ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Καραμανλής: Εμείς θέλουμε και αρχαία και Μετρό στη Θεσσαλονίκη (Βίντεο)

"Θα προσπαθήσουμε να τρέξουμε για να καλύψουμε το κενό «τεράστιας καθυστέρησης από προσφυγές και διαφωνίες» και το μετρό να δοθεί σε λειτουργία ως το τέλος του 2023", τόνισε ο υπουργός Μεταφορών

 12/07/2021 10:34

Κ. Καραμανλής: Εμείς θέλουμε και αρχαία και Μετρό στη Θεσσαλονίκη (Βίντεο)
Φωτογραφία αρχείου

"Θέλουμε και μετρό και αρχαία", είπε ο Κ.Καραμανλής μιλώντας στην ΕΡΤ, αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο, όπως σημείωσε, θα δοθεί σε λειτουργία στο τέλος του 2023, λόγω της «τεράστιας καθυστέρησης από προσφυγές και διαφωνίες».

Χαρακτήρισε το έργο του Μετρό "γεφύρι της Άρτας", λέγοντας πως ο κόσμος στη Θεσσαλονίκη πιστεύει πως το έργο δε θα γίνει ποτέ. 

"Εμείς θέλουμε και Μετρό και αρχαία. Θέλουμε και να προστατεύσουμε την αρχαιολογική πολιτιστική κληρονομία μας, θέλουμε όμως και μια σύγχρονη πόλη, η οποία μπορεί να παίξει τον ρόλο της πρωτεύουσας των Βαλκανίων. Κι αυτό κάνουμε στη Θεσσαλονίκη. Με όλα τα έργα που έχουμε δρομολογήσει, είτε μιλάμε για το Fly over, είτε για τη σύνδεση του προβλήτα 6 με την Εγνατία Οδό και την ΠΑΘΕ. Το εμβληματικότερο έργο όλων αυτών είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης", σημείωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι πρέπει όλοι να σεβαστούμε την απόφαση του ΣτΕ για την αφαίρεση των αρχαίων και επανατοποθέτηση αυτών. "Αυτό έχει ξανασυμβεί και με τα αρχαία στο σταθμό του Συντάγματος", τόνισε. 

Δείτε παρακάτω το βίντεο από το 13:50 για το μετρό Θεσσαλονίκης:


Επιπλέον ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στην προσπάθεια αποσυμφόρησης που απαιτείται στους οδικούς άξονες γύρω από την Αττική. Σ' αυτούς εντάσσεται και η λεωφόρος Κύμης η οποία ως δημόσιο έργο δεν θα έχει διόδια, μιλώντας για το χρονοδιάγραμμα όλων των μεγάλων έργων αλλά και για την «στροφή» των Ελλήνων, όπως και των Ευρωπαίων, στα Ι. Χ. εν μέσω πανδημίας.

Η ανάταξη – ενίσχυση του στόλου αστικών λεωφορείων ανέβασε τον αριθμό στα 1300 από 850 οχήματα που υπήρχαν πριν από 2 χρόνια, ανέφερε ο υπουργός, υπενθυμίζοντας ότι έγιναν 600 προσλήψεις στην «πρώτη γραμμή».

Η έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες πρέπει να αναμένεται ως κίνητρο είπε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι «πρέπει όλοι να προβληματιστούμε καθώς έχουν πέσει οι δείκτες εμβολιασμών».

Το χρονοδιάγραμμα των έργων στα μεγάλα οδικά δίκτυα

Η Πατρών- Πύργου θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023, ενώ ξεκινούν άμεσα παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας ύψους 30 εκατομμυρίων Ευρώ, στα επικίνδυνα σημεία.

Κάθε πενταετία ξεκληρίζεται ένα χωριό, όπως μού είχε πει κάτοικος της περιοχής, είπε ο κ. Καραμανλής.

Ο υπουργός μίλησε για συστηματική δουλειά ώστε να δοθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ χαρακτήρισε το έργο θύμα της προσπάθειας δημιουργίας ΣΥΡΙΖΑ channel με εργολάβο που θα γινόταν καναλάρχης».

Μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμο το τραμ στον Πειραιά, είπε επίσης ο κ. Καραμανλής.

Για την επέκταση του μετρό στην Αθήνα με την γραμμή 4, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε 7-8 χρόνια.


"Θέλουμε και μετρό και αρχαία", είπε ο Κ.Καραμανλής μιλώντας στην ΕΡΤ, αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης, το οποίο, όπως σημείωσε, θα δοθεί σε λειτουργία στο τέλος του 2023, λόγω της «τεράστιας καθυστέρησης από προσφυγές και διαφωνίες».

Χαρακτήρισε το έργο του Μετρό "γεφύρι της Άρτας", λέγοντας πως ο κόσμος στη Θεσσαλονίκη πιστεύει πως το έργο δε θα γίνει ποτέ. 

"Εμείς θέλουμε και Μετρό και αρχαία. Θέλουμε και να προστατεύσουμε την αρχαιολογική πολιτιστική κληρονομία μας, θέλουμε όμως και μια σύγχρονη πόλη, η οποία μπορεί να παίξει τον ρόλο της πρωτεύουσας των Βαλκανίων. Κι αυτό κάνουμε στη Θεσσαλονίκη. Με όλα τα έργα που έχουμε δρομολογήσει, είτε μιλάμε για το Fly over, είτε για τη σύνδεση του προβλήτα 6 με την Εγνατία Οδό και την ΠΑΘΕ. Το εμβληματικότερο έργο όλων αυτών είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης", σημείωσε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε ότι πρέπει όλοι να σεβαστούμε την απόφαση του ΣτΕ για την αφαίρεση των αρχαίων και επανατοποθέτηση αυτών. "Αυτό έχει ξανασυμβεί και με τα αρχαία στο σταθμό του Συντάγματος", τόνισε. 

Δείτε παρακάτω το βίντεο από το 13:50 για το μετρό Θεσσαλονίκης:


Επιπλέον ο υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στην προσπάθεια αποσυμφόρησης που απαιτείται στους οδικούς άξονες γύρω από την Αττική. Σ' αυτούς εντάσσεται και η λεωφόρος Κύμης η οποία ως δημόσιο έργο δεν θα έχει διόδια, μιλώντας για το χρονοδιάγραμμα όλων των μεγάλων έργων αλλά και για την «στροφή» των Ελλήνων, όπως και των Ευρωπαίων, στα Ι. Χ. εν μέσω πανδημίας.

Η ανάταξη – ενίσχυση του στόλου αστικών λεωφορείων ανέβασε τον αριθμό στα 1300 από 850 οχήματα που υπήρχαν πριν από 2 χρόνια, ανέφερε ο υπουργός, υπενθυμίζοντας ότι έγιναν 600 προσλήψεις στην «πρώτη γραμμή».

Η έκπτωση στις μηνιαίες κάρτες πρέπει να αναμένεται ως κίνητρο είπε ο κ. Καραμανλής τονίζοντας ότι «πρέπει όλοι να προβληματιστούμε καθώς έχουν πέσει οι δείκτες εμβολιασμών».

Το χρονοδιάγραμμα των έργων στα μεγάλα οδικά δίκτυα

Η Πατρών- Πύργου θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2023, ενώ ξεκινούν άμεσα παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας ύψους 30 εκατομμυρίων Ευρώ, στα επικίνδυνα σημεία.

Κάθε πενταετία ξεκληρίζεται ένα χωριό, όπως μού είχε πει κάτοικος της περιοχής, είπε ο κ. Καραμανλής.

Ο υπουργός μίλησε για συστηματική δουλειά ώστε να δοθούν οι απαραίτητες εγκρίσεις από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ενώ χαρακτήρισε το έργο θύμα της προσπάθειας δημιουργίας ΣΥΡΙΖΑ channel με εργολάβο που θα γινόταν καναλάρχης».

Μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμο το τραμ στον Πειραιά, είπε επίσης ο κ. Καραμανλής.

Για την επέκταση του μετρό στην Αθήνα με την γραμμή 4, ο υπουργός ανέφερε ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε 7-8 χρόνια.


ΣΧΟΛΙΑ

Επιλέξτε Κατηγορία