ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Καμπάνια για να σταματήσουν οι επιθέσεις επιβατών εναντίον τους ξεκίνησαν οι οδηγοί του ΟΑΣΘ

Εργαζόμενοι στον Οργανισμό μοιράζουν από σήμερα φυλλάδια υποδεικνύοντας ως υπεύθυνη για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού τη διοίκηση

 09/05/2019 18:46

Καμπάνια για να σταματήσουν οι επιθέσεις επιβατών εναντίον τους ξεκίνησαν οι οδηγοί του ΟΑΣΘ

Θεολόγος Ηλιού

Φυλλάδια μοιράζουν οδηγοί και εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, κάνοντας έκκληση στο επιβατικό κοινό να μην μεταφέρουν την αγανάκτησή τους σε αυτούς για την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της  πόλης. «Μη  μεταφέρετε την δίκαιη αγανάκτησή σας στους εργαζόμενους οδηγούς» αναγράφεται ανάμεσα σε άλλα στο φυλλάδιο που κυκλοφορεί από σήμερα ακόμα και μέσα στα λεωφορεία. Πολλά από τα φυλλάδια έχουν καταλήξει βέβαια στο πάτωμα των λεωφορείων και κάτω από τα πόδια των επιβατών όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

oasth-filladia-03.jpg

oasth-filladia-01.jpg

Μέσω των φυλλαδίων οι εργαζόμενοι επισημαίνουν τους κινδύνους που υπάρχουν αν οι επιβάτες  με τα παράπονα τους εκνευρίζουν τους οδηγούς, καθώς όπως αναφέρουν σύμφωνα με ιατρικές έρευνες ο εκνευρισμός  μειώνει κατά 50% τα αντανακλαστικά. «Βοηθήστε τον οδηγό να εκτελεί το έργο του με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Το γνωρίζεται και εσείς ότι επί της ουσίας δεν ευθύνονται οι οδηγοί για την ταλαιπωρία που αντιμετωπίζετε στις καθημερινές μετακινήσεις σας» γράφει το φυλλάδιο, όπως επίσης σημειώνεται ότι «ο οδηγός του λεωφορείου συμπάσχει μαζί σας όλη μέρα κάθε μέρα στα προβλήματα που βιώνεται καθημερινά στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επιπλέον έχει την ιερή υποχρέωση στις ανθρώπινες ζωές που μεταφέρει να οδηγεί το όχημα με απόλυτη ηρεμία.

Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ φαίνεται πως στέκονται στο πλευρό του επιβατικού κοινού και δηλώνουν ότι βιώνουν την κατάσταση όπως ο κάθε επιβάτες. «Όλοι μας όταν βρισκόμαστε σε χώρους μαζικής εξυπηρέτησης και ταλαιπωρούμαστε, συνήθως εκφράζουμε την αγανάκτηση μας στον εργαζόμενο που βρίσκουμε μπροστά μας» επισημάνουν στο φυλλάδιο.

oasth-filladia-02.jpg

Στη καμπάνια που ξεκίνησε το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, τονίζεται πως οι ευθύνες για την ταλαιπωρία των πολιτών ανήκουν στην διοίκηση του οργανισμού, γράφοντας χαρακτηριστικά ότι: «Δυστυχώς όμως 1,5 χρόνο από την ανάληψη ευθύνης του Ο.Α.Σ.Θ. από την νέα διοίκηση, η κατάσταση μένει αμετάβλητη. Αδυναμία  συντήρησης και εξόδου λεωφορείων, έλλειψη τεχνικού προσωπικού και οδηγών, συνθέτουν το παζλ της σημερινής τραγικής κατάστασης. Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και κάνουμε έκκληση για άμεση αφύπνιση και αντιμετώπιση της κατάστασης καθώς η αγανάκτηση επιβατικού κοινού και εργαζομένων έχει χτυπήσει κόκκινο».

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δήμητρης Τσερμενίδης μιλώντας στο makthes.gr ανέφερε πως η καμπάνια αυτή ξεκίνησε από σήμερα μετά από συσσώρευση  διαμαρτυριών οδηγών λεωφορείων για την συμπεριφορά των επιβατών. «Είναι μια κίνηση μετά από πολλά παράπονα οδηγών για φραστικές επιθέσεις σε οδηγούς για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι αλλά η διοίκηση, αυτό πρέπει να καταλάβουν» δήλωσε ο κ. Τσερμενίδης.

Το φυλλάδιο: 

oasth-filladia-04.jpg

Φυλλάδια μοιράζουν οδηγοί και εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, κάνοντας έκκληση στο επιβατικό κοινό να μην μεταφέρουν την αγανάκτησή τους σε αυτούς για την κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της  πόλης. «Μη  μεταφέρετε την δίκαιη αγανάκτησή σας στους εργαζόμενους οδηγούς» αναγράφεται ανάμεσα σε άλλα στο φυλλάδιο που κυκλοφορεί από σήμερα ακόμα και μέσα στα λεωφορεία. Πολλά από τα φυλλάδια έχουν καταλήξει βέβαια στο πάτωμα των λεωφορείων και κάτω από τα πόδια των επιβατών όπως φαίνεται και στη φωτογραφία.

oasth-filladia-03.jpg

oasth-filladia-01.jpg

Μέσω των φυλλαδίων οι εργαζόμενοι επισημαίνουν τους κινδύνους που υπάρχουν αν οι επιβάτες  με τα παράπονα τους εκνευρίζουν τους οδηγούς, καθώς όπως αναφέρουν σύμφωνα με ιατρικές έρευνες ο εκνευρισμός  μειώνει κατά 50% τα αντανακλαστικά. «Βοηθήστε τον οδηγό να εκτελεί το έργο του με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Το γνωρίζεται και εσείς ότι επί της ουσίας δεν ευθύνονται οι οδηγοί για την ταλαιπωρία που αντιμετωπίζετε στις καθημερινές μετακινήσεις σας» γράφει το φυλλάδιο, όπως επίσης σημειώνεται ότι «ο οδηγός του λεωφορείου συμπάσχει μαζί σας όλη μέρα κάθε μέρα στα προβλήματα που βιώνεται καθημερινά στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Επιπλέον έχει την ιερή υποχρέωση στις ανθρώπινες ζωές που μεταφέρει να οδηγεί το όχημα με απόλυτη ηρεμία.

Οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ φαίνεται πως στέκονται στο πλευρό του επιβατικού κοινού και δηλώνουν ότι βιώνουν την κατάσταση όπως ο κάθε επιβάτες. «Όλοι μας όταν βρισκόμαστε σε χώρους μαζικής εξυπηρέτησης και ταλαιπωρούμαστε, συνήθως εκφράζουμε την αγανάκτηση μας στον εργαζόμενο που βρίσκουμε μπροστά μας» επισημάνουν στο φυλλάδιο.

oasth-filladia-02.jpg

Στη καμπάνια που ξεκίνησε το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, τονίζεται πως οι ευθύνες για την ταλαιπωρία των πολιτών ανήκουν στην διοίκηση του οργανισμού, γράφοντας χαρακτηριστικά ότι: «Δυστυχώς όμως 1,5 χρόνο από την ανάληψη ευθύνης του Ο.Α.Σ.Θ. από την νέα διοίκηση, η κατάσταση μένει αμετάβλητη. Αδυναμία  συντήρησης και εξόδου λεωφορείων, έλλειψη τεχνικού προσωπικού και οδηγών, συνθέτουν το παζλ της σημερινής τραγικής κατάστασης. Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου και κάνουμε έκκληση για άμεση αφύπνιση και αντιμετώπιση της κατάστασης καθώς η αγανάκτηση επιβατικού κοινού και εργαζομένων έχει χτυπήσει κόκκινο».

Ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων του ΟΑΣΘ, Δήμητρης Τσερμενίδης μιλώντας στο makthes.gr ανέφερε πως η καμπάνια αυτή ξεκίνησε από σήμερα μετά από συσσώρευση  διαμαρτυριών οδηγών λεωφορείων για την συμπεριφορά των επιβατών. «Είναι μια κίνηση μετά από πολλά παράπονα οδηγών για φραστικές επιθέσεις σε οδηγούς για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ. Δεν ευθύνονται οι εργαζόμενοι αλλά η διοίκηση, αυτό πρέπει να καταλάβουν» δήλωσε ο κ. Τσερμενίδης.

Το φυλλάδιο: 

oasth-filladia-04.jpg

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία