ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

"Μαλαματίνα": Ρετσίνα η αγαπημένη, rebranding με νέα κρασιά και επενδύσεις 8 εκατ. σε δύο φάσεις

Aύξηση πωλήσεων και εξαγωγών. Έμφαση στο private label, συνεργασία με αλυσίδα σούπερ μάρκετ και deal για Πολωνία

 26/02/2024 07:00

"Μαλαματίνα": Ρετσίνα η αγαπημένη, rebranding με νέα κρασιά και επενδύσεις 8 εκατ. σε δύο φάσεις

Άννη Καρολίδου

Μια ακόμη νέα ρετσίνα ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά, πριν το Πάσχα, η αναγεννημένη «Μαλαματίνα», ενώ η ιστορική Εταιρεία, που 1η Μαρτίου του 2022 πέρασε στον όμιλο επιχειρήσεων Mantis, υλοποιεί με ταχείς ρυθμούς την Α’ Φάση του επενδυτικού της σχεδίου, ύψους 5 εκατ. ευρώ, σχεδιάζοντας παράλληλα τον επόμενο κύκλο επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ.

«Έχουμε ήδη τοποθετήσει στην αγορά τρεις νέες «οικογένειες κρασιών. Η «Οινοποιΐα Μαλαματίνα ΑΕΒΕ» είναι μία μεγάλη εταιρεία και σαν τέτοια θέλουμε να καλύψει όλες τις προτιμήσεις των καταναλωτών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με κρασιά ποιοτικά αλλά και value for money, ρετσίνες και αρετσίνωτα», δήλωσε στο makthes.gr o αντιπρόεδρος δ.σ. και διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, Νικόλαος Κεράνης , προσθέτοντας:

«Η ρετσίνα Μαλαματίνα, ήταν και παραμένει το best seller κρασί της Οινοποιΐας, ενώ συνεχίζει να είναι και πρώτη στις πωλήσεις, στην κατηγορία της, στη χώρα μας. Ωστόσο, με νέα προϊόντα, με διαφορετικού ύφους ρετσίνες, κτίζουμε τη συγκεκριμένη κατηγορία που πιστεύουμε ότι αποτελεί ισχυρό χαρτί για το ελληνικό κρασί".

keranis-nikos.jpg


Με το που ανέλαβε η νέα ιδιοκτησία την επιχείρηση, έθεσε σε εφαρμογή την πρώτη φάση των επενδύσεών της, τόσο στα δύο οινοποιεία, στο Φάρο Χαλκίδας και στην Ασωπία ( κοντά στη Θήβα), όπως και στο μεγάλο εμφιαλωτήριο που διαθέτει στο Καλοχώρι, ένα από τα μεγαλύτερα των Βαλκανίων.

Ο πρώτος κύκλος των επενδύσεων

Οι πρώτες αυτές επενδύσεις αφορούν αναβαθμίσεις των εξοπλισμών οινοποίησης, εξοπλισμούς ειδικά για την οινοποίηση ροζέ και ερυθρών κρασιών, κατασκευή τσιμεντένιων δεξαμενών, των λεγόμενων «αυγών», νέα συστήματα ψύξης των δεξαμενών και εξοπλισμούς φιλτραρίσματος των κρασιών καθώς και εκσυγχρονισμό των γραμμών εμφιάλωσης στο Καλοχώρι.

Η Εταιρεία, έχει από μίας αρχής εισάγει αυτοματισμούς που συνδέονται με την παραγωγική διαδικασία αλλά και τους ποιοτικούς ελέγχους. Έτσι, προχώρησε στην προμήθεια ρομποτικού βραχίονα με τον οποίο ελέγχονται τα σταφύλια κατά την παραλαβή τους, αλλά και αυτόματου αναλυτή των προϊόντων στο πλήρως εξοπλισμένο χημείο της.

Η Α’ Φάση του επενδυτικού προγράμματος, που ξεπερνά τα 5 εκατ. ευρώ και υλοποιείται μεταξύ 2023 – 2025, έχει προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, καθώς ήδη έγιναν επεμβάσεις ύψους περίπου 3 εκατ. Να σημειωθεί ότι από το σύνολο των 5 εκατ. ευρώ, περισσότερα από 3 εκατ. αφορούν τις επενδύσεις στο συγκρότημα εμφιάλωσης, στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης. Μέρος αυτών των επενδύσεων στο εμφιαλωτήριο, αφορά εκσυγχρονιστικές παρεμβάσεις αλλά και τη δυνατότητα εμφιάλωσης των νέων κρασιών, ειδικά των ροζέ και ερυθρών.

Αφρώδεις οίνοι και επισκέψιμα οινοποιεία

Πριν ακόμη ολοκληρωθεί η Α’ Φάση των επενδύσεων, η «Μαλαματίνα» σχεδιάζει τη Β’ Φάση, ύψους 2,5- 3 εκατ. ευρώ. Κατά τη δεύτερη φάση, στόχος είναι να γίνουν επισκέψιμα τα οινοποιεία της Εταιρείας και μάλιστα το οινοποιείο στο Φάρο Χαλκίδας, που βρίσκεται μπροστά στη θάλασσα, ενώ θέλει να επενδύσει και σε νέα κρασιά, κάτι που απαιτεί πρώτα επενδύσεις σε νέους τρόπους οινοποίησης, όπως εξήγησε ο κ. Κεράνης.

Έτσι υπάρχουν σχέδια για να παραχθούν αφρώδη κρασιά, που σήμερα δεν παράγει η οινοποιΐα, αλλά και οίνοι με πολύ χαμηλούς αλκοολικούς βαθμούς.

Να σημειωθεί ότι η ομάδα των οινολόγων της Εταιρείας αποτελείται από πέντε ειδικούς, με επικεφαλής τον οινολόγο Γρηγόρη Βρεττό.

«Υπάρχει μεγάλη προσήλωση σε αυτό που επιδιώκουμε και η Εταιρεία, στο πνεύμα που κυριαρχεί και στον Όμιλο Mantis, θέλει να έχει μεγάλη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς, στις νέες τάσεις και στη ζήτηση που εκδηλώνεται.

«Πολύ συστηματικά επενδύουμε στην κατηγορία της ρετσίνας, οι πωλήσεις της οποίας, στα προηγούμενα χρόνια, είχαν σημειώσει κάμψη στην αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς ανέβαινε η κατανάλωση των αρετσίνωτων κρασιών. Όμως γίνονται σημαντικές προσπάθειες ανάδειξης της ρετσίνας ως ποιοτικού κρασιού, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ρετσίνα δεν είναι μόνο η ζεστή αγορά της οργανωμένης λιανικής. Ρετσίνα πίνουμε και στην ταβέρνα, στην παραλία, η ρετσίνα είναι το ποτό της παρέας μετά το γήπεδο», επισήμανε ο CEO της «Μαλαματίνα».

Η βραβευμένη Rezine, το Filioma και οι Four Angels

«Η Εταιρεία δεν είναι η παλιά «Μαλαματίνα». Προσπαθούμε να προχωρήσουμε την Οινοποιΐα στο επόμενό της κεφάλαιο. Η ρετσίνα Μαλαματίνα παραμένει το βασικό κρασί της εταιρείας , η ρετσίνα που έχει αγαπήσει ο καταναλωτής. Τη Μαλαματίνα δεν την πειράζουμε, απλώς δίνουμε μεγάλο βάρος στην ποιότητά της. Ωστόσο πλέον παράγουμε και πολλά καινούργια προϊόντα, όπως τη Rezine, το Filioma, τους Four Angels , κρασιά για το καθημερινό μας τραπέζι, ρετσίνες αλλά και κρασιά αρετσίνωτα, από blends μα και μονοποικιλιακά», υπογράμμισε ο κ. Κεράνης.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η «Μαλαματίνα», παρουσίασε τη Rezine ( βραβευμένη ήδη σε διεθνείς διαγωνισμούς), ρετσίνα που παράγεται από Σαββατιανό, με διαφορετικό τρόπο οινοποίησης, αλλά και τη ροζέ Rezine από την ποικιλία Grenache Rouge, αφού προηγούμενα η τρίμηνη ζύμωση τους γίνει σε τσιμεντένιες δεξαμενές/ «αυγά».

Ακολούθησε η σειρά Filioma, τριών αρετσίνωτων κρασιών αλλά και μίας ρετσίνας από Σαββατιανό και Ροδίτη, ενώ στη συνέχεια βγήκαν στην αγορά οι Τέσσερις Άγγελοι/ Four Angels, με τρία ξηρά κρασιά – λευκό, ροζέ και ερυθρό- κι΄ένα ημίγλυκο ροζέ, τρία blends ένα μονοποικιλιακό ροζέ. Μάλιστα, ήδη έχει γίνει το δημιουργικό και στο επόμενο διάστημα θα αλλάξει και η ετικέτα των Four Angels.

Κρασιά για το καθημερινό τραπέζι

«Με τη Rezine δείξαμε πως μπορούμε να εξελίξουμε τη ρετσίνα. Στόχος μας  είναι να προσφέρουμε στον καταναλωτή ποιοτικά κρασιά, για το καθημερινό τραπέζι, στο σπίτι αλλά και στο εστιατόριο», εξήγησε ο κ. Κεράνης.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας εμπλουτισμού του προϊοντικού της μείγματος, ακολουθώντας και τις τάσεις της αγοράς, η οινοποιΐα ετοιμάζει μία νέα ρετσίνα, πιο αρωματική, πιο ανάλαφρη. Η νέα αυτή ρετσίνα θα λανσαριστεί στην αγορά πριν το Πάσχα.
malamatina-scanning.jpg

Αύξηση πωλήσεων και εξαγωγών

Το 2023, ήταν η πρώτη χρονιά που τα οικονομικά στοιχεία της χρήσης, μπορούσαν να συγκριθούν με τα στοιχεία της προηγούμενης.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της «Οινοποιΐα Μαλαματίνα» έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι των 7,248 εκατ. του 2022, με θετικά αποτελέσματα. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την Εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.

Από τα 10 εκατ. των πωλήσεων, το χονδρεμπόριο μαζί με τη HORECA, έχει ποσοστό περίπου 60% και τα σούπερ μάρκετ, μερίδιο 40%. Οι εξαγωγές αφορούν κυρίως χονδρεμπόριο αλλά η Εταιρεία κάνει και προωθητικές ενέργειες με αποδέκτες τους καταναλωτές, για να βοηθήσει στη διείσδυση των προϊόντων στη διεθνή αγορά.

Στην αγορά του private label

Στόχος της Εταιρείας είναι η παραγωγή κρασιών private label για την ελληνική αγορά, αλλά και για επιχειρήσεις του εξωτερικού. Η «Μαλαματίνα» ήδη παράγει κρασιά ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ενώ υπάρχουν συζητήσεις και με άλλες εταιρείες του οργανωμένου λιανεμπορίου, όπως και με εταιρείες εστίασης.

Στο εξωτερικό, είναι πολύ κοντά για να κλείσει συμφωνία με εταιρεία της Πολωνίας, ενώ βλέπει και άλλες χώρες, στις οποίες υπάρχουν σημαντικά περιθώρια εξαγωγής ρετσίνας αλλά και αρετσίνωτων ελληνικών κρασιών.

«Σε αυτή τη διετία, επιδιώξαμε να ξανασυστήσουμε τη «Μαλαματίνα», στο κοινό της, μέσω του rebranding που ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε να υλοποιούμε. Πιστεύουμε ότι γίνεται πλέον φανερό, ότι η «Οινοποιΐα Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», κινείται, παράγει νέα προϊόντα, ποιοτικά, προσπαθώντας να κερδίσει τον καταναλωτή και φυσικά στηριζόμενη στη συνεργασία που έχει με περισσότερους από 1.500 αμπελουργούς. Το 2023, ήταν μία δύσκολη χρονιά για τον κλάδο μας, αλλά συνεχίζουμε στο στόχο μας», κατέληξε ο κ. Κεράνης.

Μια ακόμη νέα ρετσίνα ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά, πριν το Πάσχα, η αναγεννημένη «Μαλαματίνα», ενώ η ιστορική Εταιρεία, που 1η Μαρτίου του 2022 πέρασε στον όμιλο επιχειρήσεων Mantis, υλοποιεί με ταχείς ρυθμούς την Α’ Φάση του επενδυτικού της σχεδίου, ύψους 5 εκατ. ευρώ, σχεδιάζοντας παράλληλα τον επόμενο κύκλο επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ.

«Έχουμε ήδη τοποθετήσει στην αγορά τρεις νέες «οικογένειες κρασιών. Η «Οινοποιΐα Μαλαματίνα ΑΕΒΕ» είναι μία μεγάλη εταιρεία και σαν τέτοια θέλουμε να καλύψει όλες τις προτιμήσεις των καταναλωτών, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με κρασιά ποιοτικά αλλά και value for money, ρετσίνες και αρετσίνωτα», δήλωσε στο makthes.gr o αντιπρόεδρος δ.σ. και διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, Νικόλαος Κεράνης , προσθέτοντας:

«Η ρετσίνα Μαλαματίνα, ήταν και παραμένει το best seller κρασί της Οινοποιΐας, ενώ συνεχίζει να είναι και πρώτη στις πωλήσεις, στην κατηγορία της, στη χώρα μας. Ωστόσο, με νέα προϊόντα, με διαφορετικού ύφους ρετσίνες, κτίζουμε τη συγκεκριμένη κατηγορία που πιστεύουμε ότι αποτελεί ισχυρό χαρτί για το ελληνικό κρασί".

keranis-nikos.jpg


Με το που ανέλαβε η νέα ιδιοκτησία την επιχείρηση, έθεσε σε εφαρμογή την πρώτη φάση των επενδύσεών της, τόσο στα δύο οινοποιεία, στο Φάρο Χαλκίδας και στην Ασωπία ( κοντά στη Θήβα), όπως και στο μεγάλο εμφιαλωτήριο που διαθέτει στο Καλοχώρι, ένα από τα μεγαλύτερα των Βαλκανίων.

Ο πρώτος κύκλος των επενδύσεων

Οι πρώτες αυτές επενδύσεις αφορούν αναβαθμίσεις των εξοπλισμών οινοποίησης, εξοπλισμούς ειδικά για την οινοποίηση ροζέ και ερυθρών κρασιών, κατασκευή τσιμεντένιων δεξαμενών, των λεγόμενων «αυγών», νέα συστήματα ψύξης των δεξαμενών και εξοπλισμούς φιλτραρίσματος των κρασιών καθώς και εκσυγχρονισμό των γραμμών εμφιάλωσης στο Καλοχώρι.

Η Εταιρεία, έχει από μίας αρχής εισάγει αυτοματισμούς που συνδέονται με την παραγωγική διαδικασία αλλά και τους ποιοτικούς ελέγχους. Έτσι, προχώρησε στην προμήθεια ρομποτικού βραχίονα με τον οποίο ελέγχονται τα σταφύλια κατά την παραλαβή τους, αλλά και αυτόματου αναλυτή των προϊόντων στο πλήρως εξοπλισμένο χημείο της.

Η Α’ Φάση του επενδυτικού προγράμματος, που ξεπερνά τα 5 εκατ. ευρώ και υλοποιείται μεταξύ 2023 – 2025, έχει προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό, καθώς ήδη έγιναν επεμβάσεις ύψους περίπου 3 εκατ. Να σημειωθεί ότι από το σύνολο των 5 εκατ. ευρώ, περισσότερα από 3 εκατ. αφορούν τις επενδύσεις στο συγκρότημα εμφιάλωσης, στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης. Μέρος αυτών των επενδύσεων στο εμφιαλωτήριο, αφορά εκσυγχρονιστικές παρεμβάσεις αλλά και τη δυνατότητα εμφιάλωσης των νέων κρασιών, ειδικά των ροζέ και ερυθρών.

Αφρώδεις οίνοι και επισκέψιμα οινοποιεία

Πριν ακόμη ολοκληρωθεί η Α’ Φάση των επενδύσεων, η «Μαλαματίνα» σχεδιάζει τη Β’ Φάση, ύψους 2,5- 3 εκατ. ευρώ. Κατά τη δεύτερη φάση, στόχος είναι να γίνουν επισκέψιμα τα οινοποιεία της Εταιρείας και μάλιστα το οινοποιείο στο Φάρο Χαλκίδας, που βρίσκεται μπροστά στη θάλασσα, ενώ θέλει να επενδύσει και σε νέα κρασιά, κάτι που απαιτεί πρώτα επενδύσεις σε νέους τρόπους οινοποίησης, όπως εξήγησε ο κ. Κεράνης.

Έτσι υπάρχουν σχέδια για να παραχθούν αφρώδη κρασιά, που σήμερα δεν παράγει η οινοποιΐα, αλλά και οίνοι με πολύ χαμηλούς αλκοολικούς βαθμούς.

Να σημειωθεί ότι η ομάδα των οινολόγων της Εταιρείας αποτελείται από πέντε ειδικούς, με επικεφαλής τον οινολόγο Γρηγόρη Βρεττό.

«Υπάρχει μεγάλη προσήλωση σε αυτό που επιδιώκουμε και η Εταιρεία, στο πνεύμα που κυριαρχεί και στον Όμιλο Mantis, θέλει να έχει μεγάλη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες της αγοράς, στις νέες τάσεις και στη ζήτηση που εκδηλώνεται.

«Πολύ συστηματικά επενδύουμε στην κατηγορία της ρετσίνας, οι πωλήσεις της οποίας, στα προηγούμενα χρόνια, είχαν σημειώσει κάμψη στην αγορά των σούπερ μάρκετ, καθώς ανέβαινε η κατανάλωση των αρετσίνωτων κρασιών. Όμως γίνονται σημαντικές προσπάθειες ανάδειξης της ρετσίνας ως ποιοτικού κρασιού, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ρετσίνα δεν είναι μόνο η ζεστή αγορά της οργανωμένης λιανικής. Ρετσίνα πίνουμε και στην ταβέρνα, στην παραλία, η ρετσίνα είναι το ποτό της παρέας μετά το γήπεδο», επισήμανε ο CEO της «Μαλαματίνα».

Η βραβευμένη Rezine, το Filioma και οι Four Angels

«Η Εταιρεία δεν είναι η παλιά «Μαλαματίνα». Προσπαθούμε να προχωρήσουμε την Οινοποιΐα στο επόμενό της κεφάλαιο. Η ρετσίνα Μαλαματίνα παραμένει το βασικό κρασί της εταιρείας , η ρετσίνα που έχει αγαπήσει ο καταναλωτής. Τη Μαλαματίνα δεν την πειράζουμε, απλώς δίνουμε μεγάλο βάρος στην ποιότητά της. Ωστόσο πλέον παράγουμε και πολλά καινούργια προϊόντα, όπως τη Rezine, το Filioma, τους Four Angels , κρασιά για το καθημερινό μας τραπέζι, ρετσίνες αλλά και κρασιά αρετσίνωτα, από blends μα και μονοποικιλιακά», υπογράμμισε ο κ. Κεράνης.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η «Μαλαματίνα», παρουσίασε τη Rezine ( βραβευμένη ήδη σε διεθνείς διαγωνισμούς), ρετσίνα που παράγεται από Σαββατιανό, με διαφορετικό τρόπο οινοποίησης, αλλά και τη ροζέ Rezine από την ποικιλία Grenache Rouge, αφού προηγούμενα η τρίμηνη ζύμωση τους γίνει σε τσιμεντένιες δεξαμενές/ «αυγά».

Ακολούθησε η σειρά Filioma, τριών αρετσίνωτων κρασιών αλλά και μίας ρετσίνας από Σαββατιανό και Ροδίτη, ενώ στη συνέχεια βγήκαν στην αγορά οι Τέσσερις Άγγελοι/ Four Angels, με τρία ξηρά κρασιά – λευκό, ροζέ και ερυθρό- κι΄ένα ημίγλυκο ροζέ, τρία blends ένα μονοποικιλιακό ροζέ. Μάλιστα, ήδη έχει γίνει το δημιουργικό και στο επόμενο διάστημα θα αλλάξει και η ετικέτα των Four Angels.

Κρασιά για το καθημερινό τραπέζι

«Με τη Rezine δείξαμε πως μπορούμε να εξελίξουμε τη ρετσίνα. Στόχος μας  είναι να προσφέρουμε στον καταναλωτή ποιοτικά κρασιά, για το καθημερινό τραπέζι, στο σπίτι αλλά και στο εστιατόριο», εξήγησε ο κ. Κεράνης.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας εμπλουτισμού του προϊοντικού της μείγματος, ακολουθώντας και τις τάσεις της αγοράς, η οινοποιΐα ετοιμάζει μία νέα ρετσίνα, πιο αρωματική, πιο ανάλαφρη. Η νέα αυτή ρετσίνα θα λανσαριστεί στην αγορά πριν το Πάσχα.
malamatina-scanning.jpg

Αύξηση πωλήσεων και εξαγωγών

Το 2023, ήταν η πρώτη χρονιά που τα οικονομικά στοιχεία της χρήσης, μπορούσαν να συγκριθούν με τα στοιχεία της προηγούμενης.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της «Οινοποιΐα Μαλαματίνα» έκλεισαν κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι των 7,248 εκατ. του 2022, με θετικά αποτελέσματα. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την Εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες.

Από τα 10 εκατ. των πωλήσεων, το χονδρεμπόριο μαζί με τη HORECA, έχει ποσοστό περίπου 60% και τα σούπερ μάρκετ, μερίδιο 40%. Οι εξαγωγές αφορούν κυρίως χονδρεμπόριο αλλά η Εταιρεία κάνει και προωθητικές ενέργειες με αποδέκτες τους καταναλωτές, για να βοηθήσει στη διείσδυση των προϊόντων στη διεθνή αγορά.

Στην αγορά του private label

Στόχος της Εταιρείας είναι η παραγωγή κρασιών private label για την ελληνική αγορά, αλλά και για επιχειρήσεις του εξωτερικού. Η «Μαλαματίνα» ήδη παράγει κρασιά ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλη ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ, ενώ υπάρχουν συζητήσεις και με άλλες εταιρείες του οργανωμένου λιανεμπορίου, όπως και με εταιρείες εστίασης.

Στο εξωτερικό, είναι πολύ κοντά για να κλείσει συμφωνία με εταιρεία της Πολωνίας, ενώ βλέπει και άλλες χώρες, στις οποίες υπάρχουν σημαντικά περιθώρια εξαγωγής ρετσίνας αλλά και αρετσίνωτων ελληνικών κρασιών.

«Σε αυτή τη διετία, επιδιώξαμε να ξανασυστήσουμε τη «Μαλαματίνα», στο κοινό της, μέσω του rebranding που ξεκινήσαμε και συνεχίζουμε να υλοποιούμε. Πιστεύουμε ότι γίνεται πλέον φανερό, ότι η «Οινοποιΐα Μαλαματίνα ΑΕΒΕ», κινείται, παράγει νέα προϊόντα, ποιοτικά, προσπαθώντας να κερδίσει τον καταναλωτή και φυσικά στηριζόμενη στη συνεργασία που έχει με περισσότερους από 1.500 αμπελουργούς. Το 2023, ήταν μία δύσκολη χρονιά για τον κλάδο μας, αλλά συνεχίζουμε στο στόχο μας», κατέληξε ο κ. Κεράνης.

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία