντων, αρκεί να «φύγει» από τη μέση του δρόμου ο στύλος του φωτεινού σηματοδότη, οπότε και θα μπει οριστικό τέλος στις πολύχρονες περιοριστικές ρυθμίσεις της κυκλοφορίας, εξ’ αιτίας της κατασκευής των έργων του Μετρό.

Όπως διαπίστωσε το makthes.gr, σε αυτό το τμήμα του δρόμου, αφού πια έκλεισε και το φρεάτιο του Επίσταθμου, έγιναν τα ασφαλτικά, οι πεζοδρομήσεις, τοποθετήθηκαν τα φωτιστικά σώματα και οι πινακίδες και….το μόνο που μένει, καταμεσής στη Μοναστηρίου, είναι αυτός ο φωτεινός σηματοδότης, το φανάρι που είχε τοποθετηθεί εκεί, για να ρυθμίζει την κυκλοφορία προς Αγίων Πάντων και Μοναστηρίου, όταν η Μοναστηρίου είχε «στενέψει» σε λιγότερες λωρίδες κυκλοφορίας.

Τα έργα αποκατάστασης που έπρεπε να γίνουν, όπως μαθαίνει το makthes.gr, ολοκληρώθηκαν το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε και, μένει η μετατόπιση του φωτεινού σηματοδότη, για να δοθεί το τμήμα σε κανονική κυκλοφορία, κάτι που θα διευκολύνει πολύ τις κινήσεις λεωφορείων, που στρίβουν δεξιά στην Αγίων Πάντων για να πάνε στο depot πίσω από το ΝΣΣ, αλλά και των ΙΧ αυτοκινήτων και των ταξί, που από τη Μοναστηρίου, εισέρχονται στην πλατεία, ακριβώς μπροστά από το σιδηροδρομικό σταθμό.

Επιτέλους να ανάψει πράσινο και για τη μεταφορά του σηματοδότη, για να αποκατασταθεί πλήρως η κίνηση πάνω στη Μοναστηρίου και να τοποθετηθεί και η διαχωριστική νησίδα, ανάμεσα στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.

Δεν χρειάζεται να πούμε, ότι αυτός ο οδικός άξονας, σε όλο το μήκος του, από την Πλατεία Δημοκρατίας μέχρι και την Αγίων Πάντων, έχει «υποφέρει» και, μαζί με αυτόν και όλοι οι χρήστες του δρόμου, για 16 και πλέον χρόνια, λόγω των εργοταξιακών καταλήψεων του Μετρό. Συνεπώς, δεν υπάρχει πλέον κανένας λόγος, να στριμώχνονται τα οχήματα, με κατεύθυνση προς τα δυτικά, στο κάτω ρεύμα της οδού, αφού μάλιστα τα έργα στο επίπεδο του δρόμου, έχουν κατασκευαστεί.

metro-nss-1.jpg


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία