ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

Μεγάλες μετακινήσεις στρατιωτικού υλικού από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Πρόκειται για υλικό που συγκεντρώθηκε από την Γερμανία, Πολωνία, Εσθονία, λόγω της αναδίπλωσης των Αμερικανικών δυνάμεων από την Ευρώπη το προηγούμενο χρονικό διάστημα

 17/05/2023 14:58

Μεγάλες μετακινήσεις στρατιωτικού υλικού από το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης

Οι μεγαλύτερες μετακινήσεις στρατιωτικού υλικού πραγματοποιούνται το διάστημα αυτό από το λιμάνι τη Αλεξανδρούπολης με έναν “οργασμό” επισκέψεων μεταγωγικών πλοίων από την περασμένη Κυριακή.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ Ορεστιάδας, φορτώσεις και εκφορτώσεις στρατιωτικού υλικού ως επι το πλεισθον οχημάτων, αρμάτων και κοντέινερ που προωθούνται σιδηροδρομικώς και οδικώς σε Νατοϊκές χώρες.

Το θηριώδες αμερικανικό μεταγωγικό πλοίο ENDURANCE μήκους 264 μέτρων «έδεσε» στο λιμάνι την Κυριακή για 5η φορά, ενώ την ίδια μέρα έφθασε και το ιταλικό μεταγωγικό SEVERIN.

Σήμερα σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, Κώστα Χατζημιχαήλ ολοκληρώνεται μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις φόρτωσης στρατιωτικού υλικού. 1400 «κομμάτια» όπως χαρακτηρίζονται φορτώνονται στο Αμερικανικό μεταγωγικό ENDURANCE το οποίο αναχωρεί αύριο για τις ΗΠΑ.

Πρόκειται για υλικό που συγκεντρώθηκε στην Αλεξανδρούπολη από την Γερμανία, Πολωνία, Εσθονία, λόγω της αναδίπλωσης των Αμερικανικών δυνάμεων από την Ευρώπη το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Αυτή τη χρονική στιγμή επίσης ολοκληρώνεται η εκφόρτωση στρατιωτικού υλικού των Ιταλών μέσω του SEVERIN, υλικό που επανεκκινει από αύριο το σιδηρόδρομο με 3 δρομολόγια προς Ρουμανία.

Τις επόμενες ώρες αναμένεται να καταπλεύσει το Αμερικανικό ARC INTERGRITY το οποίο θα εκφορτώσει κοντέινερ και λοιπό στρατιωτικό υλικό με αφορμή την έναρξη της DEFENDER – EUROPE 2023 της μεγαλύτερης άσκησης που πραγματοποίει το ΝΑΤΟ και η οποία διεξάγεται εναλλάξ στο Βορρά και το Νότο της Ευρώπης.

Όλα αυτά ταυτόχρονα με εκφορτώσεις ελληνικών στρατιωτικών αρμάτων και στρατιωτικού καυσίμου για τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις ενώ συνεχίζεται με αμείωτη ένταση τόσο η φόρτωση 18.000 τόνων Εβρίτικου σκληρού σίτου οσο και οι εκφορτώσεις ηλιόσπορου και λιπασμάτων, κάτι που -όπως υποστηρίζει ο κ. Χατζημιχαήλ- δικαιώνει την άποψη ότι δεν επαρκούν οι υπάρχουσες προβλήτες του λιμανιού, για την εκπλήρωση των απαιτήσεων αυτών.

Οι μεγαλύτερες μετακινήσεις στρατιωτικού υλικού πραγματοποιούνται το διάστημα αυτό από το λιμάνι τη Αλεξανδρούπολης με έναν “οργασμό” επισκέψεων μεταγωγικών πλοίων από την περασμένη Κυριακή.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ Ορεστιάδας, φορτώσεις και εκφορτώσεις στρατιωτικού υλικού ως επι το πλεισθον οχημάτων, αρμάτων και κοντέινερ που προωθούνται σιδηροδρομικώς και οδικώς σε Νατοϊκές χώρες.

Το θηριώδες αμερικανικό μεταγωγικό πλοίο ENDURANCE μήκους 264 μέτρων «έδεσε» στο λιμάνι την Κυριακή για 5η φορά, ενώ την ίδια μέρα έφθασε και το ιταλικό μεταγωγικό SEVERIN.

Σήμερα σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης στην ΕΡΤ Ορεστιάδας, Κώστα Χατζημιχαήλ ολοκληρώνεται μια από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις φόρτωσης στρατιωτικού υλικού. 1400 «κομμάτια» όπως χαρακτηρίζονται φορτώνονται στο Αμερικανικό μεταγωγικό ENDURANCE το οποίο αναχωρεί αύριο για τις ΗΠΑ.

Πρόκειται για υλικό που συγκεντρώθηκε στην Αλεξανδρούπολη από την Γερμανία, Πολωνία, Εσθονία, λόγω της αναδίπλωσης των Αμερικανικών δυνάμεων από την Ευρώπη το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Αυτή τη χρονική στιγμή επίσης ολοκληρώνεται η εκφόρτωση στρατιωτικού υλικού των Ιταλών μέσω του SEVERIN, υλικό που επανεκκινει από αύριο το σιδηρόδρομο με 3 δρομολόγια προς Ρουμανία.

Τις επόμενες ώρες αναμένεται να καταπλεύσει το Αμερικανικό ARC INTERGRITY το οποίο θα εκφορτώσει κοντέινερ και λοιπό στρατιωτικό υλικό με αφορμή την έναρξη της DEFENDER – EUROPE 2023 της μεγαλύτερης άσκησης που πραγματοποίει το ΝΑΤΟ και η οποία διεξάγεται εναλλάξ στο Βορρά και το Νότο της Ευρώπης.

Όλα αυτά ταυτόχρονα με εκφορτώσεις ελληνικών στρατιωτικών αρμάτων και στρατιωτικού καυσίμου για τις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις ενώ συνεχίζεται με αμείωτη ένταση τόσο η φόρτωση 18.000 τόνων Εβρίτικου σκληρού σίτου οσο και οι εκφορτώσεις ηλιόσπορου και λιπασμάτων, κάτι που -όπως υποστηρίζει ο κ. Χατζημιχαήλ- δικαιώνει την άποψη ότι δεν επαρκούν οι υπάρχουσες προβλήτες του λιμανιού, για την εκπλήρωση των απαιτήσεων αυτών.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία