ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μετρό Θεσσαλονίκης με εισιτήριο όσο και στον ΟΑΣΘ (βίντεο)

Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος δίνοντας απαντήσεις σε ζητήματα που έχουν προκύψει από το διαγωνισμό ο οποίος αφορά στη λειτουργία του μέσου σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη

 28/02/2023 11:50

Μετρό Θεσσαλονίκης με εισιτήριο όσο και στον ΟΑΣΘ (βίντεο)

Στα επίπεδα του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ θα κυμαίνεται το κόμιστρο στο μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος δίνοντας απαντήσεις σε ζητήματα που έχουν προκύψει από το διαγωνισμό ο οποίος αφορά στη λειτουργία του μέσου σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη.

Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb επισημαίνει για το εισιτήριο του μετρό: «Όσο για το πιθανό ύψος του: Μην ακούτε τερατολογίες! Θα εκπλαγώ εάν δω άξια συζήτησης απόκλιση από το σημερινό εισιτήριο του ΟΑΣΘ. Έρχονται οικονομικές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ποιοτικές μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη».

Ο κ. Ταχιάος επισημαίνει επίσης πως «η απόφαση να είναι ιδιωτικός ο φορέας που θα λειτουργήσει το ΑΥΤΟΜΑΤΟ (driverless) ΜΕΤΡΟ αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας, αξιοπιστίας και ποιότητας υπηρεσιών».


Ολόκληρη η ανάρτησή του έχεις ως εξής:

«Επειδή, με το που ήρθαν στην επικαιρότητα ο διαγωνισμός και ρυθμίσεις που αφορούν στην λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης άναψαν τα αίματα κάποιων, δύο επισημάνσεις:
1. Η απόφαση να είναι ιδιωτικός ο φορέας που θα λειτουργήσει το ΑΥΤΟΜΑΤΟ (driverless) ΜΕΤΡΟ αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας, αξιοπιστίας και ποιότητας υπηρεσιών. Δεν ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα. Εϊναι πρακτική που πλέον υιοθετείται σε πολλά μέσα σταθερής τροχιάς.

»Τους κανόνες του παιχνιδιού έχει υποδείξει και σε κάθε περίπτωση ρυθμίζει το Υπουργείο Μεταφορών και τις δεσμεύσεις που διέπουν την παροχή των υπηρεσιών και βασίζονται στις ανά τον κόσμο βέλτιστες πρακτικές όντας αδιαπραγμάτευτες, έχει θέσει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.Ο πήχυς έχει μπει πολύ - πολύ ψηλά.

2. Την ευθύνη για το εισιτήριο του μετρό διατηρεί ΑΚΕΡΑΙΑ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το ελληνικό δημόσιο διά του Υπουργείου Μεταφορών. Η τιμή θα διαμορφώνεται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του.

»Ο ιδιώτης πάροχος λειτουργίας ΔΕΝ έχει την παραμικρή ανάμειξη σε αυτό. Ο σχεδιασμός αφορά σε συνδυαστικό εισιτήριο, δηλαδή όπως και στην Αθήνα με δυνατότητα μετεπιβιβάσεων μεταξύ μετρό και λεωφορείων και φυσικά εισιτήρια πολλαπλών μετακινήσεων. Όσο για το πιθανό ύψος του: Μην ακούτε τερατολογίες! Θα εκπλαγώ εάν δω άξια συζήτησης απόκλιση από το σημερινό εισιτήριο του ΟΑΣΘ. Έρχονται οικονομικές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ποιοτικές μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη!Όλα τα άλλα είναι λόγια για να μην αγαπιόμαστε... Εκλογές γαρ!».



Στα επίπεδα του εισιτηρίου του ΟΑΣΘ θα κυμαίνεται το κόμιστρο στο μετρό Θεσσαλονίκης. Αυτό επισήμανε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Νίκος Ταχιάος δίνοντας απαντήσεις σε ζητήματα που έχουν προκύψει από το διαγωνισμό ο οποίος αφορά στη λειτουργία του μέσου σταθερής τροχιάς στη Θεσσαλονίκη.

Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb επισημαίνει για το εισιτήριο του μετρό: «Όσο για το πιθανό ύψος του: Μην ακούτε τερατολογίες! Θα εκπλαγώ εάν δω άξια συζήτησης απόκλιση από το σημερινό εισιτήριο του ΟΑΣΘ. Έρχονται οικονομικές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ποιοτικές μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη».

Ο κ. Ταχιάος επισημαίνει επίσης πως «η απόφαση να είναι ιδιωτικός ο φορέας που θα λειτουργήσει το ΑΥΤΟΜΑΤΟ (driverless) ΜΕΤΡΟ αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας, αξιοπιστίας και ποιότητας υπηρεσιών».


Ολόκληρη η ανάρτησή του έχεις ως εξής:

«Επειδή, με το που ήρθαν στην επικαιρότητα ο διαγωνισμός και ρυθμίσεις που αφορούν στην λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης άναψαν τα αίματα κάποιων, δύο επισημάνσεις:
1. Η απόφαση να είναι ιδιωτικός ο φορέας που θα λειτουργήσει το ΑΥΤΟΜΑΤΟ (driverless) ΜΕΤΡΟ αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην παροχή υψηλού επιπέδου ασφάλειας, αξιοπιστίας και ποιότητας υπηρεσιών. Δεν ανακαλύπτουμε την πυρίτιδα. Εϊναι πρακτική που πλέον υιοθετείται σε πολλά μέσα σταθερής τροχιάς.

»Τους κανόνες του παιχνιδιού έχει υποδείξει και σε κάθε περίπτωση ρυθμίζει το Υπουργείο Μεταφορών και τις δεσμεύσεις που διέπουν την παροχή των υπηρεσιών και βασίζονται στις ανά τον κόσμο βέλτιστες πρακτικές όντας αδιαπραγμάτευτες, έχει θέσει η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.Ο πήχυς έχει μπει πολύ - πολύ ψηλά.

2. Την ευθύνη για το εισιτήριο του μετρό διατηρεί ΑΚΕΡΑΙΑ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ το ελληνικό δημόσιο διά του Υπουργείου Μεταφορών. Η τιμή θα διαμορφώνεται στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του.

»Ο ιδιώτης πάροχος λειτουργίας ΔΕΝ έχει την παραμικρή ανάμειξη σε αυτό. Ο σχεδιασμός αφορά σε συνδυαστικό εισιτήριο, δηλαδή όπως και στην Αθήνα με δυνατότητα μετεπιβιβάσεων μεταξύ μετρό και λεωφορείων και φυσικά εισιτήρια πολλαπλών μετακινήσεων. Όσο για το πιθανό ύψος του: Μην ακούτε τερατολογίες! Θα εκπλαγώ εάν δω άξια συζήτησης απόκλιση από το σημερινό εισιτήριο του ΟΑΣΘ. Έρχονται οικονομικές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ποιοτικές μετακινήσεις στην Θεσσαλονίκη!Όλα τα άλλα είναι λόγια για να μην αγαπιόμαστε... Εκλογές γαρ!».



ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία