ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Χατζηδάκης: Εγκαινιάζουμε τις υπηρεσίες υποδοχής και ροής στον ΕΦΚΑ

«Είμαστε πια σε ένα πολύ καλύτερο επίπεδο»

 20/02/2023 16:35

Κ. Χατζηδάκης: Εγκαινιάζουμε τις υπηρεσίες υποδοχής και ροής στον ΕΦΚΑ

«Δεν το βάζουμε κάτω με τον ΕΦΚΑ! Τώρα, εγκαινιάζουμε τις υπηρεσίες υποδοχής και ροής σε παραπάνω από τα μισά - και πάντως τα πιο πολυσύχναστα - καταστήματα, για να εξυπηρετείται καλύτερα ο κόσμος, όταν επισκέπτεται τις υπηρεσίες, όπως γίνεται σε πολλές μεγάλες εταιρίες του ιδιωτικού τομέα» σημειώνει ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, σε μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, επισημαίνοντας - μεταξύ άλλων - ότι, όταν μιλάμε για σύγχρονες ευρωπαϊκές αλλαγές, πρέπει να τις ξεκινάμε από Οργανισμούς, όπως είναι ο ΕΦΚΑ.

Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρει επίσης τα εξής:

«Ο ΕΦΚΑ ήταν σίγουρα η πιο προβληματική υπηρεσία του Δημοσίου. Τα τελευταία 2 χρόνια, έχουμε κάνει αρκετές αλλαγές όχι στα λόγια, στην πράξη: Ηλεκτρονικά ραντεβού, για να μην περιμένουν οι ασφαλισμένοι στη ζέστη και στη βροχή, μεγάλης κλίμακας συνεργασία με τα ΚΕΠ, myEFKAlive για τις απομακρυσμένες περιοχές, Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας για τους εν αναμονή συνταξιούχους και, φυσικά, το 1555.

Όσο γκρινιάρης και αν είναι κανένας δεν μπορεί παρά να διαπιστώνει ότι όλα αυτά βελτιώσαν σε σημαντικό βαθμό την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Η νέα υπηρεσία, που θα καλύψει 53 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και την Κρήτη, με ειδικά εκπαιδευμένους υπαλλήλους, θα συντελέσει ακόμα πιο πολύ σε μια σύγχρονη εξυπηρέτηση όσων συναλλάσσονται με τον ΕΦΚΑ.

Είχα σήμερα την ευκαιρία να το διαπιστώσω στο πολύ καλό κατάστημα της Νέας Φιλαδέλφειας, που επισκέφτηκα, μαζί με τον διοικητή του ΕΦΚΑ, Παναγιώτη Δουφεξή και τον αρμόδιο υποδιοικητή, Γιώργο Γκράτζιο.

Συνεχίζουμε φυσικά την προσπάθεια, για να δαμάσουμε πλήρως το "τέρας" της γραφειοκρατίας και χαιρόμαστε που τόσο με αυτά όσο και με τη μεγάλη πρόοδο που έγινε για τις εκκρεμείς συντάξεις, είμαστε πια σε ένα πολύ καλύτερο επίπεδο.

Οι μεταρρυθμίσεις που έχουμε ψηφίσει και προχωράμε, όπως η πρόσληψη γενικών διευθυντών και διευθυντών με τριετή συμβόλαια από τον ευρύτερο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα, η μεγαλύτερη ταχύτητα στις προμήθειες του Οργανισμού και το σύστημα κινήτρων και ελέγχων για τους υπαλλήλους, έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν. Θα βελτιώσουν σύντομα κι άλλο την κατάσταση.

Όταν μιλάμε για σύγχρονες ευρωπαϊκές αλλαγές, πρέπει να τις ξεκινάμε από Οργανισμούς, όπως είναι ο ΕΦΚΑ».

«Δεν το βάζουμε κάτω με τον ΕΦΚΑ! Τώρα, εγκαινιάζουμε τις υπηρεσίες υποδοχής και ροής σε παραπάνω από τα μισά - και πάντως τα πιο πολυσύχναστα - καταστήματα, για να εξυπηρετείται καλύτερα ο κόσμος, όταν επισκέπτεται τις υπηρεσίες, όπως γίνεται σε πολλές μεγάλες εταιρίες του ιδιωτικού τομέα» σημειώνει ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, σε μήνυμα στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, επισημαίνοντας - μεταξύ άλλων - ότι, όταν μιλάμε για σύγχρονες ευρωπαϊκές αλλαγές, πρέπει να τις ξεκινάμε από Οργανισμούς, όπως είναι ο ΕΦΚΑ.

Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης αναφέρει επίσης τα εξής:

«Ο ΕΦΚΑ ήταν σίγουρα η πιο προβληματική υπηρεσία του Δημοσίου. Τα τελευταία 2 χρόνια, έχουμε κάνει αρκετές αλλαγές όχι στα λόγια, στην πράξη: Ηλεκτρονικά ραντεβού, για να μην περιμένουν οι ασφαλισμένοι στη ζέστη και στη βροχή, μεγάλης κλίμακας συνεργασία με τα ΚΕΠ, myEFKAlive για τις απομακρυσμένες περιοχές, Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας για τους εν αναμονή συνταξιούχους και, φυσικά, το 1555.

Όσο γκρινιάρης και αν είναι κανένας δεν μπορεί παρά να διαπιστώνει ότι όλα αυτά βελτιώσαν σε σημαντικό βαθμό την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Η νέα υπηρεσία, που θα καλύψει 53 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα και την Κρήτη, με ειδικά εκπαιδευμένους υπαλλήλους, θα συντελέσει ακόμα πιο πολύ σε μια σύγχρονη εξυπηρέτηση όσων συναλλάσσονται με τον ΕΦΚΑ.

Είχα σήμερα την ευκαιρία να το διαπιστώσω στο πολύ καλό κατάστημα της Νέας Φιλαδέλφειας, που επισκέφτηκα, μαζί με τον διοικητή του ΕΦΚΑ, Παναγιώτη Δουφεξή και τον αρμόδιο υποδιοικητή, Γιώργο Γκράτζιο.

Συνεχίζουμε φυσικά την προσπάθεια, για να δαμάσουμε πλήρως το "τέρας" της γραφειοκρατίας και χαιρόμαστε που τόσο με αυτά όσο και με τη μεγάλη πρόοδο που έγινε για τις εκκρεμείς συντάξεις, είμαστε πια σε ένα πολύ καλύτερο επίπεδο.

Οι μεταρρυθμίσεις που έχουμε ψηφίσει και προχωράμε, όπως η πρόσληψη γενικών διευθυντών και διευθυντών με τριετή συμβόλαια από τον ευρύτερο δημόσιο, αλλά και τον ιδιωτικό τομέα, η μεγαλύτερη ταχύτητα στις προμήθειες του Οργανισμού και το σύστημα κινήτρων και ελέγχων για τους υπαλλήλους, έχουν ξεκινήσει να λειτουργούν. Θα βελτιώσουν σύντομα κι άλλο την κατάσταση.

Όταν μιλάμε για σύγχρονες ευρωπαϊκές αλλαγές, πρέπει να τις ξεκινάμε από Οργανισμούς, όπως είναι ο ΕΦΚΑ».

ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία