ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Μέσι vs Ρονάλντο: Η μάχη στα social media μεταξύ Παρί Σεν Ζερμέν και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Ειδική μελέτη συμβουλευτικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών με έδρα την Ολλανδία

 10/09/2021 17:20

Μέσι vs Ρονάλντο: Η μάχη στα social media μεταξύ Παρί Σεν Ζερμέν και Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τις δύο κορυφαίες μετακινήσεις στο θερινό μεταγραφικό παζάρι, αυτές των Λιονέλ Μέσι (στην Παρί Σεν Ζερμέν) και Κριστιάνο Ρονάλντο (στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ), ακολούθησε ένας... στρατός καινούριων οπαδών στα social media, στους νέους συλλόγους τους.

Πράγματι, και οι δύο σύλλογοι είδαν τον συνολικό αριθμό των ακολούθων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αυξάνεται κατά εκατομμύρια μέσα σε μόλις πέντε ημέρες από τις επίσημες ανακοινώσεις των μεταγραφών, πάνω από 14 εκατομμύρια για την Παρί Σεν Ζερμέν και σχεδόν 5 εκατομμύρια για τη Γιουνάιτεντ.

Τις τελευταίες 30 ημέρες, η Παρί Σεν Ζερμέν μπόρεσε να προσθέσει τους περισσότερους οπαδούς (πάνω από 23 εκατομμύρια) στους λογαριασμούς της, ενώ η συνολική βάση οπαδών της Γιουνάιτεντ αυξήθηκε κατά πάνω από 9 εκατομμύρια.

Αυτό αναφέρει μελέτη της -συμβουλευτικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών με έδρα την Ολλανδία- KPMG που είναι ένας από τους «Big Four» ελεγκτές, μαζί με την Deloitte, την Ernst & Young και την PricewaterhouseCoopers, όπου αναλύει τα κέρδη στα social media που καταγράφουν οι δύο σύλλογοι με τις ιστορικές συμφωνίες.

Οι αναρτήσεις των συλλόγων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επίσημες ανακοινώσεις των συμφωνιών τους έγιναν από τις πιο viral δημοσιεύσεις στην ιστορία του ποδοσφαίρου.

Το πρώτο μήνυμα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο Instagram, αποκαλύπτοντας την επιστροφή του "CR7" στο Ολντ Τράφορντ, κατέγραψε πάνω από 13 εκατομμύρια likes, ενώ η πιο δημοφιλής ανάρτηση της Παρί Σεν Ζερμέν για τον Μέσι προκάλεσε σχεδόν 9 εκατομμύρια likes.

Παρόμοια αξιοσημείωτη τάση μπορεί να παρατηρηθεί στις άλλες δύο βασικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων, το Facebook και το Twitter.

Η μεγαλύτερη εβδομαδιαία αύξηση σε ποσοστά που ήταν σε θέση να καταγράψει η Παρί Σεν Ζερμέν ήταν 60,7% στο Youtube, ενώ η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σημείωσε μεγάλη επιτυχία στο TikTok με 46,9% αύξηση στον αριθμό των οπαδών.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι η 3η πιο... ακολουθούμενη ποδοσφαιρική ομάδα με περισσότερους από 169 εκατ. οπαδούς, πίσω μόνο από την Μπαρτσελόνα (276 εκατ.) και τη Ρεάλ Μαδρίτης (272 εκατ.), ενώ η Παρί Σεν Ζερμέν είναι 4η με 133 εκατ.

Επίσης, οι ανακοινώσεις των δύο σούπερ σταρ στους προσωπικούς λογαριασμούς τους συγκέντρωσαν ακόμη περισσότερες αντιδράσεις. Η ανάρτηση του Ρονάλντο στο Instagram προκάλεσε σχεδόν 19 εκατομμύρια likes, όπου συγκεντρώνει 340 εκατομμύρια οπαδούς, ενώ η προσωπική ανακοίνωση του Μέσι προκάλεσε 22 εκατομμύρια likes στον λογαριασμό του στο Instagram (όπου έχει 262 εκατομμύρια ακόλουθους).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πιο δημοφιλείς αθλητικές οντότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι σύλλογοι, αλλά αθλητές, φαινόμενο ιδιαίτερα χαρακτηριστικό για τις νεότερες γενιές που γνωρίζουν την ψηφιακή τεχνολογία.

Συγκεκριμένα, ο Ρονάλντο μπορεί να υπερηφανεύεται συνολικά για σχεδόν 593 εκατομμύρια ακόλουθους στους προσωπικούς λογαριασμούς του, ενώ ο Μέσι έχει συνολικά 375 εκατομμύρια οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια σημαντική διαφορά που εξηγείται εν μέρει και από την απουσία του τελευταίου από το Twitter.

Σίγουρα δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τις δύο κορυφαίες μετακινήσεις στο θερινό μεταγραφικό παζάρι, αυτές των Λιονέλ Μέσι (στην Παρί Σεν Ζερμέν) και Κριστιάνο Ρονάλντο (στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ), ακολούθησε ένας... στρατός καινούριων οπαδών στα social media, στους νέους συλλόγους τους.

Πράγματι, και οι δύο σύλλογοι είδαν τον συνολικό αριθμό των ακολούθων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αυξάνεται κατά εκατομμύρια μέσα σε μόλις πέντε ημέρες από τις επίσημες ανακοινώσεις των μεταγραφών, πάνω από 14 εκατομμύρια για την Παρί Σεν Ζερμέν και σχεδόν 5 εκατομμύρια για τη Γιουνάιτεντ.

Τις τελευταίες 30 ημέρες, η Παρί Σεν Ζερμέν μπόρεσε να προσθέσει τους περισσότερους οπαδούς (πάνω από 23 εκατομμύρια) στους λογαριασμούς της, ενώ η συνολική βάση οπαδών της Γιουνάιτεντ αυξήθηκε κατά πάνω από 9 εκατομμύρια.

Αυτό αναφέρει μελέτη της -συμβουλευτικής εταιρείας παροχής υπηρεσιών με έδρα την Ολλανδία- KPMG που είναι ένας από τους «Big Four» ελεγκτές, μαζί με την Deloitte, την Ernst & Young και την PricewaterhouseCoopers, όπου αναλύει τα κέρδη στα social media που καταγράφουν οι δύο σύλλογοι με τις ιστορικές συμφωνίες.

Οι αναρτήσεις των συλλόγων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στις επίσημες ανακοινώσεις των συμφωνιών τους έγιναν από τις πιο viral δημοσιεύσεις στην ιστορία του ποδοσφαίρου.

Το πρώτο μήνυμα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο Instagram, αποκαλύπτοντας την επιστροφή του "CR7" στο Ολντ Τράφορντ, κατέγραψε πάνω από 13 εκατομμύρια likes, ενώ η πιο δημοφιλής ανάρτηση της Παρί Σεν Ζερμέν για τον Μέσι προκάλεσε σχεδόν 9 εκατομμύρια likes.

Παρόμοια αξιοσημείωτη τάση μπορεί να παρατηρηθεί στις άλλες δύο βασικές πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων, το Facebook και το Twitter.

Η μεγαλύτερη εβδομαδιαία αύξηση σε ποσοστά που ήταν σε θέση να καταγράψει η Παρί Σεν Ζερμέν ήταν 60,7% στο Youtube, ενώ η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σημείωσε μεγάλη επιτυχία στο TikTok με 46,9% αύξηση στον αριθμό των οπαδών.

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι η 3η πιο... ακολουθούμενη ποδοσφαιρική ομάδα με περισσότερους από 169 εκατ. οπαδούς, πίσω μόνο από την Μπαρτσελόνα (276 εκατ.) και τη Ρεάλ Μαδρίτης (272 εκατ.), ενώ η Παρί Σεν Ζερμέν είναι 4η με 133 εκατ.

Επίσης, οι ανακοινώσεις των δύο σούπερ σταρ στους προσωπικούς λογαριασμούς τους συγκέντρωσαν ακόμη περισσότερες αντιδράσεις. Η ανάρτηση του Ρονάλντο στο Instagram προκάλεσε σχεδόν 19 εκατομμύρια likes, όπου συγκεντρώνει 340 εκατομμύρια οπαδούς, ενώ η προσωπική ανακοίνωση του Μέσι προκάλεσε 22 εκατομμύρια likes στον λογαριασμό του στο Instagram (όπου έχει 262 εκατομμύρια ακόλουθους).

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι πιο δημοφιλείς αθλητικές οντότητες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι σύλλογοι, αλλά αθλητές, φαινόμενο ιδιαίτερα χαρακτηριστικό για τις νεότερες γενιές που γνωρίζουν την ψηφιακή τεχνολογία.

Συγκεκριμένα, ο Ρονάλντο μπορεί να υπερηφανεύεται συνολικά για σχεδόν 593 εκατομμύρια ακόλουθους στους προσωπικούς λογαριασμούς του, ενώ ο Μέσι έχει συνολικά 375 εκατομμύρια οπαδούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μια σημαντική διαφορά που εξηγείται εν μέρει και από την απουσία του τελευταίου από το Twitter.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία