ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Με ΠΝΠ θα ξεπεραστούν τα νομικά εμπόδια για την αγορά 50 λεωφορείων από τον δήμο Θεσσαλονίκης

Διαβάστε μόνο στο makthes.gr λεπτομέρειες- Πότε και πως θα ενταχθούν στον στόλο του ΟΑΣΘ

 30/04/2020 20:14

Με ΠΝΠ θα ξεπεραστούν τα νομικά εμπόδια για την αγορά 50 λεωφορείων από τον δήμο Θεσσαλονίκης
Παρόμοια λεωφορεία θα προμηθευτεί ο κεντρικός δήμος

Βαγγέλης Στολάκης

Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που θα δημοσιευτεί εντός των επομένων ημερών ίσως και ωρών, αναμένεται να ξεπεραστούν τα νομικά εμπόδια και να δοθεί η δυνατότητα στον δήμο Θεσσαλονίκης να αγοράσει από χρήματα του δήμου που προέρχονται από ανταποδοτικά τέλη 50 λεωφορεία από την Λειψία που θα παραχωρηθούν στον ΟΑΣΘ, προκειμένου να ενισχυθούν οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης. Πιο συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει η "ΜτΚ"  η ΠΝΠ αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα στον δήμο Θεσσαλονίκης να αξιοποιήσει χρήματα που προέρχονται από ανταποδοτικά τέλη και μέχρι σήμερα μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τον ηλεκτροφωτισμό και την καθαριότητα του δήμου να αγοράσει μεταχειρισμένα οχήματα δεκαετίας.

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που θα υπογραφεί από κοινού από τους υπουργούς Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκο και Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή.

Η παραχώρηση των 50 λεωφορείων αποτέλεσε πρόσφατο αντικείμενο συζήτησης τηλεδιάσκεψης που είχε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξαν διαδοχικές επικοινωνίες της ηγεσίας του υπουργείου με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Αφού τα οχήματα θα αγοραστούν από τον δήμο Θεσσαλονίκης και θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνονται σταδιακά σε διάστημα 1,5 μήνα από σήμερα, θα τους γίνεται τεχνικός έλεγχος και αμέσως θα εντάσσονται στον εν κινήσει στόλο προκειμένου να συμπληρώνουν γραμμές. Η παραχώρηση των οχημάτων από τον δήμο στον Οργανισμό θα γίνει με χρησιδάνειο και θα έχει διάρκεια μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2022, οπότε και ο Οργανισμός παύει να υπάρχει, εφόσον βρίσκεται υπό καθεστώς εκκαθάρισης. 

Η τιμή αγορά του κάθε οχήματος ανέρχεται σε 11.500 ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος μαζί με τους φόρους και τα λοιπά έξοδα που θα προκύψουν από την μεταφορά τους στην Θεσσαλονίκη δεν θα υπερβαίνει το 1.000.000 ευρώ.

Διαβάστε στην "ΜτΚ" αναλυτικό ρεπορτάζ. 

Με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που θα δημοσιευτεί εντός των επομένων ημερών ίσως και ωρών, αναμένεται να ξεπεραστούν τα νομικά εμπόδια και να δοθεί η δυνατότητα στον δήμο Θεσσαλονίκης να αγοράσει από χρήματα του δήμου που προέρχονται από ανταποδοτικά τέλη 50 λεωφορεία από την Λειψία που θα παραχωρηθούν στον ΟΑΣΘ, προκειμένου να ενισχυθούν οι αστικές συγκοινωνίες της πόλης. Πιο συγκεκριμένα, όπως αποκαλύπτει η "ΜτΚ"  η ΠΝΠ αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα στον δήμο Θεσσαλονίκης να αξιοποιήσει χρήματα που προέρχονται από ανταποδοτικά τέλη και μέχρι σήμερα μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τον ηλεκτροφωτισμό και την καθαριότητα του δήμου να αγοράσει μεταχειρισμένα οχήματα δεκαετίας.

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που θα υπογραφεί από κοινού από τους υπουργούς Εσωτερικών, Τάκη Θεοδωρικάκο και Μεταφορών και Υποδομών, Κώστα Καραμανλή.

Η παραχώρηση των 50 λεωφορείων αποτέλεσε πρόσφατο αντικείμενο συζήτησης τηλεδιάσκεψης που είχε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου με τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΘ, Γιώργο Σκόδρα, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξαν διαδοχικές επικοινωνίες της ηγεσίας του υπουργείου με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα.

Αφού τα οχήματα θα αγοραστούν από τον δήμο Θεσσαλονίκης και θα ξεκινήσουν να παραλαμβάνονται σταδιακά σε διάστημα 1,5 μήνα από σήμερα, θα τους γίνεται τεχνικός έλεγχος και αμέσως θα εντάσσονται στον εν κινήσει στόλο προκειμένου να συμπληρώνουν γραμμές. Η παραχώρηση των οχημάτων από τον δήμο στον Οργανισμό θα γίνει με χρησιδάνειο και θα έχει διάρκεια μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2022, οπότε και ο Οργανισμός παύει να υπάρχει, εφόσον βρίσκεται υπό καθεστώς εκκαθάρισης. 

Η τιμή αγορά του κάθε οχήματος ανέρχεται σε 11.500 ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος μαζί με τους φόρους και τα λοιπά έξοδα που θα προκύψουν από την μεταφορά τους στην Θεσσαλονίκη δεν θα υπερβαίνει το 1.000.000 ευρώ.

Διαβάστε στην "ΜτΚ" αναλυτικό ρεπορτάζ. 

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία